Тема тижня : лайфхаки ( я-дослідник, я –винахідник)
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особис-тості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
28.01 |
Хто такий дослідник? |
|
|
|
Вправа «дослідники» |
|
|
Вправа «подаруймо посмішку» |
|
29.01 |
Як розвивати в собі вміння дослідника? |
|
|
Гра «що я бачу» |
|
|
|
Бесіда «Обережно, бурульки!» |
|
30.01
31.01 |
Як людина досліджує світ? Відомі винахідники
|
Моделювання ситуацій «Я і мої помічники, які досліджу-ють світ» |
Година спілкування «Люди, які прославили селище» |
|
|
Цікаво знати – «твої однолітки-винахідни-ки» |
|
|
|
01.02 |
Чи можна бути винахідни-ком у наш час? |
|
|
|
|
|
«відомі винахідни-ки»/відеоролик/ |
|
|
Тема тижня: спорт
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
04.02 |
Чому варто займатися спортом?
|
Обмін інформацією «мої ранкові вправи» |
|
|
|
|
|
|
|
05.02 |
Які риси розвиває спорт? |
|
|
|
|
Гра «упіймай значення спорту» |
|
Бесіда «здоровий спосіб життя на свіжому повітрі» |
|
06.02 |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
|
|
Трудовий десант «чистий ігровий майданчик » |
|
|
Обмін інформа-цією «Що я знаю про українських чемпіонів» |
Правила безпеки Велоси-педиста |
|
07.02 |
Спорт у нашому житті |
|
|
|
Бесіда «як провести час на природі?» |
|
|
|
|
08.02 |
Дитячі розваги
|
Гра-естафета «Хто швидше» |
Щоденник вражень «ігри мого братика» |
|
|
|
|
Гра «ми йдемо полювати на лева» |
|
Тема тижня : мої улюблені книги
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
11.02 |
Звідки до нас прийшла книга? |
|
|
|
Вправа «Цікавинка» |
Сторінка-ми найдавніших книг |
|
Гра «інтерв’ю» |
|
12.02 |
Чого навчає книга?
|
Рольова гра «порадник читача» |
|
|
|
Екскурсія до бібліотек-ки |
|
|
|
13.02 |
Чи існує лікарня для книг? |
|
щоденник вражень «Правила користування книгою у моїй сім’ї» |
|
|
|
Презента-ція груп «улюблена книга про Україну» |
Гра «телевізор» Вправи для очей |
|
14.02 |
Книга чи комп’ютер? |
|
|
Інтерактивна технологія «рольова гра» |
|
Гра «віднови прислів’я» |
|
Правила поводження з комп’ютером |
|
15.02 |
Дитяча книжка письменників Зарічненщи-ни |
|
Гра-розминка «Подарунок» |
|
|
Сторінка-ми книг С.Демчу-ка |
|
|
|
Тема тижня : транспорт
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
18.02 |
Що ти знаєш про транспорт? |
|
|
Гра «вгадай саморобний транспорт» |
|
|
Різноманітність транспорту |
|
|
19.02 |
Які є види транспорту?
|
|
|
|
Гра «на землі. Повітрі і воді» |
Перегляд мультфі-льмів |
|
Уміння правильно обирати безпечну дорогу |
|
20.02 |
Як бути гарним пасажиром? |
Поведінка пасажира |
Гра-тренінг «Я-пасажир» |
|
|
|
|
|
|
21.02 |
Для чого потрібні правила дорожнього руху? |
|
Гра «так чи ні» |
|
|
|
Перегляд медіа «що заборонено і що дозволено» |
Ролова гра «де кататися на велосипеді?» |
|
22.02 |
Пригоди на дорозі |
Гра «дорожній алфавіт» |
|
|
|
|
|
Вправа «реклама» |
|
Тема тижня : професії
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
25.02 |
Які бувають професії?
|
|
Година спілкування «професії батьків» |
Гра «чарівні окуляри» |
|
|
|
Попередження трагічних наслідків пожежі |
|
26.02 |
Ким працюють батьки? |
|
|
|
Година милування «чиї руки зробили цю красу» |
|
Сценка «яка професія найважливі-ша?» |
|
|
27.02 |
Ким стати?
|
|
Гра «відгадай хто ти?» |
|
|
|
Вернісаж «які професії зображені на картинах ?» |
|
|
28.02 |
Яку професію обрати? |
|
Струмочок роздумів « У мами на кухні» |
|
|
|
|
|
|
01.03 |
Чого можна навчитися?
|
|
|
|
|
|
Вікторина «сучасні професії» |
|
|
Тема тижня : Час. Як управляти часом
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
|
04.03 |
Як зробити свій день вдалим? |
Вправа «віночок побажань» |
|
Робота в групах «знавці режиму дня» |
|
Слухання казки «Час –наш друг» |
|
Гра «збери втрачений час» |
|
05.03 |
Що таке тайм-менеджмент
|
|
|
Майстер-клас «ножиці із нами» |
Екологічний десант «живий календар» |
Обговорення вірша «Пізній візит» |
|
Гра-змагання «фантас-тичні перетворення» |
|
06.03 |
Як усе встигнути? |
|
Прислів’я про час |
|
Гра «рука до руки» |
|
|
|
|
07.03 |
Що я знаю про годинник?
|
Обмін інформаці-єю «режим дня» |
Гра «привіт усі» |
|
|
загадки |
Обмін думками «як усе встигнути» |
|
|
Тема тижня : весна
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
11.03 |
Як упізнати весну? |
|
|
|
|
|
Проект «весна-чарівниця до нас завітала» |
Зустріч птахів, традиції українців |
|
12.03 |
Як живуть рослини навесні?» |
Правила поведінки у весняному лісі |
|
|
|
|
|
Правила безпечної поведінки під час повені |
|
13.03 |
Як живуть тварини навесні?»
|
|
|
Трудовий десант «рятуймо весну від забруднення» |
|
Загадки про весну |
|
|
|
14.03 |
Весняні свята |
|
|
|
|
|
Квіти українського віночка |
|
|
15.03 |
Музика весняної природи
|
|
|
|
|
Музична вітальня «музика в природі» |
|
|
|
Тема тижня : веселка
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формува-ння здорового способу життя |
примітка
|
18.03
19.03 |
Звідки береться веселка? Настрій веселки
|
|
|
Година спілкування «найкращий мій день» |
Бесіда «Коли можна бачити веселку» |
|
|
Гра «братання» |
|
20.03 |
Сім кольорів щастя
|
Хвилинка гарного настрою під музичний супровід |
|
|
|
Перегляд мультфі-льму «квітка 7 кольорів» |
|
Протипожеж-на безпека у побуті |
|
21.03
22.03 |
Якого кольору світ навколо нас»
|
|
Бесіда «турботливе ставлення до дітей з особливими потребами» |
|
|
|
Гра «сім кольорів щастя» |
Правила безпеки на весняних канікулах
|
Т.27 Тема тижня : навіщо їсти
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
|
01.04 |
Для чого людина їсть?
|
Обмін інформацією «корисна їжа» |
Щоденник вражень «яким продуктам надає перевагу моя сім’я» |
Робота в групах « допоможи Вінніпуху обрати правильну їжу» |
|
|
|
|
|
02.04 |
Яка їжа є корисною? |
Гра-тренінг «Слухай себе» |
|
Створення колажу «Корисна їжа» |
|
|
Народні традиції українців |
Протипожеж-на безпека у побуті |
|
03.04 04.04 |
Яка їжа є шкідливою? Солодощі у моєму житті
|
Дослідження «експеримент із Солодким напоєм-кока колою |
Щоденник вражень «моє здоров’я залежить від …» |
|
|
Слухання казки «хто важливі-ший? |
|
|
|
05.04 |
У чому сила вітамінів?
|
|
|
|
Гра «Вітамі-ни у саду» |
|
|
Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» |
|
Тема тижня : світ рослин
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
|
08.04 |
Що потрібно рослинам для життя? |
|
Дослідження «як моя родина піклується Про рослини» |
|
|
Обговорення казки «кущик» |
|
|
|
09.04 |
Чому потрібно охороняти рослин? |
|
|
|
Гра «аптека» |
Слухання вірша «вмійте природу любити |
|
Увага! Отруйні кімнатні рослини! |
|
10.04 |
Що дають нам рослини? |
Кросворд «рослини» |
|
|
Гра « ми-дослідники» |
|
|
|
|
11.04 |
Рослини нашої місцевості
|
|
|
Майстер –клас: Догляд за кімнатними р. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
12.04 |
Дерева моєї місцевості
|
Обмін думками «чи всі рослини корисні» |
|
Конкурс малюнків «моє улюблене дерево» |
|
|
|
Причини ДТП |
|
Тема тижня : світ тварин
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
15.04 |
Світ тварин
|
|
|
|
|
Музична скринька «спів пташок» |
|
Безпечне поводження з домашніми тваринами |
|
16.04 |
Хто такі динозаври?
|
Вивчаємо словник палеонтології |
|
|
Гра-подорож «планета динозаврів» |
|
|
|
|
17.04 |
Які тварини допомагають людям? |
|
|
Гра «добери кличку тварині» |
|
|
|
Правила повод-ження з бездом-ними тварина-ми |
|
18.04 |
Кого я зустріну у зоопарку? |
|
|
|
Гра «юні дослідники» |
|
|
|
|
19.04 |
Хто живе на морському дні? |
|
|
|
Гра «що в кого» |
Створення малюнка «підводне царство» |
|
Ознаки отруєнь |
|
Тема тижня: Великдень
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
22.04 |
Що ми знаємо про Великдень? |
|
Народна гра «А ми просо сіяли» |
|
|
|
|
|
|
23.04 |
Вербна неділя
|
|
|
|
Бесіда «Бережливе ставлення до верби» |
|
Українські традиції |
|
|
24.04 |
Які таємниці розкриває писанка? |
|
|
Конкурс на кращий малюнок |
|
|
|
|
|
25.04 |
Що ми покладемо у Великодний кошик?
|
|
|
|
|
Мистец-тво розпису |
|
Правила пожежної безпеки під час пасхаль-них свят |
|
26.04 |
Пасхальні святкування
|
Враження від приготува-ння до свята |
|
|
|
|
Бесіда «як українсь-кий народ Святкує |
Рухливі ігри на свіжому повітрі |
|
Тема тижня : моя родина
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
29.04 |
Чому сім’ю називають найбільшим скарбом? |
Ранкове коло «наше коло, мов сім’я» |
|
|
Гра «квітка любові» |
|
Як українці святку-ють День Матері? |
|
|
30.04 |
Чого я хочу навчитись у своїх батьків?
|
|
Гра «Моя родина» |
Майстер-клас «змайструю сам» |
|
Бесіда «бережливе ставлення до реліквій сім’ї» |
|
Ігри моєї бабусі |
|
02.05 |
Традиції і правила родини
|
|
|
Створення малюнка «Герб Родини» |
|
|
Виховна година «Без родини нема України» |
Рухливі ігри |
|
03.05 |
Чому людина знає свій родовід? |
|
|
Створення родинного дерева |
|
|
|
|
|
Т.32 Тема тижня : Я- українець. Я- європеєць.
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
06.05 |
Чи має людина коріння?
|
Хвилина інформування «мій родовід» |
|
|
|
Обговорення оповіда-ння «Дідова колиска» |
|
Бесіда «Дотримуйся правил пожежної безпеки в лісі» |
|
07.05 |
Я- українець
|
|
|
|
Бесіда «природа рідного краю» |
|
Інтерактивна гра «Мій рідний край» |
|
|
|
Я- європеєць
|
|
Щоденник вражень «Я-патріот своєї країни» |
|
|
|
|
|
|
08.05 |
Який секретний код у вишиванки |
|
|
Гра « Юні дизайнери» |
|
|
Калейдо-скоп україн-ських візерунків |
Рухливі народні ігри |
|
10.05 |
Мій рідний край
|
|
|
Конкурс малюнка про рідний край |
|
Екскурсія до кра-єзначого музею |
Виховна година «Краса Рів-ненщини» |
|
|
Т.33 Тема тижня : Літо.
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
13.05 |
Веселі канікули |
Годтина спілкува-ння «У похід з родиною» |
|
|
|
|
|
|
|
14.05 |
Цікаві місця відпочинку |
|
|
|
|
Малюємо «літні фантазії» |
Уявна подорож по Україні |
|
|
15.05 |
Інтелектуальні ігри |
|
|
|
Інтелектуальна гра «зоряний час. Літо» |
|
|
|
|
16.05 |
Музика землі |
|
|
|
|
|
Музичні фантазії |
|
|
17.05 |
Улюблені мультфільми |
|
|
|
|
|
|
Флешмоб «літо-це сонце, квіти і птахи» |
|
Тема тижня : мультфільми
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
13.05 |
Чому ти любиш мультфільми |
Цікаві історії про перший мультфільм |
|
|
|
|
|
|
|
14.05 |
Хто створює мультфільми |
|
|
Створюю свій мультфільм |
|
Пізнавальні мультики |
Мультиплікатори укр.. мультфільмів |
|
|
15.05 |
Як створюють мультфільми |
Обмін інформац-ією «хто створює мультфільм |
|
|
|
Гра «фантастичні перевтілення |
|
|
|
16.05 |
Герої улюблених мультфільм-мів |
|
|
|
|
Гра «цікавий кадр» |
|
|
|
17.05 |
Мій улюблений мультфільм |
Гра «я-герой мультфіль-му» |
Гра «відгадай улюблений мультфільм моєї родини» |
|
|
|
|
Правила пожежної безпеки з електроприл. |
|
Т.34 Тема тижня : канікули
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
20.05 |
Як упізнати літо?
|
|
|
|
Гра «буває – не буває» |
|
|
|
|
21.05 |
Що відбувається з рослинами влітку? |
|
|
|
Бесіда «Оберігай лікарські рослини» |
|
Гра Упізнай лікарську рослину» |
|
|
22.05 |
Як живуть тварини влітку? |
|
|
|
Поводження в лісі з плазунами |
|
Ств леп бук «Рослини та тварини Рівненщи-ни» |
Правила безпеки влітку На дорозі та біля води |
|
23.05 |
Як цікаво провести час улітку? |
Гра «це небезпечно-памятай!» |
|
Дидактична гра -посмакуємо |
|
Гра «віночок» |
|
Рухливі народні ігри |
|
24.05 |
Свято Останнього дзвоника |
|
|
|
|
|
|
|
|