План-конспект уроку з предмета «Іноземна мова за професійним спрямуванням» Тема уроку: “Healthy Food and Junk Food”

Про матеріал
План-конспект уроку з предмета «Іноземна мова за професійним спрямуванням» Тема уроку: “Healthy Food and Junk Food” для учнів професійної(професійно-технічної) освіти - 3 курс (11 клас)
Перегляд файлу

Регіональний центр професійної освіти ресторанного, будівельного та автотранспортного сервісу  Харківської області

 

 

План-конспект уроку з предмета 

«Іноземна мова за професійним спрямуванням» 

Тема уроку: “Healthy Food and Junk Food”     

(Корисна та шкідлива їжа)

image

 

 

                                                                     Викладач англійської мови

                                   Варич Олена Анатоліївна

 

Харків - 2023

План уроку

Тема уроку: “Healthy Food and Junk Food ” (Корисна та шкідлива їжа).     

Лексичні вправи на опрацювання нової лексики.

Мета уроку: 

      Навчальна – активізувати лексичні одиниці з теми, формувати лексичні навички й навички вимови; вдосконалювати навички читання й усного мовлення;

 

      Розвиваюча – розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, письма; вміння застосовувати лексичні одиниці в усному мовленні та повсякденній професійній діяльності; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів;

 

      Виховна – виховувати чуття поваги до співрозмовника, вміння слухати; шанобливе становлення до своєї професії; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

 

Тип кроку:

Урок застосування знань, умінь, навичок

Обладнання: тематичні папки, підручники, картки з індивідуальними завданнями, проектор, notebook

 

Метод проведення:

 

А) словесний бесіда;

Б) практичний складання діалогів, повідомлень, виконання лексичних вправ; В) наочний підручники; опорні конспекти

 

Між предметні зв’язки: Українська мова, Етика, Біологія

Структура проведення уроку:

1.     Організаційна частина (2 хв.)

2.     Оголошення мети й теми уроку(2хв.)

3.     Фонетична зарядка (5 хв.)

4.     Актуалізація опорних знань(перевірка д/з) (5хв)

5.     Практична частина уроку: діалогічне та монологічне мовлення(15 хв.)

6.     Узагальнення і систематизація ()

7.     Підсумок уроку(2 хв.)

8.     Оцінювання навчальних досягнень учнів(2 хв.)

9.     Домашнє завдання(2 хв.)

 

 

Хід уроку:

1.     imageОрганізаційна частина (2 хв.) T. Good morning pupils.

P. Good morning teacher.

T. Who is on duty today?             черговий учень дає відповіді на              P. I am on duty today.                  питання викладача

T. What day is it today?

P. Today is …

T. What is the date today?

P. Today is…

T. Who is absent today?

P. … is absent today.

 

2.     Оголошення мети й теми уроку(2хв.)

Today we are going to speak on the very important topic “Healthy Food and Junk Food”. There’s no doubt that food is very important in our life. People and all living can’t live without eating. Each country has its own eating traditions. So, we are going to speak about food, eating habits and eating out in restaurants, cafes, our favourite dishes, likes and dislikes.

Today we try to remember our new words and grammar, try to use them doing different exercises and prepare to your tests. 

Сьогодні у нас з вами урок застосування знань, умінь і навичок. Ми спробуємо пригадати вивчену лексику та граматику з теми, будемо активно використовувати їх при виконанні різних граматичних та лексичних вправ, аудіюванні, і після нашого уроку, я сподіваюся, ви будите повністю готовими до написання ваших тематичних тестів. 

Cсьогодні наш урок буде проходити у формі невеличкого змагання. Each teams need do several simple tasks that will help us to find out who’ll wins. Win the team which earns more points. Вам необхідно буде виконати декілька простих завдань, які допоможуть визначити нам переможця. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів. Members of the winning team, besides they have two additional points to their attestation, will have sweet presents. The second team will receive only one additional point and the last two teams will stay to learn their lexis  more better.

Сьогодні необхідно бути особливо уважними і активними на уроці, бо від цього буде залежати як добре ви підготуєтесь до т/а.

        OK. Have you any questions? Let’s start our lesson. Are you ready? P …………

 

 

 

1. Мовленнєва зарядка (5 хв.)

As always as usual before we start our lesson let’s train our pronunciation and speaking. For this, please, try to remember and repeat all our new words and expressions. Today we don’t read our poems and tongue-twisters. Today we’ll try to remember new words in another way. 

Now let’s play interview game “Opinion Poll”. 

Exercises 1: “Opinion Poll” Find out whether the other people in your group usually have for breakfast, lunch, dinner and supper.  

You may use the questions from the slide of our presentation. Then you must fill the tables.

 (кожна група отримує картку з завданнями; з кожної групи 1 учень початкового та середнього рівнів знань грає роль журналіста та ставить запитання згідно отриманих завдань протилежній групі; інші учні заповнюють interview card та озвучують результати інтерв’ю)

( за правильність виконання команда і «журналісти» отримують по 1 “Happy Candy”)

image

 

Interview card

image

1. Актуалізація опорних знань(перевірка д/з) (5хв)

 

Let’s summarize you interview. 

Exercises 2:  Complete the diagram with the topical words. Draw “Mind Map” for this topic. What do people usually have for meals in your country? Name 4-5 kinds of food.

(кожна команда озвучує результати інтерв’ю: називають  4-5 продуктів харчування, які зазвичай українці їдять на сніданок, обід та вечерю та записують їх у “Mind Map”

( за правильність заповнення “Mind Map” команди отримують по 1 “Happy Candy”

 

 

Mind Map

                                                                         lunch                                  

breakfast

                                                                                  

image                                                                                                                       meals             

 

                                                                          dinner   supper

 

 

 

Let’s check your home task. Your home task was to write into the vocabulary all the  ‘cooking verbs’.  And now let’s check how well do you know them.

 

Exercises 3:  Аrrange the letters in the correct order to make up the „cooking verbs‟. Then match the words with their translations or definitions. 

 (робота в парах: а)учні з середнім та початковим рівнем знань:правильно розставити літери в словах та знайти відповідність між словом та його перекладом;

б) учні з високим та достатнім рівнем знань: знайти відповідність між словом та його визначенням )

( за кожне правильне слово  команди отримують по 1 “Happy Candy”, команда, яка виконає завдання найшвидше отримує 1 додатковий бал)

 

Варіант 1

Варіант 2

1

EPEL

варити

heat and cook food in a very hot water

2

XIM

готувати на грилі

cook food using very strong heat directly above or below it

3

KABE   

пекти

cook food in an oven

4

OILB   

змішувати

combine ingredients together so that the result cannot be separated into its original parts

5

OKOC   

готувати

prepare (food, a dish, or a meal) by mixing, combining, and heating the ingredients

6

YRF

чистити

remove (the outer covering or skin) from a fruit or vegetable

7

LLUGI       

смажити

cook (food) in hot fat or oil, typically in a shallow pan

8

POHC

відбивати, рубати

cut products into pieces with strong downward  movements of a knife

9

SEWT

тушкувати

cook, for example meat in gently boiling water or other liquid

 

2. Практична частина уроку: (15 хв.)

Let’s try to do our practical part of the lesson. Let’s do some exercises:

Exercises 4:  Think and decide what t5hye people are talking about in the following sentences. The one word is odd. 

 

   (робота в групах: учням запропоновані картки зі словами; викладач читає речення, учні піднімають відповідне слово)

( за кожне правильне слово  команди отримують по 1 “Happy Candy”)

 

1.   I never have it late at night because it keeps me awake.

2.   I like it rare or medium rare.

3.   It makes you sneeze if it goes up your nose.

4.   The often make you cry when you chop them 5. If you leave it in the sun it will melt.

6. It makes me happy but it’s bad for my teeth and my figure especially if I’m trying to be fit.

 

 

coffee     

 

meat

 

pepper

 

onion

 

ice-crem

 

sugar

 

potatoe

 

Exercises 5:  Puzzle. Find the parts of the proverbs and quotations about food

   (робота в групах: учням запропоновані картки з частинами прислів’їв та висловлювань відомих людей про їжу: а)учні з середнім та початковим рівнем знань читають свої варіанти; б) учні з високим та достатнім рівнем знань перекладають)

( за кожне правильне з’єднання  команди отримують по 1 “Happy Candy”)

 

 

 

 

Exercises 6:  Traffic Light. Choose the best word to complete the sentences. 

 

(робота в групах: кожна група обирає відповідний колір слова, яке необхідно вставити у речення; учні з початковим та середнім рівнями знань зачитують речення)

image

                          ( за кожне правильне слово  команди отримують по 1 “Happy Candy”)

1)           I must have a drink. I’m so _________

imagedirty            hungry          thirsty

2)         imageimageWhat vegetables do you like? _________      Peaches and carrots        tomatoes and pears                       image peas and potatoes

3)         Is he going to  _________ the meal?

pay              wash             eat

4)         Look in the oven and see if the  _________is ready yet.

cake            soup              ice-cream

5)         imageimageimageA glass of _________, please. I never drink alcohol. juice            wine             champagne

6)         I’ll just_________the soup to see if it’s all right. toast           taste            try

7)         All he wants is two thin  _________of roast beef.

legs             slices           wings

8)         Why is the waiter talking so long to _________us?

save            order           serve

9)         I’d like my_________rare, please.

steak           chicken         tea

10)      I think I’ll have _________for dessert.

mustard         pie             a starter

11)       This isn’t very sweet. I’ll add some _________

salt              pepper         sugar

12)      I need the frying pan so that I can make the _______

salad            honey          omelet

 

Exercises 7:  Master Chef. Try to understand, what dish have your classmates prepared?

 

( команди отримують по 1 “Happy Candy”за правильність рецепту та за відгадану страву)

 

(робота в групах (4 учні): кожна група отримує картку з назвою загальновідомої страви; записують рецепт цієї страви та озвучують його;інші, прослухавши уважно та ставлячи необхідні питання, намагаються вгадати страву)

 

 

Exercises 8:  (аудіювавння: учні слухають пісню і виконують завдання у тематичних папках)

 

 

3.   Підсумок уроку(2 хв.)

Our lesson is coming to the end. I think it was cognitive and exciting at the same time. I hope you enjoyed it as I did.  I’d like to thank everyone for active participation. So, what have we done at the lesson? What new things have we learnt? What was interesting/boring/unusual? Why? Who was the brightest pupil ?  I enjoyed the way you’ve worked today! I want to say that all of you were active and smart ,your marks are...

because…Thank you! The lesson is over.

 

4.   Оцінювання навчальних досягнень учнів(2 хв.)

 

5.   Домашнє завдання(2 хв.):

а) підготуватися до т/а

 

 

 

pdf
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку