Презентація "Методичні рекомендації МОН щодо оцінювання результатів навчання учнів 1–4-х класів" (наказ № 813 від 13.07.2021 року)

Про матеріал
Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”. Відповідно до Закону України "Про повну загальну середню освіту", Державного стантарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 87.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯформувальнадіагностувальнамотиваційно-стимулювальнарозвивальнаорієнтувальнакоригувальнапрогностичнаконстатувальнавиховна

Номер слайду 3

Об‘єктивні результати навчання:знання про предмети і явища навколишнього світу;уміння та навички оперувати знаннями;уміння застосовувати набутий досвід навчальних дій;досвід творчої діяльності, що відображено в обов‘язкових/очікуваних результатах навчання. Особистісні надбання учня/учениці:активність, ініциативність;старанність, наполегливість;комунікабельність, здатність співпрацювати;самостійність, відповідальність;ціннісні ставлення.

Номер слайду 4

ФОРМУВАЛЬНЕПІДСУМКОВЕздійснюється під час навчального процесупостійно. ОЦІНЮВАННЯпо його завершенні

Номер слайду 5

Підсумкову (річну оцінку) фіксують у класному журналі і свідоцтвах досягнень учнів.

Номер слайду 6

З урахуванням мети оцінювання змінено підходи до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета вивчення/інтегрованого курсу пропонуємо використо-вувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Номер слайду 7

ВЕРБАЛЬНА ОЦІНКАоцінювальне судженняоцінювальне судженняіз зазначеннямрівня результату навчання. РІВНЕВАОЦІНКА

Номер слайду 8

РІВЕНЬ РЕЗУЛЬТАТУ НАВЧАННЯ : П – «ПОЧАТКОВИЙ» С – «СЕРЕДНІЙ»Д – «ДОСТАТНІЙ» В – «ВИСОКИЙ»

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах рекомендуємо виражативербальною оцінкою, а об‘єктивних результатів навчання учня/учениці у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах - або вербальною оцінкою, або рівневою оцінкою за вибором закладусередньої освіти на підставі рішення його педагогічної ради.

Номер слайду 11

Свідоцтво доягнень 1-2 класи(додаток 2)Свідоцтво досягнень 3-4 класи(додаток 3)

Номер слайду 12

pptx
Додано
9 жовтня 2021
Переглядів
11191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку