Географія
Клевець Ольга Володимирівна
При реалізації програми впровадження STEM – освіти на уроках географії, вчителю слід активно використовувати:
Головне досягнення вчителя на сучасному уроці, коли учень шукає власний варіант рішення завдання, обґрунтовує свій висновок. Досягнення цієї мети можливе завдяки використанню навчально-дослідницької діяльності.
Біологія Клевець А. М.
Впровадження STEM-освіти на уроках біології має глибинний характер і включає розв’язання проблем підготовки вчителя, який усвідомлює свою соціальну відповідальність, постійно дбає про особистісне і професійне зростання, вміє досягти нових педагогічних цілей.
Домінантною повинна стати підготовка вчителя, діяльність якого не обмежується викладанням власного предмета; фахівця, здатногодо здійснення міждисциплінарних зв’язків, який усвідомлює значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору. Важливим є його вміння організувати навчальний процес як педагогічну взаємодію, спрямовану на розвиток особистості дитини, її підготовку до розв’язання завдань життєтворчості.