Мета семінару – практикуму: Дослідити моральне виховання, як запоруку формувань позитивних моральних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку. Провести огляд особливостей формування позитивних моральних якостей у дітей дошкільного віку у процесі різних відав діяльності та вплив сімейного виховання.
План проведення
семінару – практикуму для педагогів ЗДО«Виховання у дітей морально-етичних норм поведінки»
«Ідеал людської краси –
це водночас і ідеал моральності.
Любов до людей - це твоя моральна серцевина.»
В.Сухомлинський
Мета семінару – практикуму:
1. Дослідити моральне виховання, як запоруку формувань позитивних моральних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку.
2. Провести огляд особливостей формування позитивних моральних якостей у дітей дошкільного віку у процесі різних відав діяльності та вплив сімейного виховання..
ІІ основні напрямки роботи
Очікувані результати:
У результаті преведення семінару педагоги набудуть такі професійно-педагогічні уміння:
IV. Тематика засідань.
Тема: «Моральне виховання, як запорука формувань позитивних якостей доброти, чуйності та милосердя у дітей дошкільного віку»
Керівник семінару – практикуму
З досвіду роботи вихователя
Практичний психолог
ІІ. Круглий стіл:
Домашнє завдання:
1. Опрацювати літературу з з проблем морального виховання дітей дошкільного віку.
2. Розробити тести для вивчення усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку моральних норм.
3. Розробити проблемну ситуацію, яка потребує від дитини самостійного вибору морально-цінного рішення, вияву гуманності.
ЗАНЯТТЯ 2
Тема: «Моральне формування дошкільника в процесі ігрової діяльності»
1. Ознайомлення з планом роботи.
Керівник семінару – практикуму
2. Психологічні особливості ігрової діяльності в дошкільному віці.
п/психолог
ІІ. Круглий стіл:
ІІІ. Практична частина.
Мета: усвідомлення поняття «добра»
ІV. Панорама методичних новин.
Домашнє завдання:
1.Опрацювати літературу з даної проблеми.
2. Розробити схеми - моделі проведення СРГ з дошкільниками з проблем морально-етичного виховання.
Тема: «Розвиток емоційної сфери, комунікативних навичок дітей, шляхом впровадження інноваційні технології»
Керівник семінару – практикуму
Вихователь
3. «Розвиток емоційної сфери, комунікативних навичок дітей, шляхом впровадження інноваційні технології (морально-етичне виховання за В.О. Сухомлинським, «Виховання казкою»за Л.Б. Фесюковою)»
в/методист
ІІ. Практична частина. Відеосалон «Різні види дитячої діяльності як засіб морального виховання»
ІІІ. Презентація творчих доробок.
1. Презентація досвіду роботи вихователя ______________
2. Презентація досвіду п/психолога ____________________
ІV. Панорама методичних новин.
Домашня робота: Складання пам'ятки для батьків «Як забезпечити емоційне благополуччя дитини».