"План конспекту уроку на тему- Баскетбол."

Про матеріал
План-конспект відкритого уроку з фізичної культури для 9 класів Тема «Баскетбол» Завдання уроку: 1. Повторити техніку виконання передач м’яча в русі. 2. Удосконалити штрафний кидок. 3. Удосконалити групові дії у захисті. 4. Удосконалити вивчені прийоми в навчальній грі. Інвентар: баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток, крейда. Частина уроку Зміст Дозування Організаційно-методичні вказівки Підготовча (14-15 хв.) 1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку. До 1 хв. За зростом біля лінії. Перевірити наявність учнів і спортивної форми. Звертати увагу на поставу. 2. Правила техніки безпеки під час занять спортивними вправами. 1-2 хв. Звернути увагу на важливість дотримання техніки безпеки під час уроку. Вимоги техніки безпеки під час уроку: 1. Уважно слухати та виконувати всі команди та розпорядження вчителя. 2. Починати гру, робити зупинки та завершувати гру тільки за командою (сигналом вчителя). 3. Під час падіння необхідно групуватися, щоб уникнути травм. 4. Суворо дотримуватись правил гри. 4. Вимірювання частоти сердечних скорочень (ЧСС) за 10 с. До 30 с. Визначити самопочуття учнів до початку уроку. Отриманий результат помножити на 6. У нормі 70-90 уд/хв. 5. Стройові прийоми: шикування, перешикування. До 30 с. Чітке виконання команд. 6. Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; руки на пояс; на п’ятках, руки за голову, на зовнішньому боці стопи). До 1 хв. Стежити за поставою. Спину тримати прямо, уперед не нахилятися. Голову не опускати, у підлогу не дивитися. 1. Спеціальні бігові вправи (біг із високим підніманням стегна; із закиданням гомілки; приставним кроком лівим (правим) боком; перехресним кроком лівим (правим) боком; спиною вперед – поворот на 1800 – прискорення. 2-3 хв. Дистанція 2 кроки. Сигнал подається свистком. 2. Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем у русі: • обертання м’яча навколо голови, тулуба, гомілки, ліворуч і праворуч. • Підкидання м’яча з-за спини обома руками й ловіння попереду. • Ведення м’яча правою і лівою рукою просуваючись уперед кроком; • Те саме спиною вперед лівим і правим боком. • Підкинути м’яч угору, плеснути у долоні перед грудьми, віджатися, присісти і піймати м’яч. • Тримати м’яч над головою, відпустити його за спину, повернутися і піймати. • Ведення м’яча по колу (3 м.) правою і лівою рукою. • Ведення м’яча з обведенням фішок, обручів. • Ведення м’яа по гімнастичній лаві. • Під час бігу підкинути м’яч угору вперед, зробити прискорення й піймати м’яч. 7-8 хв. М’яч узяти під час ходьби. Змінювати траєкторію обертання м’яча. Пояснити учням як правильно тримати кисть на м’ячі і яким чином необхідно супроводжувати м’яч, штовхати його у підлогу і зустрічати після відскоку. Підкитати м’яч за сигналом. Не дати М’яч у впасти на підлогу. 3. Вимірювання ЧСС за 10 с. До 30 с. Результати учні помножують на 6 та повідомляють учителеві. Основна (25-27 хв.) 1. Передачі м’яча • обома руками від грудей стоячи на місці; • однією рукою від плеча; • те саме після ведення м’яча; • обома руками з відскоком від підлоги; • обома руками від грудей в русі • однією рукою від грудей в русі. М’яч посилати вперед різким випрямленням рук (руки) майже до відмови додатковим рухом кист, що надає м’яч у зворотнього обертання. Виконувати в парах і трійках, пересуватись бігом, приставними кроками. 2. Штрафний кидок • Пояснення та демонстрація; • Штрафний кидок у будь-якій обраний спосіб. • на швидкість; • на точність влучення; Кидки обома руками від грудей або однією рукою від плеча. Командні змагання в штрафних кидках. 3. Групові дії у захисті • Перехоплення м’яча; • Виривання та вибивання м’яча; • Підстрахування в захисті; • Персональний і зонний захист Звернути увагу на обирання позиції, пошук можливостей до перехоплення м’яча та агресивність у захисних діях. Гравці тримають одне одного на своїй половині майданчика. Зонний захист (3х2, 2х2) Навчальна та двостороння гра. Удосконалювати техніко- тактичні прийоми в ситуаціях позиційного нападу та захисні дії. Заключна (3-5 хв.) 1. Шикування в одну шеренгу До 30 с. За зростом біля лінії баскетбольного майданчика. 2. Вимірювання ЧСС за 10 с. До 30 с. У нормі – на 10-15% більше, ніж на початку уроку. 3. Вправи для поновлення дихання. До 1 хв. Під час ходьби. 4. Підсумки уроку. До 1 хв. Відмітити учнів які найвправніше виконували завдання. 5. Домашнє завдання. До 30 с. Удосконалювати вивчені елементи техніки, стрибки зі скакалкою, присідання на одній нозі, згинання рук в упорі лежачи. 6. Організоване залишення спортивного залу. До 30 с. У колону по одному.
Перегляд файлу

 

MCj04324690000[1]

 

 

 

 

План – конспект

уроку з фізичної культури

9 клас

 

 

 

 

Тема: «ЛЕГКА АТЛЕТИКА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила:

Учитель фізичної культури

Гуменна Майя Володимирівна

 

 

Тема: «Легка атлетика»

 

Мета уроку: Тренувати й розвивати швидкісно-силові якості учнів під час бігу на швидкість на дистанції 60 м, під час стрибків у висоту способом «переступання»; навчити учнів правильного «низького» старту бігу по дистанції 60 м. , фінішуванню; сформувати навички використання енергії маху рук під час відштовхування та приземлення у стрибках у висоту «переступання»; виховувати рішучість, наполегливість, силу волі, впевненість у своїх силах, взаємодопомогу, відповідальність, дисциплінованість, сміливість, самостійність, дружбу.

Місце проведення: спортивний зал.

 

Завдання уроку:

  1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики;

2. Повторити спеціальні бігові й стрибкові вправи;

3. Закріпити техніку бігу на 60 м.

4. Навчати відштовхування у стрибках у висоту «переступання»;

5. Повторити стрибок у «кроці» через перешкоду.

Обладнання: прапорці; кубики заввишки  5- 10-15см

 

       Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 11-12хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування в одну  шеренгу.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Повороти на місці.
  • Інструктаж з безпеки життєдіяльності
  • на уроках з легкої атлетики;
  • Ходьба:кроком, малим кроком, широким кроком. Повільний біг.
  • Комплекс ЗРВ у русі.

 

 

До 1 хв.

До 1 хв.

До 30 с.

 

До 2 хв

1-1. 5 хв

2-3 хв

 

5-5. 5хв

 

 

 

 

За зростом біля лінії. Привітання.

Перевірити наявність учнів.

 

 

Дивитися слайди.

По колу в колону по одному, дистанція 2 кроки. Зберігати стрій, не обганяти одне одного.

 

 

 

 

 

2. Основна частина. 30-32 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи.

1. Різновиди ходьби:

  • на носочках ;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  •  на пів присівши,
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • спортивна ходьба.

2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):

  •     зміна положення рук;
  •     ривки руками;
  •     повороти тулуба у сторони;
  •     випади уперед;
  •     махи ногами

3. Різновиди бігу:

  • з високим підняттям стегна;
  • з закиданням гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • схресний біг;
  • Біг 60 м
  • Стрибки у висоту способом «переступання»:визначення кута розбігу;визначення місця відштовхування; стрибок з одного кроку розбігу;стрибок з 2-3 кроків розбігу. Стрибок у «кроці» через перешкоду з наступним про біганням.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

8 хв.

 

 

7хв

 

7-8 хв.

 

 

 

 

Почергово забігами по 4-5 учнів. Учитель-4-5 м біля доріжки на відстані 1/3 від початку відрізка.

 

 

Дивитися слайди: «Техніка бігу на короткі  дистанції».

«Складання» однієї ноги поєднується з активною постановкою на  іншої. Швидкість зростає поступово. Зберігати «складання» ноги під час бігу по дистанції. Нога згинається у колінному суглобі й виноситься уперед-угору.

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

 

Одне за одним з дистанцією 7-10 м. 3-4 забіги з максимальною швидкістю. Відпочинок під час повернення до старту.

Учні в одну шеренгу обличчям до планки на відстані 6-8 м від неї. Послідовно одне за одним. Висота перешкоди - 30-40 см. Розбіг під кутом 30-40 градусів. Правильна постановка стоп на опору. Місце відштовхування визначається можливістю виконати прямолінійний мах ногою і не зачепити планку. Відштовхування дальшою від планки ногою. Крокування уперед після виконання маху і приземлення на махову ногу. Почергове перенесення ніг через планку. Махові рухи вільною ногою і руками-у напрямку розбігу. Одне за одним із дистанцією 5-6 кроків. Активна постановка ноги після проходження через перешкоду. Нахил тулуба уперед.

3. Заключна частина. 3-4 хв.

 

Біг із зупинкою за сигналом. Шикування в одну шеренгу. Перевірка домашнього завдання. Підбиття підсумків.

 

2-3 хв.

 

До 30 с

 

1-2хв

 

До 30 с

 

 

 

 

Вправи на відновлення дихання

 

Сигнал подавав ати свистком.

 

За зростом біля лінії.

Вибірково 3-5 учнів.

 

Відмітити кращих.

 

 

 

docx
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку