“ПОГОДЖУЮ” “ЗАТВЕРДЖУЮ”
Голова методичного об’єднання Директор КЗ“ЗОСЛ” ЗОР
вчителів предметів природничо-
математичного циклу
__________М.А.Буднік _________Л.В.Білова
“____”________ 20___р. “____”________ 20___ р.
Заступник директора з НР
_________Н.П.Матвєєва
“____”________20___р.
План роботи
з обдарованими учнями
з хімії для 7-11 класу
та біології 8,10 класи
2022-2023 н.р.
Учитель: Сук В.Є., спеціаліст I категорії
Мета роботи з обдарованими дітьми – виявлення таких дітей та створення умов для їх оптимального розвитку.
Завдання роботи з обдарованими дітьми:
• Розвиток цілісної картини світу в уявленнях дитини.
• Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв’язувати проблеми.
• Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу.
• Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної «Я-концепції».
Що повинен вміти вчитель для роботи з обдарованими дітьми?
Завдання педагогів полягає у тому, щоб створити умови, з яких будь-яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно. Цей шлях називається «самовдосконаленням дитини в умовах освітнього процесу».
Обдарованість — це система, що розвивається протягом життя, визначає можливість досягнення людиною вищих (незвичайних, неабияких) результатів в одному або декількох видах діяльності порівняно з іншими людьми.
Обдарована дитина — це дитина, яка має яскраві й очевидні, іноді видатні досягнення (або внутрішні передумови таких досягнень) у тому або іншому виді діяльності.
Банк обдарованих учнів
Клас |
Хімія |
Біологія |
7-А |
Шпак В. |
- |
8-А |
Калашнікова М. |
|
9-А |
Тодораш С., Залозна А. |
- |
10-А |
Рудь К. |
Кружнова А. |
10-Б |
Шипуліна Є., Нестеренко В. |
Лисенко Д. |
10-В |
Шейн І. |
Левченко М., Шейн І. |
11-А |
Курнікова С. |
- |
11-Б |
Вінник Г. |
- |
11-В |
Паршин Р. |
- |
№ |
Термін |
Зміст завдання |
Примітка |
1. |
Січень |
Внесення коректив до інформаційного банку даних здібних та обдарованих дітей |
|
2. |
Постійно |
Ознайомлення з Положеннями про конкурси та олімпіади, а також із термінами їх проведення в поточному навчальному році |
|
3. |
Лютий |
Розроблення методичних рекомендацій для розвитку й підтримки обдарованих дітей та здібної учнівської молоді |
|
4. |
Березень |
Індивідуальні дистанційні заняття з учнями |
|
5. |
Квітень |
Формування на уроках і в позаурочній роботі навичок індивідуальної роботи, роботи в парах, групах, з довідковою літературою |
|
6. |
Травень |
Планування уроків хімії,біології з урахуванням додаткових нестандартних завдань |
|
7. |
Червень-серпень |
Надання творчих завдань, розв’язання бази типових завдань з олімпіад минулих років |
|
8. |
Вересень |
Організація та проведення І етапу олімпіади |
|
9. |
Жовтень |
Забезпечення якісної підготовки учнів до участі в міських, обласних олімпіадах, конкурсах, творчих турнірах, мистецьких фестивалях, наукових учнівських конференціях, виставках творчих робіт |
|
10. |
Листопад |
Поповнення збірки «Історія успіху учнів КЗ “ЗОСЛ” ЗОР» . Індивідуально-групові заняття з переможцями І етапу учнівської олімпіади з хімії,біології, залучення учнів до участі в конкурсах: Всеукраїнському «Колосок» |
|
11. |
Грудень |
Аналіз роботи зі здібними та обдарованими учнями в 2023 н.р. |
|
12 |
За потреби, протягом року |
Участь у проблемно-тематичних обговореннях психолого-педагогічних та методичних аспектів роботи з обдарованими дітьми «Умови успішної роботи з обдарованими дітьми» |
|