План роботи з англійської мови на рік, для 4 класу, сімейна форма освіти, екстернат

Про матеріал
Планування розроблено відповідно програми нуш,Савченко. Складається з 9 тем та очікуваних результатів. Для екстернату та сімейної форми освіти
Перегляд файлу

Тема

 

Очікувані результати

 

1

Вступ. Повторення. Знайомство.Вітання. Особиста інформація. Країни та національності..місце проживання.Знову до школи,шкільне приладдя

The ABC, numbers 1–10, personal pronouns

Numbers 1–100   Colours, sounds, letters

Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time

Вміти: привітатися; прощатися;представити себе / друга / подругу,батьків;називати когось / щось;

запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання

 

2

Відпочинок. .мої захоплення та захоплення моїх друзів. Хоббі та гуртки. Види спорту. Частини дня

I always / often / sometimes / never...

Are you good at ...?

Do you like...? Does she/helike...? I like/don’tlike... He/ She likes/ doesn’t like…

Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї

 

3

Дозвілля. Улюблені ігри,іграшки,мультфільми.

Улюблені герої дітей. Відпочинок у парку,розваги.

What is Bill doing? What are you doing?

Is he riding a bike now? What film can you see...?

 

Оперувати лексикою теми,описувати улюбленого персонажа мультфільму, ставити запитання і відповідати на них в теперішньому тривалому часі., висловлювати вподобання та вміння

 

4

Помешкання. Види помешкань. Умеблювання.

Назви кімнат. Місцерозташування меблів.

Is there…? Are there…? Вищий ступінь порівняння прикметників.

Знати лексику теми та вміти оперувати нею

Описувати кімнату за зразком або малюнком. Вміти доповнити речення та утворити вищий ступінь порівняння прикметників

 

5

У місті. Назви будівель. Назви вулиць.Напрямок руху.

Подорож Лондоном: визначні місця.

Between,behind,next,opposite,in the corner

Володіти лексикою теми,вміти визначати місцезнаходження будівлі за описом руху по карті.описувати будівлі своєї вулиці,відповідати на питання про Лондон

 

6

Свята та традиції. Назви свят. Місяці. Традиції святкування Різдва. Тематична вечірка на День народження:планування та підготовка. Покупки продуктів. How much is it? How much are they?

Future Simple   What willI do?   Will you help?

Реагувати на репліки вітання,описати улюблене свято; визначати час / проміжки часу; ставити питання та давати відповіді на них у майбутньому часі. Вміти скласти список покупок для святкування.Правильно вживати much/many з  іменниками

 

7

Людина. Гігієна. Стан здоров”я. Корисні поради. Види захворювань та лікування.

Should.shouldn’t

I have got…  Patient, vet, dentist

a runny nose, paper tissues, hanky, towel

Знати лексику теми

Надавати поради щодо здорового способу життя. Читати та розуміти  зміст прочитаного, відповідати на запитання.

Будувати діалог за поданими фразами

 

8

Довкілля. Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. Частини світу. Тварини,їх опис.умови проживання.

Past Simple

Найвищий ступінь порівняння прикметників

special questions

Вживати  нові слова в усному і писемному мовленні. Утворювати ступені порівняння прикметників за зразком. Розповідати про тварин з опрою на схему. Описувати  місця за прочитаним

 

9

Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. Транспорт.види транспорту.

I-me, he-him, she-her

I would like… can

I think..

Past Simple

Уміти  складати запитання за зразком,знати і вміти писати нові слова.правильно вживати займенники, складати письмову розповідь на основі прочитаного,описувати улюблений вид транспорту,визначати переваги та недоліки,доповнити діалог

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
11 березня 2023
Переглядів
1631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку