План-конспект уроку з фізичної культури для учні 11 класу "Волейбол"

Про матеріал
Готова розробка одного з уроків по Волейболу. Передачі м'яча двома руками зверху та знизу, на місці та в русі в парах через сітку. Нижня пряма подача, верхня пряма подача. Розвиток фізичних якостей сили та швидкісно - силових якостей. Гарна форма плану конспекту з кафедри ТМФВ.
Перегляд файлу

   План – конспект уроку з фізичної  культури  для учнів  11 класу

Дата проведення:

Місце проведення: спортивний зал

Тип уроку: тренувальний

№ уроку:

Задачі уроку: 1). Повторити техніку виконання  нижньої прямої подачі та верхньої прямої подачі.

2). Закріпити техніку виконання передач м’яча двома руками над собою: зверху, знизу, в парах через сітку на місці та в русі.

3). Сприяти розвитку фізичних якостей силових та швидкісно-силових.

4). Сприяти вихованню командного духу учнів.

Інвентар та обладнання: сітка, м’ячі.

з/п

Часткові задачі

      Зміст

Дозу-

вання

            О.М.В

  I

                     Підготовча частина уроку 13’

1.

Сприяти організації учнів для проведення уроку.

Шикування,привітання. Повідомлено завдань та перевірка пульсу.

2’

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд і готовність до заняття.

Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х

2.

Сприяти функціональній підготовці організму до виконання більш інтенсивних вправ.

Ходьба і її різновиди:

  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішній стороні стопи;
  • на внутрішній стороні стопи;
  • перекатами з п’яти на носки;

1’30’’

10м

10м

10м

10м

10м

Дистанція 2 кроки один від одного. Звернути увагу на ноги, руки та спину. Спина пряма.

Темп повільний, слідкувати за технікою бігу.

3.

Формувати уміння оцінювати свої рухи в просторі та часу.

 

Спеціальні стрибкові та бігові вправи:

  • Біг рівномірний;
  • Біг на прямих ногах;
  • Біг з високим підніманням стегон;
  • Біг із закиданням гомілки;
  • Вистрибування вгору, з 1 кроку;
  • Прискорення.

 

2’

 

15м

15м

15м

15м

 

2х20м

Дистанція 3 кроки. Темп середній, спина пряма. Руки енергійно рухаються вперед та назад.

Стегно підіймати до кута 90*

 

 

Зосередити увагу на роботу рук та тулуба.

4.

Сприяти відновленню дихання та організації учнів.

Ходьба:

1-2 - руки вгору;

3-4- руки вниз.

Шикування в шеренгу та перешикування.

30’’

 

30’’

Піднімати руки через сторони:

  • Вдих;
  • Видих.

 

5.

Сприяти підготовці всіх груп м’язів до інтен. роботи.

Комплекс ЗРВ: на місці.

6’30’’

Контролювати правильність виконання вправ та темп виконання. Комплекс ЗРВ вказує та підбирає вчитель.

 

II.

              Основна частина уроку 29’

1.

Повторити техніку вик. нижньої прямої подачі.

 

 

Вправи:

1). Нижня пряма подача з бокових ліній в парах;

2). Нижня пряма подача в стінку.

3). Нижня пряма подача через сітку з лицьової лінії.

 

1’

 

 

1’

1’

Ліва нога вперед, права нога заді ноги трішки зігнуті, таз трішки назад, рука з м’ячем вперед пальці обхвачують м’яч, права рука назад пальці кисті разом. Робиться розмах ,підкидання м’яча, наноситься удар тулу випрямляється, рука супроводжує м’яч.

2.

Повторити техніку вик. верхньої прямої подачі.

 

 

Вправи:

1). Верхня пряма подача з бокових ліній в парах;

2). Верхня пряма подача в стінку.

3). Верхня пряма подача через сітку.

 

1’

 

1’

 

1’

Права нога вперед якщо лівша то навпаки. Рука права вгору трішки зігнута в ліктю пальці кисті разом, робиться підкидання м’яча та наноситься удар нахлестом кисті.

3.

Закріпити техніку. вик. передач м’яча над собою зверху та знизу.

 

Вправи:

1). Передача м’яча двома руками знизу над собою;

2). Передача м’яча двома руками зверху над собою.

 

30’’

 

 

30’

Слідкувати самостійно за положенням рук та ніг. Ноги напівзігнуті руки знизу прямі в правильном положенні кисті для відбивання м’яча. Також для вправи зверху двома руками: руки вгору перед собою пальці широко розставлені в виді трикутника.

4.

Закріпити техніку. вик. передач м’яча двома руками зверху та знизу на місці та в русі в парах через сітку.

 

 

 

 

 

Вправи:

1). Передача м’яча двома руками знизу в парах через сітку: 1,2,3 передача над собою на 4-ри передача партнеру.

2). Передача м’яча двома руками зверху в парах через сітку: 1,2,3,4 над собою на 5-ть передача партнеру.

3). Передача м’яча двома руками знизу через сітку, в русі в парах.

4). Передача м’яча двома руками зверху через сітку, в русі в парах.

6’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

При виконанні вправ слід чітко дотримуватися техніки виконання, ноги працюють разом із руками, пальці широко розставлені та злегка напружені.

Темп середній при виконанні вправ приставним кроком.

Не слід доторкатися руками сітки щоб не отримати пошкодження.

5.

Сприяти розвитку силових та швидкісно-силових якостей.

 

 

 

 

Вправи:

- Згибання та розгинання рук в упорі лежачи;

- Вправа Планка;

- Присіди з вистрибуванням;

- Присіди на правій нозі та на лівій;

- Згибання та розгинання рук від лавки;

- Упор присід, упор лежачи; упор присід, вистрибування.

- Стрибки ноги нарізно руки в сторони;

6’

2-3р

 

2-3р

 

 

 

 

 

2-3р

Всі вправи виконуються за сигналом вчителя по сигналу свистка закінчуються потім знов через інтервал відпочинку розпочинаються. Вчитель може сам варіювати навантаження за порядком дивлячись на стан утомленості дітей.

Темп при виконанні середній вправи стрибкового характеру темп високий.

При виконанні силових вправ слід чітко слідкувати за технікою виконання темп повільний.

6.

Сприяти розвитку координації, та спритності.

Спортивна гра: «Волейбол»

 

 

10’

Сприяти вихованню командного духу учнів. В грі використовувати вивчені технічні елементи.

III.

                Заключна частина уроку 3’

1.

Сприяти поступовому зниженню рівня навантаження та емоційного збудження.

Шикування в 1 шеренгу.

 

Вправи на відновлення дихання.

Ходьба:

1-2 – руки вгору;

3-4 – руки вниз.

30’’

 

30’’

Фронтальний метод.

Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х-Х

 

Дистанція 2 кроки.

  • Вдих;
  • Видих.

2.

Оцінити діяльність учнів на уроці.

Підведення підсумків.

Перевірка пульсу.

Домашнє завдання:

30’’

30’’

1’

Звернути увагу на дисципліну, відзначити кращих.

Д/з згинання тулуба в сід (хл 4х20р) ; (дів 3х15р).

 

docx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
2463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку