ПЛАН-КОНСПЕКТ
ЗАНЯТТЯ ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»
З ПРЕДМЕТУ «АНГЛІЙСЬКА МОВА»
(для вихованців 3-А класу)
Оксана Маркіна,
керівник гуртка «Лего-конструювання»
Тема: Мої улюблені іграшки.
Мета: |
Забезпечення інтеграції змісту початкової та позашкільної освіти. Набуття вихованцями ключових компетентностей засобами лего-конструювання, а саме: пізнавальної – закріплення лексичних знань вихованців на тему «Toys»; розвиток мовленнєвих вмінь та навичок, просторової уяви; виховання пізнавального інтересу, культури спілкування, інтересу до вивчення іноземної мови. практичної – закріплення знань, умінь та навичок при роботі з конструктором Lego Education Wedo 2.0; формування умінь конструювання, програмування та презентування моделі «Робот-трансформер». творчої – формування вміння творчо підходити до вирішення проблем; розвиток уяви, фантазії дітей; залучення їх до дослідження, моделювання, проектування та науки. соціальної – виховання любові та бережного ставлення до праці інших, взаємодопомоги, комунікативних вмінь (уміння працювати в групі і в парах); поповнення словникового запасу. |
|
Методи: |
пояснювально-ілюстративні, репродуктивні, ігрові, проблемно- пошукові. |
|
Тип заняття: |
засвоєння нових знань, умінь та навичок. |
|
Форма заняття: |
фронтальна, групова. |
|
Матеріально-технічне забезпечення: |
||
|
набори конструктора Lego Education Wedo 2.0, планшети з програмним забезпеченням, проектор, ноутбук, мультимедійна дошка. |
|
Дидактичне забезпечення: |
||
|
презентація «Toys», зразок моделі «Робот-трансформер» тематичні картки та картки для самостійної роботи, кросворди «Toys». |
|
Очікуваний результат: |
||
|
закріплення лексичних знань вихованців на тему «Toys», навчити дітей конструювати модель «Робот-трансформер» за запропонованою інструкцією; сприяти розвитку вміння творчо підходити до вирішення завдання. |
|
Навчальна програма: |
||
|
«Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання», схвалена НМР КЗ «ЗОІППО» Запорізької обласної ради (протокол №7 від 08.11.2018 р.) |
|
Використані джерела: |
||
|
1) FlyHigh 3 Ukraine - Pearson, 2010.
|
|
І. Вступ
(Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх.
Оголошення теми й мети заняття)
|
ІІ. Актуалізація опорних знань вихованців
|
Керівник гуртка:
Керівник гуртка:
Керівник гуртка:
Керівник гуртка: |
На уроках Англійської мови, ви вивчаєте лексику та граматику різних тем, знайомитесь з новими словами, вчитеся давати відповіді на запитання, висловлювати свою думку та спілкуватися з однолітками інших країн світу. Адже англійська мова є найпопулярнішою мовою світу, та відкриває перед вами великі можливості. Тема «Іграшки» є чи не найулюбленішою у всіх дітей, адже вона тісно пов’язана з дитинством, з приємними спогадами. Сьогодні у вас буде можливість ще раз пригадати свої улюблені іграшки, закріпити їхні назви англійською мовою, а також попрактикуватись у вимові, правописі слів та їхньому перекладі. А з допомогою наборів Lego Education Wedo 2.0, зконструювати модель іграшки, яка, на мою думку, є чи не у кожної дитини. А що це за іграшка, ви дізнаєтесь пізніше. Тож, бажаю вам бути активними, уважними та творчими! Перед тим, як розпочати наше заняття, давайте пригадаємо назви іграшок, які ви вивчали на уроці Англійської мови (Діти в ході презентації вимовляють назви іграшок англійською мовою)(Слайди 2-13)
ІІІ. Основна частина Розповідь керівника гуртка Для того, щоб краще засвоїти лексичний та граматичний матеріал, зараз ми з вами виконаємо вправу на листках: «Встав букви, переклади та з’єднай лініями» (Слайд 14-15) (Діти отримують картки і виконують завдання). А зараз, спробуєте відгадати назву іграшки, яку ми сьогодні будемо конструювати. Для цього, потрібно розгадати кросворд з нашої тематики, з літер які ви впишете у виділені клітинки, зібрати ключове слово, та вписати його у клітинки внизу сторінки. (Слайд 16) (Діти розгадують кросворди, відгадують ключове слово та зачитують його). – Чудово! Ви всі справились із завданням. Так, ми будемо конструювати модель робота, тільки це не звичайний робот, а робот-трансформер. Я думаю, багато з вас знайомі з такою іграшкою і знають, що слово «трансформер» (англ. transformer) означає трансформуватися з однієї зовнішності в іншу.
ІV. Практична частина Конструювання моделі «Робот-трансформер» за інструкцією Перш, ніж приступити до конструювання, давайте пригадаємо правила техніки безпеки при роботі з наборами та планшетами. – Діти, беремо конструктори Lego Education Wedo 2.0, знаходимо в додатку на планшетах модель «Робот-трансформер» та приступаємо до роботи.
Ми з вами створимо і запрограмуємо моделі роботів, презентуємо та опишемо свої роботи. – Успіху вам! (Діти конструюють самостійно) – Молодці! Працювати з конструктором ви вмієте. Ваші роботи-трансформери готові! – Діти, що потрібно для того, щоб ваші роботи «ожили»? (Відповіді дітей: запрограмувати їх) – З чого потрібно починати роботу? (Відповіді дітей: підключити роботів до планшетів) Потім діти встановлюють з’єднання планшетів зі своїми моделями, програмують та презентують їх.
V. Заключна частина – Ви чудово попрацювали! А наша подорож у «світ іграшок» підходить до завершення і я хочу висловити вам подяку за активну та плідну роботу. Сподіваюсь, що вона вам сподобалась. – Зараз, розбираємо свої моделі та сортуємо деталі і електронні компоненти згідно інструкційної карти набору. |