План роботи з організації літературно-театралізованої діяльності молодша група
Вересень
1. «Мандрівка в театер». Знайомство з новими словами-театральної термінологією.
2. Показ настільного театру «Колобок».
3. Психогімнастика «Мій улюблений казковий герой».
4. Виразне читання віршів А. Барто .
5. Виготовлення масок «Осінні листочки».
Жовтень
1. Бесіда «Добре.Погано.» (правела поведінки в театрі).
2. Інсценування казки «Рукавичка».
3. Вправи для розвитку мовлення дихання «Вітерець».
4. Знайомство з професією актор.
Листопад
1. Малювання «Смайлики бувають різні»
2. Знайомство з професією гримера.
3. Сюжетно-рольова гра «Чарівник-гример».
4. Читання казок про тварин.
Грудень
1. Розучування музично-ритмічних рухів.
2. Читання віршів про зиму.
3. Вигадування казки «Сніжний колобок».
4. Малювання «Сніжний колобок».
Січень
1. Читаня казки «Зимування звірів».
2. Вправа «Скажи як сорока».
3. Виготовлення маски «Сніжинка».
4. Заучування чистомовок.
Лютий
1. Бесіда «Що таке ширма».
2. Сюжетно-рольова гра «Театр».
3. Дидактична гра «Не говори, а покажи».
4. Дидактична гра «Рими».
Березень
1. Розглядання дитячих книг.
2. Бесіда про спектакль.
3. Інсценування казки «Курочка ряба».
4. Вправа «Мій улюблений казковий герой».
Квітень
1. Бесіда про правила поведінки в театрі.
2. Заучування віршів про весну.
3. Вправа «Покажи емоцію».
4. Слухання казки «Маша та ведмідь».
5. Інсценування казки «Ріпка».
Травень
1. Показ пальчикового театра «Циплятко».
2. Психогімнастика «Квіти на галявині».
3. Бесіда про казки.
4. Повторення чистомовок.
5. Знайомство з лепбуком «Казки».