План роботи методичного об’єднання класних керівників на 2024-2025 н.р.

Про матеріал
Тематика засідань, завдання між засіданнями, склад МО КК, відомості про членів МО.
Перегляд файлу

Відомості про членів методичного

об’єднання класних керівників:

№ п/п

Прізвище, ім’я,

по-батькові вчителя

Педагогічний стаж

Категорія

Проблема, над якою працює вчитель

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

9.

 

         

 

 

10.

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання 1. Тема «Особливості організації виховної роботи в умовах воєнного стану на 2024/2025 н. р. Підвищення фахової компетентності класного керівника».

Засідання 2. Тема «Національно – патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення».

Засідання 3. Тема «Проєктування виховного середовища класу в контексті «Нова українська школа».

Засідання 4. Тема «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання».

Засідання 5. Тема «Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника».

 

Засідання 1

Серпень 2024 року

Тема. Особливості організації виховної роботи в умовах воєнного стану на 2024/2025 н. р. Підвищення фахової компетентності класного керівника.

1. Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2024-2025 навчальний рік.

2. Ознайомлення з нормативно – правовими документами, Листами та наказами МОН з виховної роботи , які вийшли за літній період, на 2024/2025 н. р.:

 - методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2024/2025 н.р., Вимоги щодо ведення журналу класного керівника в 1-11 класах.

- про проведення Першого уроку у 2024/2025 н.р. та ін.

3. Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах війни. Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.

4. Про організацію роботи з батьками протягом навчального року.

Домашнє завдання:

Робота між засіданнями:

 1. Складання соціальних паспортів класів, планів виховної роботи, організація самоврядування у класі, розподіл доручень, оформлення класних куточків.

2. Провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу з теми відвідування занять. Повідомлення класного керівника після першого уроку, заповнення обліку відвідування.

3. Провести аналіз соціально-побутових умов проживання учнів та їх зайнятості в позаурочний час

4. Оновити папку класного керівника згідно з вимогами до змісту.

5. Вивчення культури поведінки учнів в класі. Спостереження на уроці. Спостереження за учнями на перервах.

 

 

 

 

Засідання 2

Грудень 2024 року

Тема «Національно – патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення»

  1. Опрацювання головних аспектів та реалізація Стратегії національно – патріотичного виховання в роботі класних керівників.
  2.  Патріотичне виховання через призму уроків звитяги. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості школярів. Сучасний погляд на патріотичне виховання (з досвіду роботи класного керівника).
  3. Обмін досвідом між класними керівниками: співпраця класного керівника і сім′ї у навчанні та вихованні ціннісно-орієнтованої особистості.
  4.  Аналіз відкритих виховних заходів.
  5.  Методичні перегуки. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з теми засідання.

 

Робота між засіданнями:

1. Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях.

2. Підготовка до свята Миколая та Різдва Христового.

3. Відвідування виховних годин та заходів класних керівників, які атестуються.

4. Підготовка звітів з виховної роботи за І семестр.

5. Методична допомога при підготовці до позакласних заходів.

6. Провести інструктаж з техніки безпеки під час зимових канікул.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання 3

Січень 2025 року

Тема «Проектування виховного середовища класу в контексті «Нова українська школа»

        1. Обговорення та планування виховної роботи класного керівника на ІІ семестр» 

        2.  Співпраця школи та інших соціальних інститутів у превентивному вихованні учнівської молоді.

         3. Аналіз відкритих виховних заходів.

          4. Проєктування як особистісно-розвивальна технологія організації виховної діяльності класного колективу. (доповідь класного керівника).

         5. Організація спільної діяльності педагогів, батьків і учнів.

 

 

 

Робота між засіданнями

 1. Провести виховні заходи щодо профілактики правопорушень серед дітей та підлітків

2. Провести анкетування «Проблема шкідливих звичок для учня».

 3. Переглянути соціальні паспорти, внести зміни.

4. Допомога класним керівникам при підготовці до батьківських зборів (Єдина тема зборів)

5. Участь у місячниках і предметних декадах.

6. Відвідування виховних заходів та виховних годин у класних керівників, що атестуються.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання 4

Березень 2025 року

Тема: « Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання»

 

 

 1. Діагностика особистості школярів. Анкетування: «Рівень вихованості здобувачів освіти».

2. Причини виникнення булінгу та його наслідки.  Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.

4. Палітра досвіду роботи класних керівників з теми засідання.

5. Тренінг «СТОП – БУЛІНГ: попередження жорстокості та насильства серед підлітків».

6. Методичні перегуки. Обговорення методичної літератури з теми засідання.

 

 

 

Робота між засіданнями

1.Організація та проведення заходів за планом КТС.

2.Контроль за станом відвідування учнів школи.

4.Робота з членами МО над реалізацією виховних тем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання 5

Травень 2025 року

Тема «Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника»

 

 

 1. Можливості використання ІКТ та інтернет-ресурсів в організації інноваційної діяльності класного керівника у проведенні виховних годин.

 2. Обмін досвідом класних керівників;

 - Виховання в учнів навичок здорового способу життя . Організація роботи щодо формування здорового способу життя.

 - Інноваційні технології як засіб підвищення якості виховного процесу.

 - Про участь класних колективів у шкільних та позашкільних заходах творчого спрямування.

 3. Методичні перегуки. Огляд літератури та матеріалів періодичної преси про сучасні інноваційні технології у роботі класного керівника.

 4. Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.

 5. Скринька невирішених питань. Анкетування кл. керівників: «Перспективи діяльності».

6. Підведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.

 

 

            Робота між засіданнями

  1. Зібрати пропозиції учителів, батьків, учнів щодо планування виховної                                   роботи на новий навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

Методичну роботу шкільного методоб’єднання класних керівників у 2024-2025 навчальному році сконцентровано на вирішенні виховного проблемного питання:

« Виховання учня як громадянина України, національно свідомої, життєво і соціально компетентної особистості,

здатної до підприємливості й ініціативності,

самовдосконалення та самореалізації у суспільстві

 в умовах Нової української школи. »

Кредо:

«Якщо  хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, бачити біля себе чесних, справедливих і добрих людей, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини»

Шляхи розв’язання проблеми:

  •      через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;
  •      через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;
  •      шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.

Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу виступає сьогодні як фактор оновлення змісту шкільної освіти.

Базові принципи в сучасній освіті, які визначають основні напрямки компетентнісного підходу до навчання та виховання:

  •      вміння жити разом;
  •      вміння вчитися;
  •      вміння діяти;
  •      вміння жити взагалі.

                Тому завдання класного керівника – навчити жити!!!!

Учні, які добре озброювались лише системою знань, умінь і навичок, нині повинні бути підготовлені до життєдіяльності, здатні активно і творчо працювати, діяти, саморозвиватися та вдосконалюватися інтелектуально.

 

МО класних керівників у 2042-2025 навчальному році ставить такі завдання:

- Постійно брати участь у роботі закладу передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

 - Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та області.

 - Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

 - Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя. - Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

 - Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

 - Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

 - Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

 - Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

 - Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтоваої освіти.

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Класний керівник - це педагогічний працівник, який:

 - здійснює педагогічну діяльність

 – із колективом учнів класу

 – з окремими учнями та їхніми батьками

- організовує та проводить позаурочну й культурно-масову роботу

 - сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу задля – створення належних умов для виконання завдань навчання та виховання

 - самореалізації й розвитку учнів (вихованців)

 – соціального захисту учнів.

Класний керівник є організатором учнівського колективу. Серед головних завдань класного керівника:

формування учнівського колективу

  створення умов для розвитку особистості кожного учня надання допомоги учням щодо реалізації соціальних функцій та розв’язання проблем, з якими вони стикаються

  організація та здійснення заходів щодо формування в учнів мотивації вести здоровий спосіб життя, виховання в них толерантності і поваги до себе, людей, які їх оточують, довкілля

створення атмосфери, сприятливої для навчання, творчості, спілкування

  профілактика правопорушень, бездоглядності

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Снісаренко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 вересня
Переглядів
5434
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку