Анотація: на цьому заході, для розвитку соціальної компетентності, ми використали змагальний метод. Класи об'єднано в дві команди, які змагались за кращий результат при виконанні легкоатлетичних завдань, де учні 10-11-х класів виконували роль координаторів та суддів змагань.
План спортивно-масового заходу «Змагання за всесвітньою програмою ІААF «Дитяча легка атлетика» Анотація: на цьому заході, для розвитку соціальної компетентності, ми використали змагальний метод. Класи об’єднано в дві команди, які змагались за кращий результат при виконанні легкоатлетичних завдань, де учні 10-11-х класів виконували роль координаторів та суддів змагань.
Тема заходу: Змагання за всесвітньою програмою ІААF «Дитяча легка атлетика».
Мета і завдання заходу:
Провідна концепція Проекту – запропонувати дітям привабливу, доступну, повчальну легку атлетику.
Рухові завдання – розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та конструктивної діяльності, різнобічно впливаючи на їхні кондиційні здібності, удосконалювати рухові функції, щоб діти набули можливості з легкістю адаптувати своє фізичне існування та успішно приймати участь у різних спортивних заходах школи.
Соціальні завдання – сприяти розвитку здатності дитини жити у суспільстві, виховувати злагодженість дій і поведінки в команді, забезпечити навчання дітей нормам поведінки в суспільстві та гендерній рівності.
Моральні завдання – виховувати повагу до оточуючих людей, розвивати автономію дитячого існування, вчити дітей виконувати свої обов’язки, прикладати індивідуальні зусилля щодо ефективного досягнення суспільних цілей.
Компетенції учнів під час заходу:
-розширення рухового досвіду учнів в легкій атлетиці;
-вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
-розвиток силових та швидкісно-силових компетенцій;
розвиток комунікативних компетенцій;
закріплення знань з нетрадиційних систем зміцнення здоров’я.
Цілі заходу:
Навчальна - розширення рухового досвіду учнів в легкій атлетиці, закріплення знань з нетрадиційних систем зміцнення здоров’я.
Розвивальна - розвиток фізичних якостей – сили, витривалості, швидкості; психологічних якостей – уваги, сили волі, спостережливості, мислення, рухової пам’яті.
Виховна - підвищення інтересу учнів до змагання на уроках фізичної культури та виховування почуття колективізму.
Загальні вимоги заходу:
-усі змагання проводяться як командні;
-усі учні повинні взяти участь у змаганнях за всіма видами;
-місце проведення змагань організується за принципом показового виступу поетапно.
Інвентар і обладнання заходу:
координаційна драбина;
фішки;
бар’єри;
гімнастичні мати;
набивні м’ячі;
дитячі диски;
обручі;
естафетні палиці;
гімнастичні палиці;
стійки.
Місце проведення: спортивний майданчик школи.
Розминка «Легкоатлетичний флеш-моб»:
-Підвідні вправи для метання .
-Стрибкові вправи .
-Біг.
1. Спринт – бар’єрний,естафетний, човниковий біг.
Короткий опис: комбінована “човникова” естафета, що складається із“слаломного” спринту
і бар’єрного бігу.
2. “Формула – 1”
Короткий опис: “Формула – 1” – це командна естафета, що складається із бар’єрного і звичайного бігу та стрибків .
3. Біг через драбину, човниковий біг.
Короткий опис. Біг через драбину виконується в обох напрямках з торканням фішки.
4. Метання дитячого диска.
Короткий опис. Метання дитячого диска з місця виконується однією рукою в ціль.
5. Метання набивного м’яча.
Короткий опис. Метання набивного м’яча двома руками в ціль
виконується з положення стоячи на колінах,спиною до цілі.
Журі оголошує кінцевий результат та нагороджує переможців.