Вересень - Жовтень
№ п/п |
Основні заходи |
І тиждень «Знову разом»
01.09- 04.09 |
ІІ тиждень «Моє зовнішнє я» 05.09 -11.09 |
ІІІ тиждень «Моє внутрішнє я» 12.09- 18.09 |
ІV тиждень «Осінні зміни»
19.09- 25.09 |
V тиждень «Способи передавання повідомлень» 26.09- 02.10 |
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Година спілкування: «Як я провів/провела безпечно літо?» |
Зустріч за круглим столом «Що змінилося в мені зовні?» Батьківські збори: «Організація безпечного навчання» |
Дискусія «У чому полягає моя неповторність?» |
Міркування на тему: «Що змінюється в природі з приходом осені?» |
Роздуми на тему: «За допомогою чого людина передає інформацію?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Акція «Допоможемо тим, хто потребує цього» |
Роздуми: «Чим я можу допомогти ЗСУ» |
Роздуми на тему: «Я – патріот своєї держави?» |
Міркування «Яка осіння краса моєї України?» |
Перегляд відеоролика «Як безпечно спілкуватися з ровесниками всієї України» |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Засідання круглого столу: «Як організувати свій день» |
Акція «Чисте середовище - запорука здоров`я” |
Практична діяльність «Моє робоче місце» |
Практична діяльність «Складання букетів із опалого листя» |
Колективна справа «Місто майстрів» (створення запрошень) |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Перший урок на тему: «Безпечне освітнє |
Практичне заняття «Сила чарівних слів» |
Відверта розмова «Як потрібно |
Політ фантазії «Мої ставлення до осені» |
Роздуми «Кому з друзів напишу листа?» |
|
|
середовище в умовах війни» |
|
поводитися з другом» |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Акція «Посади свою рослинку» |
Колективна справа «Збери насіння» |
Колективна справа «Чисте подвір`я» |
Акція «Продовж рослині життя» (складання екібани) |
Дискусія «Як зберегти красу довкілля» |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
Зроби добру справу «Допоможи мамі по господарству» |
Зроби добру справу «Допоможи татові по господарству» |
Поради «Які правила взаємодопомоги існують у вашій сім`ї?» |
Колективна справа «Осінні турботи по господарству» |
Створення фоторепортажу «Допомога по господарству» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Слухаємо музику Ніна Матвієнко «Квітка душа» |
Майстерня художника «Мій настрій» |
Моя майстерня «Осіннє чудо – дерево» |
Слухання музики А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року» |
Створення музичних картинок «Мої музичні ритми» |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
Вступний інструктаж із техніки безпеки «Я уважний скрізь і всюди» |
Азбука доріг. Школа Світлофора. |
Хвилини спілкування «Вогонь , дітоньки такий! Він і добрий , він і злий!» |
|
|
№ п/п |
Основні заходи |
VІ тиждень «Що я знаю про своє минуле?» 03.10- 09.10 |
VІІ тиждень «Мова символів» 10.10 -16.10 |
VІІІ тиждень «Способи дослідження»
|
ІХ тиждень «Україна- європейська країна»
|
Х тиждень «Моя країна – Україна» |
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Година спілкування «Що таке сімейні реліквії?» |
Година спілкування «Як людина отримує інформацію за допомогою символів?» |
Зустріч за круглим столом «Як людина пізнає навколишній світ?» |
Зустріч за круглим столом «Що ми знаємо про Європейський Союз?» |
Зустріч у родинному колі «Народні та державні символи» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Зустріч за круглим столом «Цікаві відомості про походження назв міст України» |
Гра «Які державні символи ти знаєш?» |
Дослідження інформації «Цікаві факти про походження державних символів» |
Історичний калейдоскоп «Як Україні допомагають європейські країни?» |
Роздуми «Я пишаюся своєю країною, тому що…» |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Історична мандрівка «Як змінювалися знаряддя праці з розвитком людини?» |
Гра «Впізнай професію за мовою символів» |
Практичне заняття «Як зробити повітря в кімнаті чистішим?» |
Рейд-допомога «Чиста кімната – запорука здоров`я” |
Акція «Книжкова лікарня» |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Зустріч у родинному колі «Як я розвивався/ розвивалася» |
Цікаві факти «Які символи мені допомагають зберегти здоров`я?” |
Відверта розмова «Як я знаю правила дорожнього руху?» |
Гра «Я знаю правила толерантності» |
Фотоколаж « Ось за що я люблю свою країну» |
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Перегляд відеоролика Як розвивалася природа |
Практичне заняття Створення правил поведінки в природі за допомогою символів |
Спостереження за зміною в природі Екскурсія до парку |
Диспут «Що слід робити , щоб зберегти ліси?» |
Ігри на свіжому повітрі «Веселі старти» |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
Зустріч у родинному колі «Традиції моєї родини» |
Відверта розмова Який символ вашої сім`ї |
Спостереження за кліматом в сім`ї «Які спільні справи роблять мою сім`ю дружньою?» |
Вправа «Зроби комплімент своїм рідним» |
Рольова гра «Тур по прекрасних містах України» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Перегляд мультфільму «Цибуліно» |
Майстерня художника Створення натюрморту. |
Гра «Оживи картину» (Ходить гарбуз по городу) |
Моделювання ситуації «Виступ в театрі» (Ходить гарбуз по городу) |
Оздоблення за шаблоном Оздоблення музичних інструментів |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
Ярмарка «Все буде перемога!» |
Акція «Ми проти булінгу» |
|
Квест-гра «Моє життя в безпеці – шлях допомоги» |
|
№ п/п |
Основні заходи |
ХІ тиждень «Як зберегти свою територію?»
|
ХІІ тиждень «Моя особиста територія» |
ХІІІ тиждень «Наша класна спільнота» |
ХІV тиждень «Закони і правила спільноти»
|
ХV тиждень «Герої серед нас»
|
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Година спілкування «Природне середовище рідного краю» |
Зустріч за круглим столом «Що таке особистий простір?» |
Зустріч у родинному колі «Як будуються наші відносини у класі?» |
Година спілкування «Конституція- основний закон України» |
Зустріч за круглим столом «Які служби порятунку ми знаємо?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Сімейна толока Корисні справи для держави |
Роздуми на тему: «Моя особистість у великій державі» |
Відверта розмова «Як виховувати в собі толерантного українця?» |
Дискусія «Чи знаю я свої права?» |
Акція Підтримай наших захисників |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Дослідження Як люди працюють на території заповідників |
Практичне заняття «Кожній речі відповідне місце» |
Спільна справа «Зробимо класну кімнату чистою» |
Колективна справа Виготовлення композиції для наших захисників |
Дослідження «Праця служб порятунку» - перегляд відеоролика |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Практичне заняття Чи вмію я сортування сміття? |
Обмін думками «Чи знаю я свої обов`язки?» |
Дискусія «Чи вмію я вибачатися?» |
Міркування на тему: «Я – толерантний/на учень/учениця, тому що…» |
Обмін думками «Пригадаймо правила поведінки в надзвичайних ситуаціях» |
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Заочна мандрівка до заповідника «Розточчя» (Львівська обл.) |
Створення фотоколажу Улюблений куточок природи |
Колективна справа «Допоможемо птахам» (наповнення годівничок їжею) |
Заочна мандрівка «Закони природи» - перегляд відеоролика |
Зустріч за круглим столом «Правила поведінки під час природних стихій» |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
Відпочинок у родинному колі Традиції відпочинку нашої сім`ї на природі |
Обмін думками «Де моя зона комфорту?» |
Акція «Допоможи літній людині» |
Дискусія «Чи дотримуюся я правил поведінки на перерві?» |
Практичне заняття Надання першої домедичної допомоги. |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Створення композиції «Бережіть птаха» |
Слухання музики «Яка музика мені подобається?» |
Фотоколаж «Як ми допомагали літнім людям» |
Конкурс виробів «Поезія зими» |
Аукціон ідей Виготовлення пам`яток правил безпечної поведінки під час надзвичайних ситуацій |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
|
Обмін думками «Чи розумію я значення слова: «Булінг»?» |
Гра «Правовий букварик» |
|
|
№ п/п |
Основні заходи |
ХVІ тиждень «Зима єднає»
|
ХVІІ тиждень «Які бувають цінності?»
|
ХVІІІ тиждень «Родинні цінності»
|
ХІХ тиждень «Природні цінності»
|
ХХ тиждень «Бажання та мрії»
|
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Зустріч у родинному колі «Зимові традиції та свята» Батьківські збори «Я і колектив» |
Дискусія «Що таке добро?» |
Зустріч у родинному колі «Які традиції має ваша родина?» |
Година спілкування «Як ми піклуємося про довкілля?» |
Роздуми на тему: «Що таке здійснення мрії?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Аукціон ідей «Зимові свята українців» |
Зустріч за круглим столом «Життя – найважливіша цінність» |
Відверта розмова «Сім`я – це дерево держави» |
Віртуальна подорож «Природа України» |
Аукціон ідей «Моя країна в майбутньому» |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
У родинному колі Допомога батькам по господарству взимку. |
Відверта розмова «Цінуймо працю інших людей» |
Колективна справа «Я вмію допомагати батькам» (прибирання власної кімнати) |
Рейд «Чисте довкілля» |
Роздуми на тему: «Яку професію обрати в майбутньому?» |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Вправа «Крісло автора» «Я люблю зиму, тому що…» |
Міркування на тему: «Слід старанно навчатися, тому що…» |
Відверта розмова «Мої обов`язки в сім`ї» |
Фотоколаж «Мої улюблені куточки природи» |
Відверта розмова «Що таке наполегливість?» |
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Ігри на свіжому повітрі Фортеця зі снігу. |
Перегляд відеоролика «Природні багатства України» |
Екскурсія- спостереження «Зміни в природі» |
Екскурсія «Як природа відпочиває взимку» |
Ігри на свіжому повітрі Командні змагання |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
У родинному колі «Як ми святкуємо Різдво» |
Відверта розмова «Я ціную своїх батьків, тому що…» |
Тренінг «Я хочу бути схожим на …» |
Роздуми на тему: «Чому люди створили Червону книгу?» |
Зустріч за круглим столом «Чи завжди бажання стають реальними?» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Народний спів Колядки та щедрівки
|
Перегляд мультфільма «Лис Микита» |
Музична скринька Пісні про родину |
Скринька поезії Вірші про красу природи |
Колективна справа Виготовлення пано «Дитячі мрії» |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
|
|
|
|
|
№ п/п |
Основні заходи |
ХХІ тиждень «Бажання та потреби» |
ХХІІ тиждень «Спільні мрії та бажання» |
ХХІІІ тиждень «Чого хоче людина» |
ХХІV тиждень «Як втілювати ідеї в життя»
|
ХХV тиждень «Винаходи і винахідники»
|
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Відверта розмова «Як розрізняти реальність та фантазію?» |
Дискусія «Що таке віра в успіх?» Батьківські збори Роль сім`ї у вихованні дитини |
Година спілкування «Які прагнення людини до визнання?» |
Роздуми на тему: «Що таке інтерес?» |
Дискусія «Що таке винахід?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Конкурс малюнків «Бажаю миру на Землі» |
Перегляд відеоролика «Моя квітуча Україна» |
Віртуальна мандрівка «Подорожуємо містами України» |
Дискусія «Що таке ідея?» |
Конкурс малюнків «Школа майбутнього» |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Спільна родинна справа «Мої батьки потребують допомоги» (прибирання ) |
Пошук спільних ідей Виготовлення лепбука «Мої мрії» |
Практична діяльність Розучування комплексу вправ ранкової гімнастики. |
Аукціон ідей Реальність та ідея. (Прибирання у класній кімнаті). |
Аукціон винаходів «Вироби з природного матеріалу» |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Роздуми на тему: «Я потребую допомоги у навчанні» |
Відверта розмова «Я хочу бути здоровим/ здоровою» |
Практична діяльність «Зроблю робоче місце охайним» |
Відверта розмова «Чи втілилися мої ідеї у реальному житті?» |
Перегляд відеоролика «Хто такі винахідники?» |
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Екскурсія «Які потреби має природа?» |
Практичні дії Наповнимо годівнички їжею. |
Екскурсіяспостереження «Які зміни відбулися в природі?» |
Моделювання ситуації «Чи можу я посадити дерево? |
Екскурсія «Природні винаходи» (спостереження за об`єктами природи) |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
Дискусія «Чи всі бажання здійснюються?» |
Акція добрих справ Пригадаю слова ввічливості. |
Спортивні змагання «Команда – це сила» |
Втілення ідеї в життя «Добрі справи у родинному колі» (допомога батькам у хатній роботі) |
Дискусія «Чи полегшують винаходи людства життя?» |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Слухання музики М. Лисенко казкаопера «Коза- Дереза» |
Майстерня художника «Намалюю парасольку» (Чотири пори року). |
Слухання віршів «Вірш, який мені сподобався»
|
Слухання музики І. Шамо «Веснянка» |
Складання віршів «Літературні винаходи» |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
|
|
|
|
|
№ п/п |
Основні заходи |
ХХVІ тиждень «Найбільші винаходи людства»
|
ХХVІІ тиждень «Відомі винаходи українців»
|
ХХVІІІ тиждень «Рух у нашому житті» |
ХХІХ тиждень «Час у житті людини»
|
ХХХ тиждень «Навіщо люди подорожують»
|
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Година спілкування «Які винаходи ми знаємо?» |
Презентація досліджень «Що ми знаємо про винаходи українців?» |
Дискусія «Що таке рух?» Батьківські збори «Як підтримати дитячі ідеї?» |
Роздуми на тему: «Чи можна зупинити час?» |
Година спілкування «Хто такі мандрівники?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Перегляд відеоролика «Цікаві винаходи» |
Перегляд відеоролика «Винаходи українців» |
Зустріч за круглим столом «Як розвивалася наша держава?» |
Година спілкування «Що таке літопис?» |
Віртуальна мандрівка «Мандруємо картою України» |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Дискусія «Які винаходи полегшують працю людей?» |
Конкурс малюнків «Машини- помічники» |
Дискусія «Чому людина працює?» |
Роздуми на тему: «Один день – рік годує» |
Створення правил безпечної мандрівки «Правила мандрівника» |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Роздуми «Як я використовую винаходи людства?» |
Відверта розмова «Що таке наполегливість?» |
Практична діяльність Ранкова зарядка |
Практична діяльність «Мій режим дня» |
Роздуми на тему: «Що я візьму у похід» |
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Віртуальна мандрівка «Яке життя під водою?» |
Віртуальна мандрівка «Яке життя у горах?» |
Перегляд відеоролика «Рух Землі» |
Цікаві факти «Природні годинники» |
Цікаві факти «Як орієнтуватися на місцевості за природними об`єктами?” |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
Практична діяльність «Дослідити процес варіння борщу» (мамині помічники) |
Практична діяльність «Охайність – запорука здоров`я» (слідкувати за чистотою рук) |
Спільна справа «Активний відпочинок у родинному колі» (рухливі ігри) |
Акція добрих справ «Вчасно скажу приємні слова рідним» |
Практична діяльність «Мандрівка до лісу» (відпочинок на природі з родиною) |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Майстерня художника Створення чарівних квітів. |
Створення ритму «Звукові картини» |
Ритми життя в мистецтві Композиція «Стрічка миру» |
Створення реклами «Корисна їжа» |
Створення фотоколажу «Мандрівка до лісу» |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
|
Хвилини спілкування «Безпека руху велосипедиста» |
|
|
|
№ п/п |
Основні заходи |
ХХХІ тиждень «Як правильно планувати час?»
|
ХХХІІ тиждень «Зв`язок у природі»
|
ХХХІІІ тиждень «Світ дорослих» |
ХХХІVтиждень «Людина – частина природи»
|
ХХХV тиждень «Скоро літо»
|
1. |
Ранкові зустрічі Батьківські збори
|
Година спілкування «Мій режим дня» |
Зустріч за круглим столом «Які взаємозв`язки в природі ми знаємо?» |
Дискусія «Який сенс життя?» |
Роздуми на тему: «Як людина дбає про природу?» Батьківські збори Як цікаво та корисно провести канікули |
Роздуми на тему: «Як цікаво провести канікули?» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Практична діяльність Відвідування музею |
Відверта розмова «Як захищається природа на державному рівні?» |
Роздуми «Які професії потрібні для держави?» |
Акція «Аукціон добрих справ» |
Практична діяльність «Покладу квіти до пам`ятника Герою» |
3. |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Практична діяльність Дотримуюсь режиму дня. |
Акція добрих справ Чисте подвір`я |
Роздуми «Чи цінуємо ми працю дорослих?» |
Практична діяльність Посію квіти. |
Відверта розмова «Що я можу допомогти по господарству?» |
4. |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
Практична діяльність Виконую ранкову зарядку |
Акція добрих справ Піклуюся про домашніх тварин |
Роздуми «Які справи я можу вирішувати самостійно» |
Практична діяльність Відвідування улюблених куточків природи. |
Міркування на тему: «Чи слід дотримуватися режиму дня влітку?» |
5. |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Ігри на свіжому повітрі Активний відпочинок |
Перегляд відеоролика Лікарські рослини. |
Роздуми на тему: «Чи завжди дорослі оберігають природу?» |
Фотоколаж Мої улюблені куточки природи. |
Спостереження «Який схід сонця влітку?» |
6. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей
|
У родинному колі Активний відпочинок із сім’єю на природі. |
Перегляд відеоролика «Як люди допомагають природі» |
Роздуми «Чим я можу допомогти літнім людям» |
Акція добрих справ Висаджування розсади |
Акція добрих справ Поливаю розсаду |
7. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Слухання музики Українські веснянки |
Створення лепбука Ланцюжки живлення |
У родинному колі Заспіваємо пісню. |
Практична діяльність. Вироби з природного матеріалу. |
Хвилинки поезії Читаємо вірші про літо. |
8. |
Заходи з охорони дитинства
|
Хвилини спілкування «Дії під час надзвичайних ситуацій». |
Дискусія «Я – частинка природи» |
Хвилини спілкування «Увага! Діти на дорозі!» |
|
|