План виховної діяльності на січень місяць 2020 року
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до суспільства і держави. Підготовка до тематичної класної години ««Велична і свята, моя ти Україно…»
|
|
Засідання батьківського комітету «Аналіз роботи за І семестр. План роботи у ІІ семестрі» |
|
Заповнення класного журналу. Генеральне прибирання класної кімнати
|
Участь у гуртках
|
Засідання МО класних керівників «Планування виховної роботи на ІІ семестр» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до історичних та культурних надбань рідного краю. Підбірка прислів’їв про Батьківщину
|
|
Привітання батьків з Різдвом та Новим роком. Відвідування сімей дітей (акти). |
|
Заповнення класного журналу. |
Участь у гуртках
|
Опрацювання методичних рекомендацій щодо планування виховної роботи |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до сім’ї, родини, людей. Урок мужності «Я-громадянин своєї держави»
|
Бесіда «Про правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу».
|
Зв'язок з батьками через щоденник. Відвідування батьків вдома |
Бесіди «Правила поведінки під час ожеледиці: перша допомога при травмуванні», «Профілактика захворювання грипом». |
Організація чергування по класу. Робота з активом класу. Організація діяльності органів учнівського самоврядування. Організація харчування учнів.
|
Участь у тижні профілактики простудних захворювань Участь у конкурсі колядок та щедрівок. Ярмарка-розпродаж «Кутя».
|
Складання плану виховної роботи на ІІ семестр 2018-2019 н.р. |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до суспільства і держави. Тематична класна година «Велична і свята, моя ти Україно…»
|
Бесіда «Умій дякувати і віддячувати». |
Зв'язок з батьками через щоденник. Відвідування батьків вдома |
Бесіда «Безпека на дорогах. Травмуючі фактори. Способи попередження травматизму» |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Організація харчування учнів.
|
Участь у конкурсі «Кращий клас року». Участь в операціях «Синичка», «Турбота».
|
Перегляд вебінару «Я-сучасний вчитель» («Всеосвіта»). Відвідування уроків у своєму класі. |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до суспільства і держави. Анкета «Чи знаю я історію держави, в якій живу» |
|
Зв'язок з батьками через щоденник. Відвідування батьків вдома. Засідання батьківського комітету «Організація роботи батьківського комітету у ІІ сем. 2016-2017 н.р.» |
Санітарна п’ятниця. Бесіди «Гігієна школяра», «Шкільні речі». |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Організація чергування по класу. Класні збори «Підсумки І семестру». Організація харчування учнів. |
Участь у рейдах «Урок», «Дзеркало», « Зовнішній вигляд», « Базар» |
Перегляд вебінару «Профілактика та подолання емоційного вигорання». Відвідування класних годин у колег. |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності на лютий місяць 2020 року
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до себе. Проведення анкетування «Вивчення способу життя учнів» |
Бесіда про культуру спілкування з ровесниками
|
Батьківський всеобуч «Хто вони «сучасні діти»?». |
Бесіди «Про тютюнопаління» |
Робота з вчителями, які працюють в класі. Контроль за довідками про хворобу учнів класу. Організація харчування учнів.
|
Участь у місячнику правових знань. Участь у шкільних рейдах "Урок", " Дзеркало", "Гардероб", "Щоденник", "Базар". Збори сектору «Цікавих справ»
|
Вебінар «Виховна діяльність класного керівника». |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до мистецтва. Створення газети «Ми маємо право любити» (до Дня святого Валентина) |
Бесіда з хлопцями класу по питанню особистої гігієни.
|
Зв’язок з батьками через щоденник. |
Бесіди «Способи оповіщення пожежної охорони і населення про пожежу»
|
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Організація чергування по класу. Організація харчування учнів.
|
Участь у конкурсі « Кращий клас року». Участь у заходах до Дня святого Валентина |
Опрацювання журналу «На допомогу класному керівнику» |
Облік часу |
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих.. Роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до суспільства і держави. Тематична виховна година «Сотня Небесна в небо злетіла…»
|
Бесіда з невстигаючими учнями. |
Зв'язок з батьками через щоденник. Анкета для батьків «Які ви батьки?» |
Бесіда «Небезпечні місця у навчальному закладі. Як вберегти себе від травм» |
Фіксація пропусків учнів у класному журналі. Контроль за виконанням доручень. Організація харчування учнів.
|
Участь у заходах до Міжнародного дня рідної мови |
Опрацювання журналу « Позакласний час». Відвідування уроків у своєму класі |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до суспільства і держави. Тематична класна година до Міжнародного дня підтримки жертв злочинів
|
|
Зв'язок з батьками через щоденник. Класні збори «Наш клас у ІІ семестрі 2018-2019 н.р. » |
Бесіда «Піклування про здоров'я – обов'язок всіх членів сім'ї.»
|
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Організація чергування по класу
|
Участь у рейдах «Урок», « Дзеркало», « Зовнішній вигляд», « Базар». Участь у конкурсно-розважальній програмі « Голос школи-2019» |
Опрацювання журналу «Класному керівнику» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності на березень місяць 2020 року
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до себе. Святкова виховна години «8 Березня - свято весни, краси, ніжності, жіночності».
|
Бесіда з учнями про виконання своїх доручень
|
Зв'язок з батьками через щоденник. |
Бесіда «Відповідальність за порушення Правил дорожнього руху».
|
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Організація харчування учнів.
|
Участь у конкурсах «Кращий клас року».
|
Опрацювання журналу « Позакласний час» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до мистецтва. Перегляд фільму «Тарасовими стежками»
|
Бесіда «Як краще підготуватися до школи.» Випуск буклету «Професії сучасного світу». |
Зв'язок з батьками через щоденник. Привітання мам з святом Весни. |
Бесіда «Надання першої допомоги у випадках опіків, отруєнні газом тощо.» |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Організація харчування учнів.
|
Участь у рейдах «Урок», « Дзеркало», « Зовнішній вигляд», « Базар», « Гардероб». Участь у заходах присвячених шевченківським дням .
|
Опрацювання журналу «Класному керівнику». |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до природи. Перегляд наукового фільму «Вода жива, вода життя».
|
Бесіда «Умій стримувати себе».
|
Зв'язок з батьками через щоденник.
|
Бесіда «Що таке расова дискримінація» |
Фіксація пропусків учнів у класному журналі. Контроль за виконанням доручень.
|
Участь у заходах до Всесвітнього дня водних ресурсів. Участь у тижні знань Пожежної безпеки |
Опрацювання журналу « Позакласний час» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до природи. Психологічний тренінг «Шлях до себе». |
|
Зв'язок з батьками через щоденник. Лист батькам на канікули |
Інструктаж з ТБ на весняні канікули |
Заповнення класного журналу. Генеральне прибирання класної кімнати. Класні збори.
|
Участь у заходах до тижня дитячої та юнацької книги. Участь у трудовому десанті «Школа – наш дім, ми господарі в нім».
|
Опрацювання методичної літератури |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до праці. Підготовка до акції «Посади дерево» |
Складання анкети «Моє село – моя колиска» |
Зв'язок з батьками через щоденник.
|
|
Заповнення класного журналу. Генеральне прибирання класної кімнати
|
Участь у гуртках
|
Опрацювання методичної літератури
|
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності на квітень місяць 2020 року
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до праці. Акції «Посади дерево», «Зустрічаймо птахів» |
Перевірка зовнішнього вигляду учнів та дотримання гігієнічних вимог.
|
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон. |
Бесіда «Здоров'я нації – здоров'я країни»
|
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Організація харчування учнів. |
Участь у заходах до Дня здоров’я.
|
Опрацювання журналу «Класному керівнику» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до себе. Анкетування «Я природі друг чи ворог?»
|
Агітація за найбільше перебування на свіжому повітрі.
|
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон. |
Бесіди «Я – пасажир», «Правила користування громадським транспортом» |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. |
Участь у місячнику екологічної освіти та виховання «Зелена весна».
|
Опрацювання методичної літератури. Відвідування уроків у своєму класі |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до природи.. Тематична класна година “Скривджена земля”
|
Бесіди з учнями про ведення щоденників та виставлення оцінок у щоденники.
|
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон.
|
Бесіда «Вогонь – друг, вогонь - ворог». |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Організація харчування учнів.
|
Участь у тижні безпеки життєдіяльності.
|
Опрацювання журналу «Класному керівнику» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до мистецтва Виставка малюнків «Чорнобильська біль» |
Бесіда «Відвідування школи». Перевірка ведення щоденників. |
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон |
Бесіда «Правила поведінки біля водних об’єктів» |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Класні збори «За місяць до кінця навчального року». Організація харчування учнів.
|
Участь у конкурсі « Кращий клас року». Участь у лінійці скорботи «Чорнобиль не має минулого часу». Участь у конкурсі-виставці писанок і вишиванок «Писанкове мереживо» |
Опрацювання журналу « Позакласний час». Відвідування класних годин у колег |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності на травень місяць 2020 року
Напрямки в их. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до історичних, культурних та духовних надбань. Усний журнал «Війна і смерть – дві сестри» |
Бесіда «Я і мої однокласники».
|
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон. |
Бесіда «Надання першої долікарської допомоги». |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Організація харчування учнів.
|
Участь у конкурсі «Кращий клас року». Участь у рейдах «Урок», «Дзеркало», « Зовнішній вигляд», «Базар», «Гардероб»
|
Опрацювання журналу «Класному керівнику» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
ЦСО до мистецтва. Колаж «Я і моя сім’я»
|
Бесіда «Бережи своє здоров’я».
|
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон. Висловлювання подяк батькам за гарне виховання. Батьківські збори «Успішність учнів за рік» |
Бесіда «Пожежа в лісі, на полі». |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Засідання сектору « Цікавих справ». Організація харчування учнів.
|
Участь у заходах до Міжнародного дня сім'ї. Участь у заходах до Міжнародного дня Матері.
|
Опрацювання методичної літератури. Відвідування уроків у своєму класі |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
Напрямки вих. роботи
Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загальношкільних заходах
|
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив
|
Робота з батьками
|
Заходи з техніки безпеки |
||||
|
ЦСО до суспільства і держави. Тематична класна година «Ми живемо в європейській державі" |
Бесіда «Запис домашніх завдань у щоденник», перевірка ведення щоденників
|
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон Засідання батьківського комітету « Ремонт школи» |
Бесіда «Правила поведінки в надзвичайних ситуаціях».
|
З’ясування причин відсутності учнів на уроці. Контроль за виконанням доручень. Організація харчування учнів.
|
Участь у заходах до Дня слов’янської писемності і культури. |
Опрацювання журналу «Класному керівнику». Відвідування класних годин у колег |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЦСО до себе. Бесіда «Я в Європі».
|
Бесіда «Відвідування школи». Перевірка ведення щоденників. Заповнення табелів |
Зв'язок з батьками через щоденник та мобільний телефон |
Інструктаж з техніки безпеки на літні канікули |
З’ясування причин відсутності учнів на уроці ; контроль за виконанням доручень. Класні збори « Аналіз навчально-виховної роботи у класі за І семестр». Організація харчування учнів.
|
Участь у Святі Останнього дзвінка. Участь у випускному вечорі. |
Опрацювання журналу « Позакласний час» |
Облік часу
|
|
|
|
|
|
|
|