Новоселівський ЗЗСО
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступником директора з НВР Директором школи
__________ Л.М.Хан-Ака __________ О.А.Крецу
«_____» вересня 2022 рік «_____»вересня 2022 рік
Керівник МО
Голтян Світлана Гергіївна
вчитель трудового навчання
та физічної культури
вищої категорії
Створення сприятливих умов
для формування компетентностей,
спрямованих на самовизначення
та самореалізацію особистості
в контексті Нової української школи.
Формування
ключових компетентностей
шляхом використання
нових освітніх технологій.
Гармонійний розвиток особистості.
№ п/п |
Прізвище ім’я по батькові |
Предмет, який викладає |
Школа |
|
Голтян Світлана Георгіївна |
Трудове навчанняФізична культура |
Новоселівська ЗЗСО |
|
Пелін Тетяна Василівна |
Образотворчого мистецтваМистецтвоТрудове навчання |
Новоселівська ЗЗСО |
|
Татарчук Галина Яківна |
Фізична культура |
Новоселівська ЗЗСО |
№ п/п |
Прізвище ім’япо батькові |
Проблема |
|
Голтян Світлана Георгіївна |
Використання інноваційних технологій на уроках фізичної культури та трудового навчання для формування предметних компетентностей як засобу підвищення загальної культури школярів, ефективності уроку та результативності навчання. |
|
Пелін Тетяна Василівна
|
Виявлення та обґрунтування педагогічних умов, створення яких сприяє розвитку творчих здібностей на уроках мистецтва, образотворчого мистецтва та трудового навчання. |
|
Татарчук Галина Яківна
|
Залучення учнів до систематичних занять спортом шляхом проведення нестандартних уроків та позакласних заходів |
|
Кіпєрь Ольга Іванівна |
Розвиток пізнавальної активності, творчих здібностей школярів на уроках музичного мистецтва шляхом використання інтерактивних технологій. |
1. Заохочення, стимулювання та створення сприятливих умов для використання вмінь і навичок в позаурочний час.
2. Впровадження в навчальний процес здоров’язберігаючих технологій і надання можливості учням самореалізуватись, засобами різних видів діяльності.
3.Виховання інтересу потреби, та звички до занять.
4. Формування навичок самостійного орієнтування у макропросторі членів методоб’єднання.
Якість і успішність викладання, досягнень учнівський знань становить:
ПІБ |
Клас |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень учнів |
|
Трудового навчання |
||||
Якість % |
Успішність % |
|||
Голтян Світлана Георгіївна |
5Б |
16 |
43% |
100% |
6Б |
18 |
67% |
100% |
|
7Б |
20 |
80% |
100% |
|
8Б |
21 |
69% |
100% |
|
9Б |
11 |
73% |
100% |
|
|
Фізична культура |
|||
Якість % |
Успішність % |
|||
7А |
14 |
86% |
100% |
|
7Б |
18 |
95% |
100% |
|
8А |
15+1зар |
94% |
100% |
|
8Б |
20+1зар |
90% |
100% |
|
9А |
11+1зар |
91% |
100% |
|
9Б |
13 |
100% |
100% |
|
Пелін Тетяна Василівна |
|
Трудового навчання |
||
Якість % |
Успішність % |
|||
5А |
27 |
100% |
100% |
|
6А |
20 |
85% |
100% |
|
7А |
12 |
83% |
100% |
|
8А |
16 |
94% |
100% |
|
9А |
14 |
57% |
100% |
|
|
Образотворче мистецтво |
|||
Якість % |
Успішність % |
|||
5А |
17 |
71% |
100% |
|
5Б |
26 |
69% |
100% |
|
6А |
17 |
77% |
100% |
|
6Б |
21 |
86% |
100% |
|
7А |
14 |
72% |
100% |
|
7Б |
19 |
64% |
99% |
|
8А |
16 |
81% |
100% |
|
8Б |
21 |
57% |
95% |
|
9А |
12 |
33% |
97% |
|
9Б |
13 |
100% |
100% |
|
10А |
16 |
38% |
99% |
|
10Б |
15 |
87% |
100% |
|
11А |
10 |
80% |
100% |
|
11Б |
7 |
56% |
99% |
|
Татарчук Галина Яківна |
|
|
Фізична культура |
|
Якість % |
Успішність % |
|||
5А |
17 |
81% |
100% |
|
5Б |
26 |
100% |
100% |
|
6А |
17 |
100% |
100% |
|
6Б |
21 |
90% |
100% |
|
10А |
16 |
87% |
100% |
|
10Б |
14+1зар |
93% |
100% |
|
11А |
10 |
100% |
100% |
|
11Б |
7 |
100% |
100% |
|
|
|
|||
|
ПІБ |
Клас |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень учнів |
||||
Трудового навчання |
|||||||
Голтян Світлана Георгіївна |
5Б |
16 |
- |
9 – 56 % |
3 – 19% |
4 – 25% |
|
6Б |
18 |
- |
7 - 39% |
6 – 28% |
5 – 28% |
||
7Б |
20 |
- |
9 – 45% |
7 – 35% |
3 – 15% |
||
8Б |
21 |
- |
11 – 52% |
4 – 19% |
6 – 29% |
||
9Б |
11 |
- |
1 – 9% |
7 – 64% |
3 – 27% |
||
|
Фізична культура |
||||||
7А |
14 |
- |
2 -14% |
7 – 50% |
5 – 36% |
||
7Б |
18 |
- |
1 – 5% |
14 – 78% |
3 – 17% |
||
8А |
15+1зар |
- |
1 – 6% |
10 – 67% |
4 – 27% |
||
8Б |
20+1зар |
- |
2 – 10% |
12 – 60% |
6 – 30% |
||
9А |
11+1зар |
- |
1 – 9% |
5 - 45% |
5 – 46% |
||
9Б |
13 |
|
|
5 – 38% |
8 – 62% |
||
Пелін Тетяна Василівна |
|
Трудового навчання |
|||||
5А |
27 |
- |
- |
12 – 44% |
15 – 56% |
||
6А |
20 |
- |
3 – 15% |
7 – 35% |
10 – 50% |
||
7А |
12 |
- |
2 – 17% |
3 – 25% |
7 – 58% |
||
8А |
16 |
- |
1 – 6% |
7 – 44% |
8 - 50% |
||
9А |
14 |
- |
6 – 43% |
5 - 36% |
3 - 21% |
||
|
Образотворче мистецтво |
||||||
5А |
17 |
- |
5 – 29% |
8 – 47% |
4 -24% |
||
5Б |
26 |
- |
8 – 31% |
8 – 31% |
10 – 38% |
||
6А |
17 |
- |
4 – 23% |
4 – 23% |
9 – 54% |
||
6Б |
21 |
- |
3 – 14% |
8 – 38% |
10 – 48% |
||
7А |
14 |
- |
4 – 28% |
7 – 50% |
3 – 22% |
||
7Б |
19 |
1 - 5% |
6 – 31% |
8 – 42% |
4 – 22% |
||
|
Мистецтво |
||||||
8А |
16 |
- |
3 – 19% |
9 – 56% |
4 – 25% |
||
8Б |
21 |
5 -24% |
4 – 19% |
9 – 43% |
3 – 14% |
||
9А |
12 |
3 – 25% |
5 – 42% |
4 – 33% |
- |
||
9Б |
13 |
- |
- |
4 – 31% |
9 – 69% |
||
10А |
16 |
|
9 – 56% |
4 – 25% |
2 – 13% |
||
10Б |
15 |
- |
2 – 13% |
9 – 60% |
4 – 27% |
||
11А |
10 |
- |
2 – 20% |
2 – 20% |
6 – 60% |
||
11Б |
7 |
1 - 14% |
- |
1 – 14% |
5 – 42% |
||
Татарчук Галина Яківна |
|
Фізична культура |
|||||
5А |
17 |
|
1 – 6% |
3 – 18% |
13 – 76% |
||
5Б |
26 |
|
- |
12 – 46% |
14 – 54% |
||
6А |
17 |
|
- |
3 – 18% |
14 – 82% |
||
6Б |
21 |
|
2 – 10% |
6 – 29% |
13 – 61% |
||
10А |
16 |
|
2 – 13% |
4 – 25% |
10 – 62% |
||
10Б |
14+1зар |
|
1 – 7% |
8 - 57% |
5 – 36% |
||
11А |
10 |
|
- |
3 – 30% |
7 – 70% |
||
11Б |
7 |
|
- |
2 – 28% |
5 – 72% |
||
|
|
||||||
|
|
||||||
( серпень)
Тема:«Пріоритетні завдання методичної роботи на 2022- 2023 навчальний рік».
Мета: провести детальний аналіз роботи вчителів з музичного та образотворчого мистецтва, трудового навчання та фізичної культури;ознайомитись з основними напрямками роботи на новий навчальний рік, надати методичні рекомендації.
Форма проведення: круглий стіл.
1.Методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в 2022 – 2023 н. р.
2. Затвердження календарних планів та плану роботи методичного об'єднання на 2022-2023 н. р..
3.Про організацію та проведення Спартакіади серед учнів загальноосвітніх шкіл в 2022-2023 н. р.
4.Опрацювання нормативної бази щодо викладання предметів естетичного циклу, технологій та фізичного виховання.
5.Інструкції з охорони праці і техніки безпеки
6. Перегляд методичної та педагогічної літератури з фізичної культури та спорту
7. Ознайомлення з календарем змагань міської Спартакіади школярів на 2022/023 навчальний рік
8. Розробка положення про проведення «Тиждень спорта» серед учнів 5 -11класів у 2022/2023навчальному році (вчителі фізкультури).
Методична робота між засіданнями.
1. Розробити і затвердити план спортивно-масових заходів на навчальний рік
2. Положення спартакіади учнів на 2022 – 2023 н.р.
Члени методичного об’єднання.
( жовтень)
Учитель - творець гармонійно поєднує ремесло і творчість:
нестандартність роботи, артистизм,
поетичність мови, талант у спілкуванні з дітьми.
Тема: «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».
Мета: шляхом дослідження інтелектуальних та творчих особистісних якостей школярів домогтися диференціації, впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати розвиток здібностей кожної особистості.
Форма проведення: педагогічний аукціон
1.Доповідь на тему: «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти»
2.Підготовка та проведення виховних заходів у школі до Дня захистника України.
3.Робота з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення предметних олімпіад.
4.Про методичні рекомендації щодо проведення уроків з дітьми віднесеними до підготовчої та спеціальної групи
5. Огляд методичної літератури.
Методична робота між засіданнями.
1. Провести фото і відеозапис фрагментів заходів.
Члени методичного об’єднання.
2. Підготовка і участь команд школи в змаганнях.
Вчителі фізичної культури.
3. Проведення змагань згідно плану.
Вчитель фізичної культури
(січень)
Щоб виховати людину думаючим і відчуваючим,
його слід, перш за все виховати естетично.
Ф. Шиллер
Тема: Нестандартні уроки як форма розвтку креативності учнів.
Мета: створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагати й підтримувати у творчості.
Форма проведення: методичний фестиваль
1. Нестандарні уроки як форма розвитку креативності учнів.
2. Результати шкільних олімпіад.
3. Технологія проведення сучасного уроку «Фізичної культури».
4. Круглий стіл. Обговорення підсумків «майстер – класа» та обмін досвідом з метою впровадження в практику роботи.
5. Підготовка та проведення ІІ тура Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання.
6. Затвердження календарних планів на ІІ семестр 2022-2023 н. р.
Методична робота між засіданнями.
1. Робота з обдарованими дітьми та підготовка їх до участі в міських конкурсах.
2. Проведення шкільних конкурсів та виставок.
(квітень)
Якщо ви володієте знанням, дайте іншим
запалити від нього свої світильники.
Т. Фулпер
Тема: « Метод проєктів і позитивне ставлення школярів до навчання»
Мета:використання проєктів на уроках естетичного циклу сьогодні необхідність, що дозволяє реалізувати основні завдання навчальної програми та виховати творчу, естетично розвинену особистість школяра, створення нових форм і методів навчання.
Форма проведення: проблемний стіл
1. Метод проектів на уроках музики, образотворчого мистецтва, технологій та фізичного виховання.
2. « Я роблю так ». Обмін досвідом .
3. Круглий стіл: «Співпраця учителя і учня на уроках та в позакласній роботі».
4.Підготовка до проведення військово-патріотичної спортивної гри Сокіл «ДЖУРА».
5.Інтернет і сучасний урок технологій
Методична робота між засіданнями.
1.Підготовка проведення Тижня художньо-естетичного циклу.
Вчителі трудового навчання
2.Провести спортивно-масові заходи згідно річного плану.
Вчителі фізичної культури.
2. Прийняти участь у обласних змаганнях, фестивалях і конкурсах.
Члени методичного об’єднання.
(підсумкове)
Тема: «Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік»
Мета:систематизувати та відібрати найоптимальніші новітні технології навчально – виховного процесу.
Форма проведення: педагогічний аукціон
1. Підведення підсумків роботи. Творчий звіт учителів художньо-естетичного циклу.
2. Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.
3. Складання перспективного плану роботи шкільного методоб’єднання на 2022-2023 н. р.
Методична робота між засіданнями.
Проведення моніторингових досліджень рівня навченості учнів з предметів естетичних наук , трудового навчання та фізичного виховання.
ПІБ |
Рік проходження атестації |
||||||||||
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
2027 |
|
Голтян Світлана Георгіївна |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
Пелін Тетяна Василівна |
+ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Татарчук Галина Яківна |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |
|
Кіпєрь Ольга Іванівна |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
+ |