Семінар . Психолого-педагогічний семінар: «Інклюзія: стан, виклики, перспективи»

Про матеріал

Психолого-педагогічний семінар: «Інклюзія: стан, виклики, перспективи»

(для вихователів-методистів, практичних

психологів закладів дошкільної освіти міста)

Мета семінару: ознайомити з нормативно - правовою базою, науково-методичним забезпеченням інклюзивної освіти в дошкільних закладах; презентувати інклюзивну модель розвитку, виховання, навчання дітей з особливими освітніми потребами та співпрацю учасників освітнього процесу (вихователь-асистент-психолог-логопед-батьки).

Перегляд файлу

Психолого-педагогічний семінар:  

 «Інклюзія: стан, виклики, перспективи»

(для вихователів-методистів, практичних

психологів закладів дошкільної освіти міста)

 

Картинки по запросу Інклюзія: стан, виклики, перспективи

 

 

Мета семінару: ознайомити  з нормативно - правовою базою,  науково-методичним забезпеченням інклюзивної освіти в дошкільних закладах; презентувати  інклюзивну модель розвитку, виховання, навчання  дітей з особливими освітніми потребами та співпрацю учасників освітнього процесу (вихователь-асистент-психолог-логопед-батьки).

 

  1.  Реєстрація учасників семінару, вступне слово, ознайомлення з планом роботи семінару.  Вітальні слова керівника. 
  2. Нормативно–правове забезпечення інклюзивної освіти в дошкільних закладах.      (Експрес- інформація, презентація)
  3. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах дошкільного закладу.         (Експрес-інформація)
  4. Онлайн - ресурси для підвищення професійної майстерності працівників сфери дошкільної  освіти.  Навчально-методичне забезпечення дошкільної освіти.        (Презентація)            
  5. Орієнтовні моделі організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.              (Робота в групах. Всі учасники)
  6. Організація роботи з батьками «особливих дітей»: підтримка, консультування, корекція                  (Презентація)          
  7. «Вільний мікрофон» - «зворотній зв'язок»    

 

 

 

 

 

Онлайн-ресурси щодо підвищення професійної         майстерності працівників сфери

дошкільної освіти

 

  1. «Міністерство освіти і науки України http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/
  2. «Науково – методичний центр інклюзивної освіти»

 Інститут після дипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченко http://nmcio.ippo.kubg.edu.ua/

  1. «Інклюзивна освіта для дітей з інвалідністю в Україні»

http://education-inclusive.com/

  1.  Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"

http://ussf.kiev.ua/a/FAQ.html

  1. Корекційна освіта

http://doshkilla.blogspot.com/p/blog-page_9019.html

  1. Міністерство освіти і науки України. Навчальні програми

http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/693/navchalni_programi11/

  1.  «Простір змін »                                                                                    

           https://www.facebook.com/prostirzmin/

 

  1. Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України

http: //ispukr.org.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчально-методичне забезпечення

дошкільної освіти

  1. Бобренко І.В. Корекційно-розвивальна програма: Лікувальна фізкультура – К., 2016. – [електронний ресурс] – http://www.mon.gov.ua;
  2. «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) [Електронний ресурс] / Жук

Т.Я., укл. С.В. Трикоз // Програми з корекційно- розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів

  1. спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями розумового розвитку. – Режим доступу:http://mon.gov.ua
  2. Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями розумового розвитку «Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі ознайомлення з природою» / укл. Г.О.Блеч. – К., 2016. – [електронний ресурс] –http://www.mon.gov.ua
  3. Реалізація оновленого змісту освіти дітей з особливими потребами: початкова ланка: навчально-методичний посібник / Н.Б. Адамюк, Л.Є. Андрусишина, О.О. Базилевська та ін.; Ін-т. спец. педагогіки; за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої, Н.О. Макарчук, В.І. Шинкаренко. – Київ, 2014. – 336 с.
  4. Скрипник Т.В. Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра: навчально-методичний посібник/ Т.В. Скрипник. – К.: “Гнозіс”. – 2013.
  5. Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом “Розквіт”/ Наук. кер та заг. ред. Т.В. Скрипник. – К., 2013. – 20с.
  6. Сак Т.В., Прохоренко Л.І. «Корекція розвитку» для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (підготовчий, 1–4 класи) [Електронний ресурс] / Т.В.Сак, Л.І.Прохоренко. // Програми з корекційно- розвиткової

роботи – (Рекомендовано МОН України, наказ № 476 від 29.04.2016 р.)

Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/11010/

  1. Солодкі сни. Антистрес : класична музика зі звуками природи. – К. : Недериця С. С., 2011. – 1 опт. диск (CDDA). – (Розумна дитина)
  2. Рібцун О. Г. Конструювання з паперу / Ольга Рібцун, Юлія Рібцун. – К. : Літера ЛТД. – 2011. – 32 с. Рібцун О. Г. Навчайся разом з нами робити оригамі / О. Г. Рібцун, Ю. В. Рібцун. – К. : Літера ЛТД, 2011. – 64 с. : – іл. – (Я – чарівник)
  3. «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» [Електронний ресурс] / О.Ф. Федоренко // Програма з корекційно- розвиткової роботи для підготовчих, 1-5 класів загальноосвітніх навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально- реабілітаційних центрів. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (№ 476 від 29.04.2016 р.)

Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
1810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку