Стислий план уроку у вигляді презентації направлено на розвиток навичок аудіювання та граматичних навичок, а саме вживання Present Perfect Tense з подальшим вживанням даного граматичного часу в діалогічному та монологічному мовленні.
Розробка дистанційного уроку для 6-го класу за НМК Focus 1 Travelling
Номер слайду 2
Мета:практична: формування мовленнєвих навичок, практичне вживання Present Perfect в монологічному мовленні; вчити сприймати інформацію на слух ; поповнення словникового запасурозвиваюча: розвиток граматичних навичок та аудіювання; виховна: виховувати інтерес до подорожей та сприяти поважному ставленню до культури інших країн;освітня: розвивати знання учнів про пам’ятки інших країн. Обладнання: підручник Focus 1, робочий зошит, комп’ютер (Whiteboard в Zoom, Jamboard, аудіо-супровід, speaking cards)
Номер слайду 3
Активізація лексики (подивіться на mind-map, пригадайте якомога більше видів транспорту)Основна частина. Warming up
Номер слайду 4
Listening Task. Pre-listening Activity. Travelling broadens the mind. Як ви розумієте це прислів’я?While-listening Activity (прослухати аудіо-файл та заповнити таблицю) {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Name. Type of holiday. Who with?Travelled by?Where?Gary. Silvia. Filip
Номер слайду 5
Answer the following questions: After-listening Activity
Актуалізація знань з теми Present Perfect. Прослухати пісню та знайти речення в Present Perfect
Номер слайду 9
Speaking (діалогічне мовлення)Дитина обирає картку,читає питання та називає дитину, яка буде відповідати.
Номер слайду 10
Wb.p.86 ex.2,3, повторити неправильні дієслова. Робота в парах/групах (творче): оформити сторінку з теми “Travelling”на цифровій дошці Jamboard. Заключна частина уроку. Підведення підсумків. Повідомлення диференційованого домашнього завдання. THANKS FOR attention!