План національного виховання 2018-2019н.р.

Про матеріал

У плані відображено всі напрямки виховної роботи в групі Б58/9-16, єдність та взаємодоповнюваність яких спрямована на розв’язання основних завдань навчально-виховного процесу, турботу про студента, формування його, як особистості, майбутнього фахівця, розвитку культурних, пізнавальних інтересів, естетичного смаку, вибору правильного способу життя.

Перегляд файлу

    МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

МОГИЛІВ - ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ

ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

 

 

 

                                                                                ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                             Заступник   директора

                                                       з  виховної роботи

                                                                       ________І.С. Войцехівська                                                                                                                                                                                                        

                                              31.08.2018р.                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ

   СТУДЕНТІВ ГРУПИ Б 58/9-16

       НА 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

                                                                      Куратор    О.П. Ільєва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

 

Науково-педагогічні проблеми, над вирішенням яких працює

колектив коледжу:

 

  • підготовка студентської молоді до повноцінного суспільного життя, як передбачає виконання ролей громадянина, трудівника, громадського діяча, сім’янина, товариша;
  • виховання студентів у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності;
  • виховання поваги та любові до державної  мови;
  • формування у свідомості студентів переваги здорового способу життя, культу соціально активної, фізично здорової та духовно багатої особистості, запобігання вживанню студентами  алкоголю, наркотиків, тютюнопаління;
  • виховання майбутніх спеціалістів авторитетними, високоосвіченими   людьми, носіями високої моральної культури;
  • створення необхідних умов для ефективного розвитку студентського самоврядування, виявлення його потенціалу лідерів та організаторів;
  • забезпечення високого рівня професійності та вихованості молодої людини,  сприяння розвитку інтелектуальних здібностей, таланту та самореалізації;
  •  плекання поваги до своєї альма-mater, дотримання і розвиток демократичних та академічних традицій коледжу.

 

 

Основні принципи реалізації виховної роботи:

 

  • організація виховного процесу на засадах демократичності і єдності навчальної та виховної діяльності;
  • єдність загальнолюдського і національного, культуровідповідність;
  • етнізація: наповнення виховання національним змістом, що передбачає формування самосвідомості громадянина;
  • гуманізація міжособистісних стосунків;
  • особистісний підхід до виховання, його природовідповідність;
  • реалізація єдності теорії та практики;
  • послідовність, системність і наскрізність виховного процесу;
  • розвиток життєвої компетентності студента;
  • формування політичної та правової культури особистості;
  • виховання навичок здорового способу життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ н/з

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальний

Відміт

ка про викона-ння

1

2

3

4

5

І

Організаційна робота

1.1

Планування роботи

1.1.1

Провести організаційні збори у групі Б58/9-16

Вересень

Куратор

 

1.1.2

Провести вибори органів студентського самоврядування у групі

Вересень 

Куратор

 

1.1.3

Допомагати студентам в організації побуту в гуртожитку

Постійно

Куратор

 

1.1.4

 Завершити роботу над проектом:

«Поспішайте творити добро»

Протягом  року

Куратор

 

1.1.5

Брати участь в урочистій лінійці з нагоди Дня Знань та посвяти в студенти

Вересень

Куратор

 

 

1.1.6

Підтримувати позитивний імідж коледжу в соціальних мережах, пресі

Протягом року

Куратор

 

1.2.

                        Організація студентського самоврядування

Основні завдання:

  • формування навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності;
  • підвищення успішності і навчальної дисципліни.

1.2.1

Вибори органів самоврядування в групі

Вересень

Куратор 

 

1.2.2

Брати участь у засіданні Ради студентського самоврядування

Два рази на місяць

 

 

1.3

Адаптація студентів старших курсів

1.3.1

Засідання комісії зі сприяння працевлаштування  випускників коледжу бухгалтерського відділення

Червень 

Деркач О.І.

Чорненька Л.Г.

Куратор

 

1.3.2

Звіт органів самоврядування групи Б58 9/16

Щомісяця

Куратор

 

1.3.3

Провести бесіди на тему: «Культура спілкування та управління конфліктами в групі»

 

Березень

 

Куратор

 

1.3.4

Круглий стіл

«Країна потребує професіоналів. Як ними стати»

«Етичний аспект професіоналізму»

 

Грудень

 

Квітень 

Куратор

 

1.3.5

Брати участь у зустрічі випускників «Забута мелодія студентства»

Квітень

Циклова комісія

Носкова Т.А.

 

1.3.6

Провести дискусію:

«Умови твого успіху»

Вересень

Куратор

 

1.3.7

Година спілкування: 

«Культура спілкування з людьми»

Жовтень

Куратор

 

1.3.8

Зустріч з працівниками центру зайнятості   «Права та обов’язки молодого спеціаліста»

Квітень

Куратор

 

1.3.9

Виховна година «Секрети щасливої родини»

Березень

Куратор

 

1.4

Забезпечення умов самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів

1.4.1

Брати участь у презентації  гурткової роботи  технічної та художньої творчості студентів

Квітень

Соляр Л.В.

 

1.4.2

Діалог «Пізнай себе, пізнай свою природу - і ти пізнаєш Істину»

Вересень

Куратор

 

1.4.3

Диспут «Обери свій творчий шлях»

Жовтень

Куратор

 

1.4.4

Брати участь в акції «Подарунок для солдата»

Жовтень  

Студрада

 

1.4.5

Година спілкування  «Шлях до професіоналізму»

Грудень 

Куратор

 

1.4.6

Зустрічі з людьми вашої професії

Травень 

Куратор

 

1.4.7

Диспут на вибір: «Що означає бути патріотом України?»

Листопад 

Куратор

 

1.4.8

Тематичні години:

«Людина починається з добра»,

«Хочу бути щасливою людиною»

Грудень

 Квітень

Куратор

 

1.5

Робота з батьками

 

Основні завдання:

  •                     спільна цілеспрямована робота по вихованню доброти, чесності, поваги, людяності та милосердя;
  •                     гуманізація сімейних відносин, зміцнення психологічного здоров’я студентів;
  •                     формування здібностей, набуття знань і навиків

 

 

 

1.5.1

Ознайомлення з сімейним станом студентів з  метою проведення цілеспрямованої виховної роботи

Протягом  року

Куратор

 

1.5.2

Індивідуальна робота з батьками з метою виявлення особливостей у поведінці або стану здоровя студентів

Протягом  року

Куратор

 

1.5.3

Інформованість  батьків з питань успішності і відвідування студентами занять

Щомісячно

Куратор

 

1.5.4

Відвідування студентів, які мешкають на квартирах

Протягом  року

Куратор

 

1.5.5

Постійна індивідуальна робота з батьками студентів з «групи ризику»

Протягом  року

Куратор

 

1.5.6

Підтримувати постійний звязок з батьками студентів з метою розвязання проблемних питань

Протягом  року

Куратор

 

1.5.7

Провести батьківські збори  в навчальних групах

Двічі в рік

 

Куратор

 

ІІ.

Основні напрямки національно-виховної діяльності

2.1

Національно-патріотичне виховання

 

Основні завдання:

  • утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
  • виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  • утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
  • культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережливого ставлення до природи;
  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
  • виховання поваги та любові до державної мови;
  • підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя тощо

 

 

 

2.1.1

Налагодити системну екскурсійну діяльність студентів, поїздки-обміни  студентських груп,  відвідування визначних історичних місць та ознайомлення з пам’ятками  української історії та культури.

Протягом року

 

 

Куратор

 

2.1.2

Уроки  мужності і милосердя за участі  учасників бойових дій на Сході країни, представників волонтерських організацій, ветеранів минулих воєн, дисидентського руху, активних учасників Революції Гідності, членів сімей Героїв Небесної Сотні та полеглих бійців АТО

Протягом року

Куратор

 

2.1.3

 Тематичні  заходи, присвячені героїчним подвигам українських воїнів, боротьбі за територіальну цілісність і незалежність України: до утворення Української Повстанської Армії (14.10.1942 р.);

до дня Соборності України 22.01.;

до святкування дня Гідності та Свободи 22.02

Протягом року

Куратор

 

 

2.1.4

Інформаційні години:

«Новини одним абзацом»

«Новини культури»

«Актуальні новини»

 «Світ навколо нас»

 «Новини міста»

 «Огляд ЗМІ»

«Твоя інформаційна безпека»

 

Жовтень

Листопад

 Лютий

 Березень 

 Квітень 

 Травень

 Червень 

 

Куратор

 

2.1.5

Години національного виховання

 «Значущі історичні особистості»

«Сучасна Україна: виклики часу»

 

Листопад

Лютий

 

Куратор

 

2.1.6

Брати участь у благодійному ярмарку  для збору коштів учасникам АТО

Жовтень 

 

Войцехівська І.С.

 

2.1.7

 Брати участь у дні  української вишиванки 

Червень 

Риженко М.В.

Студрада

 

2.1.8

Диспут на тему «Твій вибір»

Лютий

Куратор

 

2.1.9

Брати участь в урочистому покладанні квітів  до меморіалу полеглим бійцям «Площа героїв»

Травень 

Студрада

 

2.1.10

Тематична  виховна година: «Про минуле серце пам'ять зберігає», «Козацтво - легендарне минуле українського народу»

Протягом року

Куратор

 

2.1.11

Організувати зустрічі з видатними людьми рідного краю

Протягом року

Куратор

 

2.1.12

Година духовності «Людської пам’яті мости» (до Дня голодомору і політичних репресій)

Листопад

Куратор

 

2.1.13

Виховна година  до Дня соборності

«Соборній Україні – слава, нині і повік»

Січень 

Куратор

 

2.1.14

Діалог «Расизм – глобальна проблема сучасності»

Січень

Куратор

 

2.1.15

Провести тематичну першу лекцію 2018/2019 навчального року згідно з рекомендаціями МОН України

Вересень

Куратор

 

2.2.

Інтелектуально-духовне виховання

 

Основні завдання:

  • розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення;
  • виховання потреби самостійно здобувати знання та готовності до застосування знань, умінь у практичній діяльності;
  • реалізація особистісного життєвого вибору та побудова професійної карєри на основі здібностей і знань, умінь, навичок;
  • виховання здатності формувати та відстоювати власну позицію;
  • формування особистісного світогляду як продукції узагальненого світосприйняття.

 

 

 

2.2.1

Година духовності «Добро починається з тебе»

Лютий   

Куратор

 

2.2.2

Дискусія «Етика стосунків у трудовому колективі»

Жовтень 

Куратор

 

2.2.3

Інтерактивне заняття

«Моральність і духовність - найвищі цінності у вихованні сучасної молоді»

Травень 

Куратор

 

2.2.4

Бесіда «Життя без насильства»

Грудень

Куратор

 

2.2.5

Брати участь у літературно - музичній композиція «Низький уклін Вам, любі вчителі!»

Вересень

Циклова комісія Асмоловська Т.В.

 

2.2.6

Брати участь у заключному вечорі – фестивалі наук «Зоряний Олімп -2018»

Травень

Циклова комісія

Ільєва О.П.

 

2.2.7

Брати участь у флешмобі «Все Що Тебе Не Вбиває»

Березень

Полонська О.В.

 

2.2.8

Виховні години: А чи готовий ти сьогодні робити зміни навколо себе?

Де брати любов до тих, хто тебе принижує або ігнорує?

Живе опитування по булінгу

Протягом року 

Куратор

 

2.3.

Громадянсько-правове виховання

 

Основне завдання:

  • прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина;
  • виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів України;
  • виховання громадського обовязку перед Україною, суспільством;
  • формування політичної та правової культури особистості;
  • залучення студентської молоді до участі у доброчинних акціях і розвитку волонтерського руху.

 

 

 

2.3.1

Проводити заходи щодо протидії хабарництву, зловживанням і корупції в закладах освіти

Протягом року

Куратор

Адміністрація

 

2.3.2

Зустріч з працівниками правоохоронних  органів під рубрикою «Особливості відповідальності неповнолітніх»

Листопад

Куратор

Подуфалов П.П.

 

2.3.3

Диспут «В Європу з Україною в серці»

Травень

Куратор

 

 

2.3.4

Роз’яснювальна лекція з правових знань  «Знаємо свої права – виконуємо обов'язки»,

«Права й закони в твоєму житті»

Жовтень 

Куратор

 

2.3.5

Проведення заняття батьківського лекторію правових знань н а тему:

- Права людини і громадянина.

- Психологічні основи формування правової культури студентів.

Протягом року

Куратор

 

2.3.6

Брати участь у тренінгових заняттях для лідерів студентського самоврядування на тему: «Студентське самоврядування в коледжі»

Протягом  року

Полонська О.В.

 

2.3.7

Вести облік студентів, схильних до

правопорушень та до пропусків занять без поважних причин. Індивідуальна робота зі студентами, схильних до правопорушень

Протягом  року

Куратор

Психолог

 

2.4.

Моральне виховання

 

Основні завдання:

  • формування почуття власної гідності, честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни;
  • формування моральної культури особистості, засвоєння моральних норм, принципів, категорій, ідеалів суспільства на рівні власних переконань;
  • становлення етики міжетнічних відносин та культури міжнаціональних стосунків

 

 

 

2.4.1

Година спілкування:

«Мораль і моральність – основні цінності етики громадянськості»

 

Квітень 

 

Куратор

 

2.4.2

Виховні години на теми:  «Моральний вчинок у моєму житті», «Духовний світ молодої людини»

Листопад

 

Квітень

Куратор

 

2.4.3

  •                              Проводити виховні години з метою підвищення культури поведінки і спілкування студентів:
  •                              - «Зовнішній вигляд та культура поведінки студентів»;
  •                              - «Коли тебе зрадив друг»;
  •                              - «Косметика – в міру»;
  •                              - «Мистецтво говорити».

Протягом року

Куратор

 

2.4.4

Круглий стіл «Культура здорового способу життя»

Березень 

Куратор

 

2.4.5

Диспут «Сім кольорів мого щастя»

Жовтень 

Куратор

 

2.4.6

Роздум «Чи врятує краса світ?»

Березень

Куратор

 

2.4.7

Проводити заходи до Міжнародного дня людей похилого віку (провідування ветеранів-викладачів, надання допомоги, участь у міських заходах)

Жовтень

Куратор

 

2.4.8

Виховні години на теми:

«Вчимося толерантному спілкуванню»

Жовтень

Куратор

 

2.4.9

Година спілкування

«Свою Батьківщину любіть»

Листопад

Куратор

 

2.4.10

Бесіда до Дня людей похилого віку

Жовтень

Куратор

 

2.5.

Екологічне виховання

 

Основні завдання:

  • виховання екологічної культури особистості, почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя на землі;
  • виховання свідомого виконання норм поведінки в природі, готовності до природоохоронної діяльності

 

 

 

2.5.1

Залучення студентів до заходів з озеленення території коледжу

Протягом  року

Куратор

 

2.5.2

Музеями рідного краю.

Екскурсія в краєзнавчий музей,

Будинок творчості, Марії Руденко

Протягом року

Куратор

 

2.5.3

Проведення читань, «круглих столів», присвячених Дню довкілля, здоров’ю,

екології та єдності з природою

Квітень

 

Куратор

 

2.5.5

Тематичні виховні години: «Про стан довкілля в Україні: цифри і факти»

Квітень

Куратор

 

2.5.6

Година екологічної мудрості  

«Вода - джерело життя»

Березень

 

Куратор

 

2.5.7

Брати участь у трудовому десанті «Хай сяє коледж  рідний чистотою»

Квітень 

Куратор

 

 

2.5.8

Духовно-моральна бесіда:

«Проблеми екології мовно-культурного простору»

Жовтень

Куратор

 

2.5.9

День довкілля

Травень

Куратор

 

2.6

Художньо-естетичне виховання

 

Основні завдання:

  • стимулювання естетичних потреб;
  • прищеплення естетичного сприйняття і почуття;
  • вироблення естетичних понять, смаків, оцінок і думок;
  • плекання естетичних ідеалів;
  • виявлення й розвиток художніх творчих здібностей студентів у різних видах діяльності та галузях мистецтва.

 

 

 

2.6.1

Виховні години на теми:

«Мистецтво - чарівний світ краси»,

«Кіно як вид мистецтва»

 

Протягом року  

 

Куратор

 

2.6.2

Брати участь у фотовиставці

«Миттєвості студентського життя».

Листопад 

Студрада

 Куратор

 

2.6.3

Брати участь у конкурсі на кращу кімнату в гуртожитку

Квітень

Завгуртожитком

Вихователь

 

2.6.4

Урок  етики: «Повага до себе має свій зовнішній вигляд»

Жовтень 

Куратор

 

2.6.5

Виховна година «Побут та естетична культура особистості»

Лютий

 

Куратор

 

2.6.6

Відвідування  мистецьких виставок, вистав

Протягом року

Куратор

 

2.6.7

Брати участь у тижні  студента

Листопад

Студрада

 

2.6.8

Урочисте вручення дипломів

Червень

Ільєва О.П.

Будяк Т.А.

 

2.7.

Професійно-трудове виховання

 

Основні завдання:

  • формування особистості, яка свідомо та творчо ставиться до праці в умовах ринкової економіки;
  • формування почуття господаря та господарської відповідальності;
  • розвиток умінь самостійно та ефективно працювати;
  • виховувати любов до обраної професії, гордість за кращих її представників;
  • формувати і розвивати відповідальність за фахові дії;
  • зацікавлювати в бажанні оволодівати обраною спеціальністю.

 

 

 

2.7.1

Організація студентів для самообслуговування корпусу, гуртожитку та прибирання закріплених територій

Протягом  року

Заввідділенням

Куратор

 

2.7.2

Скарбниця життєтворчості:

«Твоє життя – твій вибір»

Лютий

Куратор

 

2.7.3

Виховна година на тему: 

«Від мрії - до реальності»

 

Грудень  

Куратор

 

2.7.4

Бесіда на тему: «Скільки коштує безгосподарність?» 

Березень

 

Куратор

 

2.7.5

Брати участь у творчому звіті гуртків за інтересом

Травень 

Керівники гуртків

 

2.7.6

Написати листи-подяки батькам студентів за відмінне  добре навчання

Листопад

Червень

Куратор

 

2.7.7

Брати участь у професійному конкурсі:

«Кращий бухгалтер»

Протягом  року

Голови циклових комісій

 

2.7.8

Брати участь у Дні відкритих дверей

 

 

Грудень

Березень

 

Секретар приймальної комісії

 

2.7.9

Тематична година «Світ професій: праця та покликання» 

Жовтень

Куратор

 

2.7.10

Хвилина корисних порад «Ти і ринок праці» 

 Лютий

Куратор

 

    2.8.

Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя:

 

Основні завдання:

  • виховання відповідального ставлення до власного здоров'я, здорового способу життя;
  • формування знань і навичок фізичної культури в житті людини;
  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку студентів;
  • фізичне, духовне та психічне загартування;
  • формування потреби у безпечній поведінці, протидія та запобігання негативним звичкам, профілактика захворювань;
  • створення умов для активного відпочинку студентів;
  • сприяння виробленню інтегрованих міждисциплінарних підходів при підготовці спеціалістів, батьків та ін., об'єднанню зусиль різних суб'єктів превентивної роботи

 

 

 

2.8.1

Проводити роз’яснювальну і ознайомчу роботу з питань здорового способу життя

Протягом року

Куратор

 

 

2.8.2

Систематично проводити зустрічі з представниками правоохоронних органів, громадських організацій, представниками соціальних служб

Протягом року

Куратор

 

 

2.8.3

Просвітницька робота щодо запобігання протиправній поведінці, наркоманії, алкоголізму, захворюваності на ВІЛ\СНІД

Впродовж року

Подуфалов П.П.

Куратор

 

 

2.8.4

 Виховна година «Продукти харчування - наші друзі і вороги»

Жовтень

Куратор

 

2.8.5

Порадник «Зроби свій вибір на користь здоров’я»

Лютий

Куратор

 

2.8.6

Брати участь в акції  «Шкідливі звички – загроза здоровій сім'ї»

Лютий   

Коняга Г.М.

 

2.8.7

Брати участь у Дні здоровя «Фізкультура – запорука здоров’я»

Квітень

Коняга Г.М.

 

2.8.8

Організація роботи постійно діючого просвітницько - профілактичного лекторію «Будемо здорові» за темами:

  • -формування та утвердження здорового способу життя;
  • -репродуктивне здоров’я молоді;
  • -попередження здійснення суїцидів;
  • -профілактика вживання наркотичних речовин;
  • -профілактика розповсюдження ВІЛ

Протягом року

Коняга Г.М.

Психолог

Куратор

 

2.8.9

 Знайомити студентів з історією спортивного руху, з видатними досягненнями українських спортсменів, зі спортивними традиціями

Впродовж року

Куратор

 

2.8.10

Перегляд відеофільмів та презентацій «Здоров’я – безцінний скарб» 

Протягом року

Куратор

 

2.8.11

Брати участь в акції «Міняю цигарку на цукерку» до Міжнародного дня відмови від куріння

Грудень

Студрада

 

2.8.12

Брати участь у конкурсі мужності та витривалості «Козацькі забави» до Дня українського козацтва та Покрови, Дня Захисника України

Жовтень

Коняга Г.М.

 

2.8.13

Проводити бесіди з питань правильного здорового харчування, уникнення простудних та інфекційних захворювань, загартування тощо

Протягом року

Куратор

 

2.9.

Сімейно-родинне  виховання

 

Основні завдання:

  • ознайомлення студентів із законодавством про шлюб і сімю, з основами етики та психології сімейного життя;
  • формування готовності до одруження і виховання майбутніх дітей;
  • виховання загальнолюдських норм поведінки у відношеннях юнаків і дівчат, якостей сімянина;
  • формування, гендерної культури,

самосвідомості, поваги до протилежної статі

 

 

 

2.9.1

Організувати та проводити зустрічі з працівниками відділу у справах молоді та сімї, соціального захисту

Протягом  року

Куратор

 

2.9.2

Диспут на тему: «Любов та взаєморозуміння в сім'ї»

Жовтень

Куратор

 

2.9.3

  •      Година спілкування «Готовність студентської молоді до шлюбно-сімейних відносин

 Жовтень

Куратор

 

2.9.4

  Організувати зустріч з працівниками ДРАЦСу на тему «Громадянський шлюб: за і проти», «Шлюбний контракт»

Червень

 

Куратор

 

2.9.5

Зустріч з лікарем – гінекологом, наркологом.

Протягом року

Куратор

 

2.9.6

Зустріч з психологом  «Проблеми статевого виховання підлітків»

Листопад

Куратор

 

2.9.7

Година спілкування «Статеве та репродуктивне здоров’я»

Протягом року

Куратор

 

2.9.8

Виховна година «І знову вічна тема кохання», «Спілкування дівчат і хлопців на засадах рівності»

Грудень

Травень

Куратор

 

 

 

Куратор групи                                     Ільєва О.П.

 

 

1