План-конспект
уроку з фізичної культури
6 клас НУШ
вчителя фізичної культури
Новояворівського ліцею
Шипки Петра Васильовича
Модуль: «Гімнастика»
Тема: “ЗФП з елементами гімнастики”
Мета: Підвищити інтерес до занять фізичною культурою.
Розвивати гнучкість, витривалість та
швидкісно-силові якості.
Завдання уроку:
наполегливість, колективізм, взаємодопомогу.
Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою,
громадянська та соціальна, інформаційно-комунікаційна,
навчання впродовж життя.
Місце проведення: спортзал
Дата проведення: 2024 р.
Обладнання та інвентар: медбольні м’ячі; ходулі; обручі;
стійки; фішки; мати; скакалки; пазл «Карта України»;
«Шкала оцінювання»; смайлики; секундомір; свисток.
№ |
Зміст уроку |
Дозу вання |
О.М.В. |
І. |
Підготовча частина |
15 хв |
|
1.
2.
3. 4.
5.
6.
7.
8 |
Шикування. Рапорт. Привітання. Повідомлення завдань на урок. Правила поведінки та техніка безпеки під час виконання вправ. ЧСС. Метод колового тренування.
Стройові вправи. Різновиди ходьби. Біг. - ходьба на передній частині стопи. - перекатом з п’ятки на носок. - на зовнішній частині стопи. - в пів присіді, в присіді ЗРВ в русі. - кругові оберти в зап’ястях. - у ліктьових суглобах. - в плечових суглобах. - нахили, випади, стрибки. Різновиди бігу. - біг приставними кроками. - біг з викиданням ніг уперед. - біг з високим підніманням стегна. - біг спиною уперед. - стрибки з ноги на ногу.
Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Вправи стоячи:
а). почергово і одночасно підніматися на носки, макс. витягуючи тулуб вверх; б). «перекати» з п’ятки на носок і в зворотному напрямку.
- ходьба по гімнастичній лаві. - ходьба по канату. - стрибки по купинах. - згинання, розгинання пальців стопи.
Ігрова розминка. Гра «Квач». - Перешикування. ЧСС.
|
2'
1'
30' 1' 20м 20м 20м 20м 2'
2' 10м 10м 10м 10м 10м
4'
20р
20р
20р
20с
20с 20р
20м 20м 20м 20р
2' 30''
|
“ В шеренгу шикуйсь! ” Пояснити. Розказати. Отримати зворотню інформацію про сказане. Перевірити готовність учнів до уроку.
“ Право-руч! ” Спину тримати рівно. Дистанція 0.5 м.
Темп середній. Вправи починати та закінчувати по свистку.
Вправи виконувати на передній частині стопи. Піднімання стегна до кута 90.
Чим вище коліно, тим довший крок.
Максимально підніматися на носки.
Присідання виконувати тільки на носках.
Не відривати носки від підлоги.
Стрибки виконувати на передній частині стопи. Руки на пояс, ходьба на носках. Передня частина стопи направлена до внутрішньої сторони.
Правила гри: Учні, які стрибають на одній нозі, «квачувати» не можна. Готовність до основної частини.
|
ІІ. |
Основна частина уроку |
25 хв |
|
1.
2.
3.
|
Перший етап колового тренування. П’ять станцій для виконання завдань. 30 сек виконуємо вправу, 20 сек віддих і ще раз 30 сек працюємо і 20 сек віддих.
1 - станція: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: від підлоги – хл.; з опорою на коліна – дч
2 - станція: Присідання з медбольним м’ячем. Присідання без м’яча.
3 - станція: Кидки медболу у підлогу. Розвиває силу та потужність. В.П. - Встань, присівши ноги на ширині плечей і тримаючи м’яч прямо над головою. Зігни ноги в стегнах і, тримаючи руки витягнутими, з усієї сили вдар м’ячем об підлогу.
4 - станція: Стрибки на скакалці.
5 - станція: Скласти пазл «Карта України».
---- Вправи на дихання. Ходьба. Перешикування. ---- Вимірювання ЧСС
Другий етап колового тренування.
1 - станція: Із положення лежачи на спині, руки за голову, піднімання тулуба в сід. З медбольним м’ячем або без.
2 - станція: Ходьба на ходулях. Дотримуватися правил поведінки під час ходьби на ходулях.
3 - станція: Кидки медбольного м’яча у стінку, двома руками від грудей.
4- станція: - Занесення ніг за голову 6-8 разів. - Вправа «Берізка»
5 - станція: Техніка ФО «Плюс – мінус - цікаво» Вправа ФО «Два побажання і одна зірочка».
- Перешикування - Поділ на дві команди
Естафети з медбольними м’ячами.
Техніка ФО. Вправа «Кольорова феєрія» (учні оцінюють свою роботу «добре» або «незадовільно». Вішають смайлики на двох дошках.
--- Ходьба. Біг. --- Вимірювання ЧСС за 6 сек. і додаємо нуль. |
8 хв
2х30''
2х30''
2х30''
2х30''
2х30''
1'
8 хв
1'
1'
1'
1'
1'
1'
5'
1'
1' |
“ На I - IV, розподілись! ”. Поділ учнів на 4 відділення. Пояснити завдання, показати. Починати та закінчувати вправи по сигналу учителя.
Не забувай, що м’язи преса повинні бути напружені., щоб тримати кор у правильному положенні. «М’які ноги допомагають знизити ударне навантаження».
Карта України.
Темп повільний. Глибокий вдих-видих до кінця – 3 рази. Пульс = 110-130 уд/хв.
Пояснити завдання, показати.
Формувальне оцінювання. Самооцінювання. Взаємоаналіз і самоаналіз роботи.
Пояснити. Показати. Біг на швидкість з перенесенням медбольних м’ячів 1-2 кг.
ЧСС не перевищує 110 уд/хв.
|
ІІІ |
Заключна частина |
5 хв |
|
|
Рефлексія. Вправа «Ресторан». Вправа «Назви одним словом».
Організований вихід із спортзалу. |
20''
1' 1'
2'
20''
20'' ∑45' |
Темп повільний. Дихання: руки в сторони вдих, руки донизу видих. «В одну шеренгу шикуйсь!» Вправа “ Колесо ( сидячи ногами )”. Гра: “ Заборонений рух ”.
Обговорення показників ЧСС. Формувальне оцінювання. «Я з’їв би ще цього…», «Я переїв…» «Цікаво, весело, класно, нудно,…».
Вправи для м’язів рук, живота. Укріплювати м‘язи стопи. Дистанція 0,5 м. |