План роботи з обдарованими

Про матеріал
План допоможе виокремити основні оріентири при роботі із здібними дітьми та створити власний вектор роботи зі здібними учнями під час навчального року.
Перегляд файлу

“ПОГОДЖУЮ”       “ЗАТВЕРДЖУЮ”

Голова методичного об’єднання          Директор КЗ“ЗОСЛ” ЗОР

вчителів предметів природничо-      

математичного циклу      

__________М.А.Буднік     _________Л.В.Білова

“____”________ 20___р.     “____”________ 20___ р.

Заступник директора з НР

_________Н.П.Матвєєва

“____”________20___р.

 

 

 

     План роботи

 

з обдарованими учнями

 

з  хімії для 7-11 класу

та біології 8,10 класи

 

2022-2023 н.р.

 

 

Учитель: Сук В.Є., спеціаліст I категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета роботи з обдарованими дітьми – виявлення таких дітей та створення умов для їх оптимального розвитку.

Завдання роботи з обдарованими дітьми:

• Розвиток цілісної картини світу в уявленнях дитини.

• Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв’язувати проблеми.

• Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу.

• Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції».

Що повинен вміти вчитель для роботи з обдарованими дітьми?

  • Збагачувати навчальні програми, тобто оновлювати й розширювати зміст навчання.
  • Працювати диференційовано, здійснювати індивідуальний підхід і консультування учнів.
  • Стимулювати пізнавальні здібності учнів.
  • Приймати зважені психолого-педагогічні рішення.
  • Аналізувати навчально-виховну діяльність — свою та класу.
  • Добирати й готувати матеріал для колективних творчих справ.

Завдання педагогів полягає у тому, щоб створити умови, з яких будь-яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно. Цей шлях називається «самовдосконаленням дитини в умовах освітнього процесу».

Обдарованість — це система, що розвивається протягом життя, визначає можливість досягнення людиною вищих (незвичайних, неабияких) результатів в одному або декількох видах діяльності порівняно з іншими людьми.

Обдарована дитина — це дитина, яка має яскраві й очевидні, іноді видатні досягнення (або внутрішні передумови таких досягнень) у тому або іншому виді діяльності.

 

 

 

 

Банк обдарованих учнів

Клас

Хімія

Біологія

7-А

Шпак В.

-

8-А

Калашнікова М.

 

9-А

Тодораш С., Залозна А.

-

10-А

Рудь К.

Кружнова А.

10-Б

Шипуліна Є., Нестеренко В.

Лисенко Д.

10-В

Шейн І.

Левченко М., Шейн І.

11-А

Курнікова С.

-

11-Б

Вінник Г.

-

11-В

Паршин Р.

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Термін

Зміст завдання

Примітка

1.

Січень

Внесення коректив до інформаційного банку даних здібних та обдарованих дітей

 

2.

Постійно

Ознайомлення з Положеннями про конкурси  та олімпіади, а також із термінами їх проведення в поточному навчальному році

 

3.

Лютий

Розроблення методичних рекомендацій для розвитку й підтримки обдарованих дітей та здібної учнівської молоді

 

4.

Березень

Індивідуальні дистанційні заняття з учнями

 

5.

Квітень

Формування на уроках і в позаурочній роботі навичок індивідуальної роботи, роботи в парах, групах, з довідковою літературою

 

6.

Травень

Планування уроків хімії,біології з урахуванням додаткових  нестандартних завдань

 

7.

Червень-серпень

Надання творчих завдань, розв’язання бази типових завдань з олімпіад минулих років

 

8.

Вересень

Організація та проведення І етапу олімпіади

 

9.

Жовтень

Забезпечення якісної підготовки учнів до участі в міських, обласних  олімпіадах, конкурсах, творчих турнірах, мистецьких фестивалях, наукових учнівських конференціях, виставках творчих робіт

 

10.

Листопад

Поповнення збірки «Історія успіху учнів КЗ “ЗОСЛ” ЗОР» .

Індивідуально-групові заняття з переможцями І етапу учнівської олімпіади з хімії,біології, залучення учнів до участі в конкурсах: Всеукраїнському «Колосок»

 

11.

Грудень

Аналіз роботи зі здібними та обдарованими учнями в 2023 н.р.

 

12

За потреби, протягом року

Участь у проблемно-тематичних обговореннях психолого-педагогічних та методичних аспектів роботи з обдарованими дітьми «Умови успішної роботи з обдарованими дітьми»

 

 

docx
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
1218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку