План
засідань методичного об’єднання
класних керівників з проблеми
«Формування правової поведінки учнів»
|
Вересень. Засідання №1. |
|
|
1 |
Аналіз роботи методичного об єднання класних керівників у 2019/20н.р. |
Аналіз |
ЗДВР |
2 |
Визначення основних напрямків методичної і виховної роботи на 2020/2021 н.р. |
|
ЗДВР, Педагог-організатор |
3. |
Планування виховної роботи в класах, схеми вивчення і складання психолого-педагогічної характеристики особистості і характеристики класу, аналіз виховної роботи у класах за 2020/21н.р. |
Практичне заняття |
Кл.керівники |
4 |
Ознайомлення з основними положеннями проекту «Розвиток громадянської компетентності учнів НУШ, як складова Програми сприяння громадській активності «Долучайся», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. |
доклад |
Перкалюк І.П. Сергєєва О.М. |
|
Рекомендації |
|
|
1. |
Детально ознайомитися з проектом «Розвиток громадянської компетентності учнів Нової української школи» |
|
|
2. |
При складанні планів виховної роботи на 2019/2020н.р. використати інформацію запропоновану на засіданні. |
|
|
|
Література |
|
|
|
О.І. Пометун - 2018 -Формуваннягромадянської компетентності: погляд з позиції |
|
|
|
www. Irbis-nbuv.gov.ua |
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
1 |
Анкетування учнів 5-11 на предмет знань прав і обовязків. |
|
Кл.керівники Пр..психолог Соц..педагог |
2 |
Консультації з ведення документації кл. керівників. |
|
ЗДВР |
3 |
Відвідання відкритих виховних заходів. |
|
ЗДВР |
4 |
Робота з творчою групою над підготовкою до засідання №2 у листопаді. |
|
ЗДВР |
5 |
Підбір матеріалів з проблеми. |
|
Творча група |
6 |
Підбір інформаційних джерел з теми методичного засідання. |
|
Творча група |
|
Листопад . Засідання №2 |
|
|
1 |
Аналіз стану проблеми м/о кл.керівників в інформаційних джерелах. |
огляд |
Члени творчої групи |
2 |
Звичаєве право як перший морально-правовий кодекс українців. |
доповідь |
Чернієнко Н.В. |
3 |
Знайомство з ППД з формування соціальних і громадянських компетентностей. |
огляд |
Калініна С.В. |
4 |
Результати анкетування учнів 5-11 класів на предмет знань прав і виконання обовязків. |
аналіз |
Пр..психолог, соц..педагог |
|
Рекомендації. |
|
|
|
Детальніше ознайомитися з ППД з формування соціальних і громадянських компетентностей. |
|
|
|
Опрацювати запропоновану літературу. |
|
|
|
Інформаційні джерела |
|
|
|
www.slideshare.net |
|
|
|
www.pedrada.com.ua |
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
1 |
Робота з інформаційними джерелами |
Індивідуальна робота |
Кл.керівники |
2 |
Проведення виховних заходів з формування правової культури учнів. |
|
Педагог-організатор,кК.керівники |
3 |
Робота над вдосконаленням Статуту для учнів ЗЗСО №13 |
Групова робота |
Кл.керівники |
4 |
Робота творчої групи над підготовкою до засідання м/о №3 |
Консультації |
ЗДВР |
|
Лютий. Засідання №3 |
|
|
1 |
Знайомство з наказом МОН України та міським управлінням освіти «Про булінг» |
огляд |
ЗДВР |
2 |
Створення плану –графіка заходів з реалізації наказу |
|
ЗДВР, пр.психолог, соц.педагог |
3 |
Формування правової особистості у ході реалізації громадянської і соціальної наскрізних ліній. |
доповідь |
Перкалюк І.П. |
4 |
Що таке правова особистість? |
презентація |
Сергєєва О.М. |
5 |
Особливості педагогічної взаємодії педагогів і батьків з метою створення правової особистості. |
доповідь |
Гринкевич Т.Ю. |
|
Рекомендації |
|
|
|
Використання доповідей №3 та №5 у групових і індивідуальних формах роботи при формуванні громадянських і соціальних компетентностей у виховній роботі. |
|
|
|
Інформаційні джерела |
|
|
|
Полтавцев О. Г. Формування громадянських компетентностей в Україні: проблеми та перспективи
|
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
|
Розробка анкет та тестів для учнів ЗЗСО№13 на предмет протидії боулінгу і насильства у навчальному закладі та вдома. |
Індивідуальна робота |
Мельник Н.В. |
|
Робота з джерелами інформації |
Групова робота |
Творча група |
|
Організація заходів з запобігання агресивних форм поведінки дітей |
|
Пед.орг. |
|
Робота консультативного пункту |
Надання методичної допомоги |
ЗДВР |
|
Підготовча робота до проведення засідання №4 |
|
Творча група |
|
Анкетування учнів і батьків за розробленими анкетами і тестами з профілактики булінгу |
|
Практичний психолог |
|
Квітень. Засідання №4 |
|
|
1 |
Позаурочна правовиховна робота, як необхідна умова формування правомірної поведінки дитини і формування громадянської компетентності підростаючих поколінь |
Доповідь |
Солодухіна В.В. |
2 |
Біблійні заповіді як першоджерело морально-правових законів духовної свободи |
Презентація |
Ніколенко-Клапчук М.В. |
3 |
Анкетування батьків та підлітків з профілактики булінгу |
Аналіз |
Мельник Н.В. |
4 |
Вивчення ППД з формування правової культури учнів |
Огляд |
|
5 |
Внесення пропозицій до створення річного плану на 2021/2022 н.р. |
|
Кл.керівники |
6 |
Обговорення проведених виховних заходів |
|
ЗДВР |
7 |
Створення плану роботи м/о на наступний навчальний рік |
|
ЗДВР |
|
Рекомендації |
|
|
|
Детальне вивчення ППД. |
|
|
|
Використання ППД у роботі з формування громадянської компетентності |
|
|
|
Вивчення змісту запропонованих інформаційних джерел |
|
|
|
Інформаційні джерела |
|
|
|
|
|
|
|
Робота між засіданнями |
|
|
|
Оновлення правового куточка |
|
Творча група |
|
Розробка пам‘яток для дітей і батьків «Правила поведінки» |
|
Творча група |
|
Розробка тематичних заходів з проблеми м/о |
|
Кл.керівники |
|
Робота консультпункта |
|
ЗДВР |
|
Діагностика класних керівників з проблеми м/о |
|
ЗДВР |