Вересень 2021 р.
Тема місяця: «Зміни»
Головні проблеми місяця:
1 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Виховна година: «День незалежності України»
|
|
2 |
Гра « Чарівні слова», доцільне використання слів, що творять чудеса.
|
|
3 |
Я вчу символіку моєї держави. Як вишити рушничок?
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
2 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Дискусія: «Мій однокласник»
|
|
2 |
Поняття «мала Батьківщина»
|
|
3 |
Виховна година: «Насильство в сім’ї»
|
|
4 |
Я розповідаю про своїх батьків.
|
|
5 |
Театральна вистава « Я копіюю поведінку дорослих»
|
|
3 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Створення родинного дерева
|
|
2 |
Колективна робота між учнями та батьками « Традиції в родині»
|
|
3 |
Виховна година «Моя сім’я - моє багатство»
|
|
4 |
Підготовка до екскурсії «Культура поведінки»
|
|
5 |
Онлайн-екскурсія до Лувру
|
|
4 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Етична бесіда: «Чи ми виховані люди»
|
|
2 |
Вчимося дружити
|
|
3 |
Виховна година: «Як протидіяти булінгу»
|
|
4 |
Розмова: « Дерево міцне корінням, а людина - друзями»
|
|
5 |
Як дружити з дорослими?
|
|
Жовтень, 2021р.
Тема місяця: Способи пізнання навколишнього світу
Головні проблеми місяця:
1 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Досліджуємо медіа, як отримати інформацію з мережі.
|
|
2 |
Екскурсія «Віч-на-віч з природою»
|
|
3 |
Виховна година: « Я залишився сам удома. Що робити?»
|
|
4 |
Що буде коли я виросту?
|
|
5 |
Пізнаю світ з зав’язаними очима. Як впізнати друга? Ранкове коло.
|
|
2 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
«Які в мене права та обов’язки» Бесіда
|
|
2 |
Чи можу я дізнатись потрібну мені інформацію від інших людей?
|
|
3 |
Виховна година: «День українського козацтва. День захисника України.»
|
|
4 |
Зустріч з мамами « Дякуємо за колискову».
|
|
5 |
Я - мамин помічник. Інсценізація
|
|
3 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Кубик Блума: «Як подбати про тих, кому потрібна моя допомога?»
|
|
2 |
Акція турботи: «Ми допомагаємо найменшим»
|
|
3 |
Виховна година: « Книжкова лікарня» Я знаю що робити в критичній ситуації.
|
|
4 |
Краса природи у творах образотворчого мистецтва. Як пізнавати за допомогою витворів відомих людей?
|
|
5 |
Ранкове коло: « Як навчитися допомагати?»
|
|
Листопад, 2021р.
Тема місяця: «Що мене оточує»
Основні питання місяця:
1 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Ранкове коло: «Територія мого класу»
|
|
2 |
Гра з ЛЕГО «Будуємо маршрут з дому до школи»
|
|
3 |
Виховна година: «День української писемності. »
|
|
4 |
Гра « Якщо я зустрів злочинця.»
|
|
5 |
Бесіда « Про справжню дружбу»
|
|
2 тиждень:
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Досліджуємо інтернет: «Українці за кордоном».
|
|
2 |
Робота в групах: « Про справжню дружбу та підтримку»
|
|
3 |
Виховна година « За якими символами я впізнаю свою країну?»
|
|
4 |
Тварини моєї місцевості.
|
|
5 |
Ментальна карта: «Традиції в родині українців». |
|
3 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Досліджуємо мережу: «Чим мене може вразити моя країна?»
|
|
2 |
Як би я вчинив...
|
|
3 |
Виховна година: « Українська пісня. Досліджуємо пісенний арсенал нашої країни».
|
|
4 |
Музика, яку дарує нам сама природа.
|
|
5 |
Лего конструювання «Символ моєї держави»
|
|
4 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Тестування: « Як вберегтися від інфекційних захворювань при спілкуванні?»
|
|
2 |
Асоціативний кущ: « Якщо моя сім’я хворіє. Як допомогти найріднішим?»
|
|
3 |
Виховна година: « Я знаю як поводити себе в екстремальних умовах?»
|
|
4 |
Лего конструювання « Лікарня нашої мрії»
|
|
5 |
Бесіда: « Якою має бути медична допомога»
|
|
Грудень, 2021
Тема місяця: « Суспільство в якому я живу.»
Основні питання місяця:
1 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Ранкове коло: « Дав обіцянку - виконуй!»
|
|
2 |
Бесіда: « Мої вчинки за день»
|
|
3 |
Виховна година: « Як стати достойним членом суспільства?»
|
|
4 |
Вивчаємо поезію зими.
|
|
5 |
Формуємо портфоліо «Мої досягнення».
|
|
2 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Бесіда: «Як поводити себе вдома, на вулиці, у школі.»
|
|
2 |
Асоціативний кущ: «Рід, родина, рідня.»
|
|
3 |
Виховна година: «Міжнародний день української мови.»
|
|
4 |
Вчимося етикету.
|
|
5 |
Починаємо виготовляти новорічні подарунки. |
|
3 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Як не захворіти?
|
|
2 |
Ми можемо допомогти природі!
|
|
3 |
Виховна година: « Історії про Новорічні свята»
|
|
4 |
Вчимося етикету.
|
|
5 |
Загроза довкіллю. Як ми можемо виправити екологічну проблему світу.
|
|
4 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
|
1 |
Досліджуємо мережу: як не захворіти.
|
|
|
2 |
Виставка робіт: «Моє зимове свято»
|
|
|
3 |
Виховна година: « Як стати лідером?»
|
|
|
4 |
Вчимося етикету.
|
|
|
5 |
Новорічні подарунки своїми руками.
|
|
|
Січень
Тема місяця: « Вартість і цінність.»
Основні питання місяця:
3 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Колядки і щедрівки. Навіщо вони?
|
|
2 |
Як зберегти українські трвдиції та звичаї?
|
|
3 |
Виховна година: «День соборності України»
|
|
4 |
Годівнички для порятунку птахів взимку.
|
|
5 |
Фотозвіт: «Як я допомагаю творинам взимку?»
|
|
4 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Народні традиції та народні свята. Водохреще.
|
|
2 |
Створення лепбука «Краса зими»
|
|
3 |
Виховна година: « Вплив людини на довкілля»
|
|
4 |
Хто повинен охороняти природу?
|
|
5 |
Дискусія: «Чи можуть зникнути природні цінності?
|
|
Лютий
Тема місяця: « Хочу! Можу! Потрібно!»
Основні питання місяця:
1 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Чи є різниця між мрією і бажанням?
|
|
2 |
Урок-подорож до королівства ввічливості.
|
|
3 |
Виховна година: « Казка в житті. Чи можливе здійснення бажань у реальному житті?»
|
|
4 |
Казка у театрі та кіно.
|
|
5 |
Що потрібно зробити, аби бажання здійснилось?
|
|
2 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Чи може бажання нашкодити?
|
|
2 |
Чи може бути спільна мрія?
|
|
3 |
Виховна година: « День святого Валентина. Історії.»
|
|
4 |
Цього дня проходить зустріч зими з весною. |
|
5 |
Конкурс «Листівка мрій»
|
|
3 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Чи варто здійснювати всі бажання?
|
|
2 |
Чому не можна жити без правил?
|
|
3 |
Виховна година: « День пам’яті героїв небесної сотні»
|
|
4 |
21 лютого - день української мови.
|
|
5 |
Краса зимової природи у віршах.
|
|
4 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Які потреби є у людини?
|
|
2 |
Екологія в загадках.
|
|
3 |
Виховна година: « Візуалізація мрій».
|
|
4 |
Музика в природі. Зустрічаємо весну.
|
|
5 |
Чи важливе навчання в школі?
|
|
Березень
Тема місяця: «Ідеї! Винаходи! Відкриття!»
Основні питання місяця:
1 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Як я співпрацюю в класі?
|
|
2 |
Бесіда «Усе починається з мами...»
|
|
3 |
Виховна година: « Міжнародний день жінок»
|
|
4 |
Прийшла весна
|
|
5 |
У мами на кухні...
|
|
3 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Мій розпорядок дня
|
|
2 |
Акція «Збережи первоцвіти».
|
|
3 |
Виховна година Смачненька масляна»
|
|
4 |
Слово Шевченка актуальне нині. Шевченківський тиждень.
|
|
5 |
Які винаходи можуть покращити життя мого класу?
|
|
4 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Чи можу я бути винахідником?
|
|
2 |
Які ідеї підказала людям природа?
|
|
3 |
Виховна година « Які винаходи будуть потрібні людям в майбутньому?»
|
|
4 |
Міжнародний день театру.
|
|
5 |
Які винаходи можуть допомогти мені в навчанні?
|
|
Квітень
Тема місяця: Час і рух.
Основні питання місяця:
1 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Що означає бути дорослим? Як я росту?
|
|
2 |
Оздоблення національного одягу.
|
|
3 |
Виховна година: « 7 квітня - міжнародний день здоров’я»
|
|
4 |
Прийшла весна...
|
|
5 |
Великодній кошик...
|
|
2 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Від чого залежить мій настрій?
|
|
2 |
Навіщо людині потрібні новинки?
|
|
3 |
Виховна година: « Збережемо природу. День землі.»
|
|
4 |
Великоднє свято.
|
|
5 |
Винаходи для класу.
|
|
3 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Чи пов’язаний час з рухом?
|
|
2 |
Ми починаємось з сім’ї.
|
|
3 |
Виховна година: « Дзвони Чорнобиля»
|
|
4 |
Збережемо землю для наступних поколінь.
|
|
5 |
23 квітня - Всесвітній день книги. Шануємо книгу.
|
|
4 тиждень
№ |
Тема заняття |
Дата проведення |
1 |
Як ставитися до інших?
|
|
2 |
Правила спілкування в колективі та сім’ї.
|
|
3 |
Виховна година: « Весняні свята».
|
|
4 |
Що можуть і не можуть виконувати люди і машини?
|
|
5 |
Мій рідний край. Який він?
|
|