ПЛАН
РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
ДВНЗ «Маріупольський будівельний коледж»
на 2018 – 2019 навчальний рік
№ з/п
|
Порядок денний
|
Термін
|
Відповідальний
|
1
|
-
Вибори секретаря педради.
-
Затвердження плану роботи педагогічної ради на 2018-2019 навчальний рік.
-
Підсумки роботи педагогічного колективу коледжу за 2017 – 2018 навч. рік. Завдання на 2018 – 2019 навч. рік.
-
Про переведення студентів денного і заочного відділень на наступний курс.
|
Cерпень
|
Білай А.В.
Майборода Н.В.
Зуб І.В.
|
2
|
-
Про виконання державного замовлення щодо прийому студентів на 2018 – 2019 навч. рік.
-
Про перебіг підготовки навчальних приміщень і гуртожитку до осінньо-зимового періоду (2018 – 2019 н.р.).
|
Жовтень
|
Білай А.В.
Тищенко К.П.
|
3
|
-
Звіт голів циклових комісій про створення викладачами електронної бази даних навчально-методичного забезпечення дисциплін, забезпечення постійного вільного та зручного доступу для здобувачів вищої освіти.
-
Звіт за підсумками самоаналізу в межах акредитації спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» (спеціалізація «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів»).
|
Грудень
|
Кудрявцева О.К.
Нестеров В.М.
Ніколаєва Г.Л.
Ступнік О.О.
Сич Т.П.
Зубкова О.П.
|
4
|
-
Контроль навчальних досягнень студентів як засіб стимулювання професійного зростання та особистої зрілості.
|
Квітень
|
Зуб І.В.
Майборода Н.В.
|
5
|
-
Керування якістю практичної підготовки студентів.
|
Червень
|
Тищенко К.П.
|
Затверджено на засіданні педагогічної ради
«30» серпня 2018 року
Голова педради
Директор ДВНЗ
«Маріупольський будівельний коледж» А.В. Білай
Методична тема коледжу: «Забезпечення результативності освітнього процесу шляхом ефективного застосування педагогічних технологій та підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників».
Напрями діяльності:
-
подальша реалізація законодавства України про вищу освіту;
-
розвиток професійної майстерності педагогів: вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду педпрацівників коледжу;
-
створення електронної бази даних навчально-методичного забезпечення дисциплін, забезпечення постійного вільного та зручного доступу для здобувачів вищої освіти;
-
організація участі обдарованої молоді у творчих заходах, акціях, конкурсах, олімпіадах, захисту науково-дослідних робіт;
-
пошук, розроблення, апробація нових технологій освіти, методів і форм їх реалізації;
-
підвищення ефективності використання в освітньому процесі нових інформаційних технологій, електронних комплексів, педагогічних програмних засобів;
-
упровадження в методичну роботу з педпрацівниками андрагогічної моделі навчання з активним використанням самостійних, дистанційних, віртуальних форм роботи та організацією суб’єктивної взаємодії у фахових методичних об’єднаннях.