План роботи
з обдарованими учнями
вчителя біології та географії
на 2023-2024 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
1. |
Діагностичні контрольні роботи учнів з базових дисциплін. |
вересень |
2. |
Діагностування та анкетування, виявлення обдарованих дітей . Поповнення банку даних "Обдарованість". |
вересень |
3. |
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування). |
вересень |
4. |
Розробка навчальних програм для індивідуальних і групових занять з обдарованими дучнями. |
жовтень |
5. |
Перший етап предметних олімпіад з географії та біології , їх аналіз. |
жовтень |
6. |
Вироблення принципів у підході до розвитку творчих здібностей учнів. |
жовтень |
7. |
Підготовка учнів до участі в міському етапі предметних олімпіад |
листопад |
8. |
Вибір теми та організація дослідницької діяльності учнів. |
листопад |
9. |
Круглий стіл для учнів: “Вивчення методичних рекомендацій написання науково- дослідницьких робіт”. |
грудень |
10.
|
Підсумки навчання в І семестрі та участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. |
грудень |
11 |
Тренінг “Особливості навчання і виховання обдарованих дітей”. |
січень |
12 |
Про перспективу роботи із здібними учнями. |
лютий |
13 |
Робота обдарованих учнів над проектами.
|
постійно |
14. |
Аналіз роботи з обдароаними учнями на засіданні методичної комісії природничо-математичного циклу. |
за планом |
15. |
Зустріч наукового потенціалу, творчих організацій із здібними та обдарованими дітьми. |
протягом року |
16 |
Інтелектуальні змагання між обдарованими дітьми. |
постійно |
17 |
Участь обдарованих учнів у проведенні предметного тижня. |
квітень |
18 |
Участь обдарованих учнів у Всеукраїнських учнівських конкурсах. |
протягом року |
19 |
Вивчати досвід роботи з обдарованими дітьми в навчальних закладах області. |
травень |
20 |
Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнівської молоді, її участь у конкурсах, олімпіадах, оглядах, тощо. |
постійно |
21 |
Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими учнями. |
червень |
22 |
Підбиття підсумків роботи з обдарованими учнями (діаграми, схеми). |
червень |