План самоосвіти "Розвиток творчих здібностей на уроках читання"

Про матеріал

План самоосвіти і на тему "Розвиток творчих здібностей на уроках читання" допоможе вчителям початкових класів у плануванні мети, завдань та заходів самоосвітньої діяльності

Перегляд файлу

 

 

План самоосвіти

                                                         вчителя початкових класів                                              

                                                   ___________________________ЗОШ

                                                        Збукар Оксани Анатоліївни      

                                                        на _______ навчальний рік

 

Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках читання "

Мета:

  • знати теоретичні основи особистісно орієнтованого підходу в навчанні;
  • вміти застосовувати особистісно орієнтовані технології навчання й виховання;
  • вчитися спілкуванню з учнями на суб'єкт - суб'єктній основі.

Завдання:

  • віднайти всі доступні джерела інформації стосовно означеної проблеми;
  • навчитися застосовувати на практиці в процесі взаємодії з учнями результати діагностичних досліджень особливостей їх розвитку з метою створення адекватних умов для їх самореалізації;
  • оволодіти прийомами планування та організації власної праці та праці школяра ;
  • зорієнтуватися в нових технологіях, відшукати особистісно орієнтовані з метою експериментального їх впровадження та дослідження ефективності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямки самоосвіти

Зміст діяльності

Література

Форма виконання

Термін виконання

Вивчення законодавчої та нормативно - правової бази

Вивчення документів

Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи. Національна доктрина розвитку освіти. Закон 'Про освіту" Закон "Про загальну середню освіту"

Наявність нормативних документів

Вересень

Науково-теоретична та методична підготовка

Знання  теоретичних основ особистісно орієнтованого підходу в навчанні та вихованні

Подмазін СІ. Особистісно орієнтоване навчання. - Запоріжжя, 2002.

Виступ на методичному об'єднанні вчителів початкових класів

Жовтень листопад

Методичні       питання предмету

Розгляд  конкретної навчальної   теми  з предмету за особистісно орієнтованою технологією

Література  методичного  плану  з   конкретного  предмету,   фахові журнали, предметні газети тощо

Конспект

Грудень

Психолого - педагогічні основи навчання та виховання

Застосування результатів досліджень на практиці.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. - К.:ІЗМН, 1998.

 

Відкритий урок .

Березень

Вивчення передового педагогічного досвіду

Особистісно орієнтована освіта і технології.

Якиманська, І. С. Особистісно-орієнтоване навчання в сучасній школі. - М., 1996.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник: К.: Академвидав, 2004.

 

 

Протягом року

Підвищення етико -естетичного рівня, культури

Розвиток педагогічної емпатії та вміння спілкуватися на суб'єкт -суб'єктній основі

Кайріс О.Д. Емпатійна педагогіка: від співчуття до співдії // Педагогіка толерантності. – 1999.

Киричок А.В. Формування гуманних взаємин між молодшими школярами у позаурочній діяльності// Педагогіка і психологія. – 1995.

Створення пам’ятки

самовдосконалення вчителя з означеної проблеми.

Травень


 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
18 березня 2018
Переглядів
1430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку