План уроку з розвитку фізичних якостей і критичного мислення учнів на уроці фізичної культури
«Хочеш бути сильним бігай,
Хочеш бути красивим бігай
Хочеш бути розумним бігай »
Урок: фізична культура.
Школа: №53 першого ступеня
Дата:
Ім'я вчителя: Саркісова-Загрян Лаура Леонідівна
Кількість: кількість:
присутніх: відсутніх:
Розділ:активний та здоровий
- Збільшення витривалості і здоров'я.
- Розминка
Тема уроку: - Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики (не стандартний урок)
- Придумувати і виконувати рухи для розминок
Мета навчання:
- Оцінювати різні відчуття, що виникають під час фізичної вправи
- Пояснювати вплив на організм ключових компонентів розминки і вправ на розтяжку.
Мета урока:
- Розвинути в учнів фізичні якості та рухові навички
- Розвиток лідерських якостей.
- Розвинути почуття єдності в процесі групової роботи.
- Пошук позитивного сенсу в несподіваних речах.
- Сприяти залученню до здорового способу життя, зміцнення здоров'я.
Критерії успіху:
- Учні можуть визначити і оцінити їх відчуття при фізіологічних змінах при зміні самопочуття, яке вони відчувають під час виконання фізичних вправ.
- Учні можуть правильно визначити фізіологічні впливи як найменш ключових трьох складових
розминки і розтяжки.
Очікуваний результат :
Всі учні будуть вміти:
Розвивати фізичні якості та рухові навички самостійно в позачерговий час.
Більшість учнів навчаться:
Зосереджуватися на подальшу серйозну роботу
Описувати, обговорювати і демонструвати своє розуміння того, який внесок вносять фізичні вправи в гарне здоров'я.
Предметна лексика і термінологія:
- Розминка, заминка, вправа, яка збільшує пульс.
- Корисні фрази для діалогу:
Питання для обговорення:
- Як фізичні вправи, такі як ці, енергійні і проходять у вигляді гри, впливають на ваш настрій і добре самопочуття?
- Чому деякі завдання вимагають більшої фізичної активності, ніж інші?
- Які вправи на збільшення пульсу ви знаєте?
- Розуміння впливу вправ на фізичне і психологічне здоров'я.
- Розуміти вплив тренувань на організм і бути обізнаним в основних методах моніторингу.
Хід уроку:
Етапи уроку:
Початок уроку-виклика (10 хв)
Діяльність вчителя:
Вчитель вітає учнів.
Вчитель знайомить учнів з темою, метою уроку і очікуваним результатом.
Вчитель нагадує учням про ТБ на уроці ФК.
Учні вимірюють пульс.Учитель в класі створює коллаборатівну середу і відпрацювання комунікативних навичок.
«Зраджувати сміх по колу». Учні встають у коло. Кожен учень в долоні передає свій сміх іншому учню і т.д.
В кінці гри діти бажають один одному вдалого дня, відмінного настрою і т.д. Тиснуть один одному руки. Вибирається провідний учень, який буде проводити розминку (бігові вправи, ОРУ на місці і в русі І Т.Д.).
Кожен з провідних-учнів показує свою домашню роботу (комплекс вправ). Йде взаємооцінювання домашнього завдання.
Підготовка до середини уроку – осмислення(35хв)
Вчитель пропонує учням завдання на розвиток фізичних якостей і рухових навичок.(техніка безпеки)
Завдання №1
Показати вправи на розтяжку м'язів шиї, рук, кисті, плечі, тулуба, таза, розтяжки ніг, стоп. При всіх вправах стежимо за диханням і робимо підрахунок 1-2-3-4-5-6-7-8-9. Вправи з гімнастичними палицями
Критерії успіхи: дотримуватися ТБ і послідовність вправ.
Завдання №2
Учні виконують вправи по троє. Біг з високим підняттям гомілки вперед -виконуємо по троє, добігають до інших учнів передають м'ячі і повертаються назад.
Критерії успіху: дотримуватися правила ТБ, зловити м'яч на льоту.
Мета: Спрямованість на навчання навички бігу і лову м'яча.
Завдання №3
Клас ділитися на 2 команди.У кожної команди гімнастичні палиці, тенісні м'ячі, обручі. Використовуючи ці предмети будуємо будинок.
Критерії успіху: художнє бачення, ініціативність.
Мета: Спрямованість на навчання навичкам використання спортивного інвентарю в будівництві.
Проводиться взаємооцінювання (Картки:
1 Сьогодня я дізнався ….2 Викликало утруднення…3 У мене добре вийшло….
Після завдань вчитель задає питання для роздумів:
Цей вид роботи розвиває в учнів уміння аналізувати і синтезувати отримані знання. Це розвиває критичне мислення і застосування знань на практиці.
Такі розумові форми аналізу допомагають їм усвідомлено підходити до кожного завдання, а не по інерції і автоматично.
Критичне мислення стимулює уяву і змушує учня мислити критично.
Завдання №4
За допомогою гімнастичної палиці необхідно обчислити периметр залу. Спочатку дві команди повинні виміряти довжину самої палиці за допомогою лінійки і сантиметрової стрічки. Потім одна команда вимірює довжину і ширину з одного боку, а інша команда з іншого боку .Дані записуються і обчислюється периметр. Дані зіставляють.(використовувати мозковий штурм)
Учні вимірюють пульс.
Підготовка до рефлексії уроку. 5 хвилин ( Чому діти навчилися сьогодні? Чи були навчальні цілі досягнуті? Яка була атмосфера на уроці?)
Вправа на увагу і відновлення дихання. Гра «Ніс, підлога, стеля.» Вправи для профілактики зору (написати за допомогою очей цифри від 1 до 10) Шукування .Діти самі оцінюють урок підняттям великого пальця (сподобалося, не сподобалося.)
Організований відхід з уроку