№ |
Тема
|
Очікувані результати |
|
1 |
Вступ. Повторення. Знайомство.Вітання. Особиста інформація. Країни та національності..місце проживання.Знову до школи,шкільне приладдя The ABC, numbers 1–10, personal pronouns Numbers 1–100 Colours, sounds, letters Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time |
Вміти: привітатися; прощатися;представити себе / друга / подругу,батьків;називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання |
|
2 |
Відпочинок. .мої захоплення та захоплення моїх друзів. Хоббі та гуртки. Види спорту. Частини дня I always / often / sometimes / never... Are you good at ...? Do you like...? Does she/helike...? I like/don’tlike... He/ She likes/ doesn’t like… |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї |
|
3 |
Дозвілля. Улюблені ігри,іграшки,мультфільми. Улюблені герої дітей. Відпочинок у парку,розваги. What is Bill doing? What are you doing? Is he riding a bike now? What film can you see...?
|
Оперувати лексикою теми,описувати улюбленого персонажа мультфільму, ставити запитання і відповідати на них в теперішньому тривалому часі., висловлювати вподобання та вміння |
|
4 |
Помешкання. Види помешкань. Умеблювання. Назви кімнат. Місцерозташування меблів. Is there…? Are there…? Вищий ступінь порівняння прикметників. |
Знати лексику теми та вміти оперувати нею Описувати кімнату за зразком або малюнком. Вміти доповнити речення та утворити вищий ступінь порівняння прикметників |
|
5 |
У місті. Назви будівель. Назви вулиць.Напрямок руху. Подорож Лондоном: визначні місця. Between,behind,next,opposite,in the corner |
Володіти лексикою теми,вміти визначати місцезнаходження будівлі за описом руху по карті.описувати будівлі своєї вулиці,відповідати на питання про Лондон |
|
6 |
Свята та традиції. Назви свят. Місяці. Традиції святкування Різдва. Тематична вечірка на День народження:планування та підготовка. Покупки продуктів. How much is it? How much are they? Future Simple What willI do? Will you help? |
Реагувати на репліки вітання,описати улюблене свято; визначати час / проміжки часу; ставити питання та давати відповіді на них у майбутньому часі. Вміти скласти список покупок для святкування.Правильно вживати much/many з іменниками |
|
7 |
Людина. Гігієна. Стан здоров”я. Корисні поради. Види захворювань та лікування. Should.shouldn’t I have got… Patient, vet, dentist a runny nose, paper tissues, hanky, towel |
Знати лексику теми Надавати поради щодо здорового способу життя. Читати та розуміти зміст прочитаного, відповідати на запитання. Будувати діалог за поданими фразами |
|
8 |
Довкілля. Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. Частини світу. Тварини,їх опис.умови проживання. Past Simple Найвищий ступінь порівняння прикметників special questions |
Вживати нові слова в усному і писемному мовленні. Утворювати ступені порівняння прикметників за зразком. Розповідати про тварин з опрою на схему. Описувати місця за прочитаним |
|
9 |
Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. Транспорт.види транспорту. I-me, he-him, she-her I would like… can I think.. Past Simple |
Уміти складати запитання за зразком,знати і вміти писати нові слова.правильно вживати займенники, складати письмову розповідь на основі прочитаного,описувати улюблений вид транспорту,визначати переваги та недоліки,доповнити діалог |
|