План
виховної діяльності освітнього процесу
2 клас
ІІ семестр 2023/2024 н.р.
СІЧЕНь-лютий
01.01. – Новий рік 20 січня – День вшанування захисників Донецького аеропорту в Україні 07.01. – Різдво Христове 22.01. – День Соборності України 14.01. – Старий новий рік 29.01. – День пам’яті героїв Крут Місячник громадянського виховання «Будьмо гідними називати себе Українцями»
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
5 місяць 15.01-19.01 «Світ невідомий» |
5 місяць 22.01-26.01 «Світ невідомий» |
5 місяць 29.01-02.02 «Світ невідомий» |
6 місяць 05.02-09-02 «Світ невидимий» |
6 місяць 12.02-16.02 «Світ невидимий» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
|
Що таке цінності ? |
Що найдорожче у світі ? |
Охорона природи. |
Чи є різниця між мрією і бажанням ? |
Чи завжди варто здійснювати всі бажання ? |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Що об’єднує родину? |
Якого я роду. Зв'язок поколінь. |
|
Чи може людина жити без бажань ? |
Чи потребують бажання обмежень ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Що я ціную в людях ? |
Що цінного ти можеш привнести у спільну справу ? |
Вплив людини на довкілля. |
Що я можу зробити, аби здійснити бажання ? |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Чи все в природі має цінність ?
|
Чи можуть зникнути природні цінності ? |
|
Як природа обмежує людські бажання ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Яку цінність кожен з нас несе у собі ? |
Народні традиції та родинні свята. |
Пам’ятки природи і культури. |
Які бажання виникають у людей ?
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Якими бувають цінності ? |
Чому довіряють один одному ? |
|
Чи може мрія змінити життя людини ? |
Чому не можна жити без правил ?
Що буде якщо не виконувати правил ? |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Обережно: грип!» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на льоду» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на льоду» |
Інструктаж з ТБ: «Обережно: грип!» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на льоду» |
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Тиждень української символіки «Символи держави – як дзеркало народної душі» Флешмоб «Україна разом і назавжди» Класні збори. Години спілкування «Моральні заповіді Українців» 20 січня – День вшанування захисників Донецького аеропорту в Україні Тематичні бесіли, інформаційні хвилинки |
День Соборності України Виховна година : «Усі народи України живуть у злагоді і мирі» випуск тематичних стіннівок, малюнків, творчих робіт учнів Конкурс ерудитів «Що я знаю про Україну»
|
День пам’яті героїв Крут тематичні інформаційні хвилинки «Крути:подвиг і трагедія» навчальні екскурсії до музею Виховн година «Крути – символ українського патріотизму» Перегляд кінофільму: «Бій під Крутами» Книжкові виставки на тему: «Подвиг героїв під Крутами» |
До Всесвітнього дня безпечного інтернету Інформаційні хвилинки «Безпечна поведінка в інтернеті», «Збереження здоров’я під час роботи з цифровими пристроями» Години спілкування: «Світ твоїх захоплень», «Мої життєві принципи» |
Міжнародний день дарування книжок Доброчинні акції дарування книжок Бібліотечні уроки День вшанування учасників бойових дій на території інших держав Виховна година « Час і досі не загоїв рани, цей одвічний біль Афганістану…» День Єднання України (16.02.2023) Загальношкільний захід: «Діти єднають Україну» Інформаційні хвилинки: «Сила України в єдності її народу», «Україно твоя сила в єднанні!» |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Засідання батьківського комітету. Планування роботи на ІІ семестр
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками (за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
лютий-березень
14.02 – Міжнародний день дарування книжок 20.02 – День героїв Небесної Сотні 17.02 – Всесвітній день доброти 21.02 – Міжнародний день рідної мови 07.02 – Всесвітній день безпечного інтернету 16.02 – День Єднання України 12 лютого – День Червоної Руки (відзначається на рівні ООН з 2002 року як день пам'яті дітей-солдатів, яких втягують в участь у війнах і збройних конфліктах); Місячник творчого та інтелектуального розвитку особистості «Наше майбутнє в наших руках»
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
6 місяць 19.02-23-02 «Світ невидимий» |
6 місяць 26.02-01.03 «Світ невидимий» |
7 місяць 04.03-08.03 «Приховані можливості речей» |
7 місяць 11.03-15.03 «Приховані можливості речей» |
7 місяць 18.03-22.03 «Приховані можливості речей» |
|
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Чи може бажання нашкодити ? |
Про що я мрію ? |
Як я співпрацюю у класі ? |
Як винаходи впливають на життя людини ? |
Чи можу я бути винахідником ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Чи може бути спільна мрія ?
Чи може бути спільне бажання ?
|
|
Як я спілкуюся з ровесниками ? |
Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу ? |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією ?
|
Чи можна впізнавати бажання ? |
Які несловесні засоби спілкування ви знаєте ? |
Навіщо людина робить винаходи ? |
Як з’являються ідеї винаходів ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Які потреби є у людини ?
|
Що є результатом людської діяльності ? |
Чи впливає реклама на вибір продуктів ? |
Які ідеї підказала людям природа ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Чи може моя мрія стати спільною мрією ?
|
|
Про що може повідомити назва ? |
|
Яка різниця між ви находом і відкриттям ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Чим важливе навчання у школі ? |
|
Чим небезпечні винаходи та відкриття ? |
Хто вони – винахідники ? |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в авчанні)
|
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки в їдальні» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки в їдальні» |
Інструктаж з ТБ: Обережно ! Лід, що тане. |
Інструктаж з ТБ: Обережно ! Лід, що тане. |
Інструктаж з ТБ: Збереження життя та здоров’я дітей під час весняних канікул». |
|
Участь у загальношкільних заходах |
День Героїв Небесної Сотні (20.02) загальношкільна лінійка 22 лютого - річниця з дня перемоги Революції Гідності (2014) 21.02 - Мiжнародний день рiдної мови. Година спілкування «Відкрий, о рідна моя мово, свої скарбниці золоті» Вікторина «Чи правильно ми говоримо» Бесіди «Мова – ім’я народу, візитівка нації» Конкурс на кращого декламатора поезій українських поетів.
|
Інформаційні хвилинки «Маршрути руху. Вміння правильно вибрати безпечну дорогу»
|
Шевченківські дні «Вінок Кобзареві» Години спілкування «Шевченкове слово в віках не старіє», «Єднаймо душі словом Кобзаря!» Виставка малюнків «Шевченкова весна» |
Дні мистецтва та креативу «Наповнимо музикою та веселкою наші серця» Години спілкування «Різнобарвні кольори українського мистецтва», «Естетика побуту», «Мистецтво та мої емоції» Інформаційно-пізнавальна хвилинка «5 хвилин з мистецтвом» Флешмоб «Кольорові долоньки». |
Тиждень початкових класів «Пізнаємо. Вчимося. Творимо» Станція «Здоров’я» (20.03) Відкриття тижня початкових класів Весла перева «Моє здоров’я» Станція «Народознавча» (21.03) Відгадування загадок, ребусів, складання прислів’їв Ознайомлення з символікою України Уявна мандрівка «Подорож до весняного лісу» Станція «Казкова» (22.03) Розважальна програма «Я мандрую казкою» Малюнковий вернісаж «Забута казка – це золоте намисто» Урок-гра «Мандрівка сторінками кзок» Станція «Природнича» (23.03) Вікторина «У пошуках весни» Пізнавально-інформаційні хвилинки «Природі другом буду я» Станція «Кінцева» (24.03) Веселий колаж Гра «Долоньки єднання». |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби)
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Батьківські збори «Як допомогти дитині вчитися» |
березень- квітень
08.03 – Міжнародний жіночий день 09 – 10.03. – Шевченківські дні 09.03 – День народження Т.Г. Шевченка 14.03 – День українського добровольця 27.03 – Міжнародний день театру Місячник художньо-естетичного виховання «У світі прекрасного»
01.04. – День гумору 07.04. – День здоров’я 15.04. – День довкілля(третя субота місяця) 18.04. – День пам’яток історії та культури 23.04. – Всесвітній день книги 26.04. – День пам’яті про Чорнобильську трагедію Місячник екологічного виховання «Хай планета наша чиста розквітає людям на добро»
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
7 місяць 01.04-05.04 «Приховані можливості речей» |
8 місяць 08.04-12.04 «Погода вдома» |
8 місяць 15.04-19.04 «Погода вдома» |
8 місяць 23.04-26.04 «Погода вдома» |
8 місяць 29.04-03.05 «Погода вдома» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
Ранкові зустрічі |
|
Як стати успішним у житті ? |
Як пов’язані рухи та життя людини ? |
|
|
Чи важливий рух для себе та інших ? |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Що означає бути дорослим ? |
Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому ? |
|
Як ставитися до інших ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні ?
Якими дитячими винаходами ми користуємось ? |
Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби ?
|
Як можна подорожувати у часі ? |
Чи пов'язаний час із рухом ? |
Як розв’язати складне завдання ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому ? |
Як я росту ? |
Навіщо люди подорожують ? |
Чи є щось у природі, що не рухається ? Які рухи свідчать про пробудження природи ? Як сонце впливає на сезонні явища в природі ? Які причини змін пір року ?
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
Навіщо я пізнаю ? |
Звідки пішла назва мого села ? |
|
Чому рух є ознакою життя ? |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Як винаходи людей змінюють світ ? |
|
Коли жили визначні особи нашого краю ? |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на воді»
|
Інструктаж з ТБ: «Правила поводження з незнайомими предметами» |
Інструктаж з ТБ: «Правила дорожнього руху»
|
Інструктаж з ТБ: «Правила дорожнього руху» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на воді» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Тиждень психології «У наших руках щасливе майбутнє, бо ми за здоровий спосіб життя» Виховні години з елементами психосоціального тренінгу «Рольова боротьба» Акція «Подаруй світу посмішку» Хвилинка позитиву «Комплімент кожному» и |
Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів (11.04) Уроки пам’яті «Жертви нацизму» Відзначення Дня довкілля; Години спілкування: «Наша планета – колиска життя», «Брати наші менші», «Вода – безцінне багатство». |
День цивільного захисту «Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти» (за окремим планом) (20.04.2023). Тиждень безпеки життєдіяльності (за окремим планом). |
Відзначення річниці Чорнобильської трагедії: випуск тематичних малюнків, стіннівок, зустрічі з ліквідаторами аварії на ЧАЕС
|
Дні пам’яті «Відлетіли літа, помінялись епохи, але пам’ять нетлінна про героїв війни» Уроки пам’яті «Пам’ять про героїв невмируща»; Викладка книг «І буде пам’ять вічно жити про дні ті легендарні…» Заходи до Дня матері. |
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Батьківські збори «Телевізор у житті дитини» |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
травень
08.05– День пам’яті та примирення 15.05 – (третя субота травня) – День Європив Україні 09.05 – День Перемоги 15.05 – Міжнародний день сім’ї 09.05 – (Друга неділя травня) – День матері 20.05 – День вишиванки 23 травня – День Героїв в Україні. Місячник родинного виховання «Тепло єдиної родини»
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
9 місяць 06.05-10.05 «Я-людина» |
9 місяць 13.05-17.05 «Я-людина» |
9 місяць 20.05-24.05 «Я-людина» |
9 місяць 27.05-31.05 «Я-людина» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного ?
Як дбати про власне здоров’я ? |
Що робить людину особливою ?
|
Як я можу вплинути на своє майбутнє ?
|
Оцінювання рис характеру, переваги, можливості, способи їхнього розвитку. |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Що мені допомагає, а що заважає у налагодженні контактів з іншими ? |
Хто мені друг/подруга, а хто приятель/-ка ?
|
Як я можу вплинути на життя інших людей ? |
Бесіда «У чому цінність сім’ї» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Участь у проекті «За чисте довкілля» |
Участь у проекті «За чисте довкілля» |
Участь у проекті «За чисте довкілля» |
Участь у проекті «За чисте довкілля» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Життя – найвища цінність кожної людини. |
Чому господарювати у природі людина має відповідально ? Як людина може вплинути на збереження природи ? Збережімо ми природу- України гарну вроду. |
Людина –частина природи. Як людина може впливати на природу ? Як зміни в природі можуть вплинути на мої плани ? Зміни в неживій природі. |
Як зміни в природі можуть вплинути на мої плани ? Природні явища. Зміни в природі навесні. |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Створення малюнків «Природа навесні» |
Створення малюнків «Природа навесні» |
Створення малюнків «Природа навесні»
|
Створення малюнків «Природа навесні»
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Правила доброчинності. |
Людина-частина суспільства. Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві ? Обов’язок. Дисципліна. |
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Особиста безпека під час ігор на вулиці» |
Інструктаж з ТБ: «Профілактика дитячого травматизму на уроках фізкультури» |
Інструктаж з ТБ: «Особиста безпека під час ігор на в улиці» |
Інструктаж з ТБ: Збереження життя та здоров’я дітей під час літніх канікул». |
||
Участь у загальношкільних заходах |
Відзначення Міжнародного дня сім’ї, Декада родинно-сімейних цінностей «Сімейна злагода – всього дорожче! Виховні години, виконання творчих проектів, випуск тематичних стіннівок, малюнків.
|
Всесвітнього дня культурного різноманіття в ім’я діалогу і розвитку Флешмоб «Ми крокуємо до Європи» День Європи в Україні. Інформаційний вісник «Українська культура в контексті європейського та світового розвитку» Години спілкування «День Європи – свято єдності, взаєморозуміння, толерантності та співпраці» |
Дні безпеки життєдіяльності перед виходом на літні канікули інструктажі з безпеки життєдіяльності 23 травня – День Героїв в Україні. Година мужності «Герої України – слава, гордість, міць країни!» Відеопрезентація «Українці – нація ГЕРОЇВ» Бібліотечна викладка «Герої не вмирають , допоки пам’ять про них жива» Дні пам’яті жертв політичних репресій Інформаційні хвилинки «Трагічні сторінки історії» |
Підготовка і проведення свята останнього дзвоника Свято «Останній дзвоник» Правовий міст(зустріч з представником служби у справах дітей ) |
||
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Батьківські збори «Особливості навчання у 2 класі» |