25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

легка атлетика 1 клас

Про матеріал
досягти засвоєння теоретичних знань з тем: «Загальне уявлення про легку атлетику», « Відомі Українські легкоатлети». «Правила безпеки під час занять легкою атлетикою». « Одяг і взуття для занять легкою атлетикою
Перегляд файлу


 

План-конспект уроку (1-13)

1 клас

Тема уроку: Легка атлетика.

Мета уроку: досягти засвоєння теоретичних знань з тем: «Загальне уявлення про легку атлетику», « Відомі Українські легкоатлети».

«Правила безпеки під час занять легкою атлетикою». « Одяг і взуття для занять легкою атлетикою»

- сформувати в учнів уміння виконувати різновиди ходьби та бігу; стрибати у довжину з місця, з висоти; метати малий мяч в горизонтальну та вертикальну ціль;

- прийняти орієнтовний комплексний тест оцінки стану фізичної підготовленості

- виховувати бажання займатися спортом

Місцепроведення: спортмайданчик.

Інвентар:  фішки,сикундомір та свисток 

 

Часні завдання

Хід уроку

Дозуваня

ОМУ

І

 

Підготовча частина

15

 

 

Підготувати дітей до уроку

1.Шикування,повідомлення     завдань уроку

1’

 

2

 

 

 

0.5’

 

 

2’

 

3’

 

3’

 

2,5

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪

*

Розвиток координації

2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу

Чітко виконувати команду

 

3.Загальне уявлення про легку атлетику Відомі Українські легкоатлети.

Правила безпеки під час занять легкою атлетикою. Одяг і взуття для занять легкою атлетикою

 

Сприяти розвитку м’язів  стопи

4.Різновиди ходьби: звичайна, коррегуюча

Тримати осанку!

Розвивати координацію, спритність та витривалість

5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком

Техніка виконання!

Підготувати м’язи до подальшої роботи

6.Загальнорозвиваючі вправи на місці

Техніка виконання!

 

7.Вправи на встановлення дихання

 

 

 

 

ІІ

 

Основна частина

 

25’

 

Навчити дітей положенню старту

1.Старт,стартове прискорення,біг по дистанції,фінішування

1’

 

3’

5’

 

10’

10’

 

5’

10’

5’

 

5’

 

6-8’

6-8’

 

9’

Техніка виконання!

 

2.Біг 30 м.

 

Сприяти розвитку швидкості,коор-

динації рухів

3.Човниковий біг 4х9 м,рухи руками,положення ступні

Техніка виконання!

 

4.Метання малого м’яча  з відстані 3,5,8 м у щит(1х1м)на висоті 2 м

Слідкувати за правилами бігу

 

5.Метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 8 м

 

Сприяти розвитку витривалості

6.Біг 400-500 м у повільному темпі,чергування вдиху і видиху

Дихання!

Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей

7.Стрибок у довжину з місця,відштовхування,приземлення

Техніка, правила ТБ

 

8.Естафети з елементами бігу та стрибків

 

Перевірити стан фізичної підготовленості

9.Швидкість( 30 м)

 

 

10.Витривалість(300-600)

 

ІІІ

 

Заключна частина

5

 

Відновити показники ЧСС

1.Вправи на встановлення дихання

3’

 

 

2’

Глибокий вдих, повільний видих

 

2.Шикування, підсумок уроку

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪

*

 

docx
Додано
23 березня
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку