2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

План-конспект уроку з німецької мови "Speisen" (Страви)

Про матеріал
Розгорнутий план-конспект уроку з німецької мови "Speisen" (Страви)містить матеріали для вчителя,який працює в 6 класі . (ІІ іноземна мова)
Перегляд файлу

Тема: Die Speisen

Мета:

  1. Повторення та закріплення лексичного матеріалу теми.
  2. Розвиток довільної та мимовільно уваги, спостережливості, памяті, вміння слухати, робити висновки та узагальнення.
  3. Активізувати мовленнєворозумову діяльність в цілому: при вирішенні мовленнєво розумових задач, робота над поставленими завданнями та вправами.
  4. Формування та вдосконалення мовленнєвих навичок, знань, умінь.

Задачі:

  1. Активізувати вживання лексики за темою.
  2. Практикувати знання, вміння, навички учнів у вигляді змагання по темі.
  3. Розвивати навички сприйняття на слух, побудованого на цілком відомому матеріалі.
  4. Розвивати навички та вміння роботи учнів у групах.

Обладнання: ноутбук, портативна стереосистема, кольорова крейда, дошка, інтелект-карти, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований з використанням інноваційних технологій.

Хід уроку

I. Організаційний момент:

Guten Tag, liebe Kinder! Heute haben wir eine ungewöhnliche Stunde. Bei uns sind Gäste. Also, heute arbeiten wir an der Lexik zum Thema “Die Speisen“, lesen, schreiben, hören . Nun beginnen wir zu arbeiten.

II.Мовленнєва зарядка

Backe, Backe, Kuchen
Backe, Backe, Kuchen,
der Bäcker hat gerufen,
„Wer will guten Kuchen backen?
Der muss haben sieben Sachen:
Eier und Schmalz,
Zucker und Salz,
Milch und Mehl,
Safran macht den Kuchen gehl.“
Schieb’, schieb’ in den Ofen rein!

III. Основна частина уроку

(Діти поділяються на дві – три команди і починають активні змагання.)

1. "Lückentext“.(«Пропущенні букви» Діти повинні згадати та дописати букви, які були пропущені в словах.)

Das Gel_ _ _ _ _ _ _kt – мармелад

Der Ro_ _ _ _ _ _ _ _hen – кекс

Das Mi_ _ _ _ _ _ _ _ ser – мінеральна вода

Die Mar_ _ _ _de – джем, повидло

Die Sü_ _ _ _ _ _ten – солодощі

Die Ha_ _ _ _ _ _ _ _ hte – другі страви

2.Wir üben Lexik auf folgende Weise!

Der erste Schüler über setzt das Wort ins Ukrainisch, der zweite bildet den Satz mit diesem Wort, der dritte stellt die Frage und der vierte beantwortet diese Frage(Вчитель говорить слово українською мовою, перший учень перекладає його, другий складає з ним речення, третій ставить запитання, а четвертий – відповідає.)

Die Kekse

Das Brot

Die Suppe

Die Bulette

3. Jetzt arbeiten wir in 3 Gruppen!Aus gegebenen Wörtern bilden wir das Rätsel! Schreibt das Rätsel in ihre Hefte. Dann lesen wir vor. Die andere Gruppe rät das Rätsel.(Творче завдання у вигляді складання загадок.)

Складіть загадку використовуючи дані слова про капусту.

(der Kohl), die Suppe, kochen, Salate machen, grun, rund, pflanzen, im Garten

Складіть загадку використовуючи дані слова про помідор.

(Die Tomate,) die Saft, trinken, im Garten, die Menschen, pflanzen, gruen, zuerst, rot, rund machen Ketchup

4. Und ich habe auch sehr interessante Rätsel. Hören und raten, bitte!(Вчитель зачитує загадки, а групи учнів відгадують.)

Will man vieles von
mir haben, muss man
mich vergraben.(Samen)

Erst weiß wie Schnee
dann grün wie Klee dann
rot wie Blut schmeckt
allen Kindern gut.(Kirsche)

Ich hab keinen Schneider,
und hab doch sieben Kleider.

Wer sie mir auszieht,

der muss weinen und sollt er
noch so lustig sein.(Zwiebel)

Im Feld steht ein Mädchen,

hat ein gelb‘ Röckchen und
ein grün‘ Häubchen.(Möhren)

5. Hören den Dialog und sag welche Speisen sind da.

- Guten Tag! Was wünschen Sie?
- Ja, auch eine Tasse Kaffee.
- Herr Ober! Ich möchte bitte bestellen..
- Guten Tag. Bitte eine Pilzsuppe und ein Wiener Schnitzel.
- Ja, bitte ein Stück Apfelkuchen.
- Ja, gleich.
- Möchten Sie auch etwas trinken?
- Noch etwas zum Nachtisch?

6. Зарядка

Wir turnen.
1,2,3,4,
Heute turnen alle wir
Mit den Händen klap, klap,klap
Mit den Füßen trapp, trapp, trapp,
Mit den Fingern nick, nick, nick,
Mit den Köpfchen tick, tick, tick.
1,2,3,4,
Heute turnen alle wir.

7. Kettenspiel "Was mögen wir ?“.Гра-ланцюжок «Що ми любимо?».

Muster:Sch.I - Ich mag Bonbons.

            Sch.II - Olena mag Bonbons, ich mag Bananen.

8. Schreib das Verb „mögen“ in der richtigen Form.(Напишіть правильну форму дієслова «любити щось».).

Was ____ du gern?

Ich ____Saft und Fisch.

_______ Sie Fleisch, Frau Wagner?

Olaf ___keinen Kaffee.

Peter und Monika, was ______ ihr nicht?

Wir _____keine Suppe.

9. Was passt nicht zussamen.Streich durch.(Викресліть зайве слово.)

  1. Mineralwasser, Apfelsaft, Apfelkuchen, Cola, Limonade
  2. Milch, Butter, Jogurt, Fisch
  3. Reis, Pflaumen, Kartoffeln, Nudeln
  4. Gurkensalat, Bonbons, Torten, Kuchen
  5. Bulette, Birnen, Kotelett, Würstchen

10. Das Lied. (Пісня)

Und auf den Wiesen hüpfen die Häschen wieder,
Die großen Ohren wippen fröhlich zum Beat!
Its Bunnyparty, alle hüpfen auf und nieder!
Und alle Häschen singen laut dieses Lied!

Приспів:
yeyeyeeeyee...
heute ist Bunnyparty
yeyeyeeeyee...
Wir hüpfen zum Beat
yeyeyeeeyee...
Heute ist Bunnyparty
Yeyeyeeeyee...
Wir singen das Lied
III. Заключна частина уроку

Bald ist die Stunde zu Ende, stimmt das?

Sagt, bitte, haben wir gut gearbeitet?

Haben wir geturnt? Danke!

 

docx
До підручника
Німецька мова (для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням німецької мови) 6 клас (Горбач Л.В., Трінька Г.Ю.)
Додано
23 березня
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку