ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗДО № ______
_______________
ПЛАН РОБОТИ З ПРОТИДІЇ ТА ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ
У ЗДО_______________________
2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Нормативно – правове забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||||
№ п/п |
Форма проведення заходів |
Тема та зміст проведення |
Термін проведення |
Відповідальні особи |
Примітки |
1. |
Адміністративна робота |
Створення нормативно - правової бази щодо забезпечення запобігання та протидії булінгу |
Упродовж року |
Директор |
|
2. |
Комісія з розгляду випадків булінгу |
Невідкладне інформування, у разі виявлення випадку булінгу, відповідних органів, визначених Законом України від 18.12.2018 №2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» |
У разі виявлення випадку |
Директор |
|
Створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) |
За потребою |
Директор та комісія з розгляду випадків булінгу |
|
||
Розслідування встановлених фактів булінгу (цькування) відповідно до чинного законодавства та в межах повноважень. |
У разі виявлення випадку |
|
|||
3. |
«Скринька довіри» |
Організувати механізм звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Упродовж року |
Вихователь-методист , практичний психолог |
|
4. |
Спостереження |
Здійснювати спостереження за психологічним мікрокліматом у дитячому колективі |
Упродовж року |
Директор, практичний психолог та вихователі усіх вікових груп |
|
Психологічне вивчення дітей «групи ризику» |
Жовтень-Листопад |
Практичний психолог |
|
||
5. |
Контроль |
Створення морально безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу |
Постійно |
Педагогічні працівники |
|
|
2.Робота з дітьми з питання запобігання насильства та булінгу |
||||
№ п/п |
Форма проведення заходів |
Тема та зміст проведення |
Термін проведення |
Відповідальні особи |
Примітки |
1. |
Інформаційно-просвітницька робота з дітьми попередження насильства та булінгу |
Формування навичок дружніх стосунків серед вихованців ЗДО, проведення бесід з дітьми щодо забезпечення попередження насильства та булінгу, обговорення проблемних ситуацій |
Упродовж року |
Директор, практичний психолог та вихователі усіх вікових груп |
|
2. |
Проведення занять та бесід |
Організація та, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, людей з ООП, справедливість, порядність |
Упродовж року |
Вихователь-методист та вихователі усіх вікових груп |
|
3. |
Організація занять |
Корекційно-розвивальні заняття з дітьми старших груп |
Січень |
Практичний психолог |
|
4. |
Перегляд циклу тематичних відеоматеріалів та художні читання |
Створити бібліотеку матеріалів для перегляду на тематику |
Упродовж року |
Вихователь-методист та вихователі усіх вікових груп |
|
Організувати перегляд тематичних відеоматеріалів |
Упродовж року |
|
|||
5. |
Виставка дитячих малюнків |
«Моя сім’я», |
Листопад |
Вихователь-методист та вихователі усіх вікових груп |
|
«Дитячі мрії», |
Лютий |
|
|||
«Разом з друзями» |
Квітень |
|
|||
3. Робота з колективом з питання запобігання насильства та булінгу |
|||||
№ п/п |
Форма проведення заходів |
Тема та зміст проведення |
Термін проведення |
Відповідальні особи |
Примітки |
1. |
Інформаційно-просвітницька робота з колективом запобігання насильства та булінгу |
Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО. |
Упродовж року |
Практичний психолог |
|
2. |
Тематичні буклети |
“П’ять корисних правил протидії кібербулінгу, з якими потрібно познайомити дітей» |
Листопад |
Практичний психолог |
|
«Як допомогти дитині, якщо вона піддається булінгу» |
Березень |
|
|||
3. |
Круглий стіл |
«Профілактика жорстокого поводження з дітьми» |
Січень |
Вихователь-методист |
|
5. |
Діагностування |
Вивчення психологічного клімату в педагогічному колективі |
Квітень |
Практичний психолог |
|
6. |
Дослідження |
Психологічні та соціально-психологічні дослідження за запитами адміністрації, педагогів, працівників |
За запитом |
Практичний психолог |
|