I. Актуалізація опорних знань учнів
ІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів
Слово викладача
ІІІ . Оголошення теми й мети уроку
IV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
Міні-лекція викладача з елементами бесіди.
V. Закріплення знань, умінь та навичок
1. Творча робота.
Урок №
Тема. В. Стефаник. Життя і творчість. Співдружність
письменника з Л. Мартовичем і М. Черемшиною («Покутська трійця»)
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, його діяльністю в «Покутській трійці»; зацікавити учнів творчістю та особистістю митця; розвивати навички сприйняття інформації на слух, виділення головного, висловлення власних оціночних суджень з приводу почутого та прочитаного; виховувати повагу до письменника, художньої літератури; сприти формуванню гуманістичних переконань учнів.
Обладнання: портрет письменника, його соратників по «Покутській трійці», видання творів, ілюстрації до біографії.
Теорія літератури: експресіонізм, новела.
Перебіг уроку
I. Актуалізація опорних знань учнів
ІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів
Слово викладача
ІІІ . Оголошення теми й мети уроку
IV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
Міні-лекція викладача з елементами бесіди.
V. Закріплення знань, умінь та навичок
1. Творча робота.
Змалюйте психологічний портрет письменника.
|
В. Стефаник
|
|
2. Гра «Розшифруй вислів».
Розшифруйте вислів В. Стефаника щодо джерел його творчості.
Я ду шу пус тив у ду шу на ро ду
(«Я душу пустив у душу народу».)
VІ. Підбиття підсумків уроку
Інтерактивна вправа «Мікрофон».
Продовжіть речення.
«В. Стефаник видався мені …»
«Мене вразило …»
«Мені запам’яталося …»
«Добре, що ми нині …»
VІІ . Домашнє завдання
Знати біографію В. Стефаника, прочитати одну з новел.
Індивідуальне завдання. Підготувати повідомлення про експресіонізм як літературний напрям.