План-конспект з художньо-продуктивної діяльності (малювання) для дітей різновікової групи на тему: "Малювання птахів"

Про матеріал
Заняття з художньо-продуктивної діяльності для дітей різновікових груп на тему: "Малювання птахів".
Перегляд файлу

Конспект заняття з художньо-продуктивної діяльності ( малювання)

для дітей різновікової групи (старша підгрупа)

Тема заняття: «Малювання птахів»

Мета:

   -вчити дітей виконувати зображення птахів;

   -розвивати дрібну моторику рук, уяву, фантазію, просторове мислення;

   -виховувати любов та бережне ставлення до птахів, бажання допомагати їм    взимку;

Матеріал: картинки із зображенням птахів; папір для малювання, простий олівець, гумка, акварельні фарби, пензлик, баночка для води, палітра.

Методи навчання:

Наочний: розглядання ілюстрацій: вихователь звертає увагу на особливості птахів-розмір, забарвлення, довжину ніг, форму дзьоба.

Словесний: вихователь радить які кольори змішувати для отримання потрібного і більш достовірно передати забарвлення.

Хід заняття

І. Вступний момент.

Діти, я хочу загадати вам загадку:

- Верст не вважала,

По дорогах не їздила,

А за морем бувала,

Горобці, стрижі , пінгвіни,

Снігурі, граки, павичі,

Папуги і синиці:

Одним словом це (Ю. Свєтлова ).

Я неспроста загадала загадку про птаха, тому що скоро 1 квітня «Міжнародний день птахів» . Подивіться скільки красивих птахів у нас в гостях. Хто-небудь знає, як називаються ці птахи? Може бути, ви бачили яку-небудь з них на нашій дільниці чи у парку? (відповіді дітей )

Загадка про горобця на українській мові для дітей   Птахи – завдання для дошкільників – Розвиток дитини Картки Домана "Птахи" українською Вундеркінд з пелюшок - Картки Домана

 

Цікаві загадки про птахів українською мовою           Загадки про птахів українською мовою - Dovidka.biz.ua             Загадки про синичку на українській мові для дітей | Загадка про синицю 

Розгляньте будь ласка усіх цих і назвіть їх подібності та відмінності. (подібності - є тулуб, голова, хвіст і т.д. ; відмінності - забарвлення оперення).

ІІ. Оголошення теми. Сьогодні ми будемо малювати пташку, а яку ви дізнаєтесь, відгадавши загадку:

    На моє віконечко

    Прилетить, мов сонечко,                                   

Мила пташка жовтогруда,

Запищить – і день розбудить!

Як горобчик невеличка

Хто це, діточки? (Синичка)                      

                                                         6181C1C3

ІІІ. Пояснення матеріалу.

На середині аркуша намічаємо лінію нахилу птиці. На цій лінії відзначаємо середину, від неї в різні боки ще дві точки(однакового розміру від центру). Це буде тулуб. Уздовж лінії між цими точками малюємо овал. Зверху овалу малюємо коло ( це буде голова).

Внизу вузький, довгий прямокутник ( хвіст).

З лівого боку кола смужкою відзначаємо дзьоб.

Тепер починаємо малювати птицю. Малювати починаємо з голови.

Починаємо малювати з дзьоба, вгору промальовуємо голову і спину. Внизу від дзьоба грудку, злегка збільшуємо овал. Зверніть увагу голова птиці плавно переходить в пухкенький животик (шийка у нашої пташки не виділяється). Тепер окреслюємо хвостик і очко. (Згадуючи і пояснюючи методику малювання, одночасно показує на дошці, як це потрібно робити, діти на аркушах.)

Щоб правильно намалювати лапки, необхідно «посадити» пташку на гілочку. Для цього відступаємо від тіла невелику відстань, проводимо дві лінії паралельно пташки і це буде гілочка. Зверніть увагу у пташки тонкі і довгі ніжки з міцними кігтиками. Крила не довгі, але загострені на кінці. Ось така пташка у нас з вами вийшла.

Подивіться будь-ласка на дошку яку пташку ми намалювали ? (відповіді)

Звичайно, наша пташка схожа і на снігура, і на синичку, і на горобця тому має більш округлу форму тіла, маленький дзьоб і невеликий ріст.

А ви хотіли б політати як птахи? (відповіді)

Тоді підіймайтесь з-за столів і йдіть до мене.

ІV.Фізкультхвилинка під мелодійну мелодію «Зграя птахів летить на південь.)

Зграя птахів летить на південь,

Небо синє навколо (діти махають руками, ніби крилами)

Щоб швидше прилітати,

Треба крилами махати. (діти махають руками інтенсивніше)

В ясному небі сонце світить

Космонавт летить в ракеті (потягування - руки вгору)

А внизу ліси, поля-

Розстеляється земля. (низький нахил вперед, руки розводять у бік)

Пташки почали спускатися,

На галявині всі сідають.

Належить їм довгий шлях

Треба пташкам відпочити. (діти присідають  і сидять кілька секунд)

І знову пора в дорогу

Пролетіти нам треба багато (діти встають і махають «крилами»)

Ось і південь. Ура! Ура!

Приземляться нам пора (діти сідають за стіл)

Так як наша пташка схожа відразу на кілька птахів, я пропоную  прикрасити їх по різному.

V. Самостійна практична діяльність. (Поруч з кожною дитиною ставиться картинка з зображенням птаха і дивлячись на неї він оздоблює свою пташку).

V. Підсумок уроку.

Яких пташок ви знаєте?

Яку пташку ми сьогодні малювали?

Які фарби застосовували під час роботи?

Як потрібно допомагати птахам взимку?

VІ. Виставка робіт.

 

 

                            

 

                     

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 березня
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку