ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ
з фізичної культури для 3 курсу (10-го класу)
Технічного ліцею м. Вінниці
РОЗДІЛ: Легка атлетика
ТЕМА УРОКУ: Розвиток фізичних якостей на уроці з легкої атлетики.
Удосконалення техніки виконання стрибка у довжину з місця.
«Човниковий біг»
МЕТА УРОКУ:
І ОСВІТНЯ.
ІІ ВИХОВНА.
ІІІ ОЗДОРОВЧА.
Частини уроку та їх зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
15 хв. |
Фронтальним методом |
Шикування в одну шеренгу. Привітання. Завдання уроку. ЧСС. Шикування в колону по одному.
ЗРВ у русі: Ходьба в обхід: а) звичайна; б) з різним положенням рук; в) на носках, руки на пояс; г) на п’ятак, руки за голову; д) упівприсяді, руки на пояс.
Шикування в колону по чотири. Біг: а) з високим підніманням стегна, руки на пояс; б) з згинанням ніг назад, руки за спину; в) приставними кроками, руки на пояс. г) «оленячим бігом» (поштовхом однієї відштовхуванням іншої ноги) д) стрибки у висоту
ЧСС Ходьба та перешикування в колону по три.
Розмикання.
Загально розвиваючі вправи: 1.В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – нахил головою вперед; 2 – нахил головою назад; 3 – нахил головою вліво;
2. В.п. – о.с, руки до грудей, пальці в замок. 1 – руки вперед; 2 – руки до грудей; 3 – руки в гору; 4 – в.п. 3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми. 1–2 - відведення ривком зігнутих рук назад; 3-4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво; 5-6 – відведення ривком зігнутих рук назад; 7 –8 - відведення прямих рук назад поворотом вправо. 4.В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору; 2 – в.п.; 3 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору; 4 – в.п. 5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1–2 - нахил вперед, руки в сторони; 3-4 – нахил назад, руки на пояс; 5-6 – нахил вліво; 7–8 - нахил вправо. 6. В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – нахил вперед до лівої ноги; 2 – нахил вперед, торкнутися підлоги; 3 – нахил вперед до правої ноги; 4 – в.п.
7. В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – руки в сторони; 2 – руки в гору, піднятися на носки; 3 – руки в сторони; 4 – в.п.
8. В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – глибоко присісти; 2 – в.п.
9. В.п. – о.с., руки на пояс. 1-4 – чотири стрибки
|
1-2 хв.
0,5 кола 30 с 30 с 30 с 30 с
6-8 р
6-8 р
4-6 повт.
0,5 кола 1 хв.
30 с
8 хв.
2-4 р
3-4 р
3-6 р
4-6 р
3-4 р
4-6 р
3-4 р
8-10 р.
10-12 р.
|
Змагальним методом, використовуючи гру Використовуючи команду «Праворуч (направо)!» Звернути увагу на поставу, добиватися злагодженого виконання повороту.
Звернути увагу на поставу, на повороти на кутах залу.
Звернути увагу на злагодженість виконання.
Для показу вправи розташуватися у центрі або на куті поза межею розмітки майданчику. Вести ритмічний підрахунок. Звернути увагу на піднімання стегна до горизонталі. Під час бігу наголосити на умовах правильного дихання.
Перешикування виконати поворотом наліво в русі за командою «В колону по чотири наліво – РУШ!». Розташуватися біля місця перешикування і допомогти учням виконати його. Розмикання виконати приставними кроками на інтервал витягнутих рук.
Фронтальним методом. Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.
Голову та спину тримати прямо.
Руки відводити вперед і в гору повністю.
Наголосити, що плечовий пояс та шия повинні бути закріплені. Голову повертати в сторону повороту.
Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок. Відзначити учнів, які краще виконували вправу.
Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими. В момент нахилу – вдих, випрямляючись – видих. Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими.
Нахил можна супроводжувати шумовим видихом «ш-ш», випрямляючись вдих.
Відзначити учнів, які краще виконували вправу. Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.
При виконанні вправи спину і голову тримати по можливості прямо.
Стрибки виконувати м’яко, на носках, тулуб тримати прямо, дихання рівномірне.
Після стрибків перевести клас на ходьбу на місці.
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25 хв. |
Фронтальним методом |
3.Спортивні ігри: волейбол, футбол.
|
2х30 м. |
Нагадати про техніку виконання. Зробити після старту прискорення в середньому темпі.
Наголосити на правильному виконанні. 12б. – 235 8б. – 211 4б. – 187 11б. – 229 7б. – 205 3б. – 184 10б. – 220 6б. – 200 2б. – 179 9б. – 215 5б. – 195 1б. – 163
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
5хв. |
Фронтальним методом |
Шикування в шеренгу.ЧСС Ходьба. Шикування. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашнього завдання. Організований вхід до ліцею. |
30 с 1 коло |
Звернути увагу на поставу. Відновлення дихання Оцінити учнів, які краще, спритніше, уважніше виконували завдання. Організувати групу |
ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ
з фізичної культури для 4 курсу (11-го класу)
Технічного ліцею м. Вінниці
РОЗДІЛ: Легка атлетика
ТЕМА УРОКУ: Розвиток фізичних якостей на уроці з легкої атлетики.
Удосконалення техніки виконання стрибка у довжину з місця.
«Човниковий біг»
МЕТА УРОКУ:
І ОСВІТНЯ.
ІІ ВИХОВНА.
ІІІ ОЗДОРОВЧА.
Частини уроку та їх зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
15 хв. |
Фронтальним методом |
Шикування в одну шеренгу. Привітання. Завдання уроку. ЧСС. Шикування в колону по одному.
ЗРВ у русі: Ходьба в обхід: а) звичайна; б) з різним положенням рук; в) на носках, руки на пояс; г) на п’ятак, руки за голову; д) упівприсяді, руки на пояс.
Шикування в колону по чотири. Біг: а) з високим підніманням стегна, руки на пояс; б) з згинанням ніг назад, руки за спину; в) приставними кроками, руки на пояс. г) «оленячим бігом» (поштовхом однієї відштовхуванням іншої ноги) д) стрибки у висоту
ЧСС Ходьба та перешикування в колону по три.
Розмикання.
Загально розвиваючі вправи: 1.В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – нахил головою вперед; 2 – нахил головою назад; 3 – нахил головою вліво;
2. В.п. – о.с, руки до грудей, пальці в замок. 1 – руки вперед; 2 – руки до грудей; 3 – руки в гору; 4 – в.п. 3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки перед грудьми. 1–2 - відведення ривком зігнутих рук назад; 3-4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво; 5-6 – відведення ривком зігнутих рук назад; 7 –8 - відведення прямих рук назад поворотом вправо. 4.В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору; 2 – в.п.; 3 – ліву ногу назад, прогнувшись руки в гору; 4 – в.п. 5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1–2 - нахил вперед, руки в сторони; 3-4 – нахил назад, руки на пояс; 5-6 – нахил вліво; 7–8 - нахил вправо. 6. В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – нахил вперед до лівої ноги; 2 – нахил вперед, торкнутися підлоги; 3 – нахил вперед до правої ноги; 4 – в.п.
7. В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – руки в сторони; 2 – руки в гору, піднятися на носки; 3 – руки в сторони; 4 – в.п.
8. В.п. – о.с, руки на пояс. 1 – глибоко присісти; 2 – в.п.
9. В.п. – о.с., руки на пояс. 1-4 – чотири стрибки
|
1-2 хв.
0,5 кола 30 с 30 с 30 с 30 с
6-8 р
6-8 р
4-6 повт.
0,5 кола 1 хв.
30 с
8 хв.
2-4 р
3-4 р
3-6 р
4-6 р
3-4 р
4-6 р
3-4 р
8-10 р.
10-12 р.
|
Змагальним методом, використовуючи гру Використовуючи команду «Праворуч (направо)!» Звернути увагу на поставу, добиватися злагодженого виконання повороту.
Звернути увагу на поставу, на повороти на кутах залу.
Звернути увагу на злагодженість виконання.
Для показу вправи розташуватися у центрі або на куті поза межею розмітки майданчику. Вести ритмічний підрахунок. Звернути увагу на піднімання стегна до горизонталі. Під час бігу наголосити на умовах правильного дихання.
Перешикування виконати поворотом наліво в русі за командою «В колону по чотири наліво – РУШ!». Розташуватися біля місця перешикування і допомогти учням виконати його. Розмикання виконати приставними кроками на інтервал витягнутих рук.
Фронтальним методом. Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.
Голову та спину тримати прямо.
Руки відводити вперед і в гору повністю.
Наголосити, що плечовий пояс та шия повинні бути закріплені. Голову повертати в сторону повороту.
Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок. Відзначити учнів, які краще виконували вправу.
Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими. В момент нахилу – вдих, випрямляючись – видих. Попередити, що при нахилах ноги мають бути прямими.
Нахил можна супроводжувати шумовим видихом «ш-ш», випрямляючись вдих.
Відзначити учнів, які краще виконували вправу. Звернути увагу на те, що дихання має бути довільним, глибоким, без затримок.
При виконанні вправи спину і голову тримати по можливості прямо.
Стрибки виконувати м’яко, на носках, тулуб тримати прямо, дихання рівномірне.
Після стрибків перевести клас на ходьбу на місці.
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25 хв. |
Фронтальним методом |
1.Повторити техніку використання низького старту.
3.Спортивні ігри: волейбол, футбол.
|
2х30 м. |
Нагадати про техніку виконання. Зробити після старту прискорення в середньому темпі.
Наголосити на правильному виконанні. 12б. – 235 8б. – 211 4б. – 187 11б. – 229 7б. – 205 3б. – 184 10б. – 220 6б. – 200 2б. – 179 9б. – 215 5б. – 195 1б. – 163
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
5хв. |
Фронтальним методом |
Шикування в шеренгу.ЧСС Ходьба. Шикування. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашнього завдання. Організований вхід до ліцею. |
30 с 1 коло |
Звернути увагу на поставу. Відновлення дихання Оцінити учнів, які краще, спритніше, уважніше виконували завдання. Організувати групу |