17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

План проведення семінару – практикуму для педагогів ЗДО«Виховання у дітей морально-етичних норм поведінки»

Про матеріал

Мета семінару – практикуму: Дослідити моральне виховання, як запоруку формувань позитивних моральних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку. Провести огляд особливостей формування позитивних моральних якостей у дітей дошкільного віку у процесі різних відав діяльності та вплив сімейного виховання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

План проведення

семінару – практикуму для педагогів ЗДО«Виховання у дітей морально-етичних норм поведінки»

 

 

 

 «Ідеал людської краси –

це водночас і ідеал моральності.

 Любов до людей - це твоя моральна серцевина.»

В.Сухомлинський

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\Всеосвіта\1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета семінару – практикуму: 

1. Дослідити моральне виховання, як запоруку формувань позитивних моральних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку.

2. Провести огляд особливостей формування позитивних моральних якостей у дітей дошкільного віку у процесі різних відав діяльності та вплив сімейного виховання..

 

ІІ основні напрямки роботи

  1. Вивчення нормативно-правових документів організації освітнього процесу  щодо формування позитивних моральних якостей та виховання доброти,чуйності та милосердя у дошкільному віці.
    2. Удосконалення педагогічних методів, прийомів, технологій щодо організації освітньої та виховної діяльності з дошкільниками.
  2. Підвищення теоретичної, методичної, професійної компетентності педагогів закладу дошкільної освіти з даного питання.
  3. Вивчення досягнень позитивного педагогічного досвіду і досягнень педагогічної науки та практики з питань морально-етичного виховання дітей.
  4. Активізація самоосвітньої діяльності педагогів у системі неперервної освіти.
  5. Розвиток творчого потенціалу педагогів.
  6. Розробити критерії і показники визначення рівнів сформованості у дітей дошкільного віку морально-етичних цінностей.

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати:

У результаті преведення семінару педагоги набудуть такі професійно-педагогічні уміння:

  •                   усвідомлювати роль морально-етичного виховання дошкільників у гармонійному розвитку особистості;
  •                   володіти психолого-педагогічними методами дослідження і діагностики рівнів морально- етичного виховання дошкільників на основі запропонованої методики;
  •                   здійснювати об’єктивний особистісно-гуманістичний підхід до контролю й оцінки соціально значимих знань, умінь і навичок дітей дошкільного віку;
  •                   виконувати дії спрямовані на соціалізацію дошкільників, формувати у них основи гармонійного світосприймання, застосовуючи ефективні форми і методи роботи;
  •                   сприяти засвоєнню і відтворенню соціального досвіду дітьми у творчих ігорах;
  •                   складати власні розробки морально-етичного виховання дошкільників;
  •                   співпрацювати з батьками дітей, надавати їм  консультативну допомогу;
  •                   володіння методами самоаналізу;
  •                   здатність до аналізу власного досвіду здійснювати процес соціалізації;
  •                   визначати шляхи професійного самовдосконалення;
  •                   систематизувати, узагальнювати наукову інформацію та використовувати у власній педагогічній діяльності.

 

 

IV. Тематика засідань.

Заняття 1.

Тема: «Моральне виховання, як запорука формувань позитивних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку»

І. Теоретична частина.

  1.        Ознайомлення учасників з планом семінару – практикуму на ________.р.    Керівник семінару – практикуму
  2. Важливість проблеми морально – етичного виховання дітей дошкільного віку.

 Керівник семінару – практикуму

  1. «Формування позитивних моральних якостей дітей дошкільного віку у процесі різних видів діяльності». Перегляд відео презентації. 
  2. Інформація «Моральне виховання, як запорука формувань позитивних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку»

З досвіду роботи вихователя

  1.  «Батьківська педагогіка щодо формування морально – етичних навичок підростаючого покоління»                                             

Практичний психолог

ІІ. Круглий стіл:

  1.                           Аналіз психо-педагогічної літератури з проблем морального виховання дітей дошкільного віку.
  2.                           Ознайомлення з програмою Т.Поніманської «Виховання людяності»

Домашнє завдання:

1. Опрацювати літературу з з проблем морального виховання дітей дошкільного віку.

2. Розробити тести для вивчення усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку моральних норм.

3. Розробити проблемну ситуацію, яка потребує від дитини самостійного вибору морально-цінного рішення, вияву гуманності.

 

 

ЗАНЯТТЯ 2

Тема: «Моральне формування дошкільника в процесі ігрової діяльності»

I.      Теоретична частина

1. Ознайомлення з планом роботи.

Керівник семінару – практикуму

2. Психологічні особливості ігрової діяльності в дошкільному віці.

п/психолог

3. Cюжетно-рольовi ігри як засіб морального формування особистості дошкільника

Вихователь

ІІ. Круглий стіл:

1.    Розминка «Що таке СРГ»

2.    Вправа «Аналіз педагогічних ситуацій».

3.    Комп’ютерна презентація «Методи розвитку комунікативних навиків в самостійних  (сюжетно-рольових) іграх»

ІІІ. Практична частина.

  1. Відеосалон. «Сюжетно- рольова гра як ефективний засіб засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку».
  • Перегляд організованої ігрової діяльності  дітей у сфері «Культура» (субсфера «Світ гри»), старший дошкільний вік.        Вихователі
  1. Аналіз та самоаналіз перегляду.
  2. Вправа «Чашка доброти»

Мета: усвідомлення поняття «добра»

ІV.  Панорама методичних новин.

Домашнє завдання:

1.Опрацювати літературу з даної проблеми.

2. Розробити схеми - моделі проведення СРГ з дошкільниками з проблем морально-етичного виховання.

 

 

 

Заняття 3.

      Тема: «Розвиток емоційної сфери, комунікативних навичок дітей, шляхом впровадження інноваційні технології»

І. Теоретична частина.

  1.   Ознайомлення учасників семінару з планом роботи.

Керівник семінару – практикуму

  1. Відомі педагоги про зміст та завдання морально-етичного виховання.

Вихователь

3. «Розвиток емоційної сфери, комунікативних навичок дітей, шляхом впровадження інноваційні технології (морально-етичне виховання за  В.О. Сухомлинським,  «Виховання казкою»за Л.Б. Фесюковою)»               

в/методист

ІІ. Практична частина. Відеосалон «Різні види дитячої діяльності як засіб морального виховання»

  1.               Пререгляд організованої діяльності з дітьми молодшого та старшого дошкільного віку.

ІІІ. Презентація творчих доробок.

1. Презентація досвіду роботи вихователя ______________

2. Презентація досвіду п/психолога ____________________

ІV.  Панорама методичних новин.

Домашня робота: Складання пам'ятки для батьків «Як забезпечити емоційне благополуччя дитини».

 

 

doc
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку