План роботи
з обдарованими дітьми з історії
на 2019-2020 н.р.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін |
Примітка |
1 |
Скласти список обдарованих дітей, які мають бажання додатково вивчати історію |
Вересень |
|
2 |
Поновлення рекомендацій для батьків та вчителів щодо розвитку в дітей творчих здібностей |
Вересень |
|
3 |
Систематизувати завдання шкільних олімпіад, осінніх, весняних сесій з історії |
Протягом року |
|
4 |
Шкільні олімпіади та їх аналіз. |
Жовтень |
|
5 |
Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми |
Протягом року |
|
6 |
Індивідуально-групові заняття з обдарованими учнями |
Протягом року |
|
7 |
Ознайомити учнів з методикою написання рефератів: структурою, формат, використання додаткової літератури, вибір теми. |
Листопад |
|
8 |
Залучити учнів до участі у шкільних масових заходах |
Протягом року |
|
9 |
Взяти участь в історичних експедиціях з метою залучення обдарованих дітей до дослідницької роботи для вивчення історії рідного краю, України. |
Протягом року
|
|
10 |
Проведення Тижня прав людини |
Грудень |
|
11 |
Провести квестів «У пошуках прав людини» (6-7, 8-9 кл) |
Грудень |
|
12 |
Висвітлювати підсумки Тижня прав людини у шкільній групі на Facebook |
Грудень |
|
13 |
Проведення інтегрованого тижня з історії та правознавства |
Січень |
|
14 |
Провести інтелектуальний марафон «Знавці історії» |
Січень |
|
15 |
Висвітлювати інтегрованого тижня з історії та правознавства у шкільній групі на Facebook |
Січень |
|
16 |
Створення лепбуків на історичну тематику |
Протягом року |
|
17 |
Залучення обдарованих учнів до он-лайн-конкурсів, та он-лайн олімпіад |
Протягом року |
|
18 |
Організувати до участі у створенні навчальних та соціальних проектів на тему здоров’язберігаючого, природничого, патріотичного характеру |
Березень |
|
19 |
Виготовлення листівок, прайсів, буклетів, тематичних папок з використанням сюжетів інформаційного характеру |
Квітень |
|
20 |
Розробити випереджаючі завдання |
Травень
|
|
21 |
Організувати виставку творчих робіт |
Травень |
|
22 |
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів |
Протягом року |
|
23 |
Підбиття підсумків роботи |
Травень |
|
24 |
Нагородження кращих учнів грамотами |
Травень |
|
Вчитель: Хасенко Н.В.