План уроку з географії в 8 класі Вчитель: Клевець Ольга Володимирівна Тема: Поверхневі та підземні води України. Дніпро – річка життя.

Про матеріал
Матеріал уроку з географії можна використовувати для бінарних уроків ( українська література та географія).
Перегляд файлу

Географія

Клевець Ольга Володимирівна

При реалізації програми впровадження STEM – освіти на уроках географії, вчителю слід активно використовувати:

  1. Різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності, а саме: інноваційні методи навчання - програмовані, інтерактивні та проблемні.
  2. Серед проблемних методів використовувати методи проектно-орієнтованого навчання, які залучають учнів до процесу набуття знань, умінь і навичок за допомогою дослідницької діяльності.
  3. Сприяти формуванню дослідницьких навичок.
  4. Створювати атмосферу зацікавленості.
  5. Проводити досліди і практичні роботи, що супроводжують більшість уроків географії.
  6. Стимулювати учнів до висловлювань на основі побаченого, почутого чи змодельованого.
  7. Залучати учнів до науково-дослідницької діяльності, навчанню в Малій академії наук відділення Науки про Землю, де дитина зможе розкрити свої здібності при дослідженні тих чи інших явищ, об’єктів, ландшафтів, корисних копалин, спостереженні за кліматичними особливостями свого рідного краю.
  8. Проводити просвітницькі акції, літні та зимові табори, наукові пікніки, фестивалі науково-технічної творчості учнів.

       Головне досягнення вчителя на сучасному уроці, коли учень шукає власний варіант рішення завдання, обґрунтовує свій висновок. Досягнення цієї мети можливе завдяки використанню навчально-дослідницької діяльності.

 

Біологія Клевець А. М.

 

Впровадження STEM-освіти на уроках біології має глибинний характер і включає розв’язання проблем підготовки вчителя, який усвідомлює свою соціальну відповідальність, постійно дбає про особистісне і професійне зростання, вміє досягти нових педагогічних цілей.

Домінантною повинна стати підготовка вчителя, діяльність якого не обмежується викладанням власного предмета; фахівця, здатногодо здійснення міждисциплінарних зв’язків, який усвідомлює значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору. Важливим є його вміння організувати навчальний процес як педагогічну взаємодію, спрямовану на розвиток особистості дитини, її підготовку до розв’язання завдань життєтворчості.

 

docx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку