ВЕРЕСЕНЬ
Місячник «Здорова дитина – багата країна»
Завдання:
№ п/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
01.09 – 09.09 |
12.09 – 16.09 |
19.09 – 23.09 |
26.09 – 30.09 |
1 |
Години спілкування |
Перший урок «Ми українці: честь і слава незламним»
|
Година спілкування: "Козацькими шляхами" – (до Всесвітнього Дня туризму)
|
Година спілкування: "Ми за мир" (до Міжнародного дня миру. )
|
Бібліотечна година: «Книга — джерело знань»
|
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Безпечна дорога додому» (ПДР) «Руху правила єдині – поважати їх повинні!» |
Акція ,,Грані добра»( допомога воїнам ЗСУ) |
Проведення щорічної інформаційної хвилинки «Хай вічно горить вогонь пам’яті» до дня визволення села від німецько – фашистських загарбників |
Бесіда: «Історичні витоки нашої державності» |
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Інформаційна хвилинка «Як боротися з булінгом – поради для дітей» |
Інформаційна хвилинка |
Інформаційна хвилинка |
Бесіда «Роби добро не лише тоді, коли тебе бачать люди, але й коли тебе ніхто не бачить» |
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила поведінки під час повітряної тривоги»
|
Бесіда «Я — учасник дорожнього руху» |
Бесіда «Що потрібно знати про Covid-19?» |
Правила техніки безпеки під час уроків та на перервах |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда : |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Класні учнівські збори: а) самоврядування в класі; б) бережливе ставлення до шкільного майна;-* |
Санітарна година |
Санітарна година |
Санітарна година |
7 |
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
Бесіда «Духовність особистості і мистецтво» |
Міжнародний день Миру. Виготовлення емблем миру |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Культура спілкування з ровесниками» |
Анкетування «Що нам заважає вчитися?» |
Бесіда з учнями, що пропускають заняття. |
Робота з активом класу: підсумки роботи за місяць, аналіз записів у щоденнику поведінки.
|
9 |
Робота з батьками |
Класні батьківські збори а) « Навчання в умовах воєнного стану»; б) режим роботи школи;
|
Відвідування сімей, з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей |
Бесіда з батьками, діти яких не відвідують заняття |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень. |
10 |
Участь у загальношкільних святах |
Свято першого дзвоника. День знань |
Міжнародний день миру.
|
Проведення щорічних заходів «Хай вічно горить вогонь пам’яті» до дня визволення села від німецько – фашистських загарбників |
Конкурс дитячого малюнка «Безпека дорожнього руху» |
ЖОВТЕНЬ
Місячник «Я, родина, Україна»
Завдання:
- долучати підростаюче покоління до національних традицій, обрядів і звичаїв українського народу;
- допомагати учням усвідомити себе як частину української нації;
- виховувати дітей у дусі сімейних, родинних та суспільних цінностей;
- вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину;
- спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини;
- виховувати почуття господаря держави.
№ п/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
03.09 – 07.10 |
10.10 – 14.10 |
17.10 – 21.10 |
24.10 – 28.10 |
1 |
Година спілкування |
Година спілкування |
Година спілкування «Мудрі й багаті літами» (до міжнародного дня похилого віку). |
Урок мужності: «Шляхом Української повстанської армії». День Захисника України |
Бесіда «Ми — козацького роду» |
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційна хвилинка «Відповідальність за булінг» |
Бесіда :«Україно, матінко моя» |
Акція: «Школа —наш дім, ми господарі в нім» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Акція:«Милосердя» Допомога ВПО |
|
Випуск стінгазети: «Я та моє здоров׳я» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: «Перехід проїздної частини в невстановленому місці» |
Інформаційна хвилинка «Безпечний Інтернет» |
Інформаційна хвилинка «Особиста гігієна» |
Інструктаж про дотримання правил т/б на осінніх канікулах |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Міжнародний день захисту тварин «Всеукраїнський урок доброти» |
Бесіда : «Старти золотої осені» |
Екскурсія: «Вже брами літа замикає осінь» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Санітарна година |
Санітарна година |
Санітарна година |
Санітарна година |
7 |
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
|
|
Година спілкування: «Що я знаю про жанри мистецтва?» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Відверта розмова з учнями «Мистецтво володіти собою» |
Бесіда : «Учень і вчитель: стиль взаємостосунків» |
|
Розробка з учнями карти самооцінки якостей особистості. |
9 |
Робота з батьками |
|
Бесіда : «Як організувати дитині після урочний час?» |
|
Зустріч з батьками,діти яких є претендентами на незадовільну успішність з різних предметів. |
10 |
Участь у загальношкільних святах |
|
Виховний захід « Крокуємо у лави козачат» |
|
|
ЛИСТОПАД
Місячник «Я − патріот і господар своєї землі»
Завдання:
-виховання гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії;
українського народу та кращих зразків культурної спадщини, вшанування національної пам’яті;
- виховання в школярів патріотизму, почуття гордості за державу, свідомої дисципліни та організованості;
- формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави;
- вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові та державі;
- виховання в учнів почуття поваги та вдячності до захисників та патріотів Вітчизни.
№ п/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
31.10 – 04.11 |
07.11 – 11.11 |
14.11 – 18.11 |
21.11 – 25.11 |
1 |
Година спілкування |
|
Виховна година «Україна гідна свободи» (до дня Гідності і Свободи) |
Бесіда «Що ти думаєш про своє покоління?» |
Урок мужності: «День пам׳яті жертв голодомору та політичних репресій» |
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційна хвилинка «Необхідність вакцинації від Covid-19» |
Конкурс малюнків: «Люби і знай свій рідний край» |
|
Вікторина: «Наші обереги» |
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Як запобігти булінгу – поради для свідків» |
Бесіда «Як не стати жертвою торгівлі людьми під час війни» |
Тренінг: «Чи толерантний Я?» Акція «16 днів проти насильства» |
Бесіда «Стоп Хейтинг» |
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування: «Що маю знати, щоб зберегти своє здоров׳я» |
Бесіда з ППБ «Основні вимоги безпечної експлуатації побутових приладів» |
Інформаційна хвилинка «Профілактика пожежі. Сучасні методи гасіння пожежі» |
Бесіда:«Алкоголь та його наслідки» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Участь у конкурсі «Осіння фантазія» |
Конкурс: «Знай і бережи свій рідний край» |
Природоохоронна акція: «Природа наш дім» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Усний журнал: «Всі професії важливі» |
|
Санітарна година |
Інформаційна хвилинка «Важливість особистої гігієни для профілактики Covid-19» |
7 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Година спілкування: «Мистецтво і його вплив на культуру своєї нації» |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Психологічний тренінг:«Чи можна змінити свій характер?» |
Зустріч з представниками правоохоронних органів |
Перевірка стану щоденників |
|
9 |
Робота з батьками |
Вивчення матеріально-побутових умов проживання сім׳ї Чмихун Аліни |
Зустріч з батьками,діти яких є претендентами на незадовільну успішність з різних предметів. |
Бесіда з батьком Сімоченка Артема про відвідування уроків його сином |
Бесіда з батьками про особливості розвитку хлопчиків та дівчаток |
10 |
Участь у загальношкільних святах |
|
Акція «16 днів проти насильства» |
|
Книжкова виставка «Запали свічку» (Голодомор 32-33 років на Україні) |
Грудень
Місячник «Я і закон»
Завдання:
- формування в учнів правових почуттів, активної позиції у правовій сфері, нетерпимого ставлення до правопорушень;
- вироблення у вихованців навичок і звичок правомірної поведінки;
- подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів та переконань, негативних навичок і звичок поведінки, які сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання.
№ п/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
28.11 – 02.12 |
05.12 – 09.12 |
12.12 – 17.12 |
20.12 – 24.12 |
1 |
Години спілкування |
Година спілкування « Байдужість – найстрашніший ворог людини» (до Міжнародного дня людей з особливими потребами 03.12) |
Година спілкування: «Мужність та відвага крізь віки» |
Година спілкування: |
Година спілкування: "Традиції святкування Різдва"
|
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Безпечна дорога додому» (
|
Бесіда : до Дня Збройних Сил України. 06.12 Привітання від дітей воїнів ЗСУ (листівки) |
Бесіда: до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. 14.12 |
Бесіда: з бж про безпечну поведінку в умовах війни |
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Інформаційна хвилинка « Всесвітній День волонтера.» |
Інформаційна хвилинка «Права та обов*язки дитини.» |
Інформаційна хвилинка |
Проведення новорічно-різдвяних свят |
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіди з бж про безпечне поводження у побуті Бесіди з бж про безпечну поведінку в умовах війни
|
Бесіди з бж про безпечне поводження на вулиці Бесіди з протидії булінгу |
Бесіди з протиепідемічних заходів у закладі освіти у зв'язку з поширенням ГРЗ
|
Бесіди Бесіди з бж. «Дотримання правил з техніки безпеки під час зимових канікул»
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проведення операції «Де живемо, там порядок наведемо». |
Акція «Збережи ялинку» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Санітарна година
|
Тренінг «Люби працювати і робота полюбить тебе»Санітарна година |
Санітарна година |
«Що означає культура навчальної праці?» Санітарна година |
7 |
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
|
Виставка новорічних плакатів, стіннівок, малюнків. |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Культура спілкування з ровесниками» |
Робота з обдарованими дітьми |
Робота з невстигаючими дітьми |
Робота з активом класу: підсумки роботи за місяць, аналіз записів у щоденнику поведінки.
|
9 |
Робота з батьками |
Інформувати батьків здобувачів освіти щодо стану відвідування учнями занять. |
Привітання від дітей батькам – воїнам ЗСУ |
Винесення подяки батькам за актину участь дітей у шкільних заходах та конкурсах. |
Класні батьківські збори: « Досягненнями учнів у І семестрі» |
10 |
Участь у загальношкільних святах |
Всесвітній День волонтера. Ярмарок |
Всеукраїнський тиждень права (за окремим планом) |
14.12. День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Інформаційні бесіди. |
Організація та проведення новорічно-різдвяних свят для учнів:
|