17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА "ВЕСЕЛІ ПРОПИСИ"

Про матеріал

Мета ІІ етапу:

üВчити малювати всередині клітинок контури найпростіших предметів, закріплювати графічні навички при замальовці геометричних фігур (кола, дуги, квадрати, прямокутники, трикутники, овали);

ü закріплювати ці поняття у мовленні дітей;

üвчити штрихувати і розфарбовувати малюнки з допомогою кольорових олівців.

Мета III етапу:

üвпевнено тримати олівець;

üдобре орієнтуються на аркуші паперу;

üвикористовувати як опору для роботи в зошиті клітинку, за клітинками скласти малюнок;

üз окремих малюнків вони можуть скласти велику сюжетну картинку;

üмалюнки уміють зафарбовувати кольоровими олівцями або заштриховувати, використовуючи різні види штриховок.

Перегляд файлу

 

Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад

(центр розвитку дитини)№243

Криворізької міської ради

 

 

ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА

"ВЕСЕЛІ ПРОПИСИ"

ГРУПА №5

Результат пошуку зображень за запитом "діти пишуть"

Керівник гуртка:

Учитель-логопед Чаренцева О.О.

 

 

м. Кривий Ріг

Пояснювальна записка

    Заняття з навчання письма, дійсно, найважчі. Навіть 6-7-річних дітей навчати письму нелегко, а 5-річних і поготів. Нескладно зрозуміти, що багато чого залежить від початкового етапу навчання письма. Якщо якісь елементи навички сформуються невірно, то вміння писати в цілому буде неправильним. А звички і навички в ранньому віці закріплюються дуже швидко, при цьому дуже міцно. Вже на перших етапах навчання письма у дітей проявляється незадоволення, а у батьків прикрість. І настає момент, коли швидко зростає нелюбов до цього заняття. Створюється велетенський бар'єр у навчанні: по-перше - «не хочу», по-друге - «не можу». Тому наше завдання - зрозуміти ті труднощі, які відчувають діти, причини їх виникнення; постаратися полегшити їх перші кроки у шкільному житті; допомогти домогтися успіху. Підготовчі заняття не ставлять своєю метою навчити дитину писати. Цей процес тривалий і непростий. На наших заняттях ми маємо можливість, не поспішаючи, глибоко проникаючи в психологію процесу навчання, здійснити етап підготовки дітей до письма. Він полягає в наступному:

- зміцнення руки, поліпшення координації рухів;

- засвоєння правил гігієни письма, збереження правильного положення голови, корпуса, рук, зошита, ручки в руці;

- вдосконалення здатності до зорового сприйняття форм;

- уміння орієнтуватися в просторі аркуша, рядка, в елементах письма;

- підняття на новий рівень наочного, образного і абстрактного мислення дітей;

- зниження психологічного навантаження дитини.

 

Заняття умовно можна розділити на два етапи: робота в альбомах (малювання штриха), робота в зошитах (малювання візерунків, письмо елементів букв, буквосполучень, слів). Багато уваги приділяється і цікавим ігровим моментам для підтримання інтересу дітей до роботи. Вся ця робота супроводжується кумедними віршами, щоб зацікавити дітей і оживити одноманітну роботу, яку деякі з них не люблять виконувати. Роблячи той чи інший малюнок, дитина не тільки виконує рухи рукою, але і включає в роботу мовленнєвий та слуховий аналізатори, тренує пам'ять, так як вірші поступово заучиваются, і дитина вже мимоволі, замальовуючи щось у зошиті, починає вимовляти рядки з них. Малювання по клітинках  вчить дитину орієнтуватися на аркуші паперу, що важливо буде в школі для розміщення тексту на сторінці. Крім того, дитина набуває вміння співвідносити зразок і свій малюнок, вчиться порівнювати, знаходити і виправляти помилки. Графічно обдаровані діти з задоволенням змальовують  різні орнаменти по клітинках. Це може послужити поштовхом для їх власної творчості.

    Заняття розраховані на дошкільнят, яким належить пройти підготовку до шкільного життя.

 

 

 

 

    Формат занять: 1 раз на тиждень.

    Очікувані результати занять: Діти повинні навчитися:

 

1. Засвоїти правила гігієни письма, збереження правильного положення голови, корпуса, рук, зошита, олівця в руці.

2. Висловлювати словами місцезнаходження предмету по відношенню до себе і до інших предметів.

3. Вміти орієнтуватися на аркуші паперу.

4. Засвоїти елементарні навички письма.

5. Стійкий інтерес до навчання і звичка до регулярних занять.

6. Дитина стане більш самостійною і організованою.

 

Надалі - успішне навчання в школі та відсутність багатьох шкільних проблем.

 

 

Підготовка руки до письма здійснюється в три етапи:

I етап – підготовчий;

II етап – геометричні фігури;

III етап – завершальний;

 

 Мета I етапу:

  • Знайомство з листком в зошиті у велику клітинку;
  • орієнтування в клітинці (знаходження правого верхнього кута, середини клітинки тощо);
  • формування вміння входити в клітинку, обводити її, вести прямі лінії зверху - вниз і зліва - направо, розміщувати всередині клітинки коло, з'єднувати кути клітинок по діагоналі;
  • вести хвилеподібні лінії, не відриваючи олівця від паперу і не виходячи за горизонтальні рядки розмітки.

 

Мета ІІ етапу:

  • Вчити малювати всередині клітинок контури найпростіших предметів, закріплювати графічні навички при замальовці геометричних фігур (кола, дуги, квадрати, прямокутники, трикутники, овали);
  •  закріплювати ці поняття у мовленні дітей;
  • вчити штрихувати і розфарбовувати малюнки з допомогою кольорових олівців.

 

Мета III етапу:

  • впевнено тримати олівець;
  • добре орієнтуються на аркуші паперу;
  • використовувати як опору для роботи в зошиті клітинку, за клітинками скласти малюнок;
  • з окремих малюнків вони можуть скласти велику сюжетну картинку;
  • малюнки уміють зафарбовувати кольоровими олівцями або заштриховувати, використовуючи різні види штриховок.


 

 

 

 

План гуртка

 для середнього дошкільного віку

 

 

 

 

 

Список дітей гуртка « Веселі прописи»

  1. Камаляєв Артем
  2. Житко Ксенія
  3. Шийко Ваня
  4. Кохан Мирослава
  5. Лісовенко Софія
  6. Фатченко Ілля
  7. Федірко Аріна
  8. Каменєва Мар'яна
  9. Томашова Поля

 

 

 

Мета роботи гуртка:

 Формування компонентів інтелектуальною і сенсорною готовності до школи через:

- Розвиток дрібної моторики рук дитини.

- Розвиток слухової уваги.

- Розвиток графічного відтворення.

 

Для досягнення мети поставлені наступні завдання:

 

Навчальні: Розвиток дрібної моторики рухів рук. Розвиток слухової уваги і графічного відтворення.

 

Розвиваючі: Розвиток графічних рухів, зорового сприйняття, зорово - моторних координації.

 

Виховні: Виховання старанності, акуратності, самостійності і впевненості у своїх вміннях.

 

Заняття проводиться  1 раз в тиждень. 4 рази на місяць. 36 занять у рік. Організовується під час вільної діяльності дітей, після обіднього сну.

 

 

Структурні елементи занять:

 

  • Пальчикова гімнастика, робота з лічильними паличками, природнім матеріалом.
  • Штрихування, графічні вправи.
  • Вирізання
  • Заучування віршиків, лічилок, чистомовок
  • Повторення вивченого, облік результатів навчання.

 

 

Календарно – тематичне планування

гурткової роботи.

ВЕРЕСЕНЬ

Тема 1: «Клітинки і веселий Олівець».

Мета: Ознайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; вчити  орієнтуватися по клітинці та її кутам (знаходження правого верхнього кута, середини клітинки і т. д.); з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, розвивати у дітей зв’язне мовлення та пам’ять.

 

Тема 2 : «Весела клітинка»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння входити в клітинку, обводити її, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Пальчики крокують»

 

Тема 3 : «Маленька і велика краплинки»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння входити в клітинку, знаходити верхні і нижні кутики клітинки, формувати у дітей поняття право і ліво, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 4 : «Весела доріжка для Капітошки»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння входити в клітинку, з’єднувати кутики клітинки з ліва на право, утворюючи доріжку, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Веселі друзі». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

ЖОВТЕНЬ

Тема 5 : «Рівненька стежичка для зайчиняти»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння проводити прямі лінії зверху і знизу клітинки зліва на право, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Зайчик». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 6 : «Намисто для бабусі»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння обводити клітинку зрізаючи кутики, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Моя сім'я». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 7 : «Парканчик для півника»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння проводити прямі лінії по клітинці зверху вниз, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Гребінець». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 8 : «Гірка для малят»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з зошитом, листом у велику клітинку; з простим олівцем, спосіб його тримання в правій руці, формувати вміння проводити похилі косі лінії з кутика в кутик, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Ліхтарики». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

ЛИСТОПАД

Тема 9 : «Кульки для звірят»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, формувати вміння розміщувати круги в середині клітинки, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Кулька». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 10 : «Олівець-малювець»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей визначати середину верхньої клітинки, з’єднувати сторони з верхньою частиною, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Напечемо ми млинців». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 11 : «Прапорець»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • визначати середину клітинки;
  • обводити клітинку з трьох сторін з’єднувати верхню і нижню сторони в центр клітинки.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зафарбовувати предмет кольоровим олівцем;
  • зв’язного мовлення;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Їжачок». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

Тема 12 : «Сонечко»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, продовжувати формувати вміння графічно зображувати округлі форми, розвивати у дітей вміння зафарбовувати предмет кольоровим олівцем, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Ножиці». Робота в дидактичному зошиті.

 

ГРУДЕНЬ

 

Тема 13 : «Веселка для білочки»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно зображувати напівкруглі форми вгору, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Мій дім». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 14 : «Кошик»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно зображувати напівкруглі форми вниз, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Малесенькі ніжки, бігли по доріжці». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 15 : «Хвилі»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно зображувати хвилясті форми, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Слоненя». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 16 : «Цеглинки»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно з’єднувати дві клітинки, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Бабуся». Робота в дидактичному зошиті.

 

СІЧЕНЬ

Тема 17 : «По горах і по долинах»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно зображувати на півкруги почергово вгору вниз, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Ведмедик». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

Тема 18 : «Пиріжки для Маші»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно зображувати овал на  дві клітинки, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Окуляри». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

 

Тема 19 : «Парасольки»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно зображувати півколо на дві клітинки, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Павучок». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

Тема 20 : «Сніжинки»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, навчити дітей графічно з’єднувати кутики та середню частину  клітинки прямими лініями, розвивати у дітей зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Сніжок». Робота в дидактичному зошиті.

 

ЛЮТИЙ

(робота дітей на закріплення та створення з окремих частин цілого предмета)

Тема 21 : «Довгі і короткі лінії»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, графічно зображувати прямі лінії зліва на право, навчити чергувати довгі та короткі лінії почергово, розвивати у дітей увагу, зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Гусак». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 22 : «Трамвайчик»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, обводити клітинки дві разом з ліва на право з’єднуючи їх між собою лінію внизу, навчити дітей графічно зображувати з окремих частин ціле, розвивати у дітей увагу, зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Кружечки». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

Тема 23 : «Кубики великі і малі»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, обводити клітинки чотири разом створюючи великий кубик, розвивати вміння чергувати великі і малі, розвивати у дітей увагу, зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Кружечки». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 24 : «Великі трикутники»

Мета: Закріпляти вміння дітей працювати в зошиті у велику клітинку; працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці, графічно зображувати трикутники об’єднуючи три клітинки,  розвивати у дітей увагу, зв’язне мовлення, пам’ять та дрібну моторику пальців. Пальчикова гімнастика «Кружечки». Робота в дидактичному зошиті.

 

БЕРЕЗЕНЬ

Тема 25 : «Великі і малі м'ячики»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • входити в клітинку створюючи круглу форму;
  • чергувати предмети за величиною та штрихувати їх двома видами штриховки.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Жучок». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

Тема 26 : «Машина»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • обводити чотири клітинки разом створюючи один предмет;
  • працювати кольоровими олівцями.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Квіти». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 27 : «Кораблик»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати дві різні геометричні фігури, з’єднувати їх в одне ціле;
  • виконувати штриховку.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Скакалка». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 28 : «Будиночок»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати три різні геометричні фігури, з’єднувати їх в одне ціле.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Кроки». Робота в дидактичному зошиті.

 

КВІТЕНЬ

Тема 29 : «Клубок»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати круглі форми по спіралі.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Човник». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 30 : «Ялинка»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати похилі лінії від центру в сторони, об’єднуючи  їх в одне ціле.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Барабан». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 31 : «Квіти для матусі»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати п’ять круглих форм об’єднаних в одне ціле;
  • працювати кольоровими олівцями.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Хто як ходить». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 32 : «Драбинка»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати прямі лінії зверху вниз, з права на ліво, з’єднувати їх в одне ціле.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Гриб». Робота в дидактичному зошиті.

 

ТРАВЕНЬ

Тема 33 : «Сходинки»

Мета: Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати прямі короткі лінії з ліва на право, з гори до низу, з’єднувати їх в одне ціле.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Бегемот». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 34 : Графічний диктант.

Мета: дослідження орієнтації в просторі, уміння уважно слухати і точно виконувати вказівки дорослого.

Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати лінії за вказівкою дорослого;
  • працювати кольоровими олівцями.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Змагання». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 35 : Графічний диктант.

Мета: дослідження орієнтації в просторі, уміння уважно слухати і точно виконувати вказівки дорослого.

Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати лінії за вказівкою дорослого;
  • виконувати декілька видів штриховок.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Замок». Робота в дидактичному зошиті.

 

Тема 36 : Графічний диктант.

Мета: дослідження орієнтації в просторі, уміння уважно слухати і точно виконувати вказівки дорослого.

Закріпляти вміння дітей:

  • працювати в зошиті у велику клітинку;
  • працювати простим олівцем, правильно його тримати в правій руці;
  • правильно сидіти за столом;
  • графічно зображувати лінії за вказівкою дорослого;
  • працювати кольоровими олівцями.

  Удосконалювати у дітей вміння:

  • зв’язного мовлення та мовленнєвого дихання;

  Розвивати:

  • пам’ять, увагу, мислення, графічні здібності та дрібну моторику пальців.

 Пальчикова гімнастика «Парканчик». Робота в дидактичному зошиті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку