План роботи секції з волейболу (ГПП) на червень-серпень 2018р.

Про матеріал

Літо - сприятлива пора для збереження і зміцнення здоров'я дітей, створення умов для їх повноцінного, всебічного, психічного і фізичного розвитку. Росте і розвивається організм дитини дуже чутливий до дії різних чинників навколишнього середовища. Грамотна організація літньої оздоровчої роботи в позашкільному закладі, що охоплює всіх учасників освітнього процесу, надає широкі можливості для зміцнення фізичного і психічного здоров'я вихованців, розвитку в них пізнавального інтересу, а також підвищення компетентності батьків у області організації літнього відпочинку дітей.

Літо - особливий період у житті кожної дитини. Від оточуючих його дорослих залежить те, як він проведе цей час з користю для здоров'я, розвитку емоційних і пізнавальних процесів.

Невід'ємною частиною фізичного розвитку і становлення як особистості в підлітковому віку є фізичне виховання школярів. Спортивні ігри - один із засобів фізичного виховання та розвитку особистості. Однією з найпопулярніших спортивних масових ігор, що набула широкого розповсюдження , у тому числі й у побуті, є волейбол.

Перегляд файлу

Затверджую:

Директор КЗ «ЦВПСВДМ»

________

«___»______________20__р.

 

 

 

 

План

роботи секції з волейболу

(ГПП) на червень-серпень 2018р.

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка:  ___________

 

 

 

 

2018

Група початкової підготовки 1й рік навчання

2 групи – 32 учня

4,5 год/тиждень

Пояснювальна записка

      Літо - сприятлива пора для збереження і зміцнення здоров'я дітей, створення умов для їх повноцінного, всебічного, психічного і фізичного розвитку. Росте і розвивається організм дитини дуже чутливий до дії різних чинників навколишнього середовища. Грамотна організація літньої оздоровчої роботи в позашкільному закладі, що охоплює всіх учасників освітнього процесу, надає широкі можливості для зміцнення фізичного і психічного здоров'я вихованців, розвитку в них пізнавального інтересу, а також підвищення компетентності батьків у області організації літнього відпочинку дітей. 
       Літо - особливий період у житті кожної дитини. Від оточуючих його дорослих залежить те, як він проведе цей час з користю для здоров'я, розвитку емоційних і пізнавальних процесів. 

      Літо - це маленьке життя. Саме в цей період роки діти отримують максимум вражень, задоволення і радості від спілкування з однолітками та нових відкриттів. Разом з тим чим більше часу проводять діти на вулиці, тим більше уваги дорослі повинні приділяти організації діяльності дітей у літній період. Грамотне вирішення цих питань дозволить уникнути неприємностей і забезпечити емоційно насичене життя всім учасникам освітнього процесу. 
Річну роботу з дітьми прийнято називати оздоровчої, вона має свою специфіку. Важливо всіляко використовувати сприятливі для зміцнення здоров'я дітей умови літнього часу і домогтися, щоб дитина зміцніла, видужала і загартувалася, навчився розуміти і любити дивовижний, чудовий світ рослин і тварин. Влітку природа представляє великі можливості для розвитку пізнавальних здібностей вихованців.
      Виховання здорової дитини - пріоритетна, наиглавнейшая завдання дошкільної педагогіки, особливо в сучасних умовах. Проблема виховання щасливої особистості безпосередньо пов'язана зі здоров'ям цієї особистості. Як допомогти підростаючому дитині реалізувати своє право на здоров'я і щасливе життя? Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є організація роботи по вихованню учнів в літній період року. Літній відпочинок дітей справляє істотний вплив на зміцнення організму, опірність захворюванням, створення позитивних емоцій. У літній період, великі можливості надано для загартовування, вдосконалення захисних реакцій дитини, широко використовуються сонячно-повітряні ванни і водні загартовуючі процедури. Влітку триває систематична та планомірна робота з розділами програм. Пріоритетними напрямами дошкільного закладу в літній оздоровчий період є:

- фізкультурно-оздоровча робота;
       - екологічне виховання;
       - ігрова, музична, театралізована, зображувальна діяльність дітей.

Невід'ємною частиною фізичного розвитку і становлення як особистості в підлітковому віку є фізичне виховання школярів. Спортивні ігри - один із засобів фізичного виховання та розвитку особистості. Однією з найпопулярніших спортивних масових ігор, що набула широкого розповсюдження , у тому числі й у побуті, є волейбол.

Заняття волейболом підвищують м'язово-рухові відчуття, покращують зоровий і кінестетичний контроль за виконанням певних рухів, сприяють розвитку кісток і збільшують період їх зростання, зменшують накопичення жирової тканини, розвивають силу, спритність, швидкість рухів, підвищують дієздатність вегетативних органів. Посилене постачання всіх тканин гормонами дозволяє стимулювати обмінні процеси організму, активність залоз внутрішньої секреції. Виразні зміни відбуваються в серцево-судинній системі: збільшується об'єм серця, ЧСС урізається, підвищується максимальний і мінімальний AT; сповільнюється швидкість кровотечі. Це свідчить про те, що серцево-судинна система функціонує економно. У процесі занять дихання урізається, хвилинний об'єм дихання поступово зменшується, збільшуються показники життєвої ємності легень (ЖЄЛ). Постійна взаємодія з м'ячем сприяє поліпшенню глибинного і периферичного зору, точності й орієнтуванню в просторі. Розвивається миттєва реакція на зорові й слухові сигнали. Гра у волейбол вимагає від учнів максимального прояву фізичних можливостей, вольових зусиль і уміння користуватися придбаними навиками. Виявляються позитивні емоції: життєрадісність, бадьорість, бажання перемогти. Розвивається відчуття відповідальності, колективізму, швидкість ухвалення рішень. Завдяки своїй емоційності гра у волейбол є засобом не тільки фізичного розвитку, але й активного відпочинку. Широкому розповсюдженню волейболу сприяє нескладне устаткування: невеликий майданчик, сітка, м'яч.

       Успіх річної роботи визначається, насамперед, тим, наскільки своєчасно підготувався до неї вчитель-тренер.

   Головне - озброїти знаннями педагогів. Для цього в методичному кабінеті підбирається необхідна література з певних питань, можна запропонувати кожному вихователю самостійно опрацювати одну з близьких їм тим, а потім провести обмін досвідом, знаннями і захопленнями.

Цілі і завдання роботи в літній оздоровчий період

Мета - підвищення та збереження рівня здоров'я і функціональних можливостей організму учнів, всебічного вдосконалення фізичних здібностей на основі систематичних занять з волейболом та оволодіння високим рівнем техніко-тактичним діям.

Завдання:
1. Створити умови, що забезпечують охорону життя і зміцнення здоров'я дітей, попередження захворюваності та травматизму.

2. Реалізувати систему заходів, спрямованих на розвиток самостійності, ініціативності, допитливості та пізнавальної активності.

3. Проводити просвіти батьків з педагогічною, виховною, оздоровчим питань дітей в літній період. 

4. Підвищення компетентності педагогів у питаннях організації літньої оздоровчої роботи, мотивація педагогів на поліпшення якості організації літнього відпочинку вихованців гуртка.

 

Завдання роботи з дітьми:

Навчальні:

  • навчання основам техніки переміщень і стійок, подачі м'яча, прийому і передачі м'яча, нападаючого удару;
  • подальше вивчення і вдосконалення основ техніки і тактики гри;
  • тактичні дії в нападі й захисті;
  • придбання навику в організації і проведенні навчально-тренувальних занять;
  • розвиток відчуття ритму і такту;
  • виховання індивідуальних морально-вольових і психологічних якостей особистості.
  • розширення, узагальнення і закріплення знань про природу та взаємозв'язки у ній, взаємодію і взаємовплив людини і природи;
  • розширення, узагальнення і закріплення знань про історію рідного краю, традиції;
  • формування креативного, творчого мислення;
  • розвиток вміння донести до оточуючих свої думки, почуття, емоції.

Розвивальні:

  розвиток фізичних якостей (швидкості, гнучкості, спритності, витривалості, координовані рухи, швидкість реакції, узгодження рухових дій, здатності до довільного розслаблення м'язів, вестибулярної стійкості, тощо);

   сприяння правильному фізичному розвитку, підвищення загальної фізичної підготовленості, розвиток спеціальних фізичних здібностей, необхідних для вдосконалення ігрового навику.

  • вдосконалення вміння спілкуватися з природою, гармонізуючи свій внутрішній світ;
  • забезпечення вільного інтелектуального розвитку дітей;
  • вдосконалення їх здібностей, талантів;
  • пробуджувати зацікавленість, винахідливість;
  • розвиток уяви, уваги, креативного мислення;
  • формування духовної культури,
  • розвиток творчих здібностей кожної дитини;
  • розвиток наполегливості, цілеспрямованості, рішучості і незламності у
  • досягненні поставленої цілі.

Виховні:

  • прищеплення інтересу до змагань;
  • виховання любов до спорту;
  •      виховання бережливого ставлення до свого здоров'я й здоров'я оточуючих як найвищої соціальної цінності особистості;
  •      виховання інтересу, потреби і звички до систематичного виконання фізичних вправ;
  • підвищення фізичної й розумової працездатності;
  • формування адекватної самооцінки особистості, моральної самосвідомості, цілеспрямованості, впевненості у своїх силах, витримки;
  • виховання культури поведінки, почуття такту і ввічливості, почуття власної гідності.
  • всебічний гармонійний розвиток особистості;
  • оволодіння правилами та нормами моральної поведінки;
  • розвиток інтелектуальних можливостей;
  • виховання поваги до людей праці та її результатів;
  • оволодіння уміннями й навичками трудової діяльності;
  • створення оптимальних умов для формування здорового організму людини;
  • формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок;
  • формування почуття прекрасного;
  • виховання почуття відповідальності за сучасне і майбутнє живого світу;
  • оволодіння знаннями та вміннями творити прекрасне в житті;
  • розвиток естетичного відношення до оточуючого середовища;
  • виховувати вміння працювати як самостійно, так і в колективі;
  • відродження кращих традицій українського народу;
  • сприяння поліпшенню взаємовідносин батьків і дітей;

Оздоровлюючі:

  • удосконалення функціональних можливостей організму, розвиток основних життєзабезпечуючих систем;
  • зміцнення здоров'я і сприяння правильному різносторонньому фізичному розвитку;
  • зміцнення опорно-рухового апарату;
  • формування знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання для зміцнення здоров'я, проведення активного відпочинку та здорового способу життя;
  • оволодіння основами оздоровчої діяльності, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.
  • організація повноцінного відпочинку кожної дитини;
  • поєднання природоохоронної діяльності і цікавого різноманітного пізнавального відпочинку;
  • сприяння оздоровлення душі і тіла.

Загальна фізична підготовка. Для фізичного розвитку дітей у навчально-тренувальному процесі з юними волейболістами використовуються: гімнастичні і акробатичні вправи, легка атлетика, рухливі і спортивні ігри, а також заняття іншими видами спорту.

Спеціальна фізична підготовка. Основою для якісного оволодіння прийомами гри у волейбол є розвиток спеціальних фізичних якостей і рухових дій, специфічних для гри у волейбол. До них належать:

  • проявлення швидкості (реакції і частоти рухів);
  • поєднання швидкісно-силових якостей, що виявляються в більшості виконуваних у волейболі прийомів гри (стрибках, бігу, передачах, ударах);
  • акробатичній спритності й гнучкості;
  • витривалості при багатократному виконанні прийомів гри, пов'язаної з великою напругою нервово-м'язового апарату.

Основою підготовки учнів у спортивному гуртку з волейболу є універсальність в оволодінні техніко-тактичними прийомами гри.

 Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з вихованцями:

• перегляд навчальних відеофільмів;
• рухова активність;
• провітрювання приміщення;
• заняття, прогулянки, походи;
• спільні дозвілля з батьками;
• спортивні свята і розваги;
• змагання;
 

 

Розклад занять волейбольної секції під час літнього періода

На базі Вербуватівського КСЦ «Зоряний»

 

ПІБ керівника

Вид спорту

Навантаження

Група

Понеділок

Середа

Субота

_________

волейбол

4,5 год/тиждень

І хлопці

17.00 – 18.30

17.00 – 18.30

17.00 – 20.00

4,5 год/тиждень

ІІ дівчата

18.30 – 20.00

18.30 – 20.00

 

 

Керівник гуртка                                  ________________

doc
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
3520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку