План-конспект уроку з баскетболу для 6 класу

Про матеріал
План -конспект уроку для 6 класу другого року навчання з модуля -баскетбол. Тема: "Подвійний крок".
Перегляд файлу

                                                   План-конспект

                                     Уроку №       по баскетболу

                    Для учнів 6  класу , другого року навчання.

Дата проведення :

Місце проведення : спортзал.

Тип уроку : навчально-тренувальний.

Інвентар та споруди : б/м`ячі , свисток, г/лави, б/кошики, мати, магнітофон, сірники .

Задачі уроку : 1) Навчити кидку у кошик- «подвійний крок».

                           2) Повторити ведення м`яча.

                           3)  Сприяти розвитку фізичних якостей спритності, координації, швидкості за допомогою естафет .

                           4) Виховати морально-вольові якості : волю до перемоги, відчуття колективу, повагу до суперника, працелюбність, креативне мислення.

                     Зміст уроку

Дозува

ння

          ОМВ

1.

1)

 

2)

3)

 

4)

 

5)

-

-

-

-

-

 

6)

-

-

 

 

 

 

-

-

 

-

 

7)

8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9)

 

 

 

 

2.

1)

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

-

 

2)

-

-

-

 

-

3)

4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

1)

2)

3)

 

4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина  12 хв.

ОРГ момент : шикування на В.п. , повідомлення завдань уроку .

ЧСС за 30 сек.

 Знаннєвий компонент : Шкідливі звички та їх вплив на організм спортсмена.

Безпека  життєдіяльності на уроках фізичної культури.

Ходьба та її різновиди:

На носках , руки вгору;

На зовнішній стороні ступні , руки на пояс;

На внутрішній стороні ступні , руки за спину;

Перехресним кроком, руки на пояс;

Перехресним кроком спиною вперед , руки на пояс.

Біг та його різновиди :

Біг по колу ,спец гр. ходьба.

Біг із завданнями за сигналом

- із зупинкою кроком;

- з підстрибуванням на лівій нозі , права рука в гору.

 

Біг з торканням зовнішньої сторони ступні;

Приставним кроком лівим і правим боком у парах, руки на плечі один одному.

Прискорення з В.п. упор лежачи.

 

Перешикування .

ЗРВ на місці у колі.

Впр. №1

В.п. о.с. узявшись за руки.

1- руки вперед

2- стійка на носках, руки вгору

3- руки вперед

4- В.п.

Впр. №2

В.п. ноги нарізно , руки на плечі один одному.

1- нахил голови вперед

2- нахил голови назад

3- нахил голови вліво

4- нахил голови вправо

Впр. №3

В.п. те саме

1- поворот голови вліво

2- В.п.

3- поворот голови вправо

4- В.п.

Впр. №4

В.п. ноги нарізно

1- плечі вгору

2- В.п.

Впр. №5

В.п. те саме

1- 4- колові обертання плечима вперед

5- 8- колові обертання плечима назад

Впр. №6

В.п. ноги нарізно, руки в замок перед грудьми

1- вивернутий замок , руки вперед

2- В.п.

3- вивернутий замок , руки вгору

4- В. п.

Впр. №7

В. п. о. с. руки на плечі один одному

1- випад лівою

2- В.п.

3- випад правою

4- В. п.

Впр. №8

В. п. те саме

1- присід

2- В.п.

3- випад назад лівою

4- В. п.

5- 8- те саме з іншої ноги

Впр. №9

В. п. ноги нарізно , руки на плечі один одному

1- нахил прогнувшись

2- В. п.

3- нахил прогнувшись назад

4- В. п.

Впр. №10

В. п. те саме

1- 4- колові обертання тазом вліво

5- 8- колові обертання тазом вправо

Впр. №11 стрибки

В. п. о. с., руки на плечі один одному

1-2- стрибки на двох

Впр. №12 стрибки

В. п. те саме

1- ліва вперед

2- права вперед

Впр. №13 стрибки

В.п. те саме

1- стрибок вперед

2- стрибок назад

Впр №14

Ходьба на місці

Перешикування . 

 

 

 

 

Основна частина  30 хв.

«Подвійний крок»

Показ вправи в цілому.

Застосовується з близької відстані від щита після ловлі м`яча,під час бігу або ж при проході до щита з веденням. Виконуючи кидок правою рукою гравець ловить м`яч з кроком одноіменною ногою, потім робе крок лівою і, штовхаючись нею стрибає в гору. Під час другого кроку і стрибку, м`яч виноситься вгору і перекладається на руку , яка кидає. Кисть завершує кидок , направляючи м`яч у кошик. Перший крок виконують широким, а другий невеликий. Стрибок виконують на лівій нозі на неї ж і приземляються.

Імітація двох кроків і кидку .

Виконання кидків після двох кроків без ведення м`яча,стоячи збоку від щита.

Ведення м`яча йдучи по г/лаві.

Ведення м`яча правою рукою.

Ведення м`яча лівою рукою.

Ведення м`яча ,ліва нога по один бік лави , права по другий.( лава між ногами).

Правою та лівою руками.

Перешикування в колону по два.

Естафета з перешкодами.

Підготовка : Гравці діляться на дві команди і шикуються у колони. Напроти кожної команди стоїть лава на відстані 10 м від колони.

Опис: По команді учителя учні , що попереду починають виконувати вправу «кенгуру». ( стрибки з м`ячем затиснутим між ногами). Дострибавши до г/лави, починає ведення м`яча ( лава між ногами), подолавши лаву , бере м`яч у руки і,  виконавши два кроки, кидає його у кошик . Вертаючись назад звичайним бігом , минає всі перешкоди, передає естафету наступному.

Підсумок : Перемагає команда , яка закінчила естафету швидше.

 

Перешикування .

Вправи з сірниками.

Впр. №1

В.п. ноги нарізно.

- підкидання коробки правою і ловіння нею ж (долоня доверху).

- те саме лівою рукою.

Впр. №2

В. п. те саме

- ловіння сірників правою рукою ( долоня донизу)

- те саме лівою.

Впр №3

В. п. те саме

- вправа №2 тільки чергування ловіння лівою та правою рукою.

Впр №4

В. п. те саме

- передача сірників з лівої в праву руку. Відстань між кистями 15 см.

Впр. №5

В. п. ноги нарізно, сірники розкидані на підлозі.

- збирання сірників у коробок присідаючи.

Впр . №6

В.п. ноги нарізно , сірники розкидані біля лівої ноги.

- перекладання сірників до правої ноги однією рукою.

- те саме . Від правої до лівої ноги.

Впр №7

В. п. о.с. сірники розкидані попереду від учня( на крок від ступні)

- виконуючи випад учень збирає сірники у коробку.

 

Аутотренінг.

Діти розташовуються на килимках , лежачи на спин , очі закриті. Під музичний супровід Діти повторюють слова вчителя.

  • Зробили глибокий вдих і повільний видих…
  • Моя ліва рука розслаблена . Права стає важкою і поступово повністю розслабляється. Мої м`язи ніг та тулуба максимально розслаблені.
  • Я добре попрацював, – я молодець. Всі вправи , які я виконував зробили мене міцнішим , здоровішим. Я здорова людина. Я впевнений в собі , я особистість. Я люблю своїх батьків , я люблю своїх друзів, я люблю себе , я люблю світ. Я щаслива людина . Я люблю життя , а життя любить мене.
  • Зробили глибокий вдих і подовжений видих… Моє тіло відпочило, я повний сил , енергії , бажання, натхнення працювати далі. Я готовий до нових звершень та перемог.
  • Зробили глибокий вдих і видих. Відкрили очі і повільно встали. 

 

Заключна частина  3 хв.

Підведення підсумків . Оцінювання.

Вимірювання ЧСС за 30 сек.

Домашнє завдання: піднімання тулуба , руки за голову

Вихід із залу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

1 хв.

30 сек

 

30 сек.

 

1хв 30с

20 м.

20 м.

20 м.

20 м.

20 м.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

20 м.

20 м.

20 м.

20 м

 

20 м

 

30 сек

5 хв

 

6 р.

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

4 р.

 

 

6 р.

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

8 р.

 

 

8 р.

 

 

 

6 р.

 

 

10 сек

30 сек

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

3 хв.

 

 

30 сек

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек

7 хв

5 р.

 

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

5 р.

 

 

 

 

10 р.

 

 

10 сір.

 

 

10 сір.

 

 

 

 

 

 

10 сір.

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

1 хв

20/22 р.

 

30 сек

 

 

 

 

 

Фронтальний засіб.

Шеренга.

Вимірювання пульсу зручним способом.

У формі бесіди.

Під час руху у колоні

 

Колона .

Слідкувати за правильною поставою.

Добре вивертати гомілковостопний суглоб. Слідкувати за дистанцією( 1 м)

Колона . Середній темп. Дотримуватись дистанції 1 м.

Під час зупинки коліна зігнуті.Після підскоку на лівій, на неї ж і приземлення.

Поточний спосіб. Дистанція 2 м.

Синхронне виконання.

Дистанція 3м.

 

По колу.

Груповий спосіб . Слідкувати за синхронним виконанням.

Слідкувати за поставою.

 

Максимальна амплітуда. Правильна постава.

 

 

 

 

Підборіддя заводити за плече. На повороті виконувати видих.

 

 

 

Плечі піднімати максимально.

 

 

Максимальна амплітуда.

 

 

Тягнутися руками вперед та вгору.

 

 

 

Синхронне виконання.

Правильна постава.

 

 

 

 

Присідати чітко під рахунок. Тримати спину рівно.

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням.

 

 

 

Максимальна амплітуда.

 

 

Середній темп

Дихання вільне.

Синхронне виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Відновлення дихання.

Із кола в колону по одному з наступним перешикуванням в колону по 4, поворотом у русі.

 

Фронтальний спосіб під час розповіді. Груповий спосіб при виконанні завдання.

Слідкувати за правильною постановкою ніг . Під час кидка праву ( ліву) руку розгинати вгору над головою, а іншу залишити у том ж положенні.

 

Слідкувати за правильним виконанням.

Шикування  перед г/лавою. Пересування по лаві трохи зігнувши ноги. Поточний спосіб.

Застосування низького ведення.

 

Ігровий спосіб. Слідкувати за правилами естафети.

Спец група приймає участь за бажанням. Естафета проводиться з двома м`ячами одночасно. Учасник з другим м`ячем починає естафету , після того ,як перший пройшов етап лави.

 

 

 

Діти стають вільно по майданчику. Фронтальний засіб.

Намагатися , щоб коробок не падав.

 

 

 

 

 

 

Максимальна швидкість.

 

 

 

 

 

 

 

 

Коліна згинати під кутом 90 градусів

 

 

Виконання вправи у нахилі. Колінні суглоби не згинати.

 

Чергування лівої та правої ноги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний засіб.

 

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку