План
виховної діяльності освітнього процесу
2 клас
І семестр 2023/2024 н.р.
Вересень
1.09 – День знань 21.09 – Міжнародний день миру. 05.09 – Міжнародний день благодійності. 22. 09 – День партизанської слави
08.09. – Міжнародний День грамотності. 10.09. – День пам’ті жертв фазизму. 27.09 – День туризму в Україні 12.09 – День фізкультури та спорту 29.09 – День пам’яті жертв Бабиного яр.у 20.09 – Міжнародний день батька. 30.09 – Всесвітній день бібліотек
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
1 тиждень 01.09-08.09 «Зміни. Що змінилося в мені» |
2 тиждень 11.09-15.09 «Зміни. Що змінилося у школі» |
3 тиждень 18.09-22.09 «Зміни. Які причини змін у природі восени» |
4 тиждень 25.09-29.09 «Зміни. Які зміни залежать від мене, а які-ні» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Бесіда з дотримання правил внутрішкільного розпорядку Гра «Кожній речі-своє місце» |
Складання карти“Дорога до школи та додому”. |
Ранкове коло «Зміни у житті рослин і тварин» |
Ранкове коло «Мій зовнішній вигляд» |
|
|
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Рольова гра «Ми йдемо до їдальні» |
Ранкове коло «Ти - школяр» |
Година спілкування «Чарівні слова-відкривають серця» Вправа «Комплімент» |
Ранкове коло «Чи можуть змінюватись мої плани» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Тренінг «Вчуся прибирати за собою» |
Класні збори Вибори активу класу. “Мої доручення”. Планування роботи класу на І семестр. |
|
Операція-рейд «Порядок на моєму робочому місці». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Екскурсія подвіря’м «Природа, що нас оточує» |
Трудовий рейд: „Зелений паросток майбутнього”. |
Рольова гра «Ми за них відповідаємо» |
Спостереження «Милуємося красою рідної природи» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виставка малюнків «Рання осінь» |
Ранкове коло «Що б я хотів змінити у своєму класі» |
Екскурсія «Осінь –чарівни ця»
|
Екскурсія “Архітектурні пам’ятки мого краю. Історія села»” |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Перший урок на тему: «Діти єднають Україну».
Ранкове коло «Що змінилося в мені» |
|
Тренінг «Умій слухати»
|
Година спілкування «Краса моєї України» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики . |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Дорога додому. Правила поводження у шкільному автобусі» |
Інструктаж з ТБ: «Організація дорожнього руху. Правила безпеки при переході вулиці» |
Правила поводження у класі, у шкільному коридорі та на подвір’ї |
Ситуативно-рольова гра «Твоя безпека» Інструктаж з ТБ: «Запобігання отруєнь грибами, рослинами та їх насінням» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Підготовка до проведення свята Першого дзвоника та Першого уроку.
|
День пам’яті жертв фашизму (13.09) Тематичні виховні години «Україна в боротьбі проти фашизму» До річниці визволення Близнюківщини від фашистських загарбників (16.09) Виставка композицій квітів «Пам'ять народу жива» (онлайн) До дня фізкультури і спорту Тиждень фізичної культури та тиждень здоров’я Фотовиставка онлайн «Дружні, спритні спортивні» Інформаційні хвилинки «Спортом займатися – здоров’я набиратися!» Розпочати Проєкт «Сторінками історії школи» , присвячений 110 річниці заснування закладу. |
До Дня Миру 21.09 Інформаційні хвилинки «Хай буде мир на всій землі» Виставка малюнків «Нам не потрібна війна» День партизанської слави 22.09: Інформаційні хвилинки «Ваш подвиг – наш оберіг. Пам’ять про минуле»
Тиждень безпеки руху дітей «Азбука безпеки на дорозі». Виставка малюнків «Дитинству – безпечні дороги!» (1 – 5 класи) |
День бібліотек «Книга – незбагненний світ у твоїх руках» Свято онлайн « Дім без книги – день без сонця» (2 –4) класи. Екскурсія онлайн 1-х класів до бібліотеки (шкільної, районної дитячої) До Дня пам’яті жертв Бабиного Яру: Бібліотечні уроки «Біль Бабиного Яру» Класні години. Підготовка до Дня працівника освіти (Організація творчих проєктів класів). |
|
Робота з батьками
|
Анкетування батьків з метою вивчення сімї. |
Батьківські збори : 1.Вибір батьківської ради 2. Планування роботи на рік. |
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Батьківські збори : «Вікові особливості дітей 6 – 7 років. Особливості навчання у 2-му класі НУШ» |
Жовтень
01.10 – Міжнародний день людей похилого віку.01.10 – День Захисника України, День Українського козацтва.16 жовтня – Всесвітній день хліба.Перша неділя жовтня – День учителя. 18.10 – Європйський день боротьби з торгівлею людьми.
02.10 – Міжнародний день боротьби проти насилля.24.10 – Міжнародний день ООН. 04.10 – Всесвітній день тварин .
28.10 – День визволення України від фашистських загарбників.
27.10 – День української писемності і мови Місячник національно-патріотичного виховання: «У єдності могутність і сила українців!».
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
5 тиждень 02.10-06.10 «Способи пізнання.Як я отримую інформацію» |
6 тиждень 09.10-13-10 «Способи пізнання. Як я можу дізнатися про події минулого |
7 тиждень 16.10-20-10 «Способи пізнання. Як я можу розкривати таємниці природи» |
8 тиждень 30.10-03.11 «Способи пізнання. Як відрізнити фантазії та реальність» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Ранкове коло «Які органи чуття допомагають пізнавати світ» |
Обмін думками «Сила і слава твого народу» |
Відверта розмова «Я хочу стати успішним» |
Ранкове коло «Що таке фантазії» |
|
|
|
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Ранкове коло «Про що повідомляють знаки й піктограми» |
Година спілкуванння «Батьківщина починається з сім’ї» |
|
Ранкове коло «Дбаймо про здоров’я » |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Рольова гра «Дари осені» |
Бесіда: «Всякій справі – свій час» |
Ранкове коло «Як досліджувати природу» |
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Бесіда „Вчись любити природу” Спостереження «Які птахи відлітають» Дослідження «Куди зникли комахи»
|
Колективно-творчий проект з декоративно -прикладної діяльності «Садиба мірошника. Осінь» (природний матер).
|
Класна година Гра – бесіда «Пори року» Виготовлення саморобок з природних матеріалів |
Ранкове коло «Побутова хімія: небезпека чи допомога людині ?» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Година милування «Фарби чарівної осені» |
Ранкове коло «Про що розкажуть фотографії» |
Відгадування загадок про Живу і неживу природу |
Відгадування загадок про побутову техніку |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Година спілкування «Осінні свята українців» |
Ранкове коло «Засоби масової інформації» |
Обмін думками «Добра справа для Батьтківщини»
|
Година спілкування «Відомі україці» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Встановлення міжособистісних контактів з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики.
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Сам вдома» |
Правила поводження у класі, у шкільному коридорі та на подвір’ї
|
Правила поводження у класі, у шкільному коридорі та на подвір’ї |
Інструктаж з ТБ: «Безпечні канікули» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
День людей похилого віку: години спілкування «Добро й милосердя єднають серця» Всесвітній день тварин «Малюємо тварин»
|
Тиждень вшанування мужності і героїзму захисників незалежності України День українського козацтва (14.10 (01.10)) День захисника України Години спілкування «Благословенна та держава, що має відданих синів», «Герої поруч з нами» |
Тиждень національно-патріотичного виховання «Прийди до серця, Україно, благослови добром мене…» Інформаційно-пізнавальні хвилинки «Українцями звемося і цим іменем гордимося» Години спілкування: «Я – громадянин і патріот держави», «Україна – це отча земля, рідний край, де ми народилися» Фотовиставка онлайн «Україна – це ми!» |
Тиждень превентивного виховання: зустрічі з представниками правоохоронних органів району, державних і громадських організацій, що опікуються правовою культурою учнів; Години превентивної грамотності: «Твоя поведінка – дзеркало твого життя»
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Активізація батьків до проведення загальношкільних заходів. |
Батьківські збори «Роль батьків у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку»
|
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Листопад
09.11 (27.10) - День української писемності та мови.
21.11 - День Гідності та Свободи.
16.11 – Міжнародний день толерантності.
28.11. – День пам’яті жертв голодомору.
20. 11 - Всесвітній день дитини (четверта субота місяця) Місячник морально-етичного виховання.
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
9 тиждень 06.11-10.11 «Територія. Як упізнати територію своєї країни» |
10 тиждень 13.11-17.11 «Територія. Де межі мого особистого промтору» |
11 тиждень 20.11-24.11 «Територія. Повага до себе та інших людей» |
12 тиждень 27.11-01.12 «Територія. Мальовнича природа рідного краю» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Ранкове коло «Що таке територія»
|
Театр пантоміми «»Мій настрій |
Ранкове коло «Тиск, неповага, приниження-протидія їм» |
Ранкове коло «Я- частина природи» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Ранкове коло «Яка територія може стати домівкою» |
Ранкове коло «Чому особистий простір- недоторкана територія» |
Ранкове коло «Як уникнути конфлікту» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Майстер-клас «Іграшка створена власноруч» |
Ранкове коло «Як зробити територію комфортною для себе ?» |
Тренінг «Вчимося разом працювати» |
Практична вправа «Виготовлення годівничок» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Відверта розмова «Тварини – не іграшки» |
Операція-рейд «Збережемо чистим довкілля».
|
Створюємо колаж «Як я ставлюся до природи» |
Ранкове коло «Про що розповість Червона книга» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виставка малюнків на тему «Моя Україна» |
Виставка малюнків «Краса природи навколо нас». |
Ранкове коло «Як бути щасливим» |
Вивчаємо пісні про зиму. Малюємо зиму. |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Ранкове коло «Атрибути української держави» |
Ранкове коло «Як зберегти кордони свого особистого простору в стосунках з іншими ?» |
Ранкове коло «Як стати хорошим другом»
|
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
Робота з учнями групи ризику |
Тест на виявлення лідерів у класі |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Правила поведінки під час перерви |
Інструктаж з ТБ: «Дії під час виникнення пожежі у багатоповерховому, приватному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу» |
Правила поведінки під час перерви |
Правила поведінки під час перерви |
|
Участь у загальношкільних заходах |
09.11- День української писемності та мови |
До міжнародного Дня толерантності: виконання проектів «Толерантність нашими очима» Тиждень безпеки дорожнього руху 13.11. по 17.11 Вікторини «Права і обов’язки пішоходів» Інформаційні хвилинки «Небезпека на дорозі: обірвані дроти, пошкоджені каналізаційні люки»
|
20. 11- Всесвітній день дітей 21.11 – День Гідності та Свободи. Шкільне коло «Революція гідності: події, що нас змінили» .Години спілкування: «За мир в Україні, за гідність кожної людини», «Україна – це територія гідності і свободи», «Громадянський подвиг людей, які виступили на захист демократичних цінностей» День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій Хвилина пам’яті, присвячена вшануванню пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій |
Відзначення Міжнародного дня інвалідів: тематичні інформаційні хвилинки «Допоможи тому, хто цього потребує», «Не залишайся осторонь До Міжнародного дня волонтерів Інформаційні хвилинки «Українські волонтери – відважні й дивовижні» Години спілкування «Бути волонтером:Добра воля, поклик серця чи запит сучасності» |
|
Робота з батьками |
Тренінг для батьків «Що треба знати батькам першокласників НУШ» |
Відверта розмова «Гаджети в житті сучасної дитини. Користь чи шкода ? » |
Робота з батьками учнів групи ризику |
Круглий стіл “Телевізор і діти – за і проти»
|
Грудень
01.12. – Всесвітній день боротьби зі СНІДом. 10.12 – День захисту прав людини. 03.12 – Міжнародний день інвалідів. 14.12 – День вшанування учасників ліквідації наслідків. 05.12 – міжнародний день волонтера аварії на ЧАЕС. 06.12 – День Збройних сил України.
19.12(06.12) – Святого Миколая Місячник правової освіти і превентивного виховання «Діти в правовій державі».
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
13 тиждень 04.12-08.12 « Спільнота. Люди – різні, але всі ми рівні» |
14 тиждень 11.12-15.12 « Спільнота. Чому довіряють друзям ?» |
15 тиждень 18.12-22.12 « Спільнота.Чи може існувати спільнота без правил і законів» |
16 тиждень 25.12-28.12 « Спільнота. Які спільноти є в природі» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Ранкове коло «Як налагоджувати стосунки»
|
Ранкове коло «Правила спілкування» |
Ранкове коло «Які небезпеки можуть бути у спільноти» |
Ранкове коло «Як залишитись собою серед інших людей» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Ранкове коло «Що може об’єднати спільноту» |
Година спілкування. Обмін думками «Дорослішати – це думати про інших» |
Обмін думками «Як святкують зимові свята у вашій родині» |
Обмін думками «Традиції моєї родини |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Година спілкування. «Краще робити все разом» |
Ранкове коло «Співпраця у грі та інших життєвих ситуаціях» |
Бесіда «Кожній речі – своє місце» Виготовлення новорічних листівок, прикрас |
Ранкове коло «Що корисного я можу зробити для спільної справи ?» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Ранкове коло «Людина –частина живої природи» |
Хвилини милування природою “Допомога птахам у скрутні для них зимові дні”. |
Ранкове коло «Як стають героями» |
Ранкове коло «Які спільноти є в природі ?» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Малюємо малюнки «Я і мої друзі» |
Робота в групах. Колаж «Ми- дружний клас» |
Слухання і виконання колядок та щедрівок |
Обмін думками «Що об’єднує українців» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Виставка малюнків «Я- частина шкільної спільноти» |
Сюжетно-рольова гра «Коли це було» |
Година спілкування «Збережімо народні традиції» |
Дослідження «Захоплення, яке прославляю Україну» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» Правила поведінки під час перерви ( у коридорі, класній кімнаті) |
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» Правила поведінки під час перерви ( у коридорі, класній кімнаті) |
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» Правила поведінки під час перерви ( у коридорі, класній кімнаті) |
Інструктаж з ТБ: «Запобігання нещасних випадків під час новорічних свят» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
День збройних сил України -тематичні уроки; -свято «Пісні та строю» -спортивні ігри, змагання Всеукраїнський тиждень права (за окремим планом) День прав людини (10 грудня)
|
День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС «Чорні крила біди»: бібліотечні зустрічі; інформаційні хвилинки; презентація екологічних проектів
|
Тиждень народних традицій та звичаїв «на світі є одна країна, яку люблю, це – Україна»: Години спілкування: Чобіток мрій «Від Святого Миколая я даруночка чекаю» Дайджест за темою: зимові свята, традиції, прикмети Новорічна пошта Підготовка і проведення новорічних привітань Участь у районній виставці новорічних композицій. |
Дні безпеки життєдіяльності перед виходом на зимові канікули -«Дотримання правил безпеки життєдіяльності на канікулах – запорука життя і здоров’я» |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками( за потреби) |
Тренінг для батьків «Що треба знати батькам учнів 2-го класу НУШ» |
Батьківські збори «Особливості навчання молодших школярів за дистанційною формою» |