ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ» З ПРЕДМЕТОМ «АНГЛІЙСЬКА МОВА» НА ТЕМУ "МОЇ УЛЮБЛЕНІ ІГРАШКИ"

Про матеріал
План-конспект інтегрованого заняття гуртка "Lego-конструювання" з предметом англійська мова
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

    ЗАНЯТТЯ  ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»

                            З ПРЕДМЕТУ «АНГЛІЙСЬКА МОВА»

(для вихованців 3-А класу)

 

 

Оксана Маркіна,

керівник гуртка «Лего-конструювання»

 

 

 

Тема:              Мої улюблені іграшки.

 

Мета:

Забезпечення інтеграції змісту початкової та позашкільної  освіти.

Набуття вихованцями ключових компетентностей засобами лего-конструювання, а саме:

пізнавальної закріплення лексичних знань вихованців на тему «Toys»; розвиток мовленнєвих вмінь та навичок, просторової уяви; виховання пізнавального інтересу,  культури спілкування, інтересу до вивчення іноземної мови.

 практичної – закріплення знань, умінь та навичок при роботі    з конструктором Lego Education Wedo 2.0; формування умінь конструювання, програмування та презентування моделі

«Робот-трансформер».

творчої формування вміння творчо підходити до вирішення проблем; розвиток уяви, фантазії дітей; залучення їх до дослідження, моделювання, проектування та науки.

соціальної – виховання любові та бережного ставлення до праці інших, взаємодопомоги, комунікативних вмінь (уміння працювати в групі і в парах); поповнення словникового запасу.

Методи:

пояснювально-ілюстративні, репродуктивні, ігрові, проблемно- пошукові.

Тип

заняття:

засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Форма

заняття:

фронтальна, групова.

Матеріально-технічне забезпечення:

 

набори конструктора Lego Education Wedo 2.0, планшети з програмним забезпеченням, проектор, ноутбук, мультимедійна дошка.

Дидактичне забезпечення:

 

презентація «Toys», зразок моделі «Робот-трансформер» тематичні картки та картки  для самостійної роботи, кросворди «Toys».

Очікуваний результат:

 

закріплення лексичних знань вихованців на тему «Toys», навчити дітей конструювати модель «Робот-трансформер» за запропонованою інструкцією; сприяти розвитку вміння творчо підходити до вирішення завдання.

 

Навчальна програма:

 

«Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання», схвалена НМР КЗ «ЗОІППО» Запорізької обласної ради

(протокол №7 від 08.11.2018 р.)

Використані джерела:

 

1) FlyHigh 3 Ukraine -  Pearson, 2010.

 

І. Вступ

(Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх.

Оголошення теми й мети заняття)

 

 

Перебіг заняття

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань вихованців

 

Керівник гуртка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка:

 На уроках Англійської мови, ви вивчаєте лексику та граматику різних тем, знайомитесь з новими словами, вчитеся давати відповіді на запитання, висловлювати свою думку та спілкуватися з однолітками інших країн світу. Адже англійська мова є найпопулярнішою мовою світу, та відкриває перед вами великі можливості.

  Тема «Іграшки» є чи не найулюбленішою у всіх дітей, адже вона тісно пов’язана з дитинством, з приємними спогадами. Сьогодні у вас буде можливість ще раз пригадати свої улюблені іграшки, закріпити їхні назви англійською мовою, а також попрактикуватись у вимові, правописі слів та їхньому перекладі.

А з допомогою наборів Lego Education Wedo 2.0, зконструювати модель іграшки, яка, на мою думку, є чи не у кожної дитини. А що це за іграшка, ви дізнаєтесь пізніше. Тож, бажаю вам бути активними, уважними  та творчими!

Перед тим, як розпочати наше заняття, давайте пригадаємо назви іграшок, які ви вивчали на уроці Англійської мови (Діти в ході презентації вимовляють назви іграшок англійською мовою)(Слайди 2-13)

 

ІІІ. Основна частина

Розповідь керівника гуртка

       Для того, щоб краще засвоїти лексичний та граматичний матеріал,  зараз ми з  вами виконаємо вправу на листках:  «Встав букви, переклади та з’єднай лініями» (Слайд 14-15) (Діти отримують картки  і виконують завдання).   

       А зараз, спробуєте відгадати назву іграшки, яку ми сьогодні будемо конструювати. Для цього, потрібно розгадати кросворд з нашої тематики, з літер які ви впишете у  виділені клітинки, зібрати ключове слово, та вписати його у клітинки внизу сторінки. (Слайд 16) (Діти розгадують кросворди, відгадують ключове слово та зачитують його).

        Чудово! Ви всі справились із завданням. Так, ми будемо конструювати модель робота, тільки це не звичайний робот, а робот-трансформер. Я думаю, багато з вас знайомі з такою іграшкою і знають, що слово «трансформер» (англ. transformer) означає трансформуватися з однієї зовнішності в іншу.

 

ІV. Практична частина

Конструювання моделі «Робот-трансформер»

за інструкцією

    Перш, ніж приступити до конструювання, давайте пригадаємо правила техніки безпеки при роботі  з наборами та планшетами.

– Діти,  беремо конструктори Lego Education Wedo 2.0, знаходимо в додатку на планшетах модель «Робот-трансформер» та приступаємо до роботи.

Ми з вами створимо і запрограмуємо моделі роботів, презентуємо та опишемо свої роботи.

 Успіху вам! (Діти конструюють самостійно)

 Молодці! Працювати з конструктором ви вмієте. Ваші роботи-трансформери готові!

– Діти, що потрібно для того, щоб ваші роботи «ожили»? (Відповіді дітей: запрограмувати їх)

 – З чого потрібно починати роботу? (Відповіді дітей:  підключити роботів до планшетів)

     Потім діти встановлюють з’єднання планшетів  зі своїми моделями, програмують та презентують їх.

 

V. Заключна частина

 – Ви чудово попрацювали!

А наша подорож у «світ іграшок» підходить до завершення і я хочу висловити вам подяку за активну та плідну роботу. Сподіваюсь, що вона вам сподобалась.

– Зараз, розбираємо свої моделі та сортуємо деталі і електронні компоненти згідно інструкційної карти набору.

 

docx
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку