План-конспект заняття "Майбутнє без сміття" (STREAM-освіта)

Про матеріал
План-конспект заняття зі STREAM-освіти "Майбутнє без сміття" передбачає навчання дітей сортувати сміття за властивостями та кольорами сміттєвих баків. Метою є познайомити з технологіями, що дозволяють переробити певне сміття. Продовжувати вправляти у визначенні послідовності у ряді та назві суміжних чисел. Вдосконалювати уміння працювати з коректурною таблицею та інтелектуальною картою. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати бажання збирати та сортувати сміття у майбутньому.
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого онлайн-заняття Квест-гри

«Майбутнє без сміття»

 

Мета: вчити дітей сортувати сміття за властивостями та кольорами сміттєвих баків. Познайомити з технологіями, що дозволяють переробити певне сміття. Продовжувати вправляти у визначенні послідовності у ряді та назві суміжних чисел. Вдосконалювати уміння працювати з коректурною таблицею та інтелектуальною картою. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати бажання збирати та сортувати сміття у майбутньому.

Матеріал: презентація до заняття; робота з віртуальною інтерактивною дошкою Міро.

 

Хід заняття:

 

І. Комунікативна діяльність

Привітання.
Сюрпризний момент – приліт гостей з майбутнього.
 

ІІ. Етап пізнавальної діяльності

Ігрова логіка: Д/г «Продовжи ряд». Мета: закріпити знання про вивчені геометричні фігури; вчити помічати послідовності та продовжувати їх.

                        Д/г «Будиночки». Мета: вправляти в умінні визначати суміжні числа; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять.

                        Д/г «Окуляри». Мета: збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля. Вчити групувати предмети відповідно до кольору.

Бесіда-розповідь про переробку металевих відходів.

Динамічна пауза «Танок робота»

 

ІІІ. Етап перетворювальної діяльності

Робота з коректурною таблицею «Паперове та пластикове сміття».

Бесіда-розповідь про переробку паперу, пластику та скла.

Дослід «Як швидко відсортувати пластик від скла?»

 

IV. Оцінно-контрольна діяльність

Узагальнення знань в інтелектуальній карті «Сміття та відходи».

Що ви дізналися нового сьогодні на занятті?

Як нам вберегти нашу планету вже сьогодні?

Які ігри вам сподобались найбільше?

docx
Додано
25 листопада 2024
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку