Затверджено Погоджено
Директор школи Методист РМК
______ С.І. Тодорова __________Л.В. Колотенко
«___» ____________2020 р. « ___» __________2020 р.
План самоосвіти
Асистента вчителя Златової Н.В. в 5-А в класі з інклюзивним навчанням КЗ «Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ст.
с.Дельжилер на 2020/2021 н.р
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Примітки |
1 |
Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти.
|
серпень
|
|
2 |
Відвідування міської конференції вчителів |
серпень
|
|
3 |
Участь у засіданні ШМО та РМО. |
серпень
|
|
4 |
Ознайомлення з посадовою інструкцією асистента вчителя. |
серпень
|
|
5 |
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2020 – 2021 н.р. |
серпень |
|
6 |
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо поводження з дітьми з особливими освітніми потребами |
серпень |
|
7 |
Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей |
постійно |
|
8 |
Участь в серпневій районній конференції вчителів |
серпень |
|
9 |
Участь у семінарі «Методика роботи з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії» |
вересень |
|
10 |
Шляхи підвищення ефективності корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, їхньої соціалізації в середовищі |
грудень
|
|
11 |
Планування участі в районних і шкільних формах методичної роботи. |
згідно плану |
|
12 |
Робота з методичною літературою. |
|
|
13 |
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково методичних проблем школи «Здійснення нових методичних підходів у реалізації компетентнісної моделі освіти школярів через оновлення структури та інтеграції змісту навчальних предметів, запровадження компетентнісно орієнтованих методик, технологій і форм освітнього процесу на основі педагогіки партнерства» |
постійно |
|
14 |
Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій. |
постійно |
|
15 |
Проходження онлайн-курсів «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами.» |
листопад |
|
16 |
Проходження офлайн курсів ООИУУ (г.Одесса) |
Згідно графіку
|
Одесса |
17 |
Індивідуальні форми роботи:
|
|
|
|
*Відвідування семінарів та відкритих заходів, вивчення ППД учителів школи та району. |
|
|
|
*Поповненя папки самоосвіти матеріалами про новітні методи навчання для дітей з ООП |
|
|
«Затверджено» «Погоджено»
Директор школи ЗД з НДР
______ С.І. Тодорова _________С.Г.Волканова
«___» ____________2019 р. « ___» _____________2019 р.
План самоосвіти
Асистента вчителя Златовой Н.В. в 5-А класі з інклюзивним навчанням КЗ «Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ст.
с.Дельжилер на 2019 – 2020 н.р
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Примітки |
1 |
Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти. Відвідування міської конференції вчителів
|
серпень
|
|
2 |
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2019 – 2020 н.р.
|
серпень |
|
3 |
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо поводження з дітьми з особливими освітніми потребами
|
серпень |
|
4 |
Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей |
постійно |
|
5 |
Участь в серпневій районній конференції вчителів |
серпень |
|
6 |
Участь у семінарі «Методика роботи з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії»
|
листопад |
|
7 |
Планування участі в районних і шкільних формах методичної роботи. Робота з методичною літературою.
|
згідно плану |
|
8 |
Участь у шкільних методичних формах роботи .
|
згідно плану |
|
9 |
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково методичних проблем школи «Особістісно орієнтоване навантаження та виховання. Удосконаленя навчально виховного процессу шляхом упровадження компетентністного підходу до навчання та виховання на основі нових педагогічнох технологій.» |
постійно |
|
10 |
Вивчення та впровадження в практику перспективног педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій. |
постійно |
|
11 |
Проходження онлайн-курсів «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами.» |
квітень |
|
12 |
Індивідуальні форми роботи: Відвідування семінарів та відкритих заходів, вивчення ППД учителів школи та району. |
згідно плану |
|