План "Виховної роботи 2 клас"

Про матеріал
План виховної роботи розроблено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ та дотримуючись тематичних тижнів.
Перегляд файлу

 

                                                                         Вересень - Жовтень

п/п

Основні заходи

І тиждень

«Знову разом»

 

01.09- 04.09

ІІ тиждень «Моє зовнішнє я»

05.09 -11.09

ІІІ тиждень «Моє внутрішнє я»

12.09- 18.09

ІV тиждень

«Осінні зміни»

 

19.09- 25.09

V тиждень

«Способи передавання повідомлень» 26.09- 02.10

1.

Ранкові зустрічі 

Батьківські  збори

 

 

 

Година спілкування:

«Як я провів/провела безпечно літо?»

Зустріч за круглим столом «Що

змінилося в мені зовні?»

Батьківські збори: «Організація безпечного навчання»

Дискусія «У чому полягає моя неповторність?»

Міркування на тему:

«Що змінюється в природі з приходом осені?»

Роздуми на тему: «За допомогою чого людина передає інформацію?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Акція

«Допоможемо тим, хто потребує цього»

Роздуми: «Чим я можу допомогти

ЗСУ»

Роздуми на тему: «Я – патріот своєї держави?»

Міркування «Яка осіння краса моєї

України?»

Перегляд відеоролика «Як безпечно спілкуватися з ровесниками всієї

України»

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

Засідання круглого столу: «Як організувати свій день»

Акція «Чисте середовище - запорука здоров`я”

Практична діяльність «Моє робоче місце»

Практична діяльність «Складання букетів із опалого листя»

Колективна справа «Місто майстрів»

(створення запрошень)

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

Перший урок на тему: «Безпечне освітнє

Практичне заняття «Сила чарівних слів»

Відверта розмова «Як потрібно

Політ фантазії «Мої ставлення до осені»

Роздуми «Кому з друзів напишу листа?»

 

 

 

середовище в умовах війни»

 

поводитися з другом»

 

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Акція «Посади свою рослинку»

Колективна справа «Збери насіння»

Колективна справа «Чисте подвір`я»

Акція «Продовж рослині життя»

(складання екібани)

Дискусія «Як зберегти красу довкілля»

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

Зроби добру

справу

«Допоможи мамі по господарству»

Зроби добру справу

«Допоможи татові по господарству»

Поради «Які правила взаємодопомоги існують у вашій

сім`ї?»

Колективна справа «Осінні турботи по господарству»

Створення фоторепортажу «Допомога по господарству»

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Слухаємо музику

Ніна Матвієнко

«Квітка душа»

Майстерня художника «Мій настрій»

Моя майстерня

«Осіннє чудо – дерево»

Слухання музики

А. Вівальді 

«Осінь» із циклу

 «Пори року»

Створення музичних картинок «Мої музичні ритми»

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

Вступний інструктаж із техніки безпеки «Я уважний скрізь і всюди»

Азбука доріг. 

Школа

Світлофора.

Хвилини спілкування

«Вогонь , дітоньки такий!

Він і добрий , він і злий!»

 

 

 

                                                                                                 Жовтень- Листопад

п/п

Основні заходи

VІ тиждень

«Що я знаю про своє минуле?» 03.10- 09.10

VІІ тиждень «Мова символів» 10.10 -16.10

VІІІ тиждень «Способи

дослідження»

 

ІХ тиждень

«Україна- європейська

країна»

 

Х тиждень

«Моя країна –

Україна»

1.

Ранкові зустрічі 

Батьківські збори

 

 

 

Година спілкування «Що таке сімейні реліквії?»

Година спілкування

«Як людина отримує інформацію за допомогою символів?»

Зустріч за круглим столом «Як людина пізнає навколишній світ?»

Зустріч за круглим

столом «Що ми знаємо про

Європейський

Союз?»

Зустріч у родинному колі «Народні та державні символи»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Зустріч за круглим столом

«Цікаві відомості про походження назв міст України»

Гра 

«Які державні символи ти знаєш?»

Дослідження інформації

«Цікаві факти про походження державних символів»

Історичний калейдоскоп «Як Україні

допомагають європейські країни?»

Роздуми 

«Я пишаюся своєю країною, тому що…»

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

Історична мандрівка «Як змінювалися

знаряддя праці з розвитком людини?»

Гра

«Впізнай професію за мовою символів»

Практичне заняття «Як зробити повітря в кімнаті чистішим?»

Рейд-допомога

«Чиста кімната – запорука здоров`я”

Акція

«Книжкова лікарня»

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

 

 

Зустріч у родинному колі

«Як я розвивався/ розвивалася»

Цікаві факти

«Які символи мені допомагають зберегти здоров`я?”

Відверта розмова «Як я знаю правила дорожнього руху?»

Гра

«Я знаю правила толерантності»

Фотоколаж

« Ось за що я люблю свою країну»

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Перегляд відеоролика Як розвивалася природа

Практичне заняття Створення правил поведінки

в природі за допомогою символів

Спостереження за зміною в природі

Екскурсія до парку

Диспут

«Що слід робити ,

щоб зберегти

ліси?»

Ігри на свіжому повітрі

«Веселі старти»

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

Зустріч у родинному колі

«Традиції моєї родини»

Відверта розмова Який символ вашої сім`ї

Спостереження за кліматом в сім`ї «Які спільні справи роблять мою сім`ю дружньою?»

Вправа «Зроби комплімент своїм рідним»

Рольова гра «Тур по прекрасних містах України»

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Перегляд мультфільму  «Цибуліно»

Майстерня художника Створення натюрморту.

Гра

«Оживи картину»

(Ходить гарбуз по городу)

Моделювання ситуації

«Виступ в театрі» (Ходить гарбуз по городу)

Оздоблення за шаблоном Оздоблення музичних інструментів

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

Ярмарка «Все буде перемога!»

Акція 

«Ми проти булінгу»

 

Квест-гра

«Моє життя в безпеці – шлях допомоги»

 

                                                                           Листопад- Грудень

п/п

Основні заходи

ХІ тиждень

«Як зберегти свою територію?»

 

ХІІ тиждень «Моя особиста територія»

ХІІІ тиждень «Наша класна спільнота»

ХІV тиждень

«Закони і правила

спільноти»

 

 

ХV тиждень

«Герої серед нас»

 

1.

Ранкові зустрічі

Батьківські збори

 

 

 

Година спілкування

«Природне середовище рідного краю»

Зустріч за круглим столом 

«Що таке особистий простір?»

Зустріч у родинному

колі 

«Як будуються наші відносини у класі?»

Година спілкування «Конституція-  основний закон

України»

Зустріч за круглим столом  «Які служби порятунку ми знаємо?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Сімейна толока Корисні справи для держави

Роздуми на тему:

«Моя особистість у великій державі»

Відверта розмова

«Як виховувати в собі

толерантного українця?»

Дискусія

«Чи знаю я свої права?»

Акція

Підтримай наших захисників

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

Дослідження Як люди працюють на території заповідників

Практичне заняття «Кожній речі відповідне місце»

Спільна справа

«Зробимо класну кімнату чистою»

Колективна справа Виготовлення композиції для наших захисників

Дослідження

«Праця служб порятунку» - перегляд відеоролика

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

 

 

Практичне заняття

Чи вмію я сортування сміття?

Обмін думками «Чи знаю я свої обов`язки?»

Дискусія

«Чи вмію я вибачатися?»

Міркування на тему:

«Я –

толерантний/на

учень/учениця, тому що…»

Обмін думками «Пригадаймо правила поведінки в надзвичайних ситуаціях»

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Заочна мандрівка до заповідника

«Розточчя»

(Львівська обл.)

Створення фотоколажу Улюблений куточок природи

Колективна справа

«Допоможемо птахам» (наповнення годівничок їжею)

Заочна мандрівка «Закони природи» - перегляд відеоролика

Зустріч за круглим столом «Правила поведінки під час природних стихій»

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

Відпочинок у родинному колі Традиції відпочинку нашої сім`ї на природі

Обмін думками «Де моя зона комфорту?»

Акція

«Допоможи літній людині»

Дискусія

«Чи дотримуюся

я правил поведінки на перерві?»

Практичне заняття Надання першої домедичної допомоги.

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Створення композиції 

«Бережіть птаха»

Слухання музики

«Яка музика мені подобається?»

Фотоколаж «Як ми допомагали літнім людям»

Конкурс виробів «Поезія зими»

Аукціон ідей

Виготовлення пам`яток правил безпечної поведінки під час надзвичайних ситуацій

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

 

Обмін думками «Чи розумію я значення слова: «Булінг»?»

Гра «Правовий букварик»

 

 

                                                                                                  Грудень- Січень-Лютий

п/п

Основні заходи

ХVІ тиждень

«Зима єднає»

 

ХVІІ тиждень «Які бувають

цінності?»

 

ХVІІІ тиждень «Родинні

цінності»

 

ХІХ тиждень «Природні

цінності»

 

ХХ тиждень «Бажання та

мрії»

 

1.

Ранкові зустрічі 

Батьківські збори

 

 

 

Зустріч у родинному колі «Зимові традиції та свята»

Батьківські збори

«Я і колектив»

Дискусія

 «Що таке добро?»

Зустріч у родинному колі

 «Які традиції має ваша родина?»

Година спілкування

«Як ми піклуємося про довкілля?»

Роздуми на тему:

«Що таке здійснення мрії?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Аукціон ідей

«Зимові свята українців»

Зустріч за круглим столом

«Життя – найважливіша цінність»

Відверта розмова

«Сім`я – це дерево держави»

Віртуальна подорож

«Природа

України»

Аукціон ідей

«Моя країна в майбутньому»

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

У родинному колі

Допомога батькам по господарству взимку.

Відверта розмова «Цінуймо працю інших людей»

Колективна справа

«Я вмію допомагати батькам»

(прибирання власної кімнати)

Рейд

«Чисте довкілля»

Роздуми на тему: «Яку професію обрати в майбутньому?»

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

 

 

Вправа «Крісло автора»

«Я люблю зиму, тому що…»

Міркування на тему: «Слід старанно навчатися, тому що…»

Відверта розмова

«Мої обов`язки в

сім`ї»

Фотоколаж «Мої улюблені куточки природи»

Відверта розмова

«Що таке наполегливість?»

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Ігри на свіжому повітрі

Фортеця зі снігу.

Перегляд відеоролика «Природні багатства України»

Екскурсія- спостереження «Зміни в природі»

Екскурсія

«Як природа відпочиває взимку»

Ігри на свіжому повітрі

Командні змагання

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

У родинному колі «Як ми святкуємо Різдво»

Відверта розмова «Я ціную своїх батьків, тому що…»

Тренінг

«Я хочу бути схожим на …»

Роздуми на тему:

«Чому люди створили Червону книгу?»

Зустріч за круглим столом «Чи завжди бажання стають реальними?»

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Народний спів Колядки та щедрівки

 

Перегляд

мультфільма

«Лис Микита»

Музична скринька Пісні про родину

Скринька поезії

Вірші про красу природи

Колективна справа Виготовлення пано «Дитячі

мрії»

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                      Лютий-Березень

п/п

Основні заходи

ХХІ тиждень «Бажання та потреби»

ХХІІ тиждень

«Спільні мрії

та бажання»

ХХІІІ тиждень «Чого хоче людина»

ХХІV тиждень

«Як

втілювати ідеї

в життя»

 

ХХV тиждень «Винаходи і

винахідники»

 

1.

Ранкові зустрічі 

Батьківські збори

 

 

 

Відверта розмова «Як розрізняти реальність та фантазію?»

Дискусія 

«Що таке віра в успіх?»

Батьківські збори Роль сім`ї у вихованні

дитини

Година спілкування «Які прагнення людини до визнання?»

Роздуми на тему:

«Що таке інтерес?»

Дискусія 

«Що таке винахід?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Конкурс малюнків

«Бажаю миру на

Землі»

Перегляд

відеоролика «Моя квітуча

Україна»

Віртуальна

мандрівка

«Подорожуємо містами

України»

Дискусія

«Що таке ідея?»

Конкурс малюнків

«Школа майбутнього»

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

Спільна родинна справа

«Мої батьки потребують допомоги» 

(прибирання )

Пошук спільних ідей

Виготовлення лепбука «Мої мрії»

Практична діяльність

Розучування комплексу вправ ранкової гімнастики.

Аукціон ідей

Реальність та

ідея. (Прибирання у класній кімнаті).

Аукціон винаходів «Вироби з природного матеріалу»

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

 

 

Роздуми на тему:

«Я потребую допомоги у навчанні»

Відверта розмова «Я хочу бути здоровим/ здоровою»

Практична

діяльність

«Зроблю робоче місце охайним»

Відверта розмова «Чи втілилися мої ідеї у

реальному житті?»

Перегляд відеоролика «Хто такі винахідники?»

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Екскурсія

«Які потреби має природа?»

Практичні дії Наповнимо годівнички їжею.

Екскурсіяспостереження «Які зміни відбулися в природі?»

Моделювання ситуації

«Чи можу я посадити дерево?

Екскурсія

«Природні винаходи»

(спостереження за об`єктами природи)

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

Дискусія

«Чи всі бажання здійснюються?»

Акція добрих справ Пригадаю слова ввічливості.

Спортивні змагання «Команда – це сила»

Втілення ідеї в життя

«Добрі справи у родинному колі»

(допомога батькам у хатній роботі)

Дискусія

«Чи полегшують винаходи людства життя?»

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Слухання музики

М. Лисенко казкаопера «Коза- Дереза»

Майстерня художника

«Намалюю парасольку» (Чотири пори року).

Слухання віршів

«Вірш, який мені

сподобався»

 

Слухання музики

І. Шамо

«Веснянка»

Складання віршів

«Літературні винаходи»

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                       Березень-Квітень

п/п

Основні заходи

ХХVІ тиждень «Найбільші винаходи

людства»

 

ХХVІІ тиждень «Відомі винаходи

українців»

 

ХХVІІІ

тиждень

«Рух у нашому житті»

ХХІХ тиждень «Час у житті

людини»

 

ХХХ тиждень «Навіщо люди

подорожують»

 

1.

Ранкові зустрічі

Батьківські збори

 

 

 

Година спілкування «Які винаходи ми знаємо?»

Презентація досліджень

 «Що ми знаємо про винаходи українців?»

Дискусія

 «Що таке рух?»

Батьківські збори «Як підтримати дитячі ідеї?»

Роздуми на тему:

«Чи можна зупинити час?»

Година спілкування

«Хто такі мандрівники?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Перегляд відеоролика «Цікаві винаходи»

Перегляд відеоролика «Винаходи українців»

Зустріч за круглим столом

«Як розвивалася наша держава?»

Година спілкування

«Що таке літопис?»

Віртуальна мандрівка

«Мандруємо картою України»

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

Дискусія

«Які винаходи полегшують працю людей?»

Конкурс малюнків

«Машини- помічники»

Дискусія

«Чому людина працює?»

Роздуми на тему: «Один день – рік годує»

Створення правил

безпечної мандрівки

«Правила мандрівника»

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

 

 

Роздуми

«Як я використовую винаходи людства?»

Відверта розмова

«Що таке наполегливість?»

Практична

діяльність

Ранкова зарядка

Практична

діяльність

«Мій режим дня»

Роздуми на тему: «Що я візьму у похід»

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Віртуальна

мандрівка

«Яке життя під водою?»

Віртуальна

мандрівка

«Яке життя у горах?»

Перегляд відеоролика «Рух Землі»

Цікаві факти «Природні годинники»

Цікаві факти «Як

орієнтуватися на місцевості за природними об`єктами?”

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

Практична діяльність

«Дослідити процес варіння борщу» (мамині помічники)

Практична діяльність

«Охайність – запорука здоров`я»

(слідкувати за чистотою рук

Спільна справа

«Активний відпочинок у родинному колі»

(рухливі ігри)

Акція добрих справ

«Вчасно скажу приємні слова рідним»

Практична

діяльність

«Мандрівка до лісу» 

(відпочинок на природі з родиною)

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Майстерня художника Створення чарівних квітів.

Створення ритму «Звукові картини»

Ритми життя в мистецтві Композиція

«Стрічка миру»

Створення реклами «Корисна їжа»

Створення фотоколажу «Мандрівка до лісу»

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

 

Хвилини спілкування «Безпека руху велосипедиста»

 

 

 

                                                                                          Квітень-Травень

п/п

Основні заходи

ХХХІ тиждень «Як правильно планувати

час?»

 

ХХХІІ тиждень «Зв`язок у

природі»

 

ХХХІІІ тиждень

«Світ дорослих»

ХХХІVтиждень «Людина – частина

природи»

 

ХХХV тиждень

«Скоро літо»

 

1.

Ранкові зустрічі 

Батьківські збори

 

 

 

Година спілкування «Мій режим дня»

Зустріч за круглим столом  «Які

взаємозв`язки в природі ми знаємо?»

Дискусія 

«Який сенс

життя?»

Роздуми на тему: «Як людина дбає про природу?»

Батьківські збори Як цікаво та корисно провести канікули

Роздуми на тему: «Як цікаво провести канікули?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

 

 

Практична діяльність

Відвідування музею

Відверта розмова «Як захищається природа на державному

рівні?»

Роздуми «Які професії потрібні для держави?»

Акція

«Аукціон добрих справ»

Практична діяльність

«Покладу квіти до пам`ятника

Герою»

3.

Ціннісне ставлення

особистості до праці

 

 

 

Практична діяльність

Дотримуюсь режиму дня.

Акція добрих справ

Чисте подвір`я

Роздуми

«Чи цінуємо ми працю дорослих?»

Практична діяльність

Посію квіти.

Відверта розмова

«Що я можу допомогти по господарству?»

4.

Ціннісне ставлення

особистості до себе

 

 

 

Практична

діяльність

Виконую ранкову

зарядку

Акція добрих справ Піклуюся про домашніх тварин

Роздуми

«Які справи я можу вирішувати самостійно»

Практична діяльність

Відвідування улюблених куточків природи.

Міркування на тему:

«Чи слід

дотримуватися режиму дня влітку?»

 

5.

Ціннісне ставлення

особистості до природи

 

 

 

Ігри на свіжому повітрі

Активний відпочинок

Перегляд відеоролика Лікарські рослини.

Роздуми на тему: «Чи завжди дорослі оберігають природу?»

Фотоколаж Мої улюблені куточки природи.

Спостереження «Який схід сонця влітку?»

6.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї,

родини, людей

 

 

 

У родинному колі

Активний

відпочинок із сім’єю на природі.

Перегляд відеоролика «Як люди допомагають природі»

Роздуми

«Чим я можу допомогти літнім людям»

Акція добрих справ

Висаджування розсади

Акція добрих справ Поливаю розсаду

7.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

 

 

 

Слухання музики Українські веснянки

Створення лепбука

Ланцюжки живлення

У родинному колі

Заспіваємо пісню.

Практична діяльність. Вироби з природного матеріалу.

Хвилинки поезії

Читаємо вірші про літо.

8.

Заходи з охорони

дитинства

 

 

 

 

Хвилини спілкування

«Дії під час надзвичайних ситуацій».

Дискусія «Я – частинка природи»

Хвилини спілкування «Увага! Діти на дорозі!»

 

 

 

pdf
Додано
21 січня 2023
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку