Козацький ліцей
Петрівської селищної ради
Олександрійського району Кіровоградської області
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні наказ директорки
педагогічної ради від 29.08.2023
29.08.2023 протокол № 1 № 137
с. Козацьке
2
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
І. Організаційні заходи |
|||
1. |
Поновити розділ «Робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності» до плану роботи на новий навчальний рік |
Заступник директора Заступник завідувача |
План роботи ліцею |
2. |
Забезпечити заклад освіти законодавчими актами та нормативно-технічною документацією згідно вимог |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
3. |
Скласти і затвердити перелік професій та посад працівників, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
4. |
Переглянути (розробити), ввести в дію інструкції |
Заступник директора Заступник завідувача |
Нарада при директору,наказ |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
5. |
Видати та довести до відома всіх працівників наказ «Про організацію роботи з охорони праці» із визначенням відповідальних осіб за |
Директор Завідувач |
Нарада при директору,наказ |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
6. |
Здійснювати перевірку готовності до нового навчального року. Оформити: |
Заступник директора Заступник завідувача |
Акти |
|
|||
|
|||
|
|||
7. |
Поновити куточок охорони праці, безпеки життєдіяльності, де сконцентрувати всю законодавчу, нормативно-технічну документацію з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та електробезпеки, а також науково-методичні матеріали |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
8. |
Своєчасно проводити розслідування кожного нещасного випадку (чи в побуті, чи під час освітнього процесу) відповідно до чинного Положення |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
3
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
9. |
Здійснювати аналіз стану травматизму серед учасників освітнього процесу |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
10. |
Поновити (при потребі) заходи до розділу «Охорона праці» колективного договору (угоди) |
Голова ПК |
Договір |
11. |
Готувати звіти про стан травматизму згідно вимог |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
ІІ. РОБОТА ІЗ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
|||
2.1. Організаційні заходи |
|||
1. |
Видати наказ «Про організацію роботи педагогічного колективу щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти» |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД, наказ |
2. |
Здійснювати контроль за своєчасним проведенням інструктажів із безпеки життєдіяльності, бесід зі збереження здоров’я здобувачів освіти |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідноплану |
3. |
Забезпечити дотримання вимог до робочого одягу, форми у здобувачів освіти для проведення уроків трудового навчання, фізичної культури |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
4. |
Провести батьківські збори з обговоренням питання попередження травмування дітей під час освітнього процесу та в побуті |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідноплану |
5. |
Здійснювати спостереження за викладанням предмету «Здоров’я, безпека, добробут», «Основи здоров’я» |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідноплану |
6. |
Провести шкільні змагання ЮІР, ДЮР |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД, наказ |
7. |
Провести тематичні диктанти, творчі роботи з української мови із питань безпеки життєдіяльності та збереження здоров’я здобувачів освіти |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідноплану |
8. |
Створити кабінет безпеки |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідноплану |
2.2. п л а н – с і т к а |
|||
С Е Р П Е Н Ь |
|||
1. |
Провести інструктажі із правил ОП працівниками |
Заст.дир., завідувача |
ОН |
2. |
Організувати роботу з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в умовах адаптивного карантину |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД |
3. |
Затвердити акти санітарно-гігієнічного режиму готовності приміщень та кабінетів до роботи у новому навчальному році |
Директор Завідувач |
ОН |
4. |
Організувати гаряче харчування здобувачів освіти у шкільних їдальнях |
Директор Завідувач |
НпД |
5. |
Організувати роботу із протипожежної безпеки |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
6. |
Організувати роботу із безпеки дорожнього руху |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
7. |
Затвердити заходи щодо попередження дитячого травматизму |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
8. |
Затвердити комісії із розслідування нещасних випадків |
Директор Завідувач |
ОН, наказ |
4
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
В Е Р Е С Е Н Ь |
|||
1. |
Провести інструктажі з пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в умовах воєнного стану |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН |
2. |
Забезпечити умови санітарно-епідеміологічного благополуччя |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
3. |
Забезпечити профілактику невиробничого та побутового травматизму |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
4. |
Забезпечити проходження медогляду працівників |
Голова ПК, завгосп |
ОН |
5. |
Призначити відповідальних за збереження життєдіяльності учасників освітнього процесу |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
6. |
Забезпечити дотримання санітарних правил і норм учасниками освітнього процесу |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
7. |
Забезпечити виконання рекомендацій медичного огляду здобувачів освіти |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
8. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
9. |
Провести Тиждень охорони праці, Тиждень безпеки дорожнього руху |
Заступник директора Заступник завідувача |
Наказ |
Ж О В Т Е Н Ь |
|||
1. |
Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічного режиму в закладах освіти |
Завідувач господарства |
ОН, наказ |
2. |
Забезпечити проведення громадського огляду гарячого харчування здобувачів освіти |
Завідувач господарства |
ОН, наказ |
3. |
Підвести підсумки медичного огляду здобувачів освіти, моніторинг стану здоров’я |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Наказ |
4. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
5. |
Провести бесіди із здобувачами освіти із БЖД під час осінніх канікул |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
Л И С Т О П А Д |
|||
1. |
Провести Тиждень охорони праці, Тиждень збереження життєдіяльності здобувачів освіти |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Наказ |
2. |
Забезпечити дотримання температурного режиму у класних кімнатах |
Завідувач господарства |
ОН |
3. |
Забезпечити дотримання висновків медичного огляду здобувачів освіти |
Заступник директора Заступник завідувача |
Наказ |
4. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
Г Р У Д Е Н Ь |
|||
1. |
Провести інструктаж здобувачів освіти із БЖД під час Новорічних свят, зимових канікул |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
2. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
3. |
Проводити лікувально-профілактичну роботу серед педагогічних працівників |
Голова ПК |
ОН |
С І Ч Е Н Ь |
|||
1. |
Видати наказ «Про організацію та проведення ЦЗ у закладах освіти у новому календарному році» |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД |
5
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
2. |
Взяти участь у огляді-конкурс стану охорони праці у закладах освіти району |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
3. |
Підвести підсумки роботи із БЖД здобувачів освіти за І-й семестр навчального року |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
НпД |
4. |
Підвести підсумки роботи з ОП і профілактики травматизму за І-й семестр навчального року |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД |
5. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
Л Ю Т И Й |
|||
1. |
Провести заняття із Цивільного захисту із працівниками |
Заступник директора Заступник завідувача |
План |
2. |
Провести Тиждень охорони праці, Тиждень навчання діям у надзвичайних ситуаціях |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Наказ |
3. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
Б Е Р Е З Е Н Ь |
|||
1. |
Провести заняття із Цивільного захисту із працівниками |
Заступник директора Заступник завідувача |
План |
2. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
3. |
Провести зустріч із лікарями щодо попередження шкідливих звичок у здобувачів освіти |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
4. |
Провести бесіди із здобувачами освіти із БЖД під час весняних канікул |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
К В І Т Е Н Ь |
|||
1. |
Провести Тиждень охорони праці, Тиждень збереження життєдіяльності здобувачів освіти |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Наказ |
2. |
Провести громадський огляд підготовки до оздоровлення влітку у пришкільних таборах відпочинку |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН, наказ |
3. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
4. |
Підготувати та провести День Цивільного захисту з організацією тренувальних занять з евакуації здобувачів освіти із приміщень |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН ,наказ |
5. |
Затвердити графік тарифних відпусток працівників |
Директор, завідувач |
Наказ |
Т Р А В Е Н Ь |
|||
2. |
Звільнити учнів від ДПА через хворобу |
Заступник директора Заступник завідувача |
ОН, наказ |
3. |
Забезпечити проведення спортивно-масових заходів згідно плану роботи |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
Протоколи |
4. |
Провести інструктаж здобувачів освіти із БЖД під час літніх канікул |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
Ч Е Р В Е Н Ь |
|||
1. |
Забезпечити проведення оздоровлення дітей у пришкільних таборах відпочинку |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
6
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
2. |
Провести інструктаж здобувачів освіти із БЖД під час оздоровлення у пришкільних таборах |
Заступник із ВР Заступник завідувача |
ОН |
3. |
Підвести підсумки роботи педколективу зі збереження життєдіяльності здобувачів освіти за ІІ-й семестр |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД |
4. |
Підвести підсумки роботи з охорони праці та профілактики травматизму за ІІ-й семестр |
Заступник директора Заступник завідувача |
НпД |
ІІі. НАВЧАННЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ |
|||
1. |
Провести навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності з новопризначеними працівниками |
Заступник директора Заступник завідувача |
За потребою |
2. |
Провести вступний інструктаж з новопризначеними працівниками у перший день роботи та на робочому місці |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
3. |
Провести інструктажі з охорони праці на робочому місці з: |
Заступник директора Заступник завідувача |
2 рази на рік |
|
|||
|
|||
4. |
|
Завідувач господарства |
1 раз на квартал |
|
|||
5. |
Проводити цільові та позапланові інструктажі протягом навчального року |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
6. |
Провести навчання з електробезпеки на І групу допуску із працівниками закладів |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
іV. МАСОВІ ЗАХОДИ |
|||
1. |
Розглянути питання з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Заступник директора Заступник завідувача |
За потребою |
|
|||
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
|
|
Заступник директора Заступник завідувача |
|
|
|
Завідувач господарства |
Збори трудового колективу |
|
|
Голова ПК |
||
2. |
Провести Тижні охорони праці відповідно до діючого Положення |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно плану |
3. |
Провести до Всесвітнього дня охорони праці тематичний (інформаційно-методичний) Тиждень охорони праці (за окремим планом) |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно плану |
4. |
Підготувати матеріали до участі у Всеукраїнському огляді-конкурсі стану умов і охорони праці |
Заступник директора Заступник завідувача |
|
V. безпеКа та надійна експлуатація будівель І споруд |
|||
1. |
Призначити відповідального за безпечний стан будівель і споруд, організувати його навчання |
Директор Завідувач |
Наказ |
7
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
2. |
Перевірити та впорядкувати територію закладу освіти, усунути всі травмонебезпечні місця (ями, вибоїни) |
Завідувач господарства |
За потребою |
3. |
Проводити систематичні спостереження за станом виробничих будівель і споруд |
Завід.господарства Голова ПК |
Відповідно з Положенням |
4. |
Організувати проведення загального огляду будівель і споруд |
Завід.господарства Голова ПК |
За потребою |
5. |
Скласти річний графік проведення планово-запобіжних ремонтів |
Завід.господарства Голова ПК |
ОН |
6. |
Проводити ремонт виробничих будівель і споруд з метою підтримання чи відновлення початкових експлуатаційних якостей як будівлі в цілому, так і її окремих конструкцій |
Завідувач господарства |
За потребою |
7. |
Проводити утеплення приміщень закладу освіти |
Завідувач господарства |
За потребою |
VІ. ЕЛЕКТРОбезпеКа |
|||
1. |
Призначити відповідального за електрогосподарство, ознайомити з обов’язками, організувати його навчання |
Директор |
Наказ |
2. |
Організувати проведення електротехнічних вимірів опору заземлюючого пристрою, опору ізоляції електропроводів |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
3. |
Забезпечити утримання електромереж, електроарматури, електросилових шаф, освітлювальних електрощитів відповідно до вимог ПТЕ, ПТБ |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
4. |
Забезпечити наявність схеми електропостачання, паспорта заземлюючого пристрою та робочої схеми занулення електрообладнання |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
5. |
Забезпечити робочі місця засобами захисту від ураження електрострумом (дерев’яний настил чи діелектричні килимки, спеціальне взуття, рукавиці, інструменти з ізольованими ручками) |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
6. |
Провести ремонт світильників, замінити лампи, що перегоріли, або ті, що не відповідають вимогам |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
7. |
Організувати проведення випробування засобів захисту від ураження електрострумом |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
8. |
Відремонтувати несправні електророзетки, електровимикачі. Закрити кришками електрокоробки |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
9. |
Перевірити стан усіх електророзеток. Зробити біля кожної написи «220 В» |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
10. |
Забезпечити наявність посвідчень технічного стану електроустановок споживачів |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
11. |
Провести інструктаж з охорони праці для працівників, які використовують у трудовому процесі механізми, машини, обладнання тощо, та зареєструвати у журналі встановленої форми |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
12. |
Провести інструктаж з електробезпеки на І групу допуску з працівниками |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
13. |
Перевірити стан електромеханічного обладнання, його відповідність вимогам ОП, безпеки життєдіяльності |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
14. |
Скласти графік проведення планово-запобіжних робіт (ПЗР) щодо ремонту електрообладнання |
Завідувач господарства |
За потребою |
8
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
VІІ. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика ОТРУЄНЬ ТА професійних захворювань |
|||
1. |
Організувати проведення обов’язкового медогляду працівників відповідно до Положення |
Голова ПК |
Згідно вимог |
2. |
Провести аналіз медичних карток, виявлення діагнозів захворювання |
Голова ПК |
Згідно вимог |
3. |
Провести звіт відповідального про ефективність здійснюваних рейдів перевірки стану санітарно-гігієнічних умов |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
4. |
Забезпечити працівників знешкоджувальними миючими засобами, спецодягом |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
5. |
Забезпечити укомплектованими медичними аптечками всі структурні підрозділи з підвищеною небезпекою та шкідливими умовами праці |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
6. |
Забезпечити роботу всіх санітарно-побутових приміщень |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
7. |
Забезпечити дезинфекцію, дератизацію приміщень |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
8. |
Вирішити питання вивезення сміття з території закладу освіти |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
9. |
Організувати безпечний питний, повітряний, температурний, світловий режими |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
VІІІ. Пожежна безпека |
|||
1. |
Призначити відповідального за пожежну безпеку, ознайомити з обов’язками, організувати проходження ним навчання |
Директор Завідувач |
Наказ |
2. |
Поновити план евакуації на випадок пожежі та графічну схему евакуації |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
3. |
Провести практичне заняття із відпрацюванням плану евакуації із приміщення закладу освіти |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
4. |
Провести заняття із правил користування первинними засобами пожежогасіння |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
5. |
Провести ревізію укомплектування пожежного щита |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
6. |
Переглянути (поновити) інструкції з пожежної безпеки |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
7. |
Провести інструктажі із працівниками із протипожежної безпеки |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
8. |
Ознайомити працівників із порядком оповіщення про пожежу |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
9. |
Забезпечити сторожа (чергового) списком посадових осіб із зазначенням їхніх номерів домашніх телефонів, адрес |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
10. |
Розробити заходи щодо усунення недоліків, зазначених у приписах служби охорони праці та інспекторів держнагляду |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
11. |
Забезпечити умови зберігання легкозаймистих або горючих речовин |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
12. |
Забезпечити утримання шляхів евакуації у відповідності з Правилами пожежної безпеки |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
9
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
ІХ. ХАРЧОБЛОК |
|||
1. |
Видати наказ про організацію гарячого харчування здобувачів освіти |
Директор Завідувач |
Наказ |
2. |
Зберігати добові проби готових страв у холодильнику у визначені терміни |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
3. |
Здійснювати бракераж сирої та готової продукції, результати заносити до відповідних журналів |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
4. |
Вести необхідну документацію згідно із вимогами ДСанПіН |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
Хі. роботаВ УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ |
|||
1. |
Видати наказ про організацію роботи закладу освіти в умовах воєнного стану |
Директор Завідувач |
Наказ |
2. |
Призначити відповідальних за підготовку до роботи в умовах воєнного стану |
Директор Завідувач |
Наказ |
3. |
Провести інструктаж із працівниками за інструкцією № 2.16 «Інструктаж з питань охорони праці під час роботи в умовах воєнного стану» |
Заступник директора Заступник завідувача Завідувач госп-ва |
Згідно вимог |
4. |
Провести інструктаж із здобувачами освіти за інструкцією № 2.18 «Про первинний інструктаж із безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в умовах воєнного стану» |
Заступник директора Заступник завідувача |
Згідно вимог |
5. |
Провести навчання із працівниками щодо плану дій та евакуації до укриття |
Заст.дир.,завідувача Завідувач госп-ва |
Згідно вимог |
6. |
Провести навчання із працівниками та здобувачами освіти про порядок дій на випадок надзвичайних ситуацій в умовах воєнного стану |
Заступник директора Заступник завідувача Завідувач госп-ва |
Згідно вимог |
7. |
Забезпечити розміщення інформації (плану евакуації, плакатів/банерів) про план дій та напрям руху під час евакуації |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
8. |
Забезпечити наявність у приміщенні закладу освіти маркування шляхів руху під час евакуації до сховища, яке знаходиться у підвальному приміщенні |
Завідувач господарства |
Згідно вимог |
9. |
Забезпечити дотримання руху здобувачів освіти та працівників згідно плану евакуації |
Заст.дир.,завідувача Завідувач госп-ва |
Згідно вимог |
10. |
Забезпечити дотримання руху сходами до укриття із дотриманням правила правої руки (як при русі автомобільного транспорту) з метою уникнення тисняви. |
Заступник директора Заступник завідувача Завідувач госп-ва |
Згідно вимог |
11 |
Забезпечити дотримання правил безпеки, у разі потрапляння у район обстрілу, для укриття використовувати нерівності рельєфу (канави, окопи, заглиблення від вибухів тощо). |
Заступник директора Заступник завідувача Завідувач госп-ва |
Згідно вимог |
10
ОХОРОНа ПРАЦІ, БЖД
2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Відповідальні |
Контроль |
Х. контрольза станом охорони праці |
|||
1.
|
Здійснювати: |
Завідувач господарства Голова ПК |
Згідно вимог |
|
|||
|
|||
|
|||
2. |
Проводити внутрішній аудит охорони праці в рамках Тижнів охорони праці |
Завідувач господарства Голова ПК |
Згідно вимог |
3. |
Перевірити готовність до нового навчального року всіх приміщень закладу освіти |
Завідувач господарства Голова ПК |
Згідно вимог |
4. |
Перевірити наявність актів-дозволів на проведення занять у |
Голова ПК |
Згідно вимог |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
5. |
Здійснювати контроль за виконанням плану ремонтних робіт |
Завідувач господарства Голова ПК |
Згідно вимог |