Погоджено
Методист ВПУ №3 м.Чернівці
___________ Наталія КУНДІЙ
Методична мета: Впровадження елементів інноваційних технологій для підвищення ефективності сучасного уроку фізичної культури й формування стійкої мотивації учнів до систематичних занять фізичною культурою та ведення здорового способу життя.
План відкритого уроку з фізичної культури Модуль: легка атлетика, гімнастика.
Мета уроку: формувати та розвивати рухові, прикладні навички, закріпити основні елементи техніки бігу з низького старту; заохочувати учнів до постійних занять фізичною культурою та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я; сприяти розвитку спритності і координації; виховати морально-вольові якості; сформувати активно-позитивне відношення до занять з гімнастики.
Завдання уроку:
1. Удосконалення техніки бігу з низького старту, стартового розбігу.
2. Розвиток спритності, швидкості в естафетах.
3. Зміцнення м’язів черевного пресу.
Тип уроку: комбінований (тренувальний).
Засоби навчання: ходьба, біг, загально-розвиваючі, спеціально-підготовчі вправи. Форми та методи проведення уроку: при організації заняття: фронтальний, груповий; при повторенні техніки: пояснення, показ; при розвитку фізичних якостей: повторний.
Методичне забезпечення: навчальна програма з предмету «Фізична культура», план відкритого уроку.
Забезпечення уроку: свисток, секундомір, гімнастичні палиці і мати, кульки, медболи, кільця, ноутбук, проектор, відеоролики, музичний супровід.
Місце проведення: спортивний зал. Дата проведення: 09.11.2022р.
№ п.п |
Частина та зміст уроку |
Дозування |
Організаційнометодичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Підготовча частина 30-35 хв. |
|
|
1 |
Шикування групи, прийом рапорта, вступне слово викладача, повідомлення завдань уроку. |
3 хв. |
Перевірити готовність учнів до уроку, наявність спортивної форми |
2 |
Перегляд відеоролику «Фізичні вправи» |
4-5 хв. |
|
3 |
Перевірка частоти серцевих скорочень |
1 хв. |
|
4 |
Ходьба. Різновиди: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи. |
1 хв. |
Звернути увагу на поставу |
5 |
Біг. Різновиди: повільний біг, правим, лівим боком з переходом на ходьбу. |
3-4 хв. |
У повільному темпі |
6 |
Загально-розвиваючі вправи з гімнастичними палицями. |
10-15 хв. |
Вправи на всі групи м’язів |
7 |
Перегляд відеоролику «Спеціальні бічні вправи» |
2 хв. |
|
8 |
Спеціальні бігові вправи ( з високим підніманням стегна, «з захльостом» гомілка назад, на прямих ногах, стрибками в «кроці». |
8-10 хв. |
Слідкувати за правильністю виконання вправ |
|
Основна частина 40-45 хв. |
|
|
1 |
Перегляд відеоролику «Низький старт» |
3 хв. |
|
2 |
Удосконалення техніки низького старту, стартового розбігу: - біг з прискоренням з різних вихідних положень: а) в.п.-сід 1-2 р. х10 м б) в.п.-сід зігнувши ноги 1-2 р. х10 м в) в.п.-сід спиною вперед 1-2 р. х10 м г) в.п.-сід зігнувши ноги спиною вперед 1-2 р. х10 м д)біг з низького старту 1-2 р. х10 м |
|
|
|
Розвиток спритності, швидкості, координації в естафетах: а) естафети з медболами (м’яч над головою, м’яч під ногами з положення стоячи та сидячи на підлозі); б) естафета – розкладання та збирання кульок у кільця.
Зміцнення м’язів черевного пресу. а) Виконання вправ на гімнастичних матах. |
12-15 хв.
10-12 хв. |
Поділ групи на дві команди
Фішку оббігати з правої сторони
Слідкувати за правильним виконання вправ |
1. 2. 3. 4. 5. 6. |
Заключна частина 5-6 хв. Шикування в одну шеренгу. Заключний повільний біг, ходьба. Вправи на відновлення дихання. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. Перевірка частоти серцевих скорочень. |
1 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв. |
Виконувати в русі Виділити кращих
Вправи на зміцнення м’язів черевного кросу |
Викладач фізичної культури О.Й.Тищук