План уроку з розвитку фізичних якостей і критичного мислення учнів на уроці фізичної культури

Про матеріал
). В своем конспекте я использовала пять компетенций .Общекультурная(определения значения систематических занятий физкультурой для улучшения здоровья,профилактика заболеваний и т.д),учебно-познавательная(знание основ личной гигиены,владение знаниями о правилах регулирования нагрузок в условиях проведения утренней зарядки),коммуникативная(умение анализировать и оценивать деятельность друзей и т.д.),социальная(понимания пользы занятий упражнениями для здоровья человека,повышения его трудоспособности и увеличения продолжительности жизни),личностная(владения приемами самореализации .личное и жизненное самоопределение.Конспект немного сокращен и составлен в свободной форме.Использовала “мозговой шторм”,когда детям надо было измерить гимнастическую палку(одни измеряли линейкой,другие см.лентой)А потом при помощи гимн.палки измеряли длину и ширину площадки ,Вычисляли площадь и периметр
Перегляд файлу

План уроку з розвитку фізичних якостей і критичного мислення учнів на уроці фізичної культури

                                        «Хочеш бути сильним бігай,

Хочеш бути красивим бігай

Хочеш бути розумним бігай »

Урок: фізична культура.

Школа: №53 першого ступеня

Дата:

Ім'я вчителя: Саркісова-Загрян Лаура Леонідівна

Кількість:                                  кількість:

присутніх:                             відсутніх:                

Розділ:активний та здоровий

- Збільшення витривалості і здоров'я.

- Розминка

Тема уроку: - Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики (не стандартний урок)

- Придумувати і виконувати рухи для розминок

Мета навчання:

- Оцінювати різні відчуття, що виникають під час фізичної вправи

- Пояснювати  вплив на організм ключових компонентів розминки і вправ на розтяжку.

Мета урока:

- Розвинути в учнів фізичні якості та рухові навички

- Розвиток лідерських якостей.

- Розвинути почуття єдності в процесі групової роботи.

- Пошук позитивного сенсу в несподіваних речах.

- Сприяти залученню до здорового способу життя, зміцнення здоров'я.

Критерії успіху:

- Учні можуть визначити і оцінити їх відчуття при фізіологічних змінах при зміні самопочуття, яке вони відчувають під час виконання фізичних вправ.

- Учні можуть правильно визначити фізіологічні впливи як найменш ключових трьох складових

розминки і розтяжки.

Очікуваний результат :

Всі учні будуть вміти:

Розвивати фізичні якості та рухові навички самостійно в позачерговий час.

Більшість учнів навчаться:

Зосереджуватися на подальшу серйозну роботу

Описувати, обговорювати і демонструвати своє розуміння того, який внесок вносять фізичні вправи в гарне здоров'я.

Предметна лексика і термінологія:

- Розминка, заминка, вправа, яка збільшує пульс.

- Корисні фрази для діалогу:

Питання для обговорення:

- Як фізичні вправи, такі як ці, енергійні і проходять у вигляді гри, впливають на ваш настрій і добре самопочуття?

- Чому деякі завдання вимагають більшої фізичної активності, ніж інші?

- Які вправи на збільшення пульсу ви знаєте?

- Розуміння впливу вправ на фізичне і психологічне здоров'я.

- Розуміти вплив тренувань на організм і бути обізнаним в основних методах моніторингу.

 

 

 

Хід  уроку:

Етапи уроку:

Початок уроку-виклика (10 хв)

Діяльність вчителя:

Вчитель вітає учнів.

Вчитель знайомить учнів з темою, метою уроку і очікуваним результатом.

Вчитель нагадує учням про ТБ на уроці ФК.

Учні вимірюють пульс.Учитель в класі створює коллаборатівну середу і відпрацювання комунікативних навичок.

«Зраджувати сміх по колу». Учні встають у коло. Кожен учень в долоні передає свій сміх іншому учню і т.д.

В кінці гри діти бажають один одному вдалого дня, відмінного настрою і т.д. Тиснуть один одному руки. Вибирається  провідний учень, який буде проводити розминку (бігові вправи, ОРУ на місці і в русі І Т.Д.).

Кожен з провідних-учнів показує свою домашню роботу (комплекс вправ). Йде взаємооцінювання домашнього завдання.

Підготовка до середини уроку – осмислення(35хв)

Вчитель пропонує учням завдання на розвиток фізичних якостей і рухових навичок.(техніка безпеки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №1

Показати вправи на розтяжку м'язів шиї, рук, кисті, плечі, тулуба, таза, розтяжки ніг, стоп. При всіх вправах стежимо за диханням і робимо підрахунок 1-2-3-4-5-6-7-8-9. Вправи з гімнастичними палицями

Критерії успіхи: дотримуватися ТБ і послідовність вправ.

 

Завдання №2

Учні виконують вправи по троє. Біг з високим підняттям гомілки вперед -виконуємо по троє, добігають до інших учнів передають м'ячі і повертаються назад.

Критерії успіху: дотримуватися правила ТБ, зловити м'яч на льоту.

Мета: Спрямованість на навчання навички бігу і лову м'яча.

 

Завдання №3

Клас ділитися на 2 команди.У кожної команди гімнастичні палиці, тенісні м'ячі, обручі. Використовуючи ці предмети будуємо будинок.

Критерії  успіху: художнє бачення, ініціативність.

Мета: Спрямованість на навчання навичкам використання спортивного інвентарю в будівництві.

Проводиться  взаємооцінювання  (Картки:

1 Сьогодня я дізнався ….2 Викликало утруднення…3 У мене добре вийшло….

Після завдань вчитель задає питання для роздумів:

Цей вид роботи розвиває в учнів уміння аналізувати і синтезувати отримані знання. Це розвиває критичне мислення і застосування знань на практиці.

Такі розумові форми аналізу допомагають їм усвідомлено підходити до кожного завдання, а не по інерції і автоматично.

Критичне мислення стимулює уяву і змушує учня мислити критично.

 

Завдання №4

За допомогою гімнастичної палиці необхідно обчислити периметр залу. Спочатку дві команди повинні виміряти довжину самої палиці за допомогою лінійки і сантиметрової стрічки. Потім одна команда вимірює довжину і ширину з одного боку, а інша команда з іншого боку .Дані записуються і обчислюється периметр. Дані зіставляють.(використовувати мозковий штурм)

Учні вимірюють пульс.

Підготовка до рефлексії уроку. 5 хвилин ( Чому діти навчилися сьогодні? Чи були навчальні цілі досягнуті? Яка була атмосфера на уроці?)

Вправа на увагу і відновлення дихання. Гра «Ніс, підлога, стеля.» Вправи для профілактики зору (написати за допомогою очей цифри від 1 до 10) Шукування іти самі оцінюють урок підняттям великого пальця (сподобалося, не сподобалося.)

Організований відхід з уроку

 

docx
Додано
12 травня 2019
Переглядів
1700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку