План ранкових зустрічей (із коротким змістом) на місяць.

Про матеріал
До вашої уваги таблиця з плануванням ранкових зустрічей на місяць. Є примітки із коротким змістом занять. Пропоную цікаві ігри для того, щоб діти більше дізнавалися одне про одного, для створення привітної атмосфери у класі та дружніх стосунків.
Перегляд файлу

Ранкові зустрічі                         

ДАТА

ТЕМА

ПРИМІТКИ

1

02.11

Мої канікули

Гра «Пляжний мяч»

 

Питання для гри:

-Де я був?

-Що цікавого робив?

-З ким познайомився?

2

03.11

Гра « Сніжні кульки»

На 3 папірцях записати  факти про себе, зімяти, розкидати.

3

04.11

Гра «Обдури мене»

Називаємо два факти про себе 1 правду і 1 неправду. Треба вгадами, де що.

4

05.11

Гра «Я обираю…»

Завчасно родрук. жартівливі питання.

5

06.11

Обговорення планів на вихідні.

Жартівлива гра «Я хотів би…»

Ведучий передає естафету (мяч)  із заплющеними очима.

6

09.11

Мої вихідні.

По одному факту в 1 реченні.

7

10.11

Гра «Що в нас схожого?»

Учні хаотично рухаються, по сигналу

обєднуючись у пари. Задають питання,

потім по сигналу шукають собі наступну пару.

8

11.11

Гра «Дім, білка,

 катастрофа»

Учні діляться на групи по троє. Двоє з них стають поруч і піднімають руки так, щоб утворився «дах». Вони — це «дім». Між ними стає третя дитина — «білка».

Коли вчитель каже: «Білки!», усі діти-«білки» шукають собі інший дім. Коли вчитель каже: «Дім!», учні, які утворювали «дахи», швидко шукають собі нові пари, щоб створити з ними нові «будинки». А коли вчитель каже: «Катастрофа!», то всі міняються ролями.

9

12.11

Гра «Чарівний капелюх»

Діти пишуть свої імена та прізвища на окремих клаптиках паперу. Ці клаптики кладуть у капелюх або коробку, перемішують. Кожен по черзі витягує по одному клаптику. Учню, чиє ім’я витягнули і назвали, кажуть добрі слова або побажання.

10

13.11

Обговорення планів на вихідні.

Жартівлива гра «Я хотів би…»

Ведучий передає естафету (мяч)  із заплющеними очима.

11

16.11

Мої вихідні.

По одному факту в 1 реченні.

12

17.11

Гра «Монетка для тиші»

Діти розсідаються в невеличкі групи по 5-7 осіб. Вчитель попереджає, що основна умова для цієї гри — цілковита тиша. Не можна перемовлятися чи підказувати.

Перша дитина кладе монетку на будь-який палець. Завдання сусіда — забрати цю монетку та передати її далі по колу, використовуючи тільки один палець. У тій групці, де порушили тишу, монетку повертають до першої дитини і починають заново. Перемагає група, яка найшвидше передала монетку по колу.

13

18.11

Гра « Я люблю..»

Гру розпочинає вчитель, який стає в центрі кімнати, простягає дві руки в різні боки і каже: «З одного боку — я люблю яблука, а з другого боку — я люблю малювати». Той чи та, хто теж любить яблука, підходить і бере вчителя за руку та продовжує: «З одного боку — я люблю яблука, а з другого боку — я люблю сніг». Так продовжуємо грати, поки до цього ланцюжка не приєднаються всі діти.

14

19.11

Гра «Кого я бачу?»

Вчитель ділить дітей на дві групи, які стають по різні боки кімнати. Між ними вішаємо простирадло або тканину. Обидві групи мають стати так, щоб взагалі не бачити суперників.

Кожна група тихо домовляється, який учасник стане найближче до заслони. Вчитель опускає тканину.

15

20.11

Обговорення планів на вихідні.

Жартівлива гра «Я хотів би…»

Ведучий передає естафету (мяч)  із заплющеними очима.

16

23.11

Мої вихідні.

По одному факту в 1 реченні.

17

24.11

Гра «Телеграми»

Учні вибирають слово, на кожну букву якого потрібно придумати частину телеграми. Перша буква стане початком першого слова, друга — другого і т. д.

18

25.11

Гра «Знайди своїх!»

Запропонуйте учням стати в коло разом з вами. Праворуч від вчителя стають ті, хто відповів на твердження «так», ліворуч — ті, у кого відповідь «іноді». Біля вчителя групуються ті, хто не визначився зі своєю відповіддю.

19

26.11

Гра «Алфавіт»

Об`єднайте дітей у групи по четверо. Кожній групі роздайте по чотири букви. Вони мають бути різними для кожної команди. Завдання: протягом трьох хвилин діти мають вигадати та записати якомога більше слів, які розпочинаються із цих букв. Після того, як визначений час минув, діти зачитують написане, а клас рахує, чия команда впоралася найкраще.

20

27.11

Гра «Пітер сказав …»

Учні стають у коло. Гру розпочинає вчитель такими словами: «Пітер сказав: «Зроби як я!» та показує певний рух: плескає в долоні, піднімає одну руку вгору, підскакує чи згинає одну ногу в коліні. Завдання класу — одразу повторити цей рух.

21

28.11

Обговорення планів на вихідні.

Жартівлива гра «Я хотів би…»

Ведучий передає естафету (мяч)  із заплющеними очима.

22

30.11

Мої вихідні.

По одному факту в 1 реченні.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку