План конспект за модулем волейбол

Про матеріал
План-конспект заняття з фізичного виховання за модулем Волейбол. Тема: Задачі: 1. Набуття автоматизації елементів вивченої вправи. 2. З’єднання елементів в цілісний урок. 3. Перевірка засвоєння техніки вивченої контрольної вправи (нижня передача м´яча). 4. Відпрацювання рухових навичок за допомогою учбової гри в волейбол Спортивний інвентар: волейбольна сітка,волейбольні м´ячі, свисток.
Перегляд файлу

 

                                                   План-конспект

                          заняття з фізичного виховання за модулем Волейбол

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Волейбол

Задачі: 1. Набуття автоматизації елементів вивченої вправи.

             2. З’єднання елементів в цілісний урок.

             3. Перевірка засвоєння техніки вивченої контрольної вправи (нижня передача 

                  м´яча).

             4. Відпрацювання рухових навичок за допомогою   учбової гри в волейбол

Спортивний інвентар: волейбольна сітка,волейбольні м´ячі, свисток.

 

№ п/п

         Зміст заняття

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 1

2

3

4

 ׀.

 1.

 

 

 

 

2.

 

3.

 ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

Шикування, рапорт, привітання, перекличка,повідомлення задач заняття

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС

 

Різновиди ходьби:

   - на носках;

   - на п`ятках;

   - на внутрішній стороні стопи;

     25´

 

 

 

 

   30’’

 

2’30’’

30’’

30’’

30’’

* * * * * * * * * * * *

×

Перевірити охайність та наявність спортивної форми. Націлити на основне завдання.

 

На сонній артерії

В колону по одному,тримати дистанцію два кроки.

Слідкувати за поставою,руки на пояс.

 

 

 

 

4.

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

9.

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

14.

 

 

15.

 

 

16.

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

18.

  - на зовнішній стороні стопи;

  - перекатом з п’ятки на носок

 

Біг

 

Повільна ходьба з роботою рук

1-2 руки вгору, вдих

3-4 руки вниз, видих

 

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 4

 

 

 

Загально розвиваючі  вправи

 

 

 

В. п.- ноги нарізно, руки на пояс

1- нахил голови вперед

2- нахил голови назад

3- нахил голови ліворуч

4- нахил голови праворуч

 

В. п.- ноги нарізно, руки на пояс

1-4 колоподібні рухи головою зліва направо;

5-8 колоподібні рухи головою справа наліво

 

В. п.- права рука вгорі

1-2 ліва рука вгору права вниз

3-4 в. п.

 

В. п. - о. с.

1-4 колоподібні рухи руками вперед

5-8 колоподібні рухи руками назад

 

В. п. – стійка ноги нарізно, руки в «замок» за головою

1-2 повороти тулуба ліворуч

34-повороти тулуба праворуч

 

В. п. –стійка ноги нарізно, руки в «замок» за головою.

1-2 нахил тулуба вліво

3-4 нахил тулуба вправо

 

В.   п. – стійка ноги нарізно,руки за головою в «замок»

1-2 нахил тулуба вперед

3 – нахил тулуба вперед,долонями доторкнутися до підлоги

4 – в. п.

 

В. п. стійка ноги нарізно, руки в сторону.

«Млин»

 

В. п. – стійка ноги нарізно,руки на пояс

1 – нахил назад

2 – в. п.

3 – нахил уперед

4 – в. п.

 

В. п. руки в сторони

1 – випад ліворуч, упор присівши на ліву ногу, права в сторону

2 – в. п.

3 – випад праворуч, упор присівши на праву ногу, ліва в сторону

4 – в. п.

 

В. п. – руки за головою в «замок»

1 – випад правою ногою вперед

2 – в. п.

3-4 випад лівою ногою

 

В. п. стійка ноги нарізно, нахил уперед, руки внизу.

Не відриваючи ніг «пройти» на руках уперед і повернутися у в. п.

 

В. п. – руки в сторони

1 - мах правою ногою вперед

2 – мах лівою ногою вперед

3 – мах правою ногою в сторону

4 – мах лівою ногою в сторону

 

В. п. – на носках, руки за головою в «замок»

Присідання

 

В. п. – о. с.

1-4 – сісти на підлогу та встати без допомоги рук

 

В. п. – руки на пояс

1-2 стрибки на правій нозі

3-4 стрибки на лівій нозі

5-8 стрибки на двох ногах

 

В. п. – о. с.

1 - стрибок ноги нарізно

2 – стрибок ноги разом

3-4 – те саме

 

Ходьба на місці, руки через сторони вгору, вниз

  30’’

  30’’

 

   5’

 

   30’’

 

 

 

 

   30’’

 

 

 

    12’

 

 

 

 

    4р.

 

 

 

 

    4р.

 

 

 

 

    4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

10р.

 

 

4р.

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

30”

 

 

 

У повільному темпі, слідкувати за диханням.

Тримати дистанцію 2-3 кроки,відновити дихання, вдих через ніс, видих ротом.

 

 * * * * через центр                   

        * * * * по 4

х

 

Підготувати організм займающихся  до навантаження в основній частині.

 

Слідкувати за поставою, дихати повільно, темп повільний.

 

 

Темп повільний, слідкувати за поставою.

 

 

Руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

Велика амплітуда руху.

 

 

Слідкувати за чітким виконанням команд.

 

 

Ноги під час виконання нахилу тулуба не згинати.

 

 

Слідкувати за поставою. Ноги під час виконання не згинати.

 

 

 

Дихати довільно. Темп повільний.

 

Слідкувати за поставою, чітко виконувати вправу.

 

 

 

 

Слідкувати за поставою, руки на випаді вперед. Дихати довільно.

 

 

 

 

 

Спина пряма, дотримуватися темпу.

 

 

 

Не «відривати» ноги від підлоги

 

 

Спина пряма, максимальний рух ногою. Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

Триматися за вірним виконанням справи.

 

Слідкувати за вірним виконанням вправи.

 

Темп повільний. Спина пряма. Дихати повільно.

 

 

 

 

 

Вдих, видих

II

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 55’

 

19.

- Група ділиться на дві частини;

 

а) Перша шеренга виконує три передачі м’яча над собою і передають м’яч другій половині.

 

б) Друга шеренга виконує те саме завдання.

8-10р.

 

 

8-10р.

Слідкувати за правильним положенням рук та ніг. Передача м’яча виконується над головою, висота підкидання м’яча 1,20 – 1,50 м

20.

- Верхня передача м’яча в парах.

 

8-10р.

 

 

Як можна довше утримувати м’яч у повітрі.

21.

- Верхня передача м’яча в парах сидячі на полу.

 

8-10р.

Як можна довше утримувати м’яч у повітрі.

22.

а) Перша шеренга виконує накидування м’яча для нижньої передачі.

б) Друга шеренга виконує прийом м’яча

8-10р.

 

8-10р.

Руки складені долоня в долоню, передача виконується передпліччям.

23.

а) Перша шеренга виконує три нижніх передачі над собою та передає м’яч другій половині.

б) Друга шеренга виконує три нижніх передачі перед собою.

8-10р.

 

8-10р.

Висота підкидання м’яча 1,20 – 1,50 м.

24.

Гра в парах (виконуючи верхню та нижню передачу м’яча).

8-10р.

Слідкувати за правильною постановою рук та ніг.

25.

Передача м’яча в колонах у русі.(дві колони, стоячі одна на проти другої передають  м’яч по черзі та після передачі забігають в кінець протилежної колони)

8-10р

Забігання виконувати з правої сторони, як можна довше утримувати м’яч у повітрі.

26.

Тестова вправа – нижня передача м’яча

Хлопці:                           

«12» - 12р.                     «6» - 6р.             

«11» - 11р.                     «5» - 5р.                          

«10» - 10р.                     «4» - 4р.

 «9» - 9р                         «3» - 3р. 

 «8» - 8р.                         «2» - 2р.                          

 «7» - 7р.                         «1» - 1р.                                 

 

6 спроб

Стоячі в колі діаметром 2м.

27.

Учбова гра

 

 

III

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

10’

 

28.

Перешикування в три шеренги.

1’

 

29.

Вправи на розслаблення та заспокоєння:

  • Піднімаючись на носки, руки через сторони 

      вгору – вдих; руки вниз, нахил уперед - видих;

  • Піднімаючись на носки,руки через ліву сторону вгору - вдих;
  • Руки вниз, нахил уперед - видих;
  • Те саме, через праву сторону;     
  • Руки через сторони вгору, руки вперед-униз,заспокоїлись;       

4’

Звернути увагу на інтервал між учнями під час виконання вправ. Розслабити м’язи рук, ніг, відновити дихання.

30.

Підсумок заняття, виставлення оцінок.

2’

Визначити кращих учнів.

31.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

1’

 

32.

Домашнє завдання.

1’

Вправи на розвиток гнучкості.

33.

Організований вихід із зали.

1’

 

 

 

doc
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку