ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ з фізичної культури для 3 курсу (10-го класу). РОЗДІЛ: Легка атлетика

Про матеріал
РОЗДІЛ: Легка атлетика ТЕМА УРОКУ: Розвиток фізичних якостей на уроці з легкої атлетики. Удосконалення техніки виконання стрибка у довжину з місця. «Човниковий біг» МЕТА УРОКУ: І ОСВІТНЯ. 1. Удосконалення комплексу загальнорозвиваючих вправ. 2. Закріпити та оцінити техніку виконання стрибка у довжину з місця, Човникового бігу 4х9м 3. Закріпити техніку виконання низького старту.
Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ

з фізичної культури для 3 курсу (10-го класу)

Технічного ліцею м. Вінниці 

 

 РОЗДІЛ: Легка атлетика

ТЕМА УРОКУ: Розвиток фізичних якостей на уроці з легкої атлетики.            

 Удосконалення техніки виконання стрибка у довжину з місця.

«Човниковий біг»

МЕТА УРОКУ:

І ОСВІТНЯ.

  1. Удосконалення комплексу загальнорозвиваючих вправ.
  2. Закріпити  та оцінити техніку виконання стрибка у довжину з місця, Човникового бігу 4х9м
  3. Закріпити техніку виконання низького старту.

ІІ ВИХОВНА.

  1. Розвиток дисциплінованості та колективізму.
  2. Формування зацікавленості заняттями фізичною культурою.

ІІІ ОЗДОРОВЧА.

  1. Розвиток фізичних якостей (спритності, швидкості , координації рухів) та уваги засобом легкоатлетичних вправ.
  2. Виховання сміливості, рішучості та бережливого ставлення до власного здоров’я.

 

  1. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: Спортивний майданчик
  2. ФОРМА ОДЯГУ: Спортивна
  3. МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Сантиметрова рулетка, волейбольний м’яч, футбольний м’яч.
  4. ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:
  5. ГРУПА:

Частини уроку та їх зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

15 хв.

Фронтальним методом

Шикування в одну шеренгу.

Привітання.

Завдання уроку. ЧСС.

Шикування в колону по одному.

 

 

 

 

ЗРВ у русі:

Ходьба в обхід:

а) звичайна;

б) з різним положенням рук;

в) на носках, руки на пояс;

г) на п’ятак, руки за голову;

д) упівприсяді, руки на пояс.

 

Шикування в колону по чотири.

Біг:

а) з високим підніманням стегна, руки на пояс;

б) з згинанням ніг назад, руки за спину;

в) приставними кроками, руки на пояс.

г) «оленячим бігом» (поштовхом однієї відштовхуванням іншої ноги)

д) стрибки у висоту

 

ЧСС

Ходьба та перешикування в колону по три.

 

Розмикання.

 

 

 

 

 

 

 

Загально розвиваючі вправи:

1.В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – нахил головою вперед;

    2 – нахил головою назад;  

    3 – нахил головою вліво;

  1. – нахил головою вправо.

2. В.п. – о.с, руки до грудей, пальці в замок.

    1 – руки вперед;

    2 – руки до грудей;  

    3 – руки в гору;

    4 – в.п.

3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми.

    1–2  - відведення ривком зігнутих рук назад;

    3-4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво;  

    5-6 – відведення ривком зігнутих рук назад;

    7 –8 -  відведення прямих рук назад поворотом вправо.

4.В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору;

    2 – в.п.;  

    3 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору;

    4 – в.п.

5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки  на пояс.

    1–2  - нахил вперед, руки в сторони;

    3-4 – нахил назад, руки на пояс;  

    5-6 – нахил вліво;

    7–8 -  нахил вправо.

6.  В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – нахил вперед до лівої ноги;

    2 – нахил вперед, торкнутися підлоги;  

    3 – нахил вперед до правої ноги;

    4 – в.п.

 

7.  В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – руки в сторони;

    2 – руки в гору, піднятися на носки;  

    3 – руки в сторони;

    4 – в.п.

 

 8.  В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – глибоко присісти;

    2 – в.п.

 

9.   В.п. – о.с., руки на пояс.

   1-4 – чотири стрибки

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 кола

30 с

30 с

30 с

30 с

 

 

 

6-8 р

 

6-8 р

 

4-6 повт.

 

0,5 кола

1 хв.

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

2-4 р

 

 

 

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

3-6 р

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

8-10 р.

 

 

 

10-12 р.

 

Змагальним методом, використовуючи гру Використовуючи  команду «Праворуч (направо)!»

Звернути увагу на поставу, добиватися злагодженого виконання повороту.

 

Звернути увагу на поставу, на повороти на кутах залу.

 

Звернути увагу на злагодженість виконання.

 

 

 

Для показу вправи розташуватися у центрі або на куті поза межею розмітки майданчику.

Вести ритмічний підрахунок.

Звернути увагу на піднімання стегна до горизонталі.

Під час бігу наголосити на умовах правильного дихання.

 

 

 

 

 

 

Перешикування виконати поворотом наліво в русі за командою «В колону по чотири наліво – РУШ!».

Розташуватися біля місця перешикування і допомогти учням виконати його.

Розмикання виконати приставними кроками на інтервал витягнутих рук.

 

Фронтальним методом.

Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.

 

 

Голову та спину тримати прямо.

 

Руки відводити вперед і в гору повністю.

 

 

 

 

Наголосити, що плечовий пояс та шия повинні бути закріплені. Голову повертати в сторону повороту.

 

 

 

 

Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.

Відзначити учнів, які краще виконували вправу.

 

 

Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими.

В момент нахилу – вдих, випрямляючись – видих.

Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими.

 

 

 

Нахил можна супроводжувати шумовим видихом «ш-ш», випрямляючись вдих.

 

 

 

 

Відзначити учнів, які краще виконували вправу.

Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.

 

 

При виконанні вправи спину і голову тримати по можливості прямо.

 

Стрибки виконувати м’яко, на носках, тулуб тримати прямо, дихання рівномірне.

 

 

Після стрибків перевести клас на ходьбу на місці.

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв.

Фронтальним методом

  1.               Повторити техніку використання низького старту.

 

 

  1. 2. Оцінити стрибок в довжину з місця: початкове положення (положення ніг та рух руками), фаза відштовхування, політ, приземлення.
  2. Оцінити човниковий біг.

 

 

3.Спортивні ігри: волейбол, футбол.

 

2х30 м.

Нагадати про техніку виконання.

Зробити після старту прискорення в середньому темпі.

 

Наголосити на правильному виконанні.

12б. – 235    8б. – 211    4б. – 187

11б. – 229    7б. – 205    3б. – 184

10б. – 220    6б. – 200    2б. – 179

9б. – 215      5б. – 195    1б. – 163

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5хв.

Фронтальним методом

Шикування в шеренгу.ЧСС

Ходьба.

Шикування.

Підведення підсумків уроку.

Повідомлення домашнього завдання.

Організований вхід до ліцею.

30 с

1 коло

Звернути увагу на поставу.

Відновлення дихання

Оцінити учнів, які краще, спритніше, уважніше виконували завдання.

Організувати групу

 

ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ

з фізичної культури для 4 курсу (11-го класу)

Технічного ліцею м. Вінниці 

 

 РОЗДІЛ: Легка атлетика

ТЕМА УРОКУ: Розвиток фізичних якостей на уроці з легкої атлетики.            

 Удосконалення техніки виконання стрибка у довжину з місця.

«Човниковий біг»

МЕТА УРОКУ:

І ОСВІТНЯ.

  1. Удосконалення комплексу загальнорозвиваючих вправ.
  2. Закріпити  та оцінити техніку виконання стрибка у довжину з місця, Човникового бігу 4х9м
  3. Закріпити техніку виконання низького старту.

ІІ ВИХОВНА.

  1. Розвиток дисциплінованості та колективізму.
  2. Формування зацікавленості заняттями фізичною культурою.

ІІІ ОЗДОРОВЧА.

  1. Розвиток фізичних якостей (спритності, швидкості , координації рухів) та уваги засобом легкоатлетичних вправ.
  2. Виховання сміливості, рішучості та бережливого ставлення до власного здоров’я.

 

  1. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: Спортивний майданчик
  2. ФОРМА ОДЯГУ: Спортивна
  3. МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Сантиметрова рулетка, волейбольний м’яч, футбольний м’яч.
  4. ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:
  5. ГРУПА:

Частини уроку та їх зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

15 хв.

Фронтальним методом

Шикування в одну шеренгу.

Привітання.

Завдання уроку. ЧСС.

Шикування в колону по одному.

 

 

 

 

ЗРВ у русі:

Ходьба в обхід:

а) звичайна;

б) з різним положенням рук;

в) на носках, руки на пояс;

г) на п’ятак, руки за голову;

д) упівприсяді, руки на пояс.

 

Шикування в колону по чотири.

Біг:

а) з високим підніманням стегна, руки на пояс;

б) з згинанням ніг назад, руки за спину;

в) приставними кроками, руки на пояс.

г) «оленячим бігом» (поштовхом однієї відштовхуванням іншої ноги)

д) стрибки у висоту

 

ЧСС

Ходьба та перешикування в колону по три.

 

Розмикання.

 

 

 

 

 

 

 

Загально розвиваючі вправи:

1.В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – нахил головою вперед;

    2 – нахил головою назад;  

    3 – нахил головою вліво;

  1. – нахил головою вправо.

2. В.п. – о.с, руки до грудей, пальці в замок.

    1 – руки вперед;

    2 – руки до грудей;  

    3 – руки в гору;

    4 – в.п.

3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми.

    1–2  - відведення ривком зігнутих рук назад;

    3-4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво;  

    5-6 – відведення ривком зігнутих рук назад;

    7 –8 -  відведення прямих рук назад поворотом вправо.

4.В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору;

    2 – в.п.;  

    3 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору;

    4 – в.п.

5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки  на пояс.

    1–2  - нахил вперед, руки в сторони;

    3-4 – нахил назад, руки на пояс;  

    5-6 – нахил вліво;

    7–8 -  нахил вправо.

6.  В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – нахил вперед до лівої ноги;

    2 – нахил вперед, торкнутися підлоги;  

    3 – нахил вперед до правої ноги;

    4 – в.п.

 

7.  В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – руки в сторони;

    2 – руки в гору, піднятися на носки;  

    3 – руки в сторони;

    4 – в.п.

 

 8.  В.п. – о.с, руки на пояс.

    1 – глибоко присісти;

    2 – в.п.

 

9.   В.п. – о.с., руки на пояс.

   1-4 – чотири стрибки

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,5 кола

30 с

30 с

30 с

30 с

 

 

 

6-8 р

 

6-8 р

 

4-6 повт.

 

0,5 кола

1 хв.

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

2-4 р

 

 

 

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

3-6 р

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

8-10 р.

 

 

 

10-12 р.

 

Змагальним методом, використовуючи гру Використовуючи  команду «Праворуч (направо)!»

Звернути увагу на поставу, добиватися злагодженого виконання повороту.

 

Звернути увагу на поставу, на повороти на кутах залу.

 

Звернути увагу на злагодженість виконання.

 

 

 

Для показу вправи розташуватися у центрі або на куті поза межею розмітки майданчику.

Вести ритмічний підрахунок.

Звернути увагу на піднімання стегна до горизонталі.

Під час бігу наголосити на умовах правильного дихання.

 

 

 

 

 

 

Перешикування виконати поворотом наліво в русі за командою «В колону по чотири наліво – РУШ!».

Розташуватися біля місця перешикування і допомогти учням виконати його.

Розмикання виконати приставними кроками на інтервал витягнутих рук.

 

Фронтальним методом.

Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.

 

 

Голову та спину тримати прямо.

 

Руки відводити вперед і в гору повністю.

 

 

 

 

Наголосити, що плечовий пояс та шия повинні бути закріплені. Голову повертати в сторону повороту.

 

 

 

 

Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.

Відзначити учнів, які краще виконували вправу.

 

 

Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими.

В момент нахилу – вдих, випрямляючись – видих.

Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими.

 

 

 

Нахил можна супроводжувати шумовим видихом «ш-ш», випрямляючись вдих.

 

 

 

 

Відзначити учнів, які краще виконували вправу.

Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.

 

 

При виконанні вправи спину і голову тримати по можливості прямо.

 

Стрибки виконувати м’яко, на носках, тулуб тримати прямо, дихання рівномірне.

 

 

Після стрибків перевести клас на ходьбу на місці.

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв.

Фронтальним методом

1.Повторити техніку використання низького старту.

 

 

  1. 2. Оцінити стрибок в довжину з місця: початкове положення (положення ніг та рух руками), фаза відштовхування, політ, приземлення.
  2. Оцінити човниковий біг.

 

 

3.Спортивні ігри: волейбол, футбол.

 

2х30 м.

Нагадати про техніку виконання.

Зробити після старту прискорення в середньому темпі.

 

Наголосити на правильному виконанні.

12б. – 235    8б. – 211    4б. – 187

11б. – 229    7б. – 205    3б. – 184

10б. – 220    6б. – 200    2б. – 179

9б. – 215      5б. – 195    1б. – 163

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5хв.

Фронтальним методом

Шикування в шеренгу.ЧСС

Ходьба.

Шикування.

Підведення підсумків уроку.

Повідомлення домашнього завдання.

Організований вхід до ліцею.

30 с

1 коло

Звернути увагу на поставу.

Відновлення дихання

Оцінити учнів, які краще, спритніше, уважніше виконували завдання.

Організувати групу

 

 

docx
Додав(-ла)
Kozlov Pavel
Додано
18 січня 2023
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку