Перед кожним учителем фізичної культури виникають питання: як організувати діяльність школярів на уроці, щоб дати кожному учневі оптимальне навантаження з урахуванням його підготовленості, групи здоров'я? Як зацікавити учнів уроками фізкультури, якщо в сучасному світі з'явилося багато інших інтересів у школярів? Як досягти на уроці оптимального поєднання оздоровчого, тренувального, освітнього компонентів фізкультурної діяльності? Кожен учитель фізичної культури в школі - і вчитель, і вихователь, і тренер, і наставник в одній особі. Від того, як він зможе вирішити численні проблеми, як зуміє поставити навчальну і позакласну фізкультурно-оздоровчу роботу в школі, залежить успішне вирішення задачі зміцнення здоров'я учнів.