План-конспект інтегрованого онлайн-заняття Квест-гри
«Майбутнє без сміття»
Мета: вчити дітей сортувати сміття за властивостями та кольорами сміттєвих баків. Познайомити з технологіями, що дозволяють переробити певне сміття. Продовжувати вправляти у визначенні послідовності у ряді та назві суміжних чисел. Вдосконалювати уміння працювати з коректурною таблицею та інтелектуальною картою. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, дрібну моторику рук. Виховувати бажання збирати та сортувати сміття у майбутньому.
Матеріал: презентація до заняття; робота з віртуальною інтерактивною дошкою Міро.
Хід заняття:
І. Комунікативна діяльність
Привітання.
Сюрпризний момент – приліт гостей з майбутнього.
ІІ. Етап пізнавальної діяльності
Ігрова логіка: Д/г «Продовжи ряд». Мета: закріпити знання про вивчені геометричні фігури; вчити помічати послідовності та продовжувати їх.
Д/г «Будиночки». Мета: вправляти в умінні визначати суміжні числа; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять.
Д/г «Окуляри». Мета: збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля. Вчити групувати предмети відповідно до кольору.
Бесіда-розповідь про переробку металевих відходів.
Динамічна пауза «Танок робота»
ІІІ. Етап перетворювальної діяльності
Робота з коректурною таблицею «Паперове та пластикове сміття».
Бесіда-розповідь про переробку паперу, пластику та скла.
Дослід «Як швидко відсортувати пластик від скла?»
IV. Оцінно-контрольна діяльність
Узагальнення знань в інтелектуальній карті «Сміття та відходи».
Що ви дізналися нового сьогодні на занятті?
Як нам вберегти нашу планету вже сьогодні?
Які ігри вам сподобались найбільше?