ЛИПІВСЬКА ЗОШ І – ІІІ СТУПЕНІВ
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
НА ТЕМУ:
«ВОЛЕЙБОЛ. УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ВОЛЕЙБОЛУ»
(11 КЛАС)
ПІДГОТУВАЛА ТА ПРОВЕЛА
ВЧИТЕЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Д. І. МАЦОЛА
Модуль: Волейбол.
Тема уроку: Волейбол. Удосконалення техніки виконання елементів волейболу.
Мета уроку:
Завдання уроку:
Освітні:
Оздоровчі:
Виховні:
Тип уроку: удосконалення знань, умінь і навичок.
Метод проведення: фронтальний, робота в парах, індивідуальний, ігровий, інтерактивне навчання, кругове тренування.
Місце проведення: Спортивний зал школи.
Інвентар: Волейбольні м'ячі, фішки, комп’ютер.
Тривалість уроку: 45 хв.
№ з/п |
Зміст |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
I. |
Вступна частина |
10хв. |
|
1.
2. |
Шикування, рапорт, привітання, інструктаж з техніки безпеки, повідомлення завдань уроку.
Вимірювання ЧСС |
2хв.
10с |
Черговий здає рапорт вчителю про готовність класу до уроку Звернути увагу на поставу 70-75 уд/хв |
3. |
ЗРВ в русі з волейбольним м’ячем:
1) ходьба на носках, руки з м’ячем вгору 2) ходьба на п’ятках, руки з м’ячем за головою 3) ходьба на пятках, м’ячем торкатися до носочка на кожен крок 4) ходьба з поворотами тулуба праворуч – ліворуч 5) ходьба випадами, вперед - в сторону, з опорою руками об коліно виставленої ноги. |
2хв
|
Стежити за поставою, за правильним виконанням вправ
Спина пряма Нога пряма
Руки прямі
Ноги в колінному суглобі – не згинати |
4. |
Рівномірний біг з волейбольним м’ячем:
а) у колоні по одному; б) біг вперед з оббіганням фішки
в) біг вперед до фішки, назад повернутись спиною г) біг вперед до фішки, назад повернутись приставними кроками
|
5хв. |
Самоконтроль учнів за диханням, дотримання дистанції
Слідкувати, щоб не збили фішку
|
|
е) переміщення в парі приставними кроками (м’яч в руках)
|
|
Вправи виконувати за сигналом (в двох колонах) Середня стійка волейболіста
|
5.
|
Ходьба в колоні по одному з виконанням вправи на відновлення дихання |
3-4 раза |
1-2 – Рука з м’ячем вгору - вдих (переставити м’яч в іншу руку) 3-4 – Рука з м’ячем вниз - видих |
6. |
Шикування в одну шеренгу. Поділ на пари. |
30с |
|
7. |
Вимірювання ЧСС |
10с |
150-180 уд/хв |
II. |
Основна частина |
29хв |
|
1. |
Удосконалення техніки виконання прийому та передачі обома руками зверху:
|
7хв.
8-10
|
Обговорення переглянутого відео. Виконувати завдання за сигналом вчителя. Слідкувати за положенням кистей та ліктів рук |
2. |
Удосконалення техніки виконання прийому та передачі обома руками знизу:
|
|
Звернути увагу учнів на опускання кистей вниз. |
3. |
Перегляд відео із записом виконання нападаючого удару провідними спортсменами.
Удосконалення техніки виконання прямого нападаючого удару. а) виконання нападаючого удару з двох – трьох кроків по підкинутому м’ячу (відстань - 6–8м); б) те саме із зони 4 після передачі із зони 3; в) те саме із зони 2 після передачі із зони 3.
|
3хв.
6хв. |
Обговорення переглянутого відео
Виконувати завдання за сигналом вчителя. Звернути увагу про правильне приземлення після виконання нападаючого удару. У жодному разі не можна приземлятися на п’ятки випрямлених ніг, адже це може спричинити травму. |
4. |
Двостороння навчально - тренувальна гра Ігрове завдання: Гравець зони 2, 4 виконує нападаючий удар м’яча на протилежну сторону майданчика, гравці виконують прийом м’яча. Після виконання ігрового завдання всі гравці роблять перехід по майданчику за годинниковою стрілкою. |
13хв
|
Вчитель здійснює суддівство. |
III |
Заключна частина |
6хв. |
|
1. 2.
3.
4. 5. |
Шикування Підведення підсумків уроку
Домашнє завдання
Вимірювання ЧСС Організований вихід з залу |
30с 3
1 10с 30с |
Активізувати увагу учнів Визначення кращих учнів, звернути увагу на помилки Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (Х) - 2х35 раз, (Д) 2х15 раз 80-100 уд/хв |