План роботи по національному вихованню містить титулку; проблему, над якою працює навчальний заклад; проблему, над якою працює класний керівник; завдання виховної роботи; очікувані результати; аналіз виховної роботи; психолого-педагогічну характеристику класу та таблиці по місяцях.
ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник завідувача філії Завідувач філії
_____________ К. Шафранська ____________ О. Попович
«____»______________2018 р. «___»____________2018 р.
П Л А Н Р О Б О Т И
класного керівника
4 класу
на І семестр
філії Хотинська ЗОШ І –ІІ ступенів
опорного закладу Прислуцький НВК
«ЗОШ І – ІІІ ступенів – ДНЗ»
Друховець Наталії Григорівни
на 2018- 2019 н. р.
Хотин - 2018
Проблема, над якою працює навчальний заклад
Реалізація сучасного підходу та формування життєвих компетенцій
школяра в умовах євроінтеграції
Проблема, над якою працює класний керівник
«Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави шляхом пошуково-дослідницької діяльності»
Завдання виховної роботи:
Очікувані результати:
Аналіз виховної роботи
У класі навчалося 8 учнів. З дітьми працюю з 1 класу (2015 рік).
Матеріальне становище у більшості дітей в сім’ях середнього рівня. У спілкуванні з учителями діти проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні і за складних обставин кожен знаходив підтримку. Роботу з організації колективу я проводила з урахуванням віку, рівня розвитку та вихованості учнів, їхньої активності, дисциплінованості. Ми ще більше згуртувались, здружились і утворили цілеспрямований колектив. Ми проводили навчання класу, різноманітні форми діяльності щодо виконання правил для учнів. Кожен учень мав доручення і вчився виконувати своє доручення.
Життя нашого колективу є змістовним і цікавим. Я постійно вивчаю учнів, особливості їхнього фізичного. Психічного і соціального розвитку. Постійно турбуюсь про створення в класі доброчинного середовища для формування особистості кожної дитини. Багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки.
В своїй роботі використовувала такі форми роботи: бесіди, уявні подорожі, усні журнали, свята, ігри-інсценізації, ігри-подорожі, конкурси малюнків, конкурси-виставки, години спілкування, туристичну прогулянку, колективно-творчі справи, трудові операції, рейди, експедицію, виставку малюнків. В першому семестрі ми провели години спілкування «Моя рідна Україна», «Вчимося бути добрими людьми»; бесіду «Дерево міцне корінням, а людина – друзями »; усний журнал «Подорож лісовою стежкою », усний журнал «Подорож лісовою стежкою», свято Мийдодира «Здоровим будь!», операцію-рейд «Чисте подвір’я», конкурс малюнків «Кожна дитина має право…», «Легенди мого краю», зустріч «Усі професії потрібні, усі професії важливі», вікторину «Чи знаєш ти свій край», гру-подорож «Заповідні місця мого краю», екскурсію «Музичний фольклор рідного краю», проект «до джерел народних ремесел», КТС «Моральні цінності мого народу», «Новорічна ялинка». В другому семестрі ми провели години спілкування «Дисципліна і культура», «Є добрих людей у світі багато та все ж найрідніші – то батько і мати»; виставку малюнків про Україну, подорож до кінозали «Кіномистецтво»; усні журнали «Таємниці Катерини Білокур», «Ми – українці – єдина сім’я»; бесіду «Праця годує, а лінь марнує»; родинне свято «Родина, родина, від батька до сина»; експедицію «Люби і знай свій рідний край»; ГКК «У віночок кобзареві»; щоденник «Мій день, мої вчинки»; рейд «Скибочка хліба»; трудову операцію «Посаджу дерево»; КТС «Чорнобиль не має минулого часу»; КДК «Я вишиваю рушничок»; інсценізацію «Якщо твій друг помилився…», «Якщо ти погано вчинив»; концерт «Вам, рідні матусі!» ; одноденну туристичну прогулянку «У поході друзі». Постійно співпрацювала з батьками школярів. Ми проводили батьківські збори, індивідуальні довірчі бесіди. Анкетування, залучала батьків до участі в святах.
Вся виховна робота сприяла всебічному розвитку особистості і згуртуванню колективу.
Психолого-педагогічна характеристика класу
У 4 класі навчається 8 дітей: 5 хлопчиків і 3 дівчинки. Рівень загального розвитку дітей достатній. Більшість учнів спостережливі, добре сприймають матеріал, розвинута пам’ять, мислення і увага. Слабо розвинуті пізнавальні здібності у Боровець Тетяни. Вона також має початковий рівень знань у навчанні. Четверо діток мають високий рівень знань. Решта учнів мають достатній рівень знань. Це говорить про хорошу успішність учнів. Але ще потрібно працювати в цьому напрямку. Діти недостатньо часу і уваги приділяють при підготовці домашніх завдань.
Діти дисципліновані, дотримуються правил поведінки в школі. Між учнями класу хороші взаємовідносини. Спостерігаються окремі мікрогрупи, якими керують Гуринчук Максим і Булавін Назарій. Іноді між ними виникають суперечки. Діти люблять разом проводити час в школі і поза нею. Хлопчики і дівчатка між собою товаришують. Учні вболівають за успіхи і невдачі класу, вміють самостійно організувати виконання деяких колективних справ, розподілити між собою обов’язки, не завжди уважно вислуховують один одного. Діти відповідально ставляться до громадського життя класу, школи, вміють підкорятися розпорядженням уповноважених осіб.
Добрі вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а погані – засуджують. Інколи є розбіжності між тим, що учні говорять, і тим, що роблять. З задоволенням критикують інших і не люблять самокритики, або критики зі сторони інших.
Діти товаришують між собою і в школі , і поза нею. Їх об’єднує місце проживання, інтереси, якась спільна робота, місце за партою. Учні уважні до товаришів, завжди допомагають один одному в навчанні, люблять посміятися над недоліками інших. Саме над цим питанням ми продовжуємо працювати.
Клас виконує всі загальношкільні доручення, бере участь у загальношкільних заходах.
Всі діти в класі з повних сімей, де обоє з батьків виховують дитину. Батьки зацікавлені в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.
Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції, спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей.
З метою подальшого згуртування і організації класного колективу ми будемо проводити бесіди на різну тематику, класні години – збори, тісно співпрацювати з сім’єю, родиною.
ВЕРЕСЕНЬ 2018 року
Дата |
Організація колективу |
Організація виховної діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
06 |
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ 2018 року
Дата |
Організація колективу |
Організація виховної діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
01 |
|
|
|
|
|
|
|
02 |
|
|
|
|
|
|
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД 2018 року
Дата |
Організація колективу |
Організація виховної діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
06 |
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
08 |
|
|
|
|
|
|
|
09 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ 2018 року
Дата |
Організація колективу |
Організація виховної діяльності |
Розвиток особистості школяра |
||||
Самоврядування |
Традиції |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Вивчення школяра |
Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
|
03 |
|
|
|
|
|
|
|
04 |
|
|
|
|
|
|
|
05 |
|
|
|
|
|
|
|
06 |
|
|
|
|
|
|
|
07 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз виховної роботи за І семестр
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз виховної роботи за ІІ семестр
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________