План роботи класного керівника 11 класу на перший семестр допоможе класним керівникам при плануванні бесід, виховних годин, анкетувань. Складено відповідно до орієнтирів національного виховання.
МІСЯЦЬ вересень 2018
Дата |
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
|||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
||
01.09 |
|
День знань. Свято першого дзвоника |
Перший урок «Прагнемо миру» |
|
|
Класні батьківські збори. Організація освітнього процесу у 2018-2019 н.р. |
||
03.09 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у тижні безпеки руху «Увага! Діти на дорозі!» |
Бесіда «Про необхідність дотримання учнями Статуту та внутрішньошкільного розпорядку». |
|
|
|
|
04.09 |
Взяти участь в акції милосердя «Разом ми здатні на більше» |
|
Відвідати нижкову виставку «Книга вчить, як на світі жить» |
Бесіда «Правила поведінки, харчування та розпорядок дня у шкільній їдальні» |
|
|
|
|
05.09 |
Взяти участь у навчанні лідерів активу учнівського самоврядування |
|
|
Бесіда «Як правильно дотримуватися правил особистої гігієни»
|
Робота по залученню учнів, які схильні до правопорушень, до гуртків, секцій |
|
|
|
06.09 |
|
|
|
Бесіда щодо запобігання дитячому травматизму (правила протипожежної безпеки) |
|
|
|
|
07.09 |
Класні збори. Організація учнівського самовряду-вання(вибори віце-спікера та його заступника; розпо-діл доручень між учнями класу)
|
|
|
|
|
|
|
|
10.09 |
Година політінформації |
|
|
|
Контроль за зовнішнім виглядом учнів, відвідування ними уроків. |
|
|
|
11.09 |
|
|
|
|
Поновлення банку даних про дітей із кризових сімей, багатодітних, неповних, дітей напівсиріт. |
|
|
|
12.09 |
|
|
|
Розмова в колі «Як навчити інших поважати себе» (2.4) |
|
|
|
|
13.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14.09 |
|
|
|
ГС Диспут «Інтеграція України в сучасному світі» (6) |
|
|
|
|
Дата |
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
|||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
||
17.09 |
Година політінформації |
Взяти участь у святі квітів «Квіти мого краю» та виставці «Природа і фантазія». |
|
|
|
|
||
18.09 |
|
|
|
Розмова в колі ««Пам'ять - вічна» (до Дня партизанської слави)
|
|
|
|
|
19.09 |
|
|
|
|
Анкетування «Я і колектив»
|
|
|
|
20.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21.09 |
|
|
Взяти участь у заходах до Міжнародного дня миру (акція «Долонька миру», проект «Мир на землі – радість у родині», книжковій виставці «Миру – мир!») |
ГС Обговорення «Проблеми батьків і дітей» (2) Зустріч з психологом
|
|
|
Батьківський день. |
|
24.09 |
Година політінформації |
|
|
Бесіда «Історія і трагедія Бабиного Яру » |
|
|
|
|
25.09 |
|
|
|
|
Тест «Ким бути і яким бути» |
|
|
|
26.09 |
|
|
|
Бесіда «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами» |
|
|
|
|
27.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28.09 |
|
|
|
ГС Конференція «Особистість. Право. Мораль» (2.3)
|
|
|
Педагогічний всеобуч для батьків
|
|
МІСЯЦЬ жовтень 2018
Дата |
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
01.10 |
Година політінформації |
|
|
|
Дискусія «Подивись на себе очима товаришів»(2.4) |
|
|
02.10 |
|
|
Взяти участь в акції «Вчитель не повинен бути самотнім». |
|
|
|
|
03.10 |
Привітання вчителів-пенсіонерів з Днем учителя |
|
|
|
Діагностика рівнів вихованості учнів за ціннісними ставленнями. |
|
|
04.10 |
|
|
|
Бесіда «Ризики в Інтернеті » (1)
|
|
|
|
05.10 |
|
|
|
ГС Музичний вернісаж «Зоря любові і добра, дитячих душ хранитель!» |
|
|
|
08.10 |
Година політінформації |
|
|
|
Зустріч медичної сестри з учнями. Бесіди «Як захистити себе від кишкових інфекцій», «Правила формування здорового способу життя». |
|
|
09.10 |
|
|
|
|
Діагностика «Портрет класу » |
|
|
10.10 |
|
|
|
Рольова гра «Шукаю свою професію» (2.4) |
|
|
|
11.10 |
|
|
Взяти участь у квесті «Козак - богатир» |
|
|
|
|
12.10 |
|
|
|
ГС Усний журнал «Шлях до свого майбутнього» (3) Зустріч з психологом |
|
|
|
Дата
|
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
16.10 |
Година політінформації |
|
Взяти участь в тижні протидії торгівлі людьми «Скажи: «Стоп! Торгівлі людьми!» |
|
Діагностика «Портрет класу» |
|
|
17.10 |
|
|
|
|
Контроль за станом залучення слабовстигаючих учнів та учнів «групи ризику» до участі в позакласній роботі.
|
|
|
18.10 |
|
|
|
Обговорення «Я в реалі, я у вір туалі…» (2) |
|
|
Батьківський день Класні батьківські збори «На порозі дорослого життя» |
19.10 |
Класні збори. Твоє ставлення до навчання. Підготовка до ЗНО
|
|
|
|
|
|
|
22.10 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у трудовому десанті «Зелені обеліски - на шану воїнам-визволителям». |
|
|
|
|
23.10 |
|
|
|
|
Анкетування «Рівень відповідальності старшокласників» |
|
|
24.10 |
|
|
|
Година історичної пам’яті «Ми пам’ятаємо, хто в лиху добу, в броні важкій віддав останні сили». |
Контроль за зовнішнім виглядом учнів та відвідування учнями уроків |
|
|
25.10 |
|
|
|
Інструктаж із техніки безпеки й правил поведінки під час осінніх канікул |
|
|
|
26.10 |
|
|
|
ГС Вечір запитань і відповідей «Обличчя мого фаху» (2.6) |
|
|
Педагогічний всеобуч для батьків |
МІСЯЦЬ листопад 2018
Дата
|
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|||||
05.11 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у: - місячнику оборонно-масової роботи, присвяченої 27-річниці Збройних Сил України; - тижні посиленої профілактики правопорушень; - тиждні з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
|
|
|
|
|
||||
06.11 |
|
|
|
|
|
|
|||||
07.11 |
|
|
|
|
Опитувальник «Рівень мотивації учнів» |
|
|
||||
08.11 |
|
|
|
Бесіда "Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків» (2) |
|
|
|
||||
09.11 |
|
|
|
ГС Екологічні інформини «Земля – планета голуба й красива, і для усіх землян – великий дім» (2.5) |
|
|
|
||||
12.11 |
Година політінформації |
|
Взяти участь в осінньому балі для старшокласників «Золота осінь» |
|
|
|
|
||||
13.11 |
|
|
|
Розмова в колі «Інформаційна культура і компетентність особистості в умовах сьогодення» (2.7) |
|
|
|
||||
14.11 |
|
|
|
|
Анкетування «Чи вмієте ви слухати?» |
|
|
||||
15.11 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
16.11 |
|
|
|
ГС Урок толерантності «Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві» (2.3) Зустріч з психологом |
|
|
|
||||
Дата
|
|
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|||||
19.11 |
Година політінформації |
|
Взяти участь: - в акції «Запали свічку!»; - у ток-шоу «У центрі всесвіту - дитина»
|
|
|
|
|
||||
20.11 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
21.11 |
|
|
|
Бесіда «Людина, її життя, честь, гідність та свобода» |
|
|
|
||||
22.11 |
|
|
|
|
Діалог «Якби я був політиком…» (6) |
|
|
||||
23.11 |
|
|
|
ГС Година історичної пам’яті «Пам’ятаємо про жертв голодомору» (2.1) |
|
|
Батьківський день |
||||
26.11 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у Тижні здорового способу життя «Здоровий спосіб життя – норма нашого буття».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27.11 |
|
|
|
Бесіда «Майбутнє – без СНІДу» |
|
|
|
||||
28.11 |
|
|
|
|
Анкетування "Проблема шкідливих звичок"
|
|
|
||||
29.11 |
|
|
|
Екологічна стежка «Вода, яку ми п’ємо» (4) |
|
|
Педагогічний всеобуч для батьків |
||||
30.11 |
Класні збори Звіт роботи навчальної комісії. Аналіз відвідування.
|
|
|
|
|
|
Загальна конференція НВК.
|
||||
МІСЯЦЬ грудень 2018
Дата
|
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
03.12 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у Всеукраїнській акції «Милосердя» та благодійній акції «Живе лиш той, хто не живе для себе!» |
|
|
|
|
04.12 |
|
|
|
|
|
|
|
05.12 |
|
|
|
Обговорення «Життя людей з особливими потребами» |
|
|
|
06.12 |
|
|
|
|
Анкета-тест «Вивчення моральної орієнтації учня»
|
|
|
07.12 |
|
|
|
ГС Усний журнал «»Що означає бути патріотом?» (6) (до Дня Збройних Сил України) |
|
|
|
10.12 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у екологічних конкурсах: «Новорічний подарунок», «Букет замість ялинки», «Бабусина ялинка», «Збережемо зелену красуню». |
|
|
|
|
11.12 |
|
|
Правова абетка «Законів слід дотримуватися» (2.1)
|
|
|
|
|
12.12 |
|
|
|
|
Тестування «Насильства у школі» |
|
|
13.12 |
|
|
|
|
|
|
|
14.12 |
|
|
|
ГС Конференція «Моральні основи сім’ї. Еволюція сімейних відносин» (2.3) Зустріч з психологом
|
|
|
|
Дата
|
Організація колективу |
Організація виховуючої діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
17.12 |
Година політінформації |
|
Взяти участь в акціях «Подаруй іграшку дошкільнятам»; - «Армія потребує твоєї допомоги!»
|
|
|
|
|
18.12 |
|
|
|
Брейн-ринг «Духовні скарби Рівненщини» (2.2)
|
|
|
|
19.12 |
|
|
|
|
Тестування на визначення рівня самооцінки |
|
|
20.12 |
|
|
|
|
|
|
|
21.12 |
|
|
|
ГС Година духовності «Від культури особистості до культури нації» (5)
|
|
|
Батьківський день. Класні батьківські збори «Допомога батьків у період підготовки до ЗНО». |
24.12 |
Година політінформації |
|
Взяти участь у новорічних святах
|
|
|
|
|
26.12 |
Взяти участь у новорічних віншуваннях ветеранів, одиноких та престарілих людей. |
|
|
|
Анкетування «Роль сім’ї у моєму житті »
|
|
|
27.12 |
|
|
|
Бесіда про правила поведінки під час зимових канікул |
|
|
|
28.12 |
Класні збори Про результати навчання у І семестрі
|
|
|
|
|
|
Педагогічний всеобуч для батьків. Конференція «Співробітництво батьків, учителів, дітей: досвід і проблема». |