РОЗДОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ
План роботи
класного керівника
5 клас
Учитель: Думенко Віола Геннадіївна
2019-2020
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР ______________ ____ _________ 2019 року
План
виховної роботи
з учнями 5 класу
класного керівника Думенко Віоли Геннадіївни
на 2019 — 2020 навчальний рік
Зміст
1. Адміністративна інформація
2. Розділ І. Аналітичний
3. Розділ ІІ. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
4. Розділ ІІІ. Індивідуальна робота з учнями
5. Розділ ІV. Робота з батьками
6. Бесіди з попередженням дитячого травматизму
7. Циклограма роботи класного керівника
8. Звіт про виховну роботу з учнями
Адміністративна інформація
Режим роботи школи
Осінні канікули з 19 жовтня по 25 жовтня ;
Зимові канікули з 28 грудня по 10 січня;
Весняні канікули з 25 березня по 03 квітня.
Екскурсії з по червня
Розклад дзвінків
№ уроку |
Початок уроку |
Кінець уроку |
1. |
8.00 |
8.45 |
2. |
8.55 |
9.40 |
3. |
10.00 |
10.45 |
4. |
10.55 |
11.40 |
5. |
12.00 |
12.45 |
6. |
12.55 |
13.40 |
Розклад уроків
І семестр
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П'ятниця |
1 |
Літературне читання |
Літературне читання |
Літературне читання |
Основи здоров'я |
Природознавство |
2 |
Німецька мова |
Математика |
Математика |
Трудове навчання |
Українська мова |
3 |
Українська мова |
Українська мова |
Фізична культура |
Фізична культура |
Математика |
4 |
Математика |
Німецька мова |
Українська мова |
Образотворче мистецтво |
Російська мова |
5 |
Російська мова |
Я у світі |
Природознавство |
Музичне мистецтво |
Фізична культура |
6. |
|
Сходинки до інформатики |
|
Година спілкування |
|
Вчителі, які викладають в класі:
Предмет |
ПІБ вчителя |
Предмет |
ПІБ вчителя |
Літературне |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Природознавство |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Математика |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Музичне мистецтво |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Українська мова |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Основи здоров'я |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Образотворче мистецтво |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Інформатика |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Трудове навчання |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Російська мова |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Фізична культура |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
Німецька мова |
Гудкова вітлана Станіславівна |
Я у світі |
Зеленіна Юлія Анатоліївна |
|
|
Режим роботи учнів у шкільних гуртках та факультативах
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Час |
«Аплікація» |
- |
- |
- |
- |
12.55 – 13.35
|
Відомості про учнів
№ |
Прізвище, ім’я, по батькові учня |
Дата народження |
Домашня адреса |
Прізвище, ім’я, по батькові батьків |
Контактні телефони |
1 |
Безкоровайний Олег Романович |
09/11/06 |
с. Вільне |
Мати: Безкоровайна Наталія Олександрівна |
0660930916 |
2 |
Беркі Карло Карлович |
28/10/06 |
с. Вільне |
Мати: Говді Варвара Вікторівна |
0507637138 |
3 |
Іванченко Яна Олександрівна |
22/07/07 |
с. Роздолля |
Мати: Іванченко Людмила Анатоліївна Батько: Іванченко Олександр Валерійович |
0664935292 |
4 |
Прихідько Роман Вікторович |
07/11/07 |
с. Ясна Поляна |
Мати: Прихідько Надія Павлівна Батько: Прихідько Віктор Володимирович |
0662402957 |
5 |
Танєковський Сергій Сергійович |
13/06/07 |
с. Вільне |
Опікун: Федан Олександр Іванович Опікун: Федан Наталія Михайлівна |
0958055406 0500259665 |
Склад учнівського самоврядування
№ п/п |
Прізвище, ім’я дитини |
Доручення |
1 |
Іванченко Яна Олександрівна |
Помічник класного керівника |
2 |
Танєковський Сергій Сергійович |
Відповідальний за книги Фоторепортер |
3 |
Беркі Карло Карлович |
Відповідальний за відвідування |
4 |
Прихідько Роман Вікторович |
Відповідальна за квіти Сантрійка |
5 |
Безкоровайний Олег Романович |
Фізорг Побутовець |
Розділ І Аналітичний
Виховні завдання району, школи, класу.
Виховна проблема району
“Формування соціальної активності життєвої компетентності особистості шляхом створення дієвої системи самоврядування”
Виховна проблема школи
“Виховання громадянськості в учнів шляхом вивчення національних джерел”
Виховна проблема класу
“Виховання в колективі і через колектив”
Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік:
У минулому 2015-2016 навчальному році разом з класним колективом працювали над виконанням таких цілей та завдань:
У минулому навчальному році виховна робота в класі проводилася систематично, згідно річного плану та районних виховних заходів, а також була спрямована на виконання завдань, поставлених Національною доктриною розвитку освіти в Україні, законів України „Про освіту”, „Про охорону дитинства”, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави, Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Комплексної програми профілактики злочинності, та закону Президента України „Про заходи щодо розвитку духовності захисту моралі та формування здорового способу життя ”.
Учні класу беруть активну участь у шкільних районних конкурсах.
У конкурсі «Ні! Насильству в сім'ї» Багаєва Лілія зайняла 1 місце. Діти активно працювали під час організації концертних номерів для класних і шкільних свят. Учні класу підготували сценку «Ріпка» на свято День Осені, та танок «Малята».
До дня Святого Миколая разом з учнями 9 класу підготували проект «Подари посмішку дітям», підготували художній виступ, пісні, танці, власноруч пошили м’які іграшки, які подарували всім дошкільнятам, що проживають на території мікрорайону школи. Займалися суспільно корисною працею.
У рамках місячника основ безпеки життєдіяльності пройшли такі заходи:
Ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання був наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 року № 1243, яким затвердили “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України”.
Особлива увага надавалась превентивному вихованню відповідно до закону “Про охоронну дитинств” від 26.04.2001 № 2402-ІІІ, закону України від 21.06.2001 року №2558-ІІІ “Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю”; постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 року № 2140 “Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері проти дії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та приекурсорів на 2011 -2015 роки, постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2012 року № 350 “Про затвердження Державної цільової соціальної програми проти дії торгівлі людьми на період до 2015 року”, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1209 “Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року”.
Упродовж минулого року вихованцями класу не було здійснено жодного правопорушення, стосовно дітей не здійснювались протиправні діяння.
Форми і методи виховної діяльності, за якими здійснювалася організація виховної роботи за напрямами
У виховній роботі використовувалися різні методи, прийоми та форми роботи з учнями, а саме: ситуаційно-рольова гра, сюжетно-рольова гра, інсценування, гра-бесіда, екскурсія, ігрова вправа, бесіда, тематичний зошит, свято, усний журнал, групова справа, уявна подорож, конкурси, ігри, школа ввічливості, демонстрація, розповідь, моделювання, інсценізація, вікторина, екскурсія, виставка малюнків, операція-рейд, виставка-ярмарок, добродійна акція, хвилини з мистецтвом, година спостереження, спортивні змагання, козацькі забави, веселі старти, естафети, догляд за рослинами.
Враховуючи вікові особливості учнів початкової школи, у роботі з ними використовували такі форми роботи: година спілкування, класні збори, година класного керівника, зустріч, відверта розмова, тренінг, конкурс, родинне свято, рольова гра, вікторина, веселі старти та естафети, колективна творча справа (КТС) (випуск газети, свято-презентація, усний журнал та ін.), проект, операція, виставка-конкурс, похід, акція (милосердя екологічна та ін.), виставка творчих робіт, трудовий десант, інтелектуальна гра.
Взагалі поставлені завдання у виховній роботі були вирішені на достатньому рівні.
Найефективнішими педагогічними засобами, які призвели до підвищення результативності виховної роботи були інтерактивні методи з використання ІКТ, ігри, родинні свята, випуск стіннівок, анкетування.
Результатом зниження результативності виховної роботи були лекції без використання наочності.
В новому навчальному році необхідно звернути увагу на дітей, які були пасивними в шкільному житті, а також на створення згуртованого дитячого колективу.
Цілі й завдання виховної роботи на рік
Виховну роботу класу спрямувати на реалізацію проблемної теми «Виховання учнів в колективі і через колектив»
Соціальний паспорт класу
№ |
Прізвище, ім’я, по батькові учня |
Повна / неповна сім′ї |
Багатодітні сім′ї |
Під опікою |
Група з фізичної культури |
1 |
Безкорований Олег Романович |
неповна |
|
|
Основна |
2 |
Беркі Карло Карлович |
неповна |
+ |
|
Основна |
3 |
Іванченко яна Олександрівна |
повна |
|
|
Основна |
4 |
Прихідько Роман Вікторович |
повна |
|
|
Основна |
5 |
Танєковський Сергій Сергійович |
Повна |
|
+ |
Основна |
Психолого-педагогічна характеристика класу:
Клас 3
Класний керівник Зеленіна Юлія Анатоліївна.
Загальні відомості про клас.
У класі навчаються 5 учнів, з яких 1 дівчинка та 4 хлопчиків. Діти 2006 та 2007 року народження. Проживають учні на території сіл Вільне – 3 учні (Безкоровайний, Беркі, Танєковський), Ясна Поляна – 1 учень (Прихідько), Роздолля — 1 учень (Іванченко).
Соціальний стан сімей: у 2 учнів сім’ї повні (Іванченко, Прихідько), двоє учнів живуть в неповних сім’ях (Безкорований, Беркі) та 1 учень знаходиться під опікою (Танєковський), опікуни – Федан Олександр Іванович, Федан Наталія Михайлівна.
Клас проходить стадію згуртування, особливу увагу треба звернути на поведінку Беркі та Танєковського.
Більшість учнів дисципліновані, вміють зосереджуватися, самостійно працювати, виявляти активність. Взаємини між учнями не завжди дружні, хоча дітям цікаво проводити разом час після уроків, працювати або розважатись у школі чи поза нею. Учні часто зустрічаються з однокласниками поза уроками, але потребують постійного контролю в поведінці Беркі та Танєковського.
Іванченко Яна – лідер класу, організовує дітей на виконання позитивних справ, виконує обов’язки помічника класного керівника.
Переважає ставлення до навчання активно-позитивне в учнів Іванченко, Безкоровайного, Прихідько; пасивно-позитивне в учнів Беркі та Танєковського.
На атмосферу в класі впливають такі чинники: доброзичливі стосунки між учителями та учнями, учнями, учителями та батьками; взаєморозуміння учнів та батьків.
Дані соціометрії:
Лідери – Іванченко, Безкоровайний
Прийняті в колективі всі.
Не прийнятих немає.
Ізольовані – відсутні.
Загальний рівень вихованості та культури класного колективу: середній.
Розділ ІІ. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Зміцнення дружби в колективі.
План – сітка виховної роботи _3_ класу на І семестр
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й Тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
Вересень |
||||
Загальношкільні заходи |
Святкова лінійка Першого дзвоника Підготовка до олімпійського тижня |
Олімпійський тиждень Учнівська конференція «Історія виникнення книги» |
Виставка «Дари осені» 18.09. Тиждень безпечного руху та попередження дитячого травматизму (17.09-21.09) Операція «Джерело» 18.09. Операція «Пам’ятник» 17.09. Акція «Ветеран» 18.09. Урок пам’яті «Їх іменами гордиться Красноградщина» 19.09. 21 вересня – Міжнародний день миру. Конкурс дитячого малюнку на асфальті. |
Підготовка до свята освітян Конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» 27 вересня – Всесвітній день туризму. Похід вихідного дня – «Український куліш» «Молода гвардія» Акція: «Подаруй бібліотеці книгу» |
Місячник основ безпеки життєдіяльності |
||||
Організація колективу(самоврядування) |
Тематична класна година по вибору класного активу |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів та потреб |
|
Контроль за виконаннями учнями доручень |
Розвиток особистості(діагностування) |
|
Тест «Творчі схильності учня» |
|
Бесіда “Твої норми поведінки” |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Участь класу в акції “Живи, книго!” |
«Ви вічного народу священні часточки...» |
|
Акція “Не будь байдужим!” - до дня людей похилого віку |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Зустріч з ветераном праці, дитиною війни Прихідьком Віктором Сергієвичем на тему «Листи з війни написані моїм братом» |
Урок-спогад за участю пенсіонера-освітянина, ветерана праці Бондаренко Тамари Іванівни, учителя 70-х – 2000-х років ХХ століття. |
Ціннісне ставлення до природи |
Ділова гра: розробка маршруту класу на “екологічні стежини” |
Участь класу у шкільному фестивалі “Осінні фантазії” |
Гра “Всезнайка: куди відлітають птахи нашого краю?” |
|
Ціннісне ставлення до праці |
ГКК з елементами дискусії “Твоя праця — сумлінне навчання” |
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Конкурс творчих робіт “Прекрасне очима дитини” |
Ціннісне ставлення до себе |
Кроки до здоров’я. |
|
|
Виступ класу “Почни день з ранкової зарядки” - показові вправи |
Жовтень |
||||
Загальношкільні заходи |
Місячник фізичної культури та спорту |
|||
Рейд «Увага! Діти на дорозі! 02.10 Тематична поличка «Сторінками Червоної книги України» 04.10 Конкурс на кращий екологічний плакат «Чисте довкілля – здорова нація» 04.10 День самоврядування 05.10 Святковий концерт, присвячений Дню учителя Виставка листівок «Вітаю улюбленого вчителя» 05.10 |
Виставка малюнків «Тобі Україно наша творчість» 09.10 Спортивне свято «З козаків візьмемо приклад» 11.10
|
Тиждень шани школи 15.10-19.10 Участь в загальношкільній лінійці присвячені 125-річчю від дня народження Михайла Яковича Калиновича |
Огляд-конкурс «Живи, книго!» Мітинг біля братської могили в с. Шкаврове (28 жовтня – 69-а річниця визволення України від фашистських загарбників) 29.10 |
|
Організація колективу(самоврядування) |
|
Контроль зовнішнього вигляду школярів |
|
|
Розвиток особистості (діагностування) |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Вікторина “Люби і знай свій рідний край” |
|
Ціннісне ставлення досім'ї, родини, людей |
|
«Дисципліна – свобода, чи необхідність?» |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
«Осінній диво грай» |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
«Країна потребує професіоналів. Як ним стати» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Бесіда “Українська народна іграшка” |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
«Яка людина заслуговує на повагу інших» Година спілкування |
|
|
|
Листопад |
||||
Загальношкільні заходи |
Місячник правових знань і правової пропаганди |
|||
Фото колаж «З чого зроблені наші хлопчики?» 01.11 Участь в тижні української мови 05.11-09.11 «Мама, тато і я – українська сім’я» 09.11
|
|
Фото колаж «Наше щасливе дитинство» 20.11 21 листопада – Всесвітній день привітань. Виготовлення вітальних листівок 21.11 Загальношкільна лінійка «Запалимо свічку, згадаймо той час…» 22.11 |
Участь в загальношкільній лінійці, присвяченій 175- річниці від дня народження Івана Семеновича Нечую-Левицького |
|
Організація колективу(самоврядування) |
Бесіда “ Я - черговий” |
Бесіда “Як би я хотів учитися?” |
|
Збір класу “Рідна мова - калинова” |
Розвиток особистості(діагностування) |
|
|
ГКК “Завтрашній характер — у сьогоднішньому вчинку” |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Збережемо наш скарб – рідну мову»
|
|
«Трагедія українського народу» (Голодомор 1932-1933р.) |
|
Ціннісне ставлення досім'ї, родини, людей |
|
|
|
«Умій бути вдячним» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Конкурс малюнків “І живе калина на папері” |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда “Справа майстра хвалить” (підсумки творчих робіт учнів) |
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
«Музика яку ми слухаємо. Музика яку ми любимо» |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
«Ким бути і яким бути». Година спілкування |
|
Грудень |
||||
Загальношкільні заходи |
Місячник національного виховання |
|||
Участь в загальношкільній лінійці “Всесвітній день боротьби зі СНІДом” Акція «Життя коротке, поспішайте творити добро» 03.12 Участь в загальношкільній лінійці, присвяченій до дня Збройних Сил України «Козацькі розваги» 06.12 Акція “Допоможи людині!” (до Міжнародного дня інвалідів) |
Участь в загальношкільній лінійці присвяченій 150-річчю від дня народження Бориса Дмитровича Грінченка День прав людини. Інформування учнів про їхні права, знайомство із основними правовими документами. |
Свято «Ішов Миколай, лужком, бережком» 19.12 Заходи щодо попередження отруєнь грибами 20.12 Підготовка до Новорічних свят |
Участь у новорічній акції «Збережемо ялинку» Виставка-огляд кращих зошитів і щоденників учнів 25.12 Акція «Допоможи птахам взимку»
|
|
Організація колективу(самоврядування) |
|
Анкетування «Чому я брав участь у цій справі?» |
Бесіда: «Участь учнів класу в підготовці до Новорічних свят» |
Збір класу: підведення підсумків роботи за І семестр 2013 року |
Розвиток особистості(діагностування) |
Анкетування “Твої норми поведінки” |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Виховна година «Державні символи України» |
|
|
|
Ціннісне ставлення досім'ї, родини, людей |
Родинне свято “Мама, тато, я — читацька сім'я” |
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Конкурс на кращий новорічний букет |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
“Чи знаєш ти ціну праці?” |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Виставка робіт майстерні “Зимові чудеса” |
«Вчимося етекету: культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо) |
Ціннісне ставлення до себе |
«Згубний вплив шкідливих звичок на здоров’я людини». Година спілкування |
|
|
|
На ІІ семестр
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й Тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
Січень |
||||
Загальношкільні заходи |
|
Зимовий бал |
|
|
|
||||
Організація колективу (самоврядування) |
Бесіда-аналіз навчання класу в І семестрі. Рейд-перевірка стану шкільних підручників. Записати у щоденники учнів розклад уроків на ІІ семестр. Підготовка класної документації для роботи у ІІ семестрі. |
Бесіда “Ми — випусники початкової школи. Як готуватися до державної підсумкової атестації?” Хронометраж виконання домашніх завдань. Розробити план роботи з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень. |
Рейд активу класу — перевірка стану учнівських зошитів. Оформлення виставки кращих учнівських зошитів. Перевірка щоденників. |
|
Розвиток особистості (діагностування) |
|
Анкетування “Твої норми поведінки” |
|
Тест «Комунікативні та організаційні якості учнів» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Бесіда “Усі народи України живуть у злагоді” |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
«Ти знаєш, що ти людина?» |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
«Стань природі другом, будь природі сином» |
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
«Я — черговий» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
«Влучне слово» |
«Мистецькі шедеври» |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
«Почни день з ранкової гімнастики» |
|
Лютий |
||||
Загальношкільні заходи |
|
|||
|
Свято «День святого Валентина» |
Свято «Захисник Вітчизни» |
|
|
Організація колективу (самоврядування) |
Бесіда “Як би я хотів учитися?” |
|
Бесіда з окремими учнями щодо активізації навчання. |
|
Розвиток особистості (діагностування) |
|
|
ГКК “Завтрашній характер — у сьогоднішньому вчинку” |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ГКК “Чи вміємо ми співчувати?” |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Бесіда “Кого і як вітають у День 8-го Березня” |
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
«Жива і нежива природа» |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
«Допоможи книзі!» |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
«Мобільна культура» |
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
«Для чого живе людина?» |
Березень |
||||
Загальношкільні заходи |
|
|||
|
Свято «Міжнародний жіночий день» Шевченківські дні |
|
|
|
Організація колективу (самоврядування) |
Розповіді, поради учнів “Як я виконую домашні завдання” |
|
|
Гра “У країні знань” |
Розвиток особистості (діагностування) |
|
ГКК “Завтрашній характер — у сьогоднішньому вчинку” |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День народження Т.Г. Шевченка |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
|
«Золоте правило ввічливості» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
«Нагодуй птахів (тварин)» |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
«Працьовита родина» |
|
|
«Чи знаєш ти ціну праці?» |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
«За народними ремеслами» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда “Як запобігти простудним та інфекційним захворюванням?” Бесіда”Що слід робити при одержанні травми?” |
|
Тиждень безпеки у класі / напередодні весняних канікул. |
Квітень |
||||
Загальношкільні заходи |
|
|||
«День гумору» |
|
|
День пам’яті про Чорнобильську трагедію |
|
Організація колективу (самоврядування) |
|
ГКК — бесіда “Весняні зміни у довкіллі”. Конкурс знавців прикмет весни, приказок, загадок про весну. |
|
|
Розвиток особистості (діагностування) |
Вікторина “Сторінками прочитаних книг” |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Виховна година «Державні символи України» |
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
«Гляди, не забудь — людиною будь!» |
|
|
«Розкажи мені про себе» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
«Себе я бачу в дзеркалі природи» |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
«Пісня рідного краю» |
|
«Краса природи в мистецтві» |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
«Що означає бути вихованим» |
|
Травень |
||||
Загальношкільні заходи |
Місячник |
|||
|
Мітинг «9 травня – День Перемоги» День матері |
|
Свято останнього дзвоника «Останні шкільні гастролі» |
|
Організація колективу (самоврядування) |
|
ГКК гра-конкурс знавців народної мудрості про добро, совість, ввічливість, справедливість, чесність. |
|
|
Розвиток особистості (діагностування) |
Бесіда про підготовку до підсумкових контрольних робіт до ДПА. |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Вікторина “Люби і знай свій рідний край” |
|
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
«Слово не горобець — вилетить не піймаєш» |
|
«Чужого горя не буває» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
«Збережемо красу природи» |
Ціннісне ставлення до праці |
|
«Праця прикрашає людину» |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
«Вчимося етикету» |
|
«Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо)» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
«Чуйність і байдужість» |
|
|
«Шкідливі звички» |
Розділ ІІІ. Індивідуальна робота з учнями
План індивідуальної роботи з учнями:
№ п/п |
Робота з учнем (ПІБ) |
Назва бесіди |
Дата |
1. |
Іванченко, Безкоровайний |
Бесіда з активом класу щодо плану роботи на І семестр. |
|
2. |
Іванченко |
Індивідуальні бесіди з дівчатками на тему «Особиста гігієна дівчинки» |
|
3. |
Танєковський, Прихідько, Безкоровайний, Беркі |
Індивідуальні бесіди з хлопчиками на тему «Особиста гігієна хлопчиків» |
|
4. |
Беркі, Танєковський |
Індивідуальні бесіди, поради учням щодо активізації навчання. |
|
5. |
Танєковський, Прихідько |
Індивідуальні бесіди “Як ти розумієш дружбу і товаришувння?” |
|
6. |
Іванченко, Безкоровайний, Беркі |
Індивідуальна робота з активом класу. |
|
7. |
Танєковський |
Індивідуальні бесіди “Не кидай слів на вітер” (Дав слово — дотримай його). |
|
8. |
Беркі |
«Готуй сумлінно уроки» |
|
9. |
Прихідько, Беркі |
Індивідуальні бесіди “Вчіться самостійно оцінювати власні потреби і можливості” |
|
10. |
Прихідько, Беркі, Танєковський |
Індивідуальні бесіди-поради учням із проявами інтересу до вивчення окремих предметів, занять певною справою влітку. |
|
Розділ IV. Робота з батьками
№ п/п |
Робота з батьками |
Дата |
1 |
Робота батьківського комітету зі складання плану роботи на І семестр. Рейд-вивчення умов життя і рівня матеріального забезпечення окремих учнів класую. |
|
2 |
Бесіда з батьками про контроль з їх боку за участю дітей у громадських справах класу, виконання ними громадських доручень. |
|
3 |
Індивідуальні бесіди з батьками стосовно активізації роботи з дітьми вдома з формування пізнавальних інтересів, сумлінного ставлення до виконання домашніх завдань. |
|
4 |
Індивідуальні поради для батьків щодо роботи з формування у дітей позтивних рис характеру. |
|
5 |
Батьківські збори “Роль батьків та їх допомога у підготовці до успішного закінчення початкової школи”. |
|
Додаток
Бесіди з попередження дитячого травматизму
І. Правила дорожнього руху
№ |
Зміст занять |
Місяць |
Дата |
1 |
Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки під час переходу вулиці. Наземний, надземний, підземний переходи. |
вересень |
|
2 |
Типи перехресть (регульовані, нерегульовані). Правила переходу дороги на перехрестях. |
вересень |
|
3 |
Правила переходу вулиці після висадки з транспорту. |
жовтень |
|
4 |
Дорожні знаки. |
листопад |
|
5 |
Дорожні розмітки. |
грудень |
|
6 |
Рух за сигналами регулювальника. |
січень |
|
7 |
Пасажир в автомобілі |
лютий |
|
8 |
Основні види ДТП. Поведінка у разі ДТП. |
березень |
|
9 |
Безпека руху велосипедиста. |
квітень |
|
10 |
Підсумкове заняття з ПДР. |
травень |
|
ІІ. Правила протипожежної безпеки
№ |
Зміст занять |
Місяців |
Дата |
1 |
Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки. |
вересень |
|
2 |
Діти під час виникнення пожежі у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу. |
жовтень |
|
3 |
Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів. |
листопад |
|
4 |
Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Протипожежна безпека при поводженні з синтетичними, горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами. |
грудеь |
|
5 |
Пожежонебезпечні об’єкти. Новорічні свята: новорічні ялинки, електричні гірлянди; небезпека використання відкритого вогню (свічки, бенгальські вогні тощо) . |
грудень |
|
6 |
Правила протипожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі. |
січень |
|
7 |
Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів у випадку пожежі. |
лютий |
|
8 |
Домедична допомога постраждалим від пожеж. Шкідливість і небезпечність куріння. |
березень |
|
9 |
Основні правила протипожежної безпеки під час відпочинку в лісі. |
квітень |
|
10 |
Підсумкове заняття. Протипожежна безпека. |
травень |
|
ІІІ. Запобігання отруєнь
№ |
Зміст занять |
Місяць |
Дата |
1 |
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь. |
жовтень |
|
2 |
Запобігання отруєнь хімічними речовинами. |
травень |
|
IV. Правила безпеки при користуванні газом
№ |
Зміст занять |
Місяць |
Дата |
1 |
Загальні відомості про природний та зріджений газ. |
жовтень |
|
2 |
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами. |
грудень |
|
3 |
Дії населення у разі виявлення запаху газу. |
січень |
|
4 |
Ознаки отруєння. Запобігання отруєння чадним газом. Домедична допомога у разі отруєнь. |
березень |
|
V. Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами
№ |
Зміст занять |
Місяць |
Дата |
1 |
Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії у разі їх виявлення. |
вересень |
|
2 |
Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами. |
жовтень |
|
3 |
Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: пріоритетні засоби, горючі та легкозаймисті речовини. |
грудень |
|
4 |
Вогнепальна зброя – не забава. Небезпечність виготовлення та випробування вибухових пакетів. |
березень |
|
5 |
Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП. |
квітень |
|
6 |
Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров’я. |
травень |
|
VI. Правила безпеки на воді
№ |
Зміст занять |
Місяць |
Дата |
1 |
Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку. |
вересень |
|
2 |
Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої допомоги потерпілому. |
листопад |
|
3 |
Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку. |
грудень |
|
4 |
Правила безпечної поведінки на воді та біля води. |
березень |
|
5 |
Дія води на організм людини. Як правильно купатися. |
травень |
|
VII. Правила безпеки у користуванні електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму
№ |
Зміст занять |
Місяць |
Дата |
1 |
Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини. |
листопад |
|
2 |
Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, електроплиткою тощо. |
січень |
|
3 |
Правила поведінки у разі виявлення обірваного електричного дроту. |
квітень |
|
4 |
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач. |
травень |
|
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз на семестр:
Один раз на навчальний рік:
Додаток
ЗВІТ ПРО ВИХОВНУ РОБОТУ З УЧНЯМИ
№ п\п |
Заходи |
Дата |
Відпові- дальний |
Відмітка про викон. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|