План-конспект заняття "Майбутнє без сміття" (STREAM-освіта)

Про матеріал
План-конспект заняття зі STREAM-освіти "Майбутнє без сміття" передбачає навчання дітей сортувати сміття за властивостями та кольорами сміттєвих баків. Метою є познайомити з технологіями, що дозволяють переробити певне сміття. Продовжувати вправляти у визначенні послідовності у ряді та назві суміжних чисел. Вдосконалювати уміння працювати з коректурною таблицею та інтелектуальною картою. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати бажання збирати та сортувати сміття у майбутньому.
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого онлайн-заняття Квест-гри

«Майбутнє без сміття»

 

Мета: вчити дітей сортувати сміття за властивостями та кольорами сміттєвих баків. Познайомити з технологіями, що дозволяють переробити певне сміття. Продовжувати вправляти у визначенні послідовності у ряді та назві суміжних чисел. Вдосконалювати уміння працювати з коректурною таблицею та інтелектуальною картою. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати бажання збирати та сортувати сміття у майбутньому.

Матеріал: презентація до заняття; робота з віртуальною інтерактивною дошкою Міро.

 

Хід заняття:

 

І. Комунікативна діяльність

Привітання.
Сюрпризний момент – приліт гостей з майбутнього.
 

ІІ. Етап пізнавальної діяльності

Ігрова логіка: Д/г «Продовжи ряд». Мета: закріпити знання про вивчені геометричні фігури; вчити помічати послідовності та продовжувати їх.

                        Д/г «Будиночки». Мета: вправляти в умінні визначати суміжні числа; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять.

                        Д/г «Окуляри». Мета: збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля. Вчити групувати предмети відповідно до кольору.

Бесіда-розповідь про переробку металевих відходів.

Динамічна пауза «Танок робота»

 

ІІІ. Етап перетворювальної діяльності

Робота з коректурною таблицею «Паперове та пластикове сміття».

Бесіда-розповідь про переробку паперу, пластику та скла.

Дослід «Як швидко відсортувати пластик від скла?»

 

IV. Оцінно-контрольна діяльність

Узагальнення знань в інтелектуальній карті «Сміття та відходи».

Що ви дізналися нового сьогодні на занятті?

Як нам вберегти нашу планету вже сьогодні?

Які ігри вам сподобались найбільше?

docx
Додано
25 листопада
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку