План самоосвіти і на тему "Розвиток творчих здібностей на уроках читання" допоможе вчителям початкових класів у плануванні мети, завдань та заходів самоосвітньої діяльності
План самоосвіти
вчителя початкових класів
___________________________ЗОШ
Збукар Оксани Анатоліївни
на _______ навчальний рік
Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках читання "
Мета:
Завдання:
Напрямки самоосвіти |
Зміст діяльності |
Література |
Форма виконання |
Термін виконання |
||
Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази |
Вивчення документів |
Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи. Національна доктрина розвитку освіти. Закон 'Про освіту" Закон "Про загальну середню освіту" |
Наявність нормативних документів |
Вересень |
||
Науково-теоретична та методична підготовка |
Знання теоретичних основ особистісно орієнтованого підходу в навчанні та вихованні |
Подмазін СІ. Особистісно орієнтоване навчання. - Запоріжжя, 2002. |
Виступ на методичному об'єднанні вчителів початкових класів |
Жовтень листопад |
||
Методичні питання предмету |
Розгляд конкретної навчальної теми з предмету за особистісно орієнтованою технологією |
Література методичного плану з конкретного предмету, фахові журнали, предметні газети тощо |
Конспект |
Грудень |
||
Психолого - педагогічні основи навчання та виховання |
Застосування результатів досліджень на практиці. |
Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. - К.:ІЗМН, 1998. |
Відкритий урок . |
Березень |
||
Вивчення передового педагогічного досвіду |
Особистісно орієнтована освіта і технології. |
Якиманська, І. С. Особистісно-орієнтоване навчання в сучасній школі. - М., 1996. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник: К.: Академвидав, 2004.
|
|
Протягом року |
||
Підвищення етико -естетичного рівня, культури |
Розвиток педагогічної емпатії та вміння спілкуватися на суб'єкт -суб'єктній основі |
Кайріс О.Д. Емпатійна педагогіка: від співчуття до співдії // Педагогіка толерантності. – 1999. Киричок А.В. Формування гуманних взаємин між молодшими школярами у позаурочній діяльності// Педагогіка і психологія. – 1995. |
Створення пам’ятки самовдосконалення вчителя з означеної проблеми. |
Травень |
||